Angela Groothuizen blijft fan van Akwasi: ‘Zijn pijn zit heel diep’

Angela Groothuizen blijft fan van Akwasi, ook nu bekend is geworden dat hij een journalist van NPO Radio 1 heeft geïntimideerd. Die jongen heeft het gewoon heel zwaar, meent de RTL-diva.

Akwasi en Angela Groothuizen © RTL

Na zijn tweede misstap wordt Akwasi ineens ook door een groot deel van Hilversum uitgekotst, maar er is ook nog een harde kern die hem steunt. Eén van hen is Angela Groothuizen, die ambassadeur is van Akwasi’s omroep Zwart. Ze vindt het onhandig dat hij de NPO Radio 1-journalist heeft geïntimideerd, maar wijst erop dat hij al sorry gezegd heeft.

Angela steunt Akwasi

Angela benadrukt dat ze intimidatie in principe geen goede zaak vindt. “Het was een onbegrijpelijke actie van een gewaardeerde collega”, zegt ze in het AD. Maar: “Hij heeft zijn excuses gemaakt en trekt zich even terug.” Daarmee is voor Angela ook de kous af, meldt de krant.

Dat Akwasi steeds zo agressief is, begrijpt Angela wel. “Hij heeft veel voor zijn kiezen gehad. Ik zie steeds dat de pijn waar dit allemaal uit voortkomt overheerst en tot verkeerde acties leidt. Ik denk dat het diep zit, en dat het ook zijn motortje is. Het is een fijne vent die even rust moet nemen.”

Rabiaat rechts

Meer moeite heeft Angela met de kritische uitspraken van Gerard Joling over immigratie. Ze vindt dat hij zijn rechtse meningen voor zich moet houden. “Hij is zo rabiaat rechts, die jongen. Ik ken Geer nu al 45 jaar. Dan denk ik: Je mag het gerust vinden, maar moet je dat ook allemaal zo hard roepen?”, zei ze onlangs.

Gerard vond dat niet leuk van Angela, reageerde hij in november. “Dat vond ik een beetje een rare uitspraak van haar. Ik bedoel, als je vier weken met iemand in een programma hebt gezeten en je gaat dan dat soort dingen zeggen, is dat toch gek. lk vond het niet gepast.”

Kritiek op Angela

Angela Groothuizen krijgt via haar socials behoorlijk wat kritiek te verwerken over haar steun voor Akwasi. “Wat een onzin allemaal. Over pijn bij Akwasi. Is gewoon een notoire publiciteitsgeile crimineel die vervolgd had moeten worden. Sorry maar het polariseren begint bij mensen als Akwasi, Sylvana Simons en een omroep als Zwart”, zegt Frans tegen Angela.

Ook Miriam is teleurgesteld in Angela. “Hoe kunt u een omroep blijven steunen met zo’n onbeschoft iemand die collega’s van de omroep zo onbeschoft bejegend en zo’n toon aanslaat en laptops mee neemt? Ik heb er geen woorden voor…”, zegt ze.

En Dennis: “Weer een BN’er die interessant wil doen. Tanja Jess met een IQ van een Iglo-visstick en Angela groothuizen zit op de schopstoel bij RTL; ja, dan ga je gekke dingen doen, zoals je aansluiten bij een omroep Zwart.”

Akwasi en Angela

Akwasi en Angela drie kwartier in gesprek met elkaar:

141 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mies
januari 13, 2021 01:27

“Na zijn tweede misstap wordt Akwasi ineens…”
Zijn tweede? Was dat maar waar… :)

Even meetellen. Geen momentopname, maar verspreid over meerdere jaren. En ik ben zeker niet uitputtend!

— wat lok ik uit als ik een zwarte piet vermoord?
— Zwarte Piet moet dood man. Serieus. #huurmoord
— Gaat er iemand nou ooit nog een Zwarte Piet knallen of moet ik het doen? #dam
— Elke dag als ik wakker word sla ik een kruis en zeg ik: FIRE BURN ZWARTE PIET.
— #ikhaatsinterklaas met zoveel passion dat als ik een kind had, ik hem/haar zou trainen om Sinterklaas te liquideren. Hypocriete bullshit.
— Ze zouden eens op de intocht van sinterklaas moeten inrijden … JA WAT?!Hahaha
— Kan iemand sinterklaas dit jaar van die boot schieten, ik leg € 500 op z’n hoofd.// Brraapp!
— “fuck the police”
— “motherfucking Zwarte Piet die straks weer naar zijn hoerenmoeder gaat”
— “op het moment dat ik in november een Zwarte Piet zie, trap ik ’m hoogstpersoonlijk op zijn gezicht” (volgens OM opruiing)
— “Ik sta achter ieder woord. Honderd procent, sterker nog: 100.000 procent”
— journalisten bedreigen en afpersen, gegevens laten wissen
— geconfronterd worden met oude Tweets, die eerst ontkennen, daarna niet meer kunnen herinneren en dan snel verwijderen (helaas voor Akwasi, internet heeft een aardig geheugen…)
— “Er is niks mis met mij, er is wat mis met Nederland.”
— “Vanuit het 32-jarige licht der vreedzaamheid Akwasi” (Akwasi over zichzelf)

Gast
Marry Hens
januari 12, 2021 21:30

Angela is de hele dag op zoek naar aandacht met als doel om er weer wat centjes bij te sprokkelen; hetzelfde geldt voor Tanja Jess, ook zo’n onbenul eerste klas. Ga koken!

Gast
Anna
januari 12, 2021 19:15

Er komt maar één woord in mij op,
zonder grof te worden: MUTS, MUTS

Gast
Paul
januari 12, 2021 19:21
Antwoord op  Anna

Hou je van grof?

Gast
Nero
januari 12, 2021 19:12

Angela interesseert me niet, mij gaat het om deze achterbakse Akwasi als hij z’n zin niet krijgt mensen bedreigd , een grote bek geeft en zn driftkikker en nu weer sorry zeggen ga toch weg man … neem Angela,Tanja Jess en de rest van je volgers mee !!!

Gast
fikkie
januari 12, 2021 18:51

Mijn hemel, wat ziet Angela er uit zonder make-up.

Gast
fikkie
januari 12, 2021 18:50

Je ziet er bijna janken. Akwasi zit met pijn,zegt ze, van 180 jaar geleden. Ik heb echt meelij met types als Angela en nog meer met Akwasi. Angela omdat ze zich laat misbruiken door die propagandapop Akwasi.

Gast
Ome Cor
januari 12, 2021 18:23

Angela krijgt nu de rekening gepresenteerd van dat al drugs snuiven in haar jongere jaren. Nu is die ene hersencel ook nog aangetast.

Gast
Gwhulzebos
januari 12, 2021 16:58

Hij moet boeten voor zijn daden nils zielig zijn voorouders hadden ook geen
Medelijden met de slaven enz hij is een grote crimineel die gestopt moet worden een grote racist

Gast
anthonia
januari 12, 2021 15:30

o dus zijn pijn zit heel diep??weet je bij hoeveel mensen de pijn diep zit?? en zie je die hun medemensen zo bedreigen???

Gast
Sergei
januari 12, 2021 14:40

In heb gehoord dat er in Polen genoeg plaats is…

Gast
patrick from the south
januari 12, 2021 14:39

Angela prefers black…but ALL lives matter…

Gast
duck
januari 12, 2021 12:29

Mijn pijn zit ook heel diep, maar ik ga geen groepen willekeurige mensen bedreigen op twitter, roep niet op tot geweld, intimideer geen mensen, pak niemand zijn laptops af omdat iets MIJ niet bevalt, DIT IS TOCH GEEN ARGUMENT, DEMENTEREND MENS DAT JE BENT !

Gast
StefanV
januari 12, 2021 11:17

Als een blanke gast een donkere interviewer zo agressief had benaderd en geïntimideerd, dan zouden types als Angela Groothuizen moord en brand schreeuwen. Maar Akwasi is vanwege z’n huidskleur kennelijk boven alle kritiek verheven. Hij zegt “sorry”, en daarmee is de kous dan af. Net zoals dat het geval was na z’n opruiende speech op de de Dam. Is de situatie andersom – blanke “dader” en donker “slachtoffer” – dan wordt er ineens heel anders gehandeld. Kijk bijvoorbeeld naar trainer Ron Jans, die in de VS meezong met een liedje waarin het n-woord voorkomen. Op geen enkele wijze was dat agressief of discriminerend bedoeld, maar excuses aanbieden volstond niet.

Gast
Bartje
januari 12, 2021 09:12

Angela : als je zelf op een podium klimt, blijf je heel lang in de belangstelling van het publiek .
Daar zijn podia voor !

Gast
Teoevisiefreaks
januari 12, 2021 00:02

Schandalig dat Angela Groothuizen nog steeds ambassadeur wil blijven van Omroep Zwart en het voor Akwasi blijft opnemen. Kunnen we een petitie starten om haar als columniste uit Veronica magazine te laten halen? Ze is gediskwalificeerd en mag met pensioen.

Gast
FUckwasi
januari 11, 2021 21:45

Lelijk oud wijf houdt natuurlijk van Neghers,

Gast
Nick
januari 11, 2021 21:29

Wat zou ik graag eens aan Angela’s melkers willen zuigen.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 22:08
Antwoord op  Nick

En haar gleuf nog eens goed uitdiepen!
Uitwonen die teef!

Gast
Marian Dora fan
januari 11, 2021 21:17

Hoe diep de pijn ook zit, dat reageer je niet af op een ander

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 20:33

Aan de schuimbekkende reacties te zien kan Nederland zo’n omroep goed gebruiken. Akwasi GA DOOR! Jij bent een Held, jij bent noodzakelijk in het publiek debat!!! Topper!!!

Gast
JOOP
januari 12, 2021 12:32
Antwoord op  M. Kreukhoven

Wie schuimbekt hier nu, whaaahahahahahaha !

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 19:23
Antwoord op  M. Kreukhoven

Van Neukhoven 🤓

Gast
MariusJansen
januari 11, 2021 19:11

Angela Groothuizen moet zich gedeisd houden. Al die zogenaamde BNers op de tv met hun meestal onvoldoende onderbouwde meningen, daar zit een gemiddelde Nederlander niet op te wachten. Denk hierbij aan Froger, Tanja Tess, Lange Frans, Douwsma. Als je je zo in de schijnwerpers wilt zetten, dan geeft dit te denken. I denk, dat ze hun fans hiermee niet plezieren.

Gast
Toon C.
januari 11, 2021 18:56

Angela Groothuizen had gehoopt op een baantje bij omroep Z. nu ze niet meer bij andere zenders welkom is.
Tanja Jess idem dito.

Al die vergeten coryfeeën bietsen baantjes bij die nieuwe omroepen in ruil voor ‘expertise’ en ‘ervaring’. Bij Max waren ze ook een tijdje te zien, nu niet meer.

De vraag waarom het zo stil is bij al die deugkneuzen is dan ook gelijk beantwoord.
Ze zijn allemaal schijtbenauwd dat als ze nú kritiek hebben op Akewasi hij ze binnenkort niet meer vraagt langs te komen.
Puur eigenbelang dus.

Gast
Simone King
januari 11, 2021 17:14

Iedereen valt over het feit dat akwasi laptops jatte en eiste dat het gesprek verwijderd zou worden.
Maar dat had akwasi gedaan omdat presentator Hans van der Steeg hem had gevraagd of hij de woorden over het ‘trappen van zwarte piet’ vooraf had ingestudeerd. Daarop had akwasi gezegd: “jazeker, zeker, zeker…”
Tegen het OM had hij gezegd dat het destijds op de Dam een impuls uitspraak was.
Hij heeft dus keihard zitten liegen tegen het OM en hij wilde voorkomen dat dat in de openbaarheid kwam.
Hier is het hele gesprek te beluisteren https://visie.eo.nl/artikel/2021/01/waarom-de-eo-het-afgebroken-interview-met-akwasi-heeft-uitgezonden

Gast
analyticus
januari 11, 2021 18:40
Antwoord op  Simone King

Kortom; Akwasi was kwaad op zijn eigen domheid/het uit de school klappen. Logisch dat hij altijd boos is.
(op zichzelf)

Gast
Marian Dora fan
januari 11, 2021 21:19
Antwoord op  Simone King

Een kat in t nauw maakt rare sprongen

Gast
Suley
januari 11, 2021 16:21

Ach, Angela Groothuyzen, is al dement of begint dat nu toch stevig te worden. Wie steunt die totaal crimineel nu nog. Hij wordt uitgekotst door zowel de media als het hele volk. Maar blijf jij maar lekker achter hem staan, hoor Angela. Als je je daar zo prettig bij voelt, met je domme indolente kop.

Gast
Maria
januari 11, 2021 15:29

Heb niets van Angela gehoord toen Suyin D. haar buurvrouw ombracht.

Gast
Luister
januari 11, 2021 14:58

Angela, volgens mij zie je het niet helemaal helder meer. Toch je ouwe dag?

Gast
C. Van der Voort
januari 11, 2021 20:24
Antwoord op  Luister

Tja, verlepte, opgedroogde doos. De bijgevoegde foto dient niet als bewijs, maar ter illustratie van de ‘staat’ van ontbinding waarin deze dodo zich bevindt. Dat een foto soms meer dan duizend woorden zegt, is in dit verband natuurlijk een understatement

Gast
Dolle Dries
januari 11, 2021 14:50

de verkeerde Dolly Dot is doodgegaan ik zweer het je

Gast
Master Beer
januari 11, 2021 15:01
Antwoord op  Dolle Dries

Hoog tijd dat Angela haar vriendin Ria Brieffies gezelschap gaat houden.

Gast
Paul
januari 11, 2021 16:12
Antwoord op  Master Beer

Hé , jongens, effe rustig hier, ja?

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 11, 2021 14:39

Joling is eenGigantisch Icoon en groothuizen niet,die heeft wel vaker rare “white selfhate” dingetjes de mediaruimte ingetieft.

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 14:36

Gezien de raci.stisch en bedrei.gende reacties hier, heb ik een boodschap : Hoogste tijd dat er veel meer ogen open gaan en minder bedreigingen, jullie verzinnen veel onzin over de HELD Akwasi, maar zelf zulke reacties posten!!!

Akwasi staat voor echte mensengelijkheid, voor minder bedreigingen, voor minder internet haat.. Akwasi is Held en boegbeeld.. Neem voorbeeld… Laat je door hem inspireren… Omroep Zwart 2022 on AIR.

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 15:00
Antwoord op  M. Kreukhoven

Jij moet eens stoppen met die vieze troep te roken,daar ga je van hallucineren en krijg je waanideeën van.

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 22:18
Antwoord op  G.ossip

Juist Van Neukhoven
Doe ons een plezier en spring van een flat! Alsjeblieft. Toe maar, springen. Hup! Spring dan, lul!
Waar wacht je nog op! Hulp nodig? Een duwtje in de juiste richting?
Je zegt het maar! Maak een eind aan je trieste bestaan!

Gast
Piet Zwart
januari 11, 2021 15:42
Antwoord op  M. Kreukhoven

Akwasie is een brallende hoop stront , met te veel steun uit die linkse media grotten.
Met de ratten Boomsma , Anouk ga zo maar door terug getrokken in hun holen Ergens heb ik nog respect voor Groothuizen ze laat zich wel horen .

Gast
Paul
januari 11, 2021 16:14
Antwoord op  M. Kreukhoven

Sweety, are you for real? Dat Trumpiaanse dictatortje verdedigen?

Gast
Koen Groot
januari 11, 2021 18:19
Antwoord op  M. Kreukhoven

Lazer op man.
Je bent niet goed in je bolletje.
Ga een hobby zoeken en leer nederlands

Laatst bewerkt 6 dagen geleden door Koen Groot
Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 22:12
Antwoord op  M. Kreukhoven

Van Neukhoven hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha haha haha haha haha haha ja hoor lachen!!
Van Neukhoven 🤓🤓😆
Lul, eikel!

Gast
Poef
januari 11, 2021 14:22

Akwasi bedreigt mensen.. blanke mensen
Akwasi roept op tot geweld.. tegen blanke mensen
Akwasi intimideert.. blanke mensen

We mogen er allemaal niks van zeggen, want anders discrimineren blanke mensen de donkere medemens weer, met voorop Akwasi, Veronica en Sylvana.

Maar wat als blanke mensen een donker iemand zou gedreigen, oproepen tot geweld, intimidatie, etc.. Zouden Akwasi en Sylvana dit dan accepteren? Natuurlijk niet!

Dus waarom komt een Akwasi overal mee weg? En waarom krijgt hij zelfs steun van een Angela en een Tanja? Hebben ze dan echt niks beters te doen? Ik denk dat alle media vanaf nu Akwasi en alle Akwasi supporters het beste kan boycotten.

Gast
teuntje
januari 11, 2021 14:17

Ze spoort niet een simpel zangeresje die een iq heeft van een aardbei

Gast
Garry glamour
januari 11, 2021 13:58

Mijn pijn zit ook hoog , zeer hoog .
De keren dat ik als blanke Nederlander , mij geschoffeerd voel omdat de Nederlander weggezet word als racist begint mij pijn te doen .
Het zal mij een zorg zijn welke kleur iemand heeft , het ligt aan de manier waarop je je manifesteert .
Als je een slecht karakter hebt ligt dat niet aan je kleur .

Gast
teuntje
januari 11, 2021 14:17
Antwoord op  Garry glamour

Zo is dat

Gast
Schijt aan
januari 11, 2021 13:38

Zijn pijn kan mij niet diep genoeg zitten, ja dat vind ie fijn, dat mensen helaas als Angela Groothuizen dit gaat zeggen. Zo kom je NOOIT van die temmes gekken af. Door dat soort wijven gaan die kneuzen zich nog zo voelen dat ze niks verkeerds hebben gedaan. Zijn hele geboorte is een drama geweest voor de samenleving. Denk dat Angela t lekker vind om af en toe zwarte “stokslagen” te krijgen. Of krijgt ze op dit moment te weinig media aandacht. Want ja ze was laatste tijd niet meer op tv. T zal je wijf zijn, meteen scheiding aanvragen

Gast
M. Kreukhoven
januari 11, 2021 13:27

 De aller liefste Akwasi zwaar overspannen is. De boze witte man hebben hem onmogelijk proberen te maken, maar deze held genaamd Akwasi, laat zich niet kleine krijgen… Akwasi jij bent een held voor dit land, wat jij allemaal voor elkaar hebt gekregen is ongekend… We steunen je!!! Tot snel en 2022 gaan we on Air….

Gast
Schijt aan
januari 11, 2021 15:04
Antwoord op  M. Kreukhoven

Zo te lezen, heb je zeker vroeger te lang boven de lijm pot gehangen op school. Je gaat er vroeg of laat onzin uitkramen.

Gast
janlul
januari 11, 2021 16:25
Antwoord op  M. Kreukhoven

Gek Kreukhoven is weer bezig. Je moet Akwasi zelf wel zijn, met je held en je ongekend, whaaahahaha. Het hele land slacht Akwasi het liefst af, media, het volk, mensen van ´zijn´ omroep, NPO baas Rijxman. Doehoeg !

Gast
trudy
januari 11, 2021 13:24

Dag Angela! ik nam je tot nu toe serieus, vond je zelfs leuk!
tot nu toe dan…
Hieruit blijkt dat je totaal niet spoort.

Gast
Anaal_digitaal
januari 11, 2021 13:04

Angela heeft weer teveel geblowd.

Gast
Nick
januari 11, 2021 13:02

Angela Groothuizen is een achterlijk wijf maar heeft wel lekkere uiers.

Gast
Koale
januari 12, 2021 19:31
Antwoord op  Nick

Flinke prammen dus?

Gast
Pieter
januari 11, 2021 12:56

Weet je wiens pijn ook heel diep zat? De pijn van een Adolf na 19i8

Gast
Schijt aan
januari 11, 2021 13:42
Antwoord op  Pieter

Juist dus ruimen die klanten voor t te laat is. We hebben er al drie,

Gast
Zwarte Piet
januari 11, 2021 12:52

Volgens mij zit de pijn bij die oude, lelijke Angela ,erg diep, dat komt omdat ze niet goed door de overgang is gekomen. Deze vrouw is stapelgek en klaar voor een instelling. Akwasi vind ik een narcistische totaal gestoorde haat zaaiende n e g e r die er goed aan zou doen te emigreren naar zijn homeland Ghana, eens zien hoe ze daar met dit soort agressieve onruststokers omgaan.

Gast
Harry:-D
januari 11, 2021 12:48

Aquasi interessant gebral van een

gefrustreerde oude dame die haar
leven graag zinniger had ingevuld

Gast
Kees
januari 11, 2021 12:47

Dievman heeft veel pijn gehad zegt de swinggirl. Ik ook! Als ik akwasi si dan krijg ik spontaan buikloop met krampen in de darm en dan komt zijn kleur naar buiten en valt in een pot! Waar het hoort!

Gast
Nick
januari 11, 2021 12:46

Mensen als Angela de Jong zijn de reden dat wij ten onder zullen gaan.

Gast
Suus
januari 11, 2021 12:58
Antwoord op  Nick

Het is Angela Groothuizen hoor 😅

Gast
T.van den Berg
januari 11, 2021 12:45

Alleen maar laptops afgepakt…niet eens in het gezicht getrapt…..dan kom je er nóg goed vanaf bij hem……brrrrrr👎

Gast
Roddelpraat
januari 11, 2021 12:36

Die man heeft vastgoed van meer dan een half miljoen en komt zelf voort uit een Afrikaanse stam die juist hun eigen volk als slaven doorverkocht. En nu journalisten bedreigen die hem (helaas) een podium bieden en hem dan nog steeds zielig vinden? Angela is van het padje en kan niet meer rationeel nadenken. Overgang?

Gast
Jona
januari 11, 2021 12:22

Hij heeft het ook zo slecht met zijn uitkering en zijn kamertje op 3 hoog achter, en die Angela is ook zo’n vervelend mens hou ouder ze wordt hou erger dat wordt.

Gast
Bork
januari 11, 2021 12:30
Antwoord op  Jona

Akwasi is geen steuntrekker.
Hij heeft aardig wat vermogen. Die gooit gewoon alles tegen de muur aan en wat blijft hangen, daar gaat hij dan voor.

https://www.mediacourant.nl/2020/06/akwasi-slachtoffer-hij-heeft-miljoenen-aan-vastgoed/

Gast
Blinde Herdershond
januari 11, 2021 13:16
Antwoord op  Bork

Bork,

Godallemachtig, moeilijk he, sarcasme. *zucht*

Gast
Corry Jankbal
januari 11, 2021 12:19

Angela Groothuizen is zo’n typisch woke diversiteits vrouwtje dat van iedere dader een slachtoffer maakt. (Of droomt ze van een BBC? Zou ze vaak op vakantie naar Gambia zijn geweest?). Enkele reis naar een gesloten instelling voor mensen met zeer ernstige mentale problemen.

Gast
neutrale denker
januari 11, 2021 16:02
Antwoord op  Corry Jankbal

Het ‘woke’denken is de nieuwste en extreemste uiting van racisme.

Gast
G.ossip
januari 11, 2021 12:12

Akwausi maakt van zijn huidskleurtje een verdien model,en die domme witte deugkneuzen tuimelen er allemaal in,hij heeft schijt aan zijn aanbidders waaronder Angela.

Gast
Greet
januari 11, 2021 12:06

Getver Angela,denk nu toch eens goed na en kijk en luister naar Akwasi.
Hij is nep., net zoals Sylvana.Geld en macht.

Gast
Kees
januari 11, 2021 12:48
Antwoord op  Greet

Zie de kleur!

Gast
Josefien
januari 11, 2021 11:56

Excuses zijn niks meer waard. Nadenken voor je iets doet wel.

Gast
Tracy
januari 11, 2021 11:52

Uit gerangeerde angela is lid wat een rare muts dan zet ze in de krant dat haar man
best vreemd mag gaan om aandacht te krijgen

Gast
anonymous
januari 11, 2021 11:50

Akwasi lacht Angela en al die andere BN’ers achter hun rug uit.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen