Akwasi uitgekotst bij Boulevard, Jinek en Shownieuws: ‘Doodzwijgen’

Rapper Akwasi is vrijdagavond behoorlijk uitgekotst in de actuele programma’s op televisie. Eigenlijk was iedereen het er wel over eens: ditmaal is de rapper écht een stap te ver gegaan.

Akwasi © NPO Radio 1

Akwasi raakte vrijdagavond opníeuw in opspraak, nadat NPO Radio 1 onthulde dat hij een journalist van de zender heeft geïntimideerd. Het nieuws werd besproken in meerdere actuele programma’s op televisie, waaronder Jinek, RTL Boulevard en SBS Shownieuws. Het wangedrag van Akwasi werd behoorlijk afgekeurd.

‘Niet sympathiek’

Presentatrice Bridget Maasland van RTL Boulevard vindt Akwasi niet sympathiek overkomen. “Het is toch niet sympathiek, hè? Als je zelf met iets bezig bent in de media… Ik snap dat niet.”

Misdaadjournalist John van den Heuvel: “Niet sympathiek? Het is schandalig. Die man mag toch nooit meer op deze manier geïnterviewd worden? Zwijg hem dood. En zo’n man wil een publieke omroep gaan oprichten? Ik vind het te schandalig voor woorden.”

Tv-kenner Rob Goossens: “Ik hoop dat de minister dit meeweegt in de beslissing om Omroep Zwart uiteindelijk wel of niet zendtijd te geven. Als hij zo met media omgaat, wil je hem dan 3 miljoen geven om hem zijn eigen medium te geven? Ik zou zeggen van niet.”

Dreigend

Shownieuws stond ook met de oren te klapperen. Dyantha Brooks: “Dat is toch wel weer een heftige actie, na álles wat er eerder is gebeurd.”

Showkenner Bart Ettekoven: “Het is best heel dreigend. Eigenlijk sloeg hij direct om als een blad aan de boom.”

Kan Akwasi nu wel door met zijn Omroep Zwart? Bart: “We hebben even met de NPO gebeld en die zeggen eigenlijk dat het er los van staat. Zij zeggen: ‘Het een heeft niet met het ander te maken. Wij gaan dadelijk het plan beoordelen wat Akwasi gaat indienen. Daar staat dit incident eigenlijk los van.”

Patty Brard: “Het is al de tweede keer dat we het met excuses moeten doen.”

Pure intimidatie

Ook in de talkshow van Eva Jinek was men kritisch. Journaliste Floor Bremer: “Ik vind dit wel heftig om te horen, ook omdat het een terugblik is. Het is dan logisch dat je het over die speech hebt. Dat iemand dan bij een technicus de spullen pakt; dat is gewoon pure intimidatie natuurlijk. Dit is niet goed.”

Telegraaf-ster Wouter de Winther: “Om met Margriet van der Linden te spreken, zou ik zeggen: ‘Helder!’ Want je ziet hier toch wel iemand die kennelijk geen tegenspraak duldt, iemand die intimidatie kennelijk heel normaal vindt en dan te bedenken dat hij ook aan de poorten van Hilversum staat om zijn eigen omroep te beginnen… Ik vind dat zorgelijk.”

“Het lijkt mij een uitermate grote diskwalificatie voor verdere omroepplannen in elk geval. Ik vind ook wel dat het OM zich achter de oren mag krabben, want die hebben hem eerder nog met excuses laten wegkomen met die gewraakte uitspraken.”

Ongeloofwaardig

John van den Heuvel, die ook al in Jinek zat, vervolgens: “Die excuses waren eigenlijk al ongeloofwaardig en nu met terugwerkende kracht nog meer. Als je zo totaal geen lering trekt uit het gedrag dat je toen tentoon hebt gesteld en dan nu weer zo in de fout gaan… Ik vind het heel erg heftig. Ik snap overigens niet dat de EO hier twee weken mee heeft gewacht om het uit te zenden. Dit had meteen naar buiten gemoeten.”

Jeroen Smit: “Black Lives Matter is een ontzettend belangrijke beweging en die verdienen een voorman die op dat moment heel zorgvuldig zijn woorden weegt en een goed interview afgeeft. Het is ontzettend jammer dit, heel sneu.”

Mick van Wely: “Ik vind het een zwaktebod dat hij dan wegloopt en ook buitengewoon intimiderend.”

Twitter

Ook op Twitter is men uitermate kritisch. “Ongelofelijk. Wat ‘n vreselijk, arrogant, verwend en manipulerend ventje ben je dan!”, zegt Marga Bult bijvoorbeeld.

Journaliste Wouke van Scherrenburg: “Niet te geloven, wat een onacceptabele intimidatie.”

Story-baas Guido den Aantrekker spreekt van ‘de ware aard van de door policor bejubelde Akwasi’ en noemt hem een ‘doodeng sujet’.

NPO-ster Özcan Akyol: “Nou, dat riedeltje van een vredelievende woordkunstaar, die zich even op de Dam liet meeslepen, gaat ook niet meer echt op, hè?”

Mediakenner Marianne Zwagerman: “Je moet het echt even luisteren. De agressie was er vanaf de eerste minuut. Tegen een EO schatje notabene. Een van de weinige omroepen waar ze oprecht nieuwsgierig vragen stellen en je de tijd geven om uit te praten 🧡.”

En Geert Wilders: “Tuig.”

455 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Olga Boto
januari 12, 2021 05:10

‘Wie bij de publieke omroep zit moet zich aan de feiten houden’

>> Publieke omroep NPO-bestuursvoorzitter Shula Rijxman zei in haar nieuwjaarstoespraak dat nieuwe omroepen de journalistieke codes moeten onderschrijven. Een schot voor de boeg van Ongehoord Nederland?

>> En het gedrag van Akwasi?
„We zijn direct als één man achter de EO gaan staan. Ik vind dat ze het goed hebben opgelost door hiermee naar buiten te komen en het interview toch uit te zenden. Maar Akwasi is één man, hij is niet de hele omroep. We zullen wel zien wat straks zijn rol zal zijn. Ik neem aan dat de gemoederen dan wel tot bedaren zijn gekomen.”
Bron: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/01/11/wie-bij-de-publieke-omroep-zit-moet-zich-aan-de-feiten-houden-a4027118

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 23:21

Geen aangifte
Het OM heeft het gedrag van Akwasi tijdens het EO-interview afgelopen weekend al bestudeerd en vandaag is besloten dat het niet tot vervolging komt. De EO had al besloten om geen aangifte te doen.
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5208008/akwasi-interview-eo-openbaar-ministerie

Gast
rudolph wermuth
januari 11, 2021 14:37

BLACK LIVES MATTER …. HE – MAN …DONEER NU EENS WAT AAN SAVE THE CHILDREN IN AFRICA … ZIJ HEBBEN HONGER …EN JIJ .?
Heel veel WITTE mannen en vrouwen helpen deze kinderen …. JIJ OOK ? D O E N … NIET L.LL.N !

Gast
Frans
januari 12, 2021 00:19
Antwoord op  rudolph wermuth

Blanke.
Blanke mannen en vrouwen.
Witte is een verkeerde term.
Let erop in het vervolg.
En nee. Geld doneren is dom.
Beter geven we ze perspectief en veilige leefomstandigheden, hygiëne en onderwijs.

Gast
Loes
januari 11, 2021 09:38

Akwasi terect uitgekotst. Hoe kan deze man nog geloofwaardig zijn!! Een man zonder lontje. Doodzwijgen!!

Gast
Ronnie
januari 11, 2021 08:24

Uiteindelijk komt de ware aard naar boven en is deze man totaal niet geschikt als baas van een omroep. Misschien moet hij zich gewoon bij muziek houden, al kent ook helemaal niemand hem daarvan. Ik denk dat Johan Derksen vanavond in VI wel zal zeggen dat hij weer eens gelijk had en dat klopt wat mij betreft helemaal! Johan Derksen zou een eigen omroep moeten beginnen, dan sluit ik me aan!

Gast
Rotjeknor
januari 11, 2021 05:41

BLM is geen belangrijke beweging want Marxistisch. De oprichters komen hier ook met trots voor uit. Hun doel is het omver werpen van de gevestigde orde, het compleet opheffen van de politie en het sluiten van gevangenissen. Met andere woorden, anarchie en algehele chaos. Lees op hun website hun werkelijke bedoelingen. Daar is zelfs de KKK een kinderclubje bij. En de “do-gooders” trappen in hun verzinsels over gelijkheid. Slaap maar lekker verder. Over Akaksie kan ik maar 1ding zeggen, dat is een oligifreentje en moet je verplicht laten opnemen in de psychiatrie of beter, laat hem lekker naar zijn thuisland gaan want hij is hier niet op zijn plaats. Hier geboren? Een varken, geboren in een paardenstal, blijft een varken.

Gast
Michel
januari 11, 2021 01:15

Als een moslim aankondigt om naar Nederland te komen en zich al 10 jaar met de zelfde woorden profileert net als Akwasi, word hij niet toegelaten op het vliegveld. Een niet zwarte Nederlander zou hard worden aangepakt om zijn gedrag, hoeveel jaar is Geert Wilders al kwijt in de rechtbank over zijn meer of minder uitspraak. Wat maakt Akwasi zo onschendbaar ? De grootste rassist van NL, Oh sorry niemand ziet mijn huidskleur mag ik dit wel zeggen!
Met terroristen onderhandel je toch niet!

Gast
Martin
januari 11, 2021 00:39

Inderdaad 👉🏻 “Nou, dat riedeltje van een vredelievende woordkunstaar, die zich even op de Dam liet meeslepen, gaat ook niet meer echt op, hè?”

De LOSER met z’n eeuwige gejeremieer over discriminatie en ‘de witte man’.

De HORK 🤮

Gast
Infidel
januari 10, 2021 23:16

Negeren, negeren, negeren!!

Gast
Ro Jo
januari 10, 2021 23:15

Ik speelde vele jaren voor Zwarte Piet. Kinderen, blank, zwart of wat voor afkomst dan ook, waren zichtbaar blij als ze mij en mijn collega Pieten zagen. Ik weet zeker dat die brulpiepers van de BLM en KOZP als kind ook vol verwachting om Zwarte Piet hebben geroepen. Je mag dan door de jaren heen gevormd zijn en een mening hebben maar zeg nooit dat je Zwarte Piet letsel wil toebrengen! Lui zoals Akwasi hebben agressie in hun DNA. Dat zal nooit veranderen. En ik kan niet wachten tot hij de opruiende Dam speech in mijn gezicht herhaald. Ik ben ook een woorden kunstenaar, een Rammer(!) En ik zeg geen sorry!

Gast
Hilbert
januari 10, 2021 22:53

Akwasi liet op 21-2-2017 bij een interview met de Volkskrant blijken wat voor een figuur hij is. De stam uit Ghana waartoe Akwasi behoort (de Ashanti) waren de grootste slavenhandelaren en verkochten de slaven aan onder andere de Nederlanders.

Laatst bewerkt 15 dagen geleden door Hilbert
Gast
Timor
januari 10, 2021 21:44

De heren Afriyie en Akwasi, overigens twee criminelen, zijn toch tégen discriminatie en racisme? Hoezo dan een zwarte omroep waar nu al blanke, maar wat uh “anders zijnde” figuren, mee flirten. Want de man die aanzet tot moord met beloning en met bedreigingen strooit alsof het pepernoten zijn? Zou volgens ene mevrouw ‘pijn’ hebben! Ach gut, nee toch? Maar, zij blijft achter hem staan. Nou mevrouw, dát lijkt mij ook wel zo veilig.

Gast
Ria
januari 10, 2021 22:51
Antwoord op  Timor

Angela groot huizen? Boycotten

Gast
Martin
januari 11, 2021 00:42
Antwoord op  Ria

Dat is toch die incontinentie mevrouw? Die broekenpisser ….

Ook zo’n deugmensch. Bizar

Gast
Trudie
januari 10, 2021 21:33

Dit is te walgelijk voor woorden wat deze man zich allemaal permitteert in deze wereld , die omroep moet toch wakker worden zoiets geef je toch geen zendtijd schandalig

Gast
Bart M.
januari 10, 2021 18:55

Met de zwarte zender die Akwasi wenst, gaan we terug in de tijd en wordt de ooit zo verfoeide “Apartheid” in stand gehouden.

Gast
B.Beds
januari 10, 2021 18:21

En Angela Groothuizen vindt het allemaal niet de moeite waard en blijft achter Akwasi staan.
Samen met Tanja Jess afvoeren s.v.p.

Gast
zo
januari 10, 2021 18:36
Antwoord op  B.Beds

Angela Groothuizen is onintelligent, en heeft geen eigen talenten. Een heel dom mens. Wat zij denkt doet er niet toe.

Gast
Dutchie
januari 10, 2021 19:36
Antwoord op  zo

Angela. Ook een meeloper. Eigen Haggie redden? Slappe uiting!

Gast
anthonia
januari 10, 2021 17:39

word het niet eens tyd dat dit soort figuren eens opgepakt worden en flink bestraft??? hij blijft maar bezig,sorry zeggen wie geloofd dat nog?? heeft hij ook twee paspoorten??dan zeg ik ga de boel maar ophitsen en verzieken in land van afkomst.ik mag die kop niet meer zien,hij verpest het keer op keer voor alle wel goedwillende mensen van kleur.het is meer dan de hoogste tyd dat dit soort gedrag keihard word aan gepakt,kijk maar hoe ons land erbij staat met al die fluwelen handschoentjes,een openbaar ministerie ,een raad van state een soepzooitje,klaar nu aanpakken voor het te laat is,de volgende generatie wil ook graag in een veilig land leven en dat gaat onder dit soort kabinetten echt niet!!gebeuren,die laten alles maar gebeuren en zeggen en bedreigen enz ruggegraat loze figuren,en die akwasi,simons,kozp,en al die foute alles kapotmakers moeten bestraft.

Gast
Lia
januari 10, 2021 19:03
Antwoord op  anthonia

Hier Ben ik het helemaal mee eens, zouden wij, witte, eens moeten doen, dan was t huis te klein, maar hij mag alles

Gast
Pieter
januari 10, 2021 21:06
Antwoord op  Lia

Blanken.
Witten wordt gezien als racistisch.
Niemand is wit.
Iedereen heeft een kleur.

Gast
R. Verhoeckx
januari 12, 2021 09:37
Antwoord op  Pieter

Als wiite niet kan, waarom zwarte dan wel?

Gast
neutrale lezer
januari 10, 2021 21:34
Antwoord op  Lia

….blanken…

Gast
Martin
januari 11, 2021 00:44
Antwoord op  anthonia

hoofdletter punt … UIT!

Eens 👍🏻

Gast
Jonathan
januari 10, 2021 15:23

Akwasi is de landsgek. Dat was hij al, maar nu is dat iedereen eindelijk duidelijk. Dat hij zal worden opgenomen is ook al lang duidelijk. Hij zal uiteindelijk iemand letterlijk voor zijn bek gaan slaan o.i.d. Waar blijft het OM. Tweede delict is gepleegd, dus waar zijn jullie nu. Stelletje onbetrouwbare lafbekken.

Gast
Jelle
januari 10, 2021 15:31
Antwoord op  Jonathan

@Jonathan, hier even iets dat alle advocaten in Nederland weten: er is helemaal geen recht in Nederland. Punt.

Gast
Dick van der Toorn
januari 10, 2021 16:09
Antwoord op  Jelle

De advocaten kunnen het weten. Het zou er bijna op gaan lijken dat geen beroepsgroep het boevengilde zo hoog in het vaandel heeft staan als de advocatuur. Zonder boeven geen advocatuur en zonder advocatuur geen boeven.

Gast
Dick van der Toorn
januari 10, 2021 16:13
Antwoord op  Jonathan

Dat deze Kwasiman beslist niet gek is blijkt dat hij overal mee weg komt en zelfs nog een bedrijf kan oprichten en daarvoor van onze linkse zakkenvullende regering ook nog eens miljoenen aan subsidie krijgt.

Gast
Lia
januari 10, 2021 19:04
Antwoord op  Dick van der Toorn

Te gek voor woorden

Gast
best
januari 10, 2021 16:41
Antwoord op  Jonathan

Het is nog veel erger. landsgek klinkt alsof hij er niets aan kan doen. Maar dit meneertje zuigt bewust financieel onze maatschappij leeg, keer op keer. Met leugens en bedrog. Hij overtreedt vele regels, is agressief, wekt haat op, roept op tot geweld tegen mensen. Het is gewoon een crimineel.

Gast
C.F Rozema
januari 10, 2021 14:29

Sorry,sorry, waar horen we dat meer tegenwoordig ? Kabinet!! Sorry schijnt de doorslag te geven tegenwoordig, eerst trappen en dan sorry. Weg met deze man en zo weet ik er nog wel een paar die mensen heel veel verdriet aangedaan hebben

Gast
Jack
januari 10, 2021 13:43

Een geweldige stunt van Akwasi om de laatste overgebleven zwarte pieten van kleur te veranderen…welke piet wil nog met zoiets geassocieerd worden… je zou je kapot schamen .

Gast
Lia
januari 10, 2021 19:05
Antwoord op  Jack

Ik was altijd voor zwarte Piet, nu niet meer, je schaamt je kapot

Gast
Shadow1100
januari 11, 2021 09:27
Antwoord op  Lia

Terwijl de Verenigde Naties de Nederlandse regering heeft opgedragen te zorgen dat Zwarte Piet wordt afgeschaft, heeft dezelfde VN de Iraanse Zwarte Piet, genaamd Hajji Firuz, vermeld op de ‘Lijst van Meesterwerken van het Orale en Immateriële Erfgoed van de Mensheid’
Daarmee wordt de Iraanse Zwarte Piet dus beschermd door de Verenigde Naties. In Iran speelt de figuur Hajji Firuz een grote rol tijdens het Iraanse nieuwe jaar (volgens de Perzische kalender op 20 maart). De zwart geschminkte figuur met felrode lippen is gehuld in rode kleren. Hij speelt tamboerijn, danst en zingt om kinderen en hun ouders te vermaken.
Daar weer wel………. Bij ons niet meer………
https://www.youtube.com/watch?v=HVQl9qEWW3M

Gast
De schuldvraag
januari 10, 2021 13:30

Stel jezelf de vraag hoe het komt dat al die Mafklappers een podium krijgen in dit verdorven land waar iedereen een mening heeft,en als we toch die Akwasi willen lozen doe dan d

Gast
De schuldvraag
januari 10, 2021 13:31
Antwoord op  De schuldvraag

Deel 2 an de rest ook maar zoals Kaag,Rutte,Engel,Hazes jr,Lul Kleine

Gast
trudy
januari 10, 2021 12:45

Akwasi is een gevaar voor de samenleving en moet opgenomen worden.

Gast
Dickvandertoorn
januari 10, 2021 16:15
Antwoord op  trudy

Deze Akwasiman is al heel lang opgenomen in onze samenleving en doet wat hij wil zonder daarvoor aangepakt te worden.

Gast
Fina
januari 10, 2021 12:41

Dat gezeik over slavernij Dat was vroeger, en vroeger is dood Toen vraten ze elkaar op Was normaal toen
Vroeger bestaat niet meer Hou eens op met dat gezeur Wij zeuren toch ook niet meer over Napoleon, de Spanjaarden met hun Alva, de Vikingen de Duitsers, de Romeinen

Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 14:16
Antwoord op  Fina

Black lives matter, All lives matter!!!
Altijd gaat het maar over discriminatie van huidskleur, rascisme.
Geef ze 1 vinger en ze pakken je hele hand ( een groep, die dat altijd als eerste roept: discriminatie en racisme).
Inmiddels wordt zelfs door die groep gedacht, dat ze allerlei voorrechten hebben. Zij dragen geen mondkapjes in de supermarkten, zijn asociaal, tonen agressie naar anderen. Zelfs boa’s klagen erover. Ik heb ze gesproken, ik zie het met eigen ogen. Ik discrimineer niet eens, waarop eigenlijk, op de vele huidskleuren, die er bestaan?! Wat is zwart?!! Er zijn zoveel huidskleuren, als lichtbruin, middenbruin, donkerbruin, zwart, blank en daarbinnen ook licht blank, middenblank, donkerder blank, geel. Wat maakt het uit, maar als iedereen zich nou eens gewoon aan regels zou houden en een aantal niet steeds loopt te provoceren, zou het een stuk leefbaarder worden.
Het is hier ( nog) geen Amerika, hou op met steeds discriminatie en racisme te roepen en er eigenlijk om te vragen, door je totaal niet aan te passen, te provoceren door alle regels aan je laars te lappen. Waarom?!!! Ik begrijp er niks van!!! Voor mij is iedereen gelijk, muv buitensporig gedrag, welke huidskleur je dan ook hebt, maar dat laatste hoeft niet eens toegevoegd te worden. Dat vind ik vanzelfsprekend.

Gast
Francis
januari 10, 2021 19:33
Antwoord op  Zuster Ursula

Beter dan dit kan ik t niet vertellen,Ursula.

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 05:41
Antwoord op  Zuster Ursula

“hou op met steeds discriminatie en racisme te roepen”
>> Precies, Mensen die steeds discriminatie en racisme roepen, hebben de woorden discriminatie en racisme in hun DNA en 🧬 RNA om de woorden racisme en discriminatie in hun bloed te verwijderen dat gaat 100 jaar duren.

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 06:05
Antwoord op  Zuster Ursula

“Racisme en discriminatie is een geloof in de samenleving geworden.
Tussen 2000 en 2020 was ik vergif met de woorden discriminatie en racisme. Ik probeer om de woorden discriminatie en racisme niet te gebruiken maar dat zitten nog steeds in mijn 🧬 RNA en DNA🧬 dankzij de maatschappijleer en media”
– Olga Boto

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 08:57
Antwoord op  Zuster Ursula

Precies! “hou op met steeds discriminatie en racisme te roepen”
>> Praten over slavenhandel, discriminatie en racisme helpt niet, dat helpt alleen degenen die de discussie heeft georganiseerd, de informatie en tekst heeft verspreid. >> Goed opletten wit en zwart mensen die de woorden slavernij, discriminatie en racisme in hun DNA 🧬 en RNA hebben haten elkaar. Door dialoog (conversatie) te voeren gaat het vergif Niet verwijderen in hun bloed. Het virus 🦠 zit in hun bloed en dat gaat zich verspreiden van generatie tot generatie en de overheid heeft geen vaccin.

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 09:27
Antwoord op  Zuster Ursula

“hou op met steeds discriminatie en racisme te roepen”
>> Ik heb het interview van EO en Akwasi gehoord en ik hoorde discriminatie symptomen en klachten omdat hij vergif is daarom werd hij agressief tijdens het interview. >> Discriminatie en racisme virussen 🦠 hebben geen maatregelen om de virussen niet verspreiden. Ik heb ook dezelfde symptomen en klachten maar ik probeer mijn best te doen om te gaan met het feit maar het is moeilijk om met discriminatie klachten om te gaan.

Gast
Martin
januari 11, 2021 00:49
Antwoord op  Fina

Verdien modelletje he …. wanneer je geen talent hebt ga je schoppen tegen een systeem wat je te vreten geeft.

Ondankbare honden 👉🏻 Al Dwazi, Simons, Gloria Wekker ⏰, Groothuizen, Jess, al die malloten van Blm. Vullis !!!

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 20:17
Antwoord op  Fina

Klopt maar het gedoe over slavernij zit in mensen DNA en RNA🧬. Ik ben gast in een slavernij discussie group die door de Gemeente wordt gesubsidieerd. We hebben iedere keer dialoog over discriminatie, racisme, integratie en slavernij. Geloof mij die conversatie helpt niemand en biedt ook geen oplossing.

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 20:26
Antwoord op  Fina

Precies! “Wij zeuren toch ook niet meer over Napoleon, de Spanjaarden met hun Alva, de Vikingen de Duitsers, de Romeinen”
>> Waarom wordt in Nederland geen ofwel weinig dialoog over Napoleon en de Spanjaarden georganiseerd?
>> Waarom wordt in Nederland steeds dialoog over discriminatie, racisme en slavernij georganiseerd?

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 20:42
Antwoord op  Fina

Inderdaad! “Vroeger bestaat niet meer Hou eens op met dat gezeur ”
>> Daarom doe ik niet mee met demonstratie omdat demonstratie het verleden wakker maakt en biedt geen oplossing. Demonstratie helpt alleen mensen die de demonstratie heeft georganiseerd om aandacht te krijgen. Tot nu toe heeft demonstratie tegen Discriminatie en Zwarte Piet mij niet geholpen.

Gast
Peter
januari 10, 2021 12:01

Veegde schoenpoetser geen podium. Retour naar zijn roots.

Gast
Criticaster
januari 10, 2021 11:54

Waar bemoeit die Bult zich mee,laat ze lekker de corona_slachtoffers verzorgen en zich niet in politieke zaken mengen .Er zijn al veel te veel van die betweters en aandachttrekkers.

Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 14:19
Antwoord op  Criticaster

Ook Marga Bult mag haar mening geven, zoals ieder ander. Zo niet, schrijf hier dan zelf niks!

Gast
anthonia
januari 10, 2021 17:44
Antwoord op  Criticaster

marga bult heeft 100% gelijk.dat heeft akwasi nu voor de zoveelste keer zelf bewezen!

Gast
horman
januari 10, 2021 11:24

Eindelijk, eindelijk geven de media toe dat dit eerder een geschifte crimineel is dan iets anders. Hij komt in een inrichting, want zijn denken is agressief en zo vol haat, dat gewoon leven in deze samenleving helemaal niet meer kan. Bovendien is hij psychopathisch en heeft blijkbaar altijd zijn zin gekregen, en denkt hij nu dat dat is hoe het leven is, niet dus, en dat accepteert hij niet. Gevolg: een crimineel is geboren.

Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 14:37
Antwoord op  horman

Akwazige is een opruier en helaas zijn daar nogal wat mensen erg gevoelig voor. Overal tegen aan trappen, provoceren, een flink aantal doet niets liever! Overal weghouden, geen podium meer geven, mond snoeren op alle media. Net als met gevaarlijke Trump wordt gedaan!! Ook weg met die idioot, die blijft toch doorgaan, wel of geen president. Niets meer over publiceren, nergens iets meer laten zeggen. Dat zijn “mensen”, die de wereld kapot proberen te maken. Kijk hoevelen er zijn beïnvloed door zijn opruierij, provocaties, complottheorieën. Héél ziek!! Mensen moeten beschermd worden tegen zulke gevaarlijke figuren. Door Trump is het al véél te ver gekomen, met het ontstaan van groepen mensen, die vol met complottheorieën zitten en zich levensgevaarlijk gedragen!!! Verschrikkelijk gevaarlijk!!! Waar gaat dit heen!!! Die gestoorde gek in de WO 2 wist héél véél aanhangers te krijgen, zovelen die er vatbaar voor waren, voor zijn idiote denkbeelden!!! Denk ajb na, pas op voor die gevaarlijke mensen!!!

Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 14:46
Antwoord op  Zuster Ursula

Trump is verantwoordelijk voor de doden, die zijn gevallen, bij de de bestorming van het Capitol!!! Hij heeft hen allemaal opgeroepen er samen heen te gaan!! Puur opruierij!!! Afzetten die idioot. Als er gefraudeerd is, was het 4 jaar geleden! Hoe kan zo’n gek anders president zijn geworden. De enige die nog in een isoleercel opgesloten zou mogen/ moeten worden!!!

Gast
Spetter
januari 10, 2021 17:46
Antwoord op  Zuster Ursula

Volgens mij zit je in de verkeerde topic
Trolletje

Gast
Francis
januari 10, 2021 19:35
Antwoord op  Zuster Ursula

Helemaal mee eens

Gast
Martin
januari 11, 2021 01:01
Antwoord op  Zuster Ursula

Je slaat door wijffie. Je slaat de plank volledig mis.

Trump moet nu gewoon stilte in acht nemen.

Maar kijk wat hij heeft gerealiseerd de afgelopen 4 jaar.
Verdiep je in Obama. De tijd van oorlog voeren buiten Amerika …

Amerika first betekent dat hij in Amerika wilde investeren iets wat zijn voorgangers (met name Obama) heeft nagelaten.
Veel zwarten en latino’s hebben op Trump gestemd.

De mainstreammedia hebben daar niet zoveel aandacht aan geschonken.
De economie draaide als een tierelier totdat corona om de hoek kwam kijken.

Identiteitspolitiek speelt al heel lang in de VS en heeft inmiddels Europa besmet.

Onder Teump is e.e.a aan de oppervlakte gekomen. Iets wat al heel lang speelde: ongerustheid.
Inwoners zijn een speelbal van het grootkapitaal en er heerste veel onvrede.

Dit speelt ook in Frankrijk 🇫🇷 en in Duitsland 🇩🇪

Wake up!!! Ook Rutte en z’n matties zijn marionetten van het grootkapitaal.

We gaan de komende jaren nog wel wat meemaken.

Verdiep je in de toeslagen affaire. Bizar.
En de beerput zal verder open getrokken worden.

Hou je maar vast ….

Gast
Chris
januari 10, 2021 10:30

Hoera, weg ermee. Heeft Nederland al veel schade berokkend. Ook klein staat bij hem voorop, eigen podium en helemaal niet zijn zgn. betrokkenheid of verbindingsdrang naar anderen. Heeft goed geluisterd wat mode-termen zzijn en velen zijn er in getrapt. Vergrlijking met boef Engel ligt voor de hand.

Gast
Cornelis
januari 10, 2021 10:21

Ja dat wisten zij,daarom hebben ze het twee dagen achtergehouden de schijters.

Gast
Herman Brusselmans
januari 10, 2021 09:51

Terug naar Ghana , kan hij daar zijn omroep zwart beginnen

Gast
Fina
januari 10, 2021 12:22
Antwoord op  Herman Brusselmans

Hij kijkt wel uit Daar zat ie allang in de bak met zijn grote bek

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 06:18
Antwoord op  Herman Brusselmans

Tekst je terug naar Ghana, omdat je boos 😤 bent of jaloers bent?

Gast
Sybrig
januari 11, 2021 11:27
Antwoord op  Herman Brusselmans

Omroep zwart heeft toch al jaren zendtijd? Wekelijks opsporing verzocht…..

Gast
Cornelis
januari 10, 2021 09:24

Laten wij alle producten waar Dwasie reclame voor maakt.Boycotten.Misschien houd men hem zo van de bedelbuis bij de publieke en commerciële omroepen.

Gast
Frans Koppelse
januari 10, 2021 08:13

De Held van Links kan NIETS fout doen!! Dat gebeurt alleen bij boze witte mannen. Zoals die journalisten van de EO! Wisten ze wel wie ze voor zich hadden?

Gast
Timor
januari 10, 2021 01:23

Dat ik hém Akwasimodo noem is niet wegens een fysieke variatie maar zijn nogal vreemde gedragingen en gevaarlijke bedreigingen. Want aanzetten tot moord met beloning…? Dat het OM deze crimineel daar niet voor aanpakt is een veeg teken. Want dat kan óók zonder aanklacht!

Gast
anthonia
januari 10, 2021 17:49
Antwoord op  Timor

ik heb aangifte gedaan tegendeze……..!word niets mee gedaan.wel met alle toeslag gedupeerden en met mevrouw in de bijstand die door haar lieve moeder word geholpen,dan zijn ze er als de kippen bij en waar zit grapperhaus??en rutte???

Gast
Timor
januari 10, 2021 01:14

Al deze commentaren zijn, hoe waar ook, als water in een zeef zolang de overheden niets doen tegen deze criminelen. En de wáárheid voorleggen? Grote kans gepakt te worden voor racisme, discriminatie en belediging. Schreeuwen zij die woorden dan is iedere tegenstander verliezer en zijn zij ‘zielig’ maar winnaar.

Gast
jericho
januari 9, 2021 23:41

Wanneer worden we eindelijk van die gestoorde enge agressieve rotkop van hem verlost. Deze meneer hoort duidelijk in een inrichting. Om diverse redenen. Hij gaat nog veel agressievere dingen doen, wacht maar, omdat hij EEN GEK is.

Gast
Chris
januari 10, 2021 10:32
Antwoord op  jericho

En neem boef Engel tegelijk mee. Dan wordt het een stuk gezelliger in Nederland.

Gast
Maritha
januari 9, 2021 23:38

Wat een enorme eikel!! Hij mag terug waar hij vandaan komt als Nederland hem niet bevalt, terug naar zijn roots vertrekkent!! Snap ook niet dat er aan zo iemand …… aandacht aan wordt besteedt!!!! Ik zal mijn leven lang op Geert stemmen voor deze idioten terug te sturen naar hun eigen land, gaan ze daar maar die gore bek open trekken!!!

Gast
Fp van der Avoort
januari 10, 2021 03:34
Antwoord op  Maritha

Ja stem allemaal op geert, dan die zwarte akwasi in maart naar zijn eigen slaven familie sturen, wat een zwarte hond is dat ! Pleur hem eruit die zwarte huichelaar

Gast
Chris
januari 10, 2021 10:33
Antwoord op  Maritha

Levenslang. .. dat gaat me te ver.

Gast
T.van den Berg
januari 9, 2021 23:25

Was te voorzien .

Gast
Fritsiepilsie
januari 9, 2021 23:22

Wanneer sturen we dat enge zwarte ventje weer terug naar de katoenplantages ?

Daar hoort ie uiteindelijk gewoon thuis !

Gast
Hendrik
januari 9, 2021 23:14

Akwasi weg ermee, geeft geen aandacht aan. OM sluit deze man voor goed op. Npo geeft geen geld aan deze gevaarlijke virus.

Gast
Anoniem
januari 9, 2021 21:43

Echt een griezel hij zal vast zijn vrouw slaan geestelijk labiel eng zwarte mensen dit is jullie voorbeeld maar zwarte mannen zijn vaak zo ze slaan hun vrouwen dominant deze Ghana man laat zien wie hij is een crimineel ik weet je te vinden Jezus wat een enge man nou zwarte mensen jullie eigen soort trekt jullie naar beneden maar gelukkig is iedereen nu wakker door dat hij zwartis heeft hij het natuurlijk zwaar gehad hahaha

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 06:29
Antwoord op  Anoniem

“eng zwarte mensen”
>> Tekst niet eng zwarte mensen! Het gaat hier niet over zwarte mensen! Verwijs jouw tekst naar degene waar het overgaat?

Gast
Olga Boto
januari 11, 2021 06:37
Antwoord op  Anoniem

“voorbeeld maar zwarte mannen zijn vaak zo ze slaan hun vrouwen dominant deze Ghana man laat zien wie hij is een crimineel ik weet je te vinden Jezus wat een enge man nou zwarte”
>> Tekst niet zwarte mannen en Ghana man als voorbeeld! Verwijs jouw tekst naar degene waar dit overgaat, door zijn naam en organisatie en activiteit te benoemen.

Gast
Buck
januari 9, 2021 21:09

Het masker valt van hem af en we krijgen een groot akelig zwart gat te zien… We zijn gewaarschuwd voor deze hypocriete engerling.

Gast
televisiekijker
januari 10, 2021 01:01
Antwoord op  Buck

Het masker? Het vierde, vijfde, zesde masker enz?

Gast
Wim
januari 9, 2021 20:53

Stuk tuig van de richel, zweepslagen verdient ie

Gast
Ricardo
januari 9, 2021 19:57

Okej

Gast
Ricardo
januari 9, 2021 19:59
Antwoord op  Ricardo

De ashanty afstammeling slaven handelaars van vroeger nu grote bek mag geen platvorm krijgen

Gast
Anoniem
januari 9, 2021 21:44
Antwoord op  Ricardo

gestoorde man echt gestoord

Gast
Lia
januari 10, 2021 19:10
Antwoord op  Ricardo

En dat is de geschiedenis, niks verzonnen, hand in eigen boezem steken

Gast
Kajsa FeeksNieuws Alert
januari 9, 2021 19:31

In 2015 werd een ‘System and Method for Testing for COVID-19’ gepatenteerd door Richard Rothschild, met een Nederlandse overheidsorganisatie.
Heeft u dat opgevangen? In 2015 – vier jaar voordat de ziekte zelfs maar bestond – werd een testmethode voor COVID-19 ontwikkeld.
Miljoenen COVID-19 testkits verkocht in 2017 en 2018.
Slaap u maar rustig verder.

Gast
Udo Luchterink
januari 9, 2021 20:12

Ze hadden die testkits al bij zich in de Apollo-13 toen ze naar de maan gingen. In 1970.
Ik weet niet waar jij jouw onbetrouwbare informatie vandaan haalt?
Covid-19 is er altijd al geweest maar dat hebben ze heel lang geheim gehouden.
Eerst is het getest op de smurfen maar die verschrompelden ervan. Vandaar dat de Smurfen nu alleen nog voortleven in stripboeken.
En pas bij de uitrol van het 5G netwerk zijn ze op industriële schaal de Covid-19 gaan produceren en verkopen aan alle landen.
Daarom krijg je nu een 5G chipset in je lijf.
En bij de uitrol van 6G krijg je er weer twee.
Dat heb ik opgevangen toen ik mijn aluminium hoedje eventjes af had gedaan om te douchen. De frequentie van het water geeft geluidsgolven die ikzelf interpreteer als zinvolle informatie om mezelf en de wereld te beschermen. Ik adviseer ook vast om een gele paraplu te kopen. Waarom weet ik nog niet maar dat hoorde ik vanmorgen tijdens het douchen. Misschien dat ik het antwoord morgen weer. Ik denk het wel.

Succes Kajsa met jouw fakenieuws.
Ik ga verder met het mijne.

Nanu nanu!!

Gast
M. HANSE
januari 9, 2021 23:23
Antwoord op  Udo Luchterink

Is geen fake nieuw, want vannacht hbv ik een video bekluisterd die geheim online kon worden beluisterd en daarin werd exact hetzelfde gezegd in een elite kring mensen, in een praatshow, daar zaten mensen die zelf mog kunnen nadenken, ipv de regering klakkeloos te volgen..

Gast
Udo Luchterink
januari 10, 2021 00:51
Antwoord op  M. HANSE

Mooi werk.
Dit soort bevestiging heb ik nodig.
Soms denk ik dat ik knettergek ben.
Geheime online video’s haal ik vaak bij de kringloop die ik dan decodeer met een aluminium gepolijste gelijkrichter-en-omvormer van 49 Amp waardoorheen ik het analoge signaal leidt en dan via de 35Watt mono-luidspreker van een Amerikaans Hammondorgel beluister. Op die manier hoor je het linker en het rechter signaal samengevoegd in één enkele geluidsstroom waaruit je de geheime informatie kunt halen.
Dat is mijn geheime methode.

Ik kan ook radioverkeer van straalvliegtuigen uit bijvoorbeeld 1992 horen door middel van dat de echo uit het heelal wordt teruggehaald. Voor mij is dat een koud kunstje. Maar daarover wil ik niet opscheppen want dan denken de mensen dat ik gek ben.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Udo Luchterink
Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 14:55
Antwoord op  Udo Luchterink

Hahaha geweldig!!! Shirt, ik viel van het lachen bijna onze platte planeet af! Rara waar ben ik?!

Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 18:11
Antwoord op  Zuster Ursula

Shirt moet Shit zijn!

Gast
V. Zaranoff
januari 9, 2021 20:17

Leesartikeltje over dit octrooi.
Voortaan eerst eventjes googelen en dan pas gaan janken. Dank u.

https://www.rvo.nl/actueel/nieuws/covid-19-op-octrooiaanvraag-uit-2015-hoe-kan-dat

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door V. Zaranoff
Gast
M. HANSE
januari 9, 2021 23:18

Ja ik weet het, in 2015 hebben 128 landen een handtekening lukraak gezet voor een toestemming macht WHO…alles is voorbereid, klopt

Gast
Johan Diepenbrock
januari 10, 2021 00:59
Antwoord op  M. HANSE

Ja!
En dan te bedenken dat er maar 117 echte bestaande landen in de wereld zijn!
Die andere elf landen die niet bestaan hebben ze er alleen maar bij verzonnen om de wereldsubsidie in eigen zak te stoppen.
En tóch zijn er 128 wereldleiders aanwezig bij het geheime topoverleg elk jaar in de bergen bij Zwitserland.
Dat betekent dat er elf toneelspelers rondlopen die in het complot zitten.
Staat allemaal op Facebook. Kun je zo allemaal nalezen. Ik verzin dit niet. Jij zei zelf dat er 128 handtekeningen gezet zijn.
Snap je nou? Dat bedoel ik.

Gast
Timor
januari 10, 2021 01:28

De medische vraag is Kasja hoe ziek u werkelijk bent.

Gast
Rob
januari 10, 2021 09:59

Btw, het is mij niet duidelijk wat deze post met Akwasi te maken heeft.
@moderator: post off-topic

Gast
Zuster Ursula
januari 10, 2021 14:52

Fantaseer jij lekker verder en zoek in de verste hoeken van internet naar deze onzin. Ik hoop dat je nog eens uit je psychose komt. Diep triest eigenlijk!!!

Gast
directeur zonder bedrijf
januari 9, 2021 19:27

worden de linkse wappies eindelijk wakker?

Gast
Levi
januari 9, 2021 19:20

Waar blijven de verontwaardigde reacties van de deugkneuzen?

Claudia de Brey
Glennis Grace
Erik van Muiswinkel
Arie Boomsma
Sander Schimmelpenninck
Georgina Verbaan
Katja Schuurman
Halina Reijn
Anouk
Femke Halsema
Jesse Klaver
Lodewijk Asscher
Jacobien Vreekamp (nep officier van justitie)

Gast
gtstfites
januari 9, 2021 19:46
Antwoord op  Levi

Sigrid Kaag

Gast
Gompman
januari 9, 2021 22:02
Antwoord op  gtstfites

Wat kan zij eraan doen

Gast
achtmet
januari 10, 2021 17:59
Antwoord op  gtstfites

Wat te denken van de oppercheffin annex krijswijf Slangvana S ?

Gast
Jantje
januari 9, 2021 19:53
Antwoord op  Levi

M ben je vergeten. Hij was vriend van de show

Gast
Anoniem
januari 9, 2021 21:51
Antwoord op  Levi

helemaal waar deze man is een gevaar voor onze vrijheden blm is een marxistische groep alle witte mensen bezit afnemen dat wordt aan de zwarte mens gegeven en alles daartussen concentratiekamp in zwarte mensen worden opgevoed met kijk uit voor blanken een soort haatpreek dat de witte mensen slecht zijn dat je daar voor moet uitkijken maar bij Hindoestanen is er juist sprake van doe mee pak je kans bij zwarte mensen zit haat naar de witte mensen het waren ook niet de slimste zwarte mensen die hier kwamen geld ook voor Marokkanen alleen de Marokkanen die normaal meedoen in de maatschappij worden bedreigd door hun eigen groep te westers zo worden ze gezien wilders heeft gelijk ons land gaat kapot door mensen die onze vrijheden afbreken onze kleinkinderen gaan dit voelen ps Amsterdam is al een Afghanistan deels

Gast
Gast
januari 10, 2021 14:24
Antwoord op  Levi

Iedereen die zich tegen de Corona maatregelen verzette krijgt toch geen Vaccinatie..??

En natuurlijk hun naasten/familie leden die deze dwazen niet tot de orde hebben geroepen en verzocht om hun “gezond verstand” als ze dat überhaupt hebben te gebruiken..!!

Gast
K. Brouwer
januari 9, 2021 19:19

Indo

Gast
Frans
januari 9, 2021 19:31
Antwoord op  K. Brouwer

Indo?

Gast
Frans
januari 9, 2021 19:33
Antwoord op  K. Brouwer

Indo?
Het is een Nederlander.
Uit Amsterdam-West. En uit de Bijlmer.

Dus als Nederlander heeft hij een andere jas aangetrokken en is import-huilbaby geworden om over racisme te klagen en herstelbetalingen te eisen voor iets waaraan hijzelf part noch deel is geweest maar waaraan zijn voorouders heel enthousiast hebben gewerkt om zelf rijk en welvarend van te worden.

Akwasi Owusu Ansah is een hypocriete lul met vingers.

Laatst bewerkt 16 dagen geleden door Frans
Gast
Cor
januari 9, 2021 19:40
Antwoord op  Frans

Geen Nederlander, een Ghanese klaploper.

Gast
gtstfites
januari 9, 2021 19:47
Antwoord op  Frans

De meest criminele buurten van Amsterdam

Gast
x x
januari 9, 2021 19:33
Antwoord op  K. Brouwer

Paki

Gast
Vrolijke Frans
januari 9, 2021 19:33
Antwoord op  x x

Mocro

Gast
StefanV
januari 9, 2021 19:17

John van Heuvel zegt het prima. Die Akwasi is gewoon een bijzonder vervelende man. En bovendien erg agressief. Zie ook z’n opgefokte houding bij die Dam-toespraak. En dat was niet eens een opwelling: hij had die speech van tevoren meerdere keren geoefend. Een gevaarlijke ophitser, dus. Voeg daar nodig een dosis typisch rapper-gedrag aan toe en het plaatje is compleet. Jammer dat zulke, veel te hard omhoog gevallen mensen zo veel aandacht en bijval krijgen in dit land.

Gast
M. HANSE
januari 9, 2021 23:25
Antwoord op  StefanV

Wie weet is hij voortdurend stoned?

Gast
Toon Corton
januari 10, 2021 01:01
Antwoord op  M. HANSE

John van den Heuvel rookt niet en gebruikt geen drugs. Die is nooit stoned.

Gast
Jolanda
januari 9, 2021 19:16

Snap echt niet dat deze ophitser nog in dit land kan blijven. Wanneer gaan er nu mensen wakker worden. Iedereen moet deze Akwasi dood zwijgen.

Gast
Frans D.
januari 9, 2021 19:30
Antwoord op  Jolanda

Het is een Nederlander.
Uit Amsterdam-West. En uit de Bijlmer.

Dus als Nederlander heeft hij een andere jas aangetrokken en is import-huilbaby geworden om over racisme te klagen en herstelbetalingen te eisen voor iets waaraan hijzelf part noch deel is geweest maar waaraan zijn voorouders heel enthousiast hebben gewerkt om zelf rijk en welvarend van te worden.

Akwasi Owusu Ansah is een hypocriete lul met vingers.

Gast
Frans D.
januari 9, 2021 19:30
Antwoord op  Jolanda

Gaat niet.

Gast
keesbeest
januari 9, 2021 19:13

ach gut, meneer gaat bij zichzelf te rade, dit twitterde hij vandaag :

mijn reactie na het misgelopen interview met de EO is niet goed te praten.

ik ga bij mezelf te rade hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat mijn rol binnen Omroep ZWART zal zijn.

voorlopig zal ik zwijgen.

Gast
JoAnne
januari 9, 2021 19:14
Antwoord op  keesbeest

Aldus deze totaal doorgeflipte K U T n e g e r.

Gast
Anoniem
januari 9, 2021 21:54
Antwoord op  keesbeest

Hoe zielig is hij echt een gevaar hij ontwerp juist op de achtergrond nieuwe idioten die hem steunen

Gast
Zwarte Piet
januari 9, 2021 19:12

Heeft NSB’er Arie Boomsma al gereageerd? Is hij adverteerders aan het bellen, opjutten deze NSB’er om Aquarium te boycotten voor het leven?

Gast
René.
januari 9, 2021 20:52
Antwoord op  Zwarte Piet

Arie Boomsma loopt met zijn ziel onder zijn arm en zijn lul in zijn hand in de bosjes van het Vondelpark op zoek naar een schandknaap om z’n zaad in te lozen onze heilige Messias de landverrader.

Gast
ron
januari 9, 2021 19:04

Ach ja, velen zien de ware aard pas laat

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen