Giel Beelen na radioverzuim op matje bij BNNVARA

De reden dat Giel Beelen vanochtend niet kwam opdagen bij zijn radio-uitzending is dat hij zich inderdaad, voor de tweede keer in korte tijd, verslapen heeft. Zijn werkgever BNNVARA roept hem daarom op het matje. Dat meldt de omroep aan het AD. Giel miste zijn radioshow vorige week omdat de accu van zijn telefoon leeg was en zijn alarm daardoor niet afging. “Giel zijn telefoon liet hem vorige week al in de steek, en heeft het vannacht helemaal begeven“, laat BNNVARA nu weten.

Pas na de uitzending van zijn radioshow, die van 4.00 tot 6.00 uur duurt, werd Giel wakker. “Hierdoor heeft hij tot zijn spijt zijn show niet kunnen presenteren, wat we erg vervelend vinden voor zijn luisteraars.

Het was ook vervelend voor zijn collega’s op NPO Radio 2, die twee uur langer radio moesten maken, terwijl ze normaal gesproken naar bed gaan op dat tijdstip.

BNNVARA is er ook niet blij mee. “Natuurlijk spreekt BNNVARA hierover vandaag met Giel, maar over de inhoud hiervan doen we verder geen mededelingen.”

Het lijkt er vooralsnog op dat van ontslag op staande voet geen sprake is. Zelf heeft Giel nog steeds niet gereageerd op zijn absentie.

Foto: SBS

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
xxxxxx
oktober 28, 2020 20:23

Een collega werd bij ons ontslagen omdat hij geen vervoermiddel meer had. En op de fiets komen kon hij niet omdat hij nog nooit gefietst had………………. Hij woonde slechts 5 km van de werkplek.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
oktober 28, 2020 19:08

Een wekker met een stekker. Zo simpel is het en met 2 keer modaal kun je dat makkelijk veroorloven! Misschien hebben ze hem wel bij de Blokker?

Gast
Fons
oktober 28, 2020 17:21

beetje trieste reactie van BNN/VARA. Het interesseert Giel geen ene reet dat hij zich weer verslapen heeft. Ik zou graag de luisteercijfers over de maand oktober willen zien m.b.t. het tijdslot 02.00 – 04.00 uur

Gast
Jan x
oktober 28, 2020 16:54

Schop hem onder de ballen,
Er zijn toch genoeg gasten die het van hem kunnen overnemen.
Er zijn maar weinig mensen die op Giel zitten te wachten

Gast
🗣wordt snel verwijderd...
oktober 28, 2020 16:31

De uitkeringstrekkers die hier reageren hoeven niet bang te zijn dat ze zich verslapen…….

Gast
A
oktober 28, 2020 15:50

wo 28 okt 2020 om 12:41

Kleutertje ook weer aanwezig.

Gast
Jantien Visser
oktober 28, 2020 15:02

Gooi die man met een grote zwaai op straat!

Gast
Matthijs Zelf.
oktober 28, 2020 14:36

Giel op twitter hij heeft spijt en zal een wekker kopen.
https://twitter.com/Giels/status/1321442286694289408

Gast
Ad
oktober 28, 2020 14:33

Je hoort het BNNVARA al zeggen: “Niet meer doen hoor Gieltje, anders betalen we je niet meer die 70 mille voor twee nachtuurtjes.”

Gast
Remco
oktober 28, 2020 14:23

Fake , allemaal gepland , iedereen heeft het er over nu, promo voor zijn hopeloze tijdslot. En iedereen trapt er in.

Gast
Kuis
oktober 28, 2020 13:48

“…wat we erg vervelend vinden voor zijn luisteraars…”

Ja ja, de telefoon stond vast roodgloeiend vandaag!

De klachtenformulieren waren niet aan te slepen!

Gast
Martine Hafkamp
oktober 28, 2020 13:45

Giel zit aan de heroïne en dat is al erg genoeg…

Gast
Iemand
oktober 28, 2020 13:45

Heb een half jaar met Giel mogen werken. Toen was hij ook vaak te laat. Giel drinkt gewoon heel erg veel. Daardoor kun je niet op hem bouwen.

Gast
Zomaar een persoon
oktober 28, 2020 13:40

Je moet ook geen telefoon als wekker gebruiken. Die kunnen namelijk leeg raken.

Gast
Klaas Vaak
oktober 28, 2020 13:35

Maar Giel is ook als hij slaapt nog woke. En dat is ook wat waard.

Gast
Eddy Emmer
oktober 28, 2020 13:34

Giel is er heel erg goed in om aandacht te genereren. Dit is marketing! Eerste uitzending was zijn wiel eraf, vorige week had hij zich verslapen, een week later weer. Iedereen weet nu dat Giel ’s nachts op de radio zit, best knap van hem!

Gast
rick
oktober 28, 2020 13:32

Waardeloze radioman,

En maar klagen en maar klagen over je salaris in deze tijden, terwijl er genoeg andere mensen zijn die willen werken en zelfs voor minder die wel op tijd kunnen komen.

Misschien gewoon lekker bij je kussentjes houden.

Gast
Fred
oktober 28, 2020 13:30

Jongens, Giel was vannacht dronken. Hij heeft al heel lang een alcoholprobleem. Google er zelf maar even naar. Een alcoholverslaving is een heel groot probleem voor iedereen die het betreft, vooral voor Giel zelf natuurlijk. Niet mee spotten a.u.b.

Gast
mag niet
oktober 28, 2020 13:28

Giel heeft nog steeds niet gereageerd over zijn absentie. Logisch zijn nokia ligt nog aan de oplader.

Gast
Shelly
oktober 28, 2020 13:19

Hij lag waarschijnlijk nog op een hoer.

Gast
nico
oktober 28, 2020 13:15

Op straat schoppen dan wordt hij wel rustiger

Gast
Frank Drebbing
oktober 28, 2020 13:14

De tegenslag in zijn leven, lege accu en geen wekker, is totaal geen reden voor de directie om de kip met gouden eieren te slachten! Nog sterker, ze lopen op eieren om Chiel te pleasen, te Featherbedden’ !!

Gast
Isa
oktober 28, 2020 13:12

HIj heeft schijt aan regels

Gast
StefanV
oktober 28, 2020 13:04

Dit is gewoon het toppunt van knulligheid. Als je alleen woont (ik ken de situatie van Giel Beelen niet), zorg dan gewoon dat je twee wekkers hebt. Eén gewone en eentje als back-up.

Gast
man pan
oktober 28, 2020 13:03

Kon hij niet wat beters verdienen dan dat kapotte telefoon smoes, dat is nog slechter dan de smoes mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten.

Gast
Remi
oktober 28, 2020 13:02

… Twee keer … derde keer is Doei !!

Gast
René
oktober 28, 2020 12:54

Ontslag gelijk

Gast
Donald
oktober 28, 2020 12:54

Vreselijk. Van € 70.000,- kan je natuurlijk ook geen fatsoenlijke telefoon of wekkerradio kopen. Schande! Inzamelingsactie iemand?

Gast
Hans
oktober 28, 2020 12:51

@Nelly. Kan helemaal niet gebeuren. Als je een live uitzending hebt heb je altijd minimaal twee wekkers staan. Als je professioneel bent tenminste.

Gast
@Janneman
oktober 28, 2020 12:51

Truckers zetten liever een cd’tje van Henk Wijngaard op.

Gast
Janneman
oktober 28, 2020 12:45

Inderdaad Lenze, wie luistert er met zn volle verstand op dat uur van de dag naar radio? Truckers of mensen die uit de nachtdienst komen hebben toch wel iets beters te luisteren?

Gast
Lenze Kramer
oktober 28, 2020 12:43

“Hierdoor heeft hij tot zijn spijt zijn show niet kunnen presenteren, wat we erg vervelend vinden voor zijn 17 luisteraars.”

Gast
Eva Quirinius
oktober 28, 2020 12:42

Echt heel sneu voor Giel. En voor al zijn fans. Vreselijk gewoon.

Maar serieus: ik zou zeggen: Proeftijd, dus ontslag. Wat een fluim.

Gast
dus
oktober 28, 2020 12:42

Zijn alarm ging niet af? Zijn WEKKER, bedoel je, achterlijke stagiаir! Het woord alarm wordt in het Nederlands gebruikt voor een signaal dat afgaat bij GEVAAR. Sukkel!

Gast
Nelly Veenendaal
oktober 28, 2020 12:41

Kan gebeuren!

Gast
Wat een....
oktober 28, 2020 12:40

….slaapkop.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen