BN’er Dave Roelvink moet op gewone fiets: ‘Echt niks’

De BN’er Dave Roelvink moet zich momenteel met een gewone fiets door Amsterdam heen bewegen, omdat zijn dure elektrische fiets gestolen is. Het is voor de realityster erg vervelend, want fietsen zonder elektrische aandrijving vindt hij ‘echt niks’. Dat laat hij weten op Instagram. Dave is op zijn socialskanaal te zien met een klagend filmpje, waarin hij wijst op zijn gewone fiets. “Degene die me elektrische fiets gejat heb, kun je hem álsjeblieft terugbrengen? Want dit is echt helemaal niks.”

Normaal gesproken rijdt een BN’er als Dave niet op een normale fiets, maar omdat zijn elektrische fiets gestolen is, moest hij wel. Zijn elektrische step is immers illegaal en autorijden kan-ie ook niet.

Waar moest Dave vanochtend eigenlijk heen? Hij had een praktijkexamen voertuigbeheersing (AVB) voor de motor en hij is nog geslaagd ook. “Zo toppers. Ik heb net afgereden voor m’n AVB. Dat is dus de eerste die je moet doen met motorrijlessen.”

Dave wijst op zijn goede rijvaardigheid. “Ik heb hem in één keer gehaald in twee weken. Thanks gap.”

Deze zomer kwam Dave in het nieuws, omdat hij een peperdure Lamborghini in de prak reed. De auto was helaas goed verzekerd.

Foto: YouTube

35 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Patty
oktober 29, 2020 10:52

Lol wat heeft die met zn gezicht gedaan. Het is net Connie.

Gast
aammehoela
oktober 28, 2020 20:25

De auto was helaas goed verzekerd. Leuke zin. En hoe het komt dat de jeugdige Nederlander steeds een mindere conditie heeft. Vroeger werd er nog door weer en wind gefietst, nu is men te lui om de trapper gewoon rond te trappen.
Zo triest. In het begin werd je nog uitgelachen als je zo’n fiets had. Maar vroeger werd je ook uitgelachen als je handschoenen aanhad bij temperaturen boven het vriespunt. Of je soms reuma had, was dan nog de meest aardige opmerking.

Gast
Dick Deadbolt
oktober 28, 2020 17:27

Is er dan in héél Amsterdam geen dealer van zéér exclusieve dure modellen die deze vrolijke jongens als reclame gratis laat rondrijden? Zon kans krijg je niet vaak! De meest populaire en geliefde trendsetters maken reclame voor uw merk en bedrijf!!

Gast
Rotterdammer
oktober 28, 2020 16:30

PROLEET moet t zijn natuurlijk… tenzij Dave tot profeet van de ultieme stompzinnigheid benoemd wordt!

Gast
Rotterdammer
oktober 28, 2020 16:29

Ieder woord over die profeet is er één teveel!

Gast
Juist
oktober 28, 2020 15:54

Dave is zo lui, hij is bijna te lui om te ademen.

Gast
Rudolfo
oktober 28, 2020 14:20

Stop making stupid people famous.

Gast
Donald Dumb
oktober 28, 2020 14:19

Trouwens, hij is toch zo rijk?
Waarom kocht hij dan niet een nieuwe elektrische fiets?
Dan klopt er iets niet in zijn verhaal.
Waarschijnlijk laat hij geloven dat hij rijk is maar is t natuurlijk een arme sloeber, maar ja dat is niet goed voir zijn zorgvuldig opgebouwde imago natuurlijk…

Gast
Zoisthettoevalligooknogeenseenkeer
oktober 28, 2020 14:05

Wel een sportschool maar de fiets niet? Wat een raar figuur.

Gast
Dr. Bibber
oktober 28, 2020 13:55

Ondertussen sterven kinderen in Jemen, waarom is dit verwende ordinaire nest eigenlijk nog nieuwswaardig?

Gast
Kazuhito Yamaha
oktober 28, 2020 13:52

Normaal gesproken rijdt een BN’er als Dave niet op een normale fiets.

In het nieuwe normaal ben je pas abnormaal als je nog fietst.

Bij een motorfiets vliegen de aerosolen zich tenminste nog als kamikaze piloten te pletter tegen het helmvizier in plaats van dat ze door je mondkapje racen, wanneer je als bange BN’er op de fiets zit.

Gast
Bastiaan
oktober 28, 2020 13:39

Agh wat erg!

Gast
Donald Dumb
oktober 28, 2020 13:28

Wat een vervelende gap is dit ook.
Voelt zichzelf zelfs te goed voor een simpel fietstochtje…

Gast
Merle
oktober 28, 2020 13:25

In Amsterdam moet je ook niet met / op een dure fiets rondrijden. Is vragen om problemen / dat je fiets gestolen wordt.

Gast
Willie
oktober 28, 2020 13:22

Waarom de fiets niet laten staan en die idioot gestolen en opgeborgen in een land ver in het oosten.

Gast
Quote
oktober 28, 2020 13:21

“Degene die me elektrische fiets gejat heb..”

In een zin met zeven woorden al zoveel fouten maken, zegt genoeg over Dave toch?

Gast
Huismaker
oktober 28, 2020 13:20

Ik stel voor een kamp op te richten voor de zogenaamde BN-ertjes.
Dan kunnen ze daar belangrijk spelen.

En alvast oefenen met:
Leuk doen
Schapen
Zingen in een pak
Raden wie er zingt in een pak
Liedjes van anderen zingen
Andere mensen raden
Knikkeren
Van de duikplank springen
Autorijden
Mollen
Schilderen
enz enz

Speciaal voor de bejaarden en wanhopige huisvrouwtjes om de uren te vullen.

Gast
Olcay
oktober 28, 2020 13:16

Fiets weg, gebit weg, hersens weg, next!

Gast
idioot
oktober 28, 2020 13:15

geniale laatste zin. inderdaad jammer….

Gast
Dreetje
oktober 28, 2020 13:14

Tsjah, Dave heb het niet makkelijk.

Gast
Magnus Dickendorfer
oktober 28, 2020 12:58

Wat je ook van hem vind, ze moeten met hun fikken van andermans spullen afblijven.

Gast
Hermann Boring
oktober 28, 2020 12:53

Deef Roelvink op een motorfiets. Iets zegt me dat dat geen goed idee is.

Gast
Milly het Maasmeisje
oktober 28, 2020 12:52

Kan die breindode rotkop en zijn gehele pauperfamilie niet afgevoerd worden naar een heropvoedingskamp in Siberië?

Gast
Miss Kleun
oktober 28, 2020 12:50

En ondertussen maar aandacht zoeken met klagen dat hij een vadsige vetklep aan het worden is, lui en verwend pisventje, deze narcist. Misschien wat minder zuipen en snuiven, dat wil ook nog wel eens helpen, kwallebak.

Gast
Mirre
oktober 28, 2020 12:48

Wat ziet Dave er beroerd uit. Dat mondje wat hij trekt op de foto, lijkt op de kont van een aap. Wat een loser is het toch met zijn plofkop en vette pens.

Gast
Frank Drebbing
oktober 28, 2020 12:47

Niets is lekkerder dan de frisse amsterdamse binnenstadse ochtendbrues langs je gezicht en door je wapperende haar! Deze droom van duizenden knappe, bevallige, jonge en vruchtbare vrouwen zo op straat in plaats van een dure, zware, geblindeerde Topklasse SUV waarin zijn privacy enigzins gewaarborgd was. Is hij wel veilig voor al zijn fans?

Gast
Duco van Deugen
oktober 28, 2020 12:32

Dat bedoel ik dus als ik zeg dat er een hele generatie is opgegroeid die geen benul heeft van inspanning en/of tegenslag. Niet eens zozeer hun eigen schuld, maar meer de schuld van de ouders die te druk waren met hun eigen leven en/of loopbaan. Waarom neem je dan kinderen als je er toch geen energie in wilt steken?

Gast
Henk
oktober 28, 2020 12:30

Misschien dat Dave ook eens op Lesbos kan gaan helpen?

Zou goed voor z’n opvoeding zijn.
Hoeveel klassen basisschool heeft hij gehad? “Me fiets”

Gast
Flauwe Kul
oktober 28, 2020 12:28

Als Dave nou gewoon toegeeft, dat hij zijn elektrische fiets in de prak heeft gereden!

Gast
Esmeijer René
oktober 28, 2020 12:28

Wat een verschrikkelijk watje
kunnen wij zo een idioot niet dood zwijgen
en degene die dit artikel heeft geschreven mist ook enig niveau

Gast
😷Paulus
oktober 28, 2020 12:26

😷Hij kan zich ook met de witte lange VIP auto laten vervoeren, alleen parkeren bij de Jumbo voor boodschappen wordt weer moeilijk. 😁😁

Gast
Jeroen
oktober 28, 2020 12:17

Misschien meteen op de fiets naar een cursusje Nederlands? “me fiets”, “gejat heb”.

Gast
Coca Cola
oktober 28, 2020 12:13

” Deze zomer kwam Dave in het nieuws, omdat hij een peperdure Lamborghini in de prak reed. De auto was helaas goed verzekerd.” Serieus, gaan we echt op zo een laag niveau stukjes schrijven?

Die auto was niet eens van Dave. Wat een afgunstige gasten weken bij deze site joh?

Gast
Gerda
oktober 28, 2020 12:11

Wie kan hier nu nog zinnig op reageren? Ik niet..

Gast
colette
oktober 28, 2020 12:11

Whaaaaaaa er moet nog veel meer gestolen worden van die zwakzinnige Rioolvink voelt ie ook eens hoe dat is hij heeft dat meisje berooft in haar huis die viezerik

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen