SBS 6 voorlopig niet met nieuwe Wegmisbruikers

De SBS 6-klassieker Wegmisbruikers keert voorlopig niet terug op de buis met nieuwe afleveringen. Vanwege corona is het te risicovol om het programma op te nemen. Dat heeft snelwegpater Koos Spee laten weten op Twitter. Wegmisbruikers is een programma waarin steeds een ander politieduo achter verkeersaso’s aanrijdt, waarna de bekeurde kandidaten minutenlang met geblurde gezichten hun beklag doen. Vroeger was de show een echte hit, maar ook nu is er nog een grote fanschare.

Die fanschare moet Wegmisbruikers voorlopig even missen. Eén van die fans, Joeri, vroeg Koos Spee op Twitter het volgende: “Weet u toevallig wanneer er nieuwe aflevering van wegmisbruikers komen?

Daarop antwoordde Koos: “Voorlopig niet Joeri, de cameraploegen kunnen niet meerijden met de politie ivm Covid-19, dus geen nieuwe opnamen helaas!

Normaal gesproken zit de cameraploeg achterin bij de politie-agenten, maar vanwege corona is het momenteel niet handig om met z’n vieren in één auto te gaan zitten.

Als het een beetje meezit, kunnen we in het najaar van 2021 weer kijken naar nieuwe afleveringen van Wegmisbruikers.

Foto: SBS

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Simon Dekker
oktober 31, 2020 01:44

Leo de Haas is gruwelijk genaaid door smeerlap Koos Spee en zijn narcistische ego’tje, die graag nog meer exposure in Blik op de Weg wilde, dat niet kreeg, Leo de toestemming om mee te gaan met de Nederlandse politie ontnam en met precies hetzelfde programma naar SBS overstapte. Gelukkig komt Leo gewoon terug met Terug-Blik op de Weg en honderden afleveringen aan backlog. Absolute aanraders.

Gast
Mark
oktober 29, 2020 13:18

SBS 6 had op zondag altijd meer dan 1 miljoen met Wegmisbruikers en erna Peter Air of Alberto ook nog 1,2 miljoen of meer. En Kees vd Spek door de weeks ook nog 600.000 – 800.000. Maar ja, Ome John wil vlak amusement dat allemaal op elkaar lijkt. Ja ja, die komt er wel…

Gast
Dick Deadbolt
oktober 29, 2020 12:56

Die ongewassen varkens in de bestel/bouwbussies. Hup knal alles voirbij met een brakkige aanhanger, bus helemaal afgeladen met figuren die peuken, verpakkingen, bekertjes en vooral tig energy drink blikjes vanuit uit de stal op de weg gooien tijdens woeste inhaal acties. Het fatsoenlijke personeel is meestal verdwenen bij die rauwdauw bedrijfjes.

Gast
robert
oktober 29, 2020 10:02

Is het niet sowieso merkwaardig dat cameramensen bij het politiewerk in de auto zitten? Dat kan toch ook niet meer?

Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 09:27

Bea. Wil er nog aan toevoegen dat Koos Spee een prima hardwerkende man is geweest met een grote staat van dienst. Koos kan het ook niet helpen dat hij eerder op deze planeet is gekomen dan dat jij dat bent. Koos is een wijs man. Hij vindt het na zijn pensioen, als hobby, vast nog heel leuk om aan een programma als Wegmisbruikers mee te doen mensen die hier zitten en schijt hebben aan alle regeltjes en wetjes ook met de Corona die komen er hopelijk zelf achter dat wie zich niet aan de regels houdt maar op de blaren moet zitten! Ik heb veel respect voor deze man.

Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 09:15

Bea. Dat jij Koos na-oorlogs vind mag jij vinden. Velen kunnen dat niet zeggen, omdat ze zich al op heel jonge leeftijd te pletter hebben gereden en zich eigenwijs als ze zijn zich niet aan de verkeersregels hebben gehouden. Dan sterf ik liever als een ouwe lul, omdat je dan toch veel dingen in het leven hebt mogen meemaken dan dat ik als een jonge lul sterf en je te pletter hebt gereden en niets van het leven hebt geproefd. Nu jij weer!

Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 08:19

En wat ik er nog aan toe wil voegen is dat bestuurders van o.a. DHL-busjes, vooral witte bestelbusjes, of bouwvakkers, figuren achter het stuur hebben zitten die echt niet normaal kunnen rijden. Vaak staat de naam van de firma er op. Mooie “reclame” voor je bedrijf met dergelijke wegpiraten. Richting aangeven hebben velen maar “afgezworen”. Je moet maar “ruiken” waar ze heen willen. Snelheid daar houdt het merendeel zich niet aan. Het is echt verschrikkelijk. Werkgevers zouden er goed aandoen om eens steekproefsgewijs om dergelijke bestuurders te volgen om eens te kijken of ze de rijvaardigheid nog wel beheersen.

Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 08:02

Keesbeest. Dan val je zeker ook onder de “automobilisten” die niet van net rijgedrag houden en voor het vaderland wegrijden. Als beroepschauffeur kom ik wat “boomklevertjes” tegen. Of bumperklevers die zo dicht tegen je bus aanrijden dat je alleen de verlichting aan de zijkanten van de bus nog ziet. Dat er figuren zijn die binnen de bebouwde kom bij een halte nog even gas geven ipv een bus vrije doorgang te verlenen. Gisteravond passeerde mij een auto met 120 waar 80 is toegestaan. Ik begrijp als geen ander hoe het toch komt dat er zoveel dodelijke aanrijdingen plaatsvinden. Allemaal mensen die maar een gedachte hebben: haast!
Er is een oud gezegde die luidt: Haastige spoed is zelden goed! Of beter 5 minuten te laat thuis dan 10 minuten eerder in het ziekenhuis! Misschien iets om over na te denken?

Gast
Xxxx
oktober 29, 2020 07:49

Als buschauffeur op lijndiensten zie ik de hele dag Wegmisbruikers.

Gast
Sip
oktober 28, 2020 23:58

Ook opsporing gezocht wordt ingekort terwijl het goed helpt bij het oplossen van misdaden.

Gast
Spica PFFS
oktober 28, 2020 22:42

Jammer. Dan stop ik maar met SBS kijken want wat heeft het verder voor zin?

Gast
Henk
oktober 28, 2020 21:52

‘ wij houden al jaren anderhalve meter afstand ‘ aldus een bmw rijder

Gast
Mag niet
oktober 28, 2020 21:25

1,5 meter afstand voelt wel als bumperkleven.

Gast
keesbeest
oktober 28, 2020 19:58

Goed zo !
Als echte automobilist had ik net als heel veel mede-automobilisten altijd een pesthekel aan die Koos Spee, weg met die zedepreker en dat kleine kontlikkertje van hem.

Gast
JobF
oktober 28, 2020 17:45

@Mick Man bijt Hond XL komt over 2 weken op dinsdag. 6 afleveringen. Met zoals het seizoen in het voorjaar op prime time.

Gast
Mick
oktober 28, 2020 16:45

Ze kunnen prima met een cameraman met mondkapje achterin. Met mondkapje mag dat. Sterker nog, waarom kan Talpa dan wel een nieuw seizoen maken van Jachtseizoen? Het kan gewoon.

Het programma scoorde gewoon slecht en sterft ‘door corona’, net als Man bijt hond.

Gast
JobF
oktober 28, 2020 16:44

@Mick eens met wat je zegt idd. SBS 6 wil alleen nog verder met Alberto Stegeman want die hebben ze net verlengt. Voor de rest is alles in die hoek weg bij SBS 6.

Gast
Mick
oktober 28, 2020 16:41

Belabberd*

Gast
Mick
oktober 28, 2020 16:40

Ik verwacht ook niet dat het terugkomt. Het past niet bij het nieuwe SBS6. Het is uit de tijd. Het vorige seizoen scoorde belabberde.

Gast
powered by jasper
oktober 28, 2020 16:37

Vergane glorie.

Gast
Lieke van Lexmond Lover
oktober 28, 2020 16:29

BUREAU 040 zit Ewout toch ook gewoon achter in de auto?

Gast
Jan de 💩
oktober 28, 2020 16:21

Ik vraag me af sinds wanneer uniformen op tv entertaining zijn . Dit lijkt me toch een ernstige misvatting .

Gast
Bea
oktober 28, 2020 16:12

Koos is een klassieke bevel-is-bevel anale afknijper van het vooroorlogse stempel. Tunnelvisie tot en met.

Gast
Iedereen zit thuis. Logisch geen weggebruikers
oktober 28, 2020 16:04

Slimme beslissing van John de Mol.

Gast
Erwin
oktober 28, 2020 15:56

Ik blijf het een gek programma vinden. De politie zou zich niet moeten lenen voor kijkcijfers, al helemaal niet als de “verdachten” zo belabberd onherkenbaar gemaakt worden en geen keuze hebben of zij mee willen werken aan dit programma, of niet.

Gast
HalloJumbo
oktober 28, 2020 15:52

Beelden waren toch al nooit in HD.

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 28, 2020 15:47

Verstandig. Veiligheid voor alles.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen