Roelof Hemmen naar ochtendshow Frank Dane op 538

Roelof Hemmen gaat vanaf juni aan de slag bij Radio 538 als nieuwslezer bij de 538 Ochtendshow met Frank Dane. Hij vervangt Henk Blok, die vanwege gezondheidsredenen met sabbatical gaat. Dat heeft Talpa Radio laten weten. Hemmen heeft jarenlange ervaring als verslaggever en anchor bij onder andere RTL Nieuws, BNR nieuwsradio en de Telegraaf. “De 538 Ochtendshow met Frank Dane is een heerlijk programma. Energiek, vriendelijk en tegelijk scherp en razendsnel.”

Hij heeft er dan ook veel zin in om onderdeel te worden van het team. “Ik verheug me erop om straks deel uit te maken van het sprankelende team-Frank, als de man van het nieuws.”

Radio 538-baas Menno de Boer is ook heel enthousiast. “538 heeft in Roelof Hemmen een geweldige nieuwslezer gevonden die deze belangrijke rol gaat invullen na het vertrek van Henk Blok.”

Hij zit barstensvol nieuwservaring, is gek op radio én hij heeft een goede klik met het team.”

Lees ook: Henk Blok stopt voorlopig bij 538, lijdt aan sarcoïdose (gisteren)

Foto: Radio 538

14 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
raam
mei 9, 2020 13:29

roelof hemmen

reacties blijven weg

je bent niet eerlijk…………………

Gast
hegoser
mei 9, 2020 03:27

bedankt henk wat ben je goed al jaren hoop dat je ooit weer terug komt en uhh die roelof is ook een annabele man hoop dat ie net zo grappig wordt als jij

Gast
Jos.
mei 8, 2020 12:25

Behoord met Fred Emmer,onder de Toppers!!!

Gast
Cobweb
mei 8, 2020 11:24

Goede reden om niet te luisteren, ik moet die jager niet.

Gast
oja
mei 8, 2020 11:12

BNR is een ingedutte ‘kijk ons eens journalistiek bedrijven’-club je geworden. Intern gericht, kleindenkend en betweterig.

Gast
Marc
mei 8, 2020 10:29

BNR verliest een topper.

Als Bas van Werven en Roos Adelman ook nog zouden vertrekken is het klaar met BNR.

Ben benieuwd wat de echte reden is van het vertrek van Roelof.

Gast
MERS Pardoel
mei 8, 2020 09:53

Neeeeee! Ik ga Roelof ZO missen op BNR Nieuwsradio. Ik luister dagelijks naar hem.

Wat een verlies voor die zender :(

Gast
Chantal
mei 8, 2020 09:50

@Marko: Lotte is een trol, heeft geen leven, heeft wel tientallen verschillende namen.
Hoofdnaam is: WEST*.

Gast
Marko
mei 8, 2020 09:47

Lotte,

Als je bij je baas weggaat is er iets aan de hand volgens
jou, je zou ook eens iets anders willen gaan doen zoals hij.
Waarom ben je zo haatdragend tegen RTL ze verplichten jou
toch niet om te kijken.
Voor als je dat nog niet weet er zit ’n knop op je afstandbediening
kun je RTL mee afzetten!!!

Gast
MolTalk
mei 8, 2020 09:39

Ha, lekker verder verjongen! Nu zal de 538-doelgroep Spotify massaal gaan opzeggen!

Gast
Mick
mei 8, 2020 09:33

Roelof kan mooi met Merel Westrik in het presentatieteam van het ANP Nieuws op SBS6.

Gast
Per Huismans
mei 8, 2020 09:21

Dus weg bij BNR, een programma met gezag en nu bij kinderradio een beetje zielig nieuws voorlezen? Oei.

Gast
Realist
mei 8, 2020 09:17

Lijkt wel op een demotie. Vroeger begonnen tv presentatoren als nieuwslezer bij de radio.

Gast
Lotte
mei 8, 2020 09:13

De aardigste van de RTL en ex RTL kliek. Hij is niet voor niets weg gegaan bij RTL

Succes.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen