Op1-dames vallen bij bosjes: derde presentatrice ziek

Je begint je af te vragen of de talkshowtafel van Op1 wel goed ontsmet wordt, want voor de derde werkdag op rij valt er vanwege ziekte een presentator uit bij het programma. Na Sophie Hilbrand op vrijdag en Willemijn Veenhoven op maandag, is het vandaag Giovanca Ostiana die uitvalt bij het programma. De EO lanceert daarom vanavond een nieuw, vooralsnog eenmalig Op1-duo: Tijs van den Brink met Margje Fikse. De grote vraag is echter: wat is er met de Op1-sterren aan de hand?

Je begint je bijna af te vragen of het coronavirus ook rondzingt in de studio van Op1. Sophie Hilbrand werd vrijdag vervangen door Fidan Ekiz met de melding dat ze ‘verkouden’ thuis zat. Over de afwezigheid van Willemijn Veenhoven werd gezwegen.

Nu is Giovanca dus aan de beurt. Zij zit ‘ziek thuis’, aldus de redactie van het programma. Het betekent dat Margje Fikse proef mag draaien als latenightster.

Tijs en Margje hebben een grote nieuwsgast in de uitzending, namelijk minister Eric Wiebes, die flink onder vuur ligt vanwege zijn harteloze uitspraken over het lot van zzp’ers in de coronacrisis.

Foto: EO

81 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
aammehoela
maart 18, 2020 20:55

Margje deed het prima gisteravond tot grote ergernis van de NPO-haters gelet op bepaalde reacties hier.

Gast
Rem
maart 18, 2020 17:02

Beterschap iedereen en sterkte.
We denken aan jullie.
In het bijzonder een kus in de lucht voor giovanca

Gast
Rob
maart 18, 2020 13:21

Margje Fukse heeft geen talent. Goh, wat was zij slecht. Doet je zelfs verlangen naar Giovanca en dat zegt wat.

Gast
Maria AmA
maart 18, 2020 12:19

Margje en Tijs, doorgaan graag. Relaxed presenterend duo en de ‘klik’ zat er duidelijk in. + en + maakt 2!

Gast
Paulus
maart 18, 2020 11:47

Dames zitten over met hun handen, dat is vrouw eigen, is niks aan te doen. De situatie is voor iedereen overrompelend. En als je niet geloven, moet maar in een winkel opletten wat de dames wel niet allemaal doen met die handjes. En als ze kinderen hebben dan gaat het dubbel op.

Gast
Geer
maart 18, 2020 11:37

Margje kan dit dragen, stukken beter dan die Giovanna.
Ik zeg, laat haar blijven.
Ze is echt een pluspunt.

Gast
Marc
maart 18, 2020 08:43

Margje Fikse doet op tv wat ze op deec radio al lang doet. Goed zijn
!Ik zag ook Tijs heel blij kijken!
Daaaaag Giovanna, lekker gaan zingen!

Gast
ome H
maart 18, 2020 08:02

@ maarten 😁

Gast
ome H
maart 18, 2020 08:01

+1 +1 +1 +1

Gast
Wim
maart 18, 2020 08:00

OP1 geeft Jinek weer flinke draai om d’r oren
Het begint nu toch pijnlijk gênant te worden.

Gast
Maarten
maart 18, 2020 07:58

Sjaak, Willie en Anne: drie haatpredikers. Jullie moeten je schamen.

Gast
Een ander geluid
maart 18, 2020 07:56

@ Je moeder….
Dat gevoel begin ik ook een beetje te krijgen.

Gast
Je moeder is lelijk en dik
maart 18, 2020 07:46

Ik heb nog steeds geen corona, ik begin te vermoeden dat die “pandemie” nepnieuws is en dat het om gewone griep gaat……

Gast
X
maart 18, 2020 06:36

*akelig

Gast
X
maart 18, 2020 06:23

Jinek stap op met je miljoenen. Je bent het niet waard met je hystersche geschreeuw en je kale kop. Akelijg mens.

Gast
Cirona
maart 18, 2020 03:15

Mond en vrouw zeer

Gast
123
maart 18, 2020 01:36

Hopelijk de vaste vervanger van Giovanca; wat een verademing is deze vrouw! Tijs werd ook geen strobreed in de weg gelegd door onkundige vragen te stellen, terwijl Tijs ergens naartoe probeerde te werken. Klasse!

Gast
X
maart 18, 2020 00:53

Haha Plafond ja ben net thuis uurtje ofzo. Wil ik DWDD kijken staat Linda dr op. Zit daar ook niet op te wachten eerlijk gezegd.
Maar goed. Ze zullen hun best wel doen.

Gast
J. Plafond
maart 18, 2020 00:41

Hoi, X.

Gast
X
maart 18, 2020 00:32

Wat een verademing is deze vrouw, wat een goede talkshowhost. Veel beter dan Jinek .

Gast
COSA NOSTRA
maart 18, 2020 00:27

Er was een goede tafelgast Jaap Goudsmit, Hij vertelde dat er binnen een paar weken een test kan komen. Waardoor er veel meer duidelijkheid kan komen of mensen ook door kunnen besmette zonder symptomen te hebben. En of de immuniteit wel aanwezig is nadat iemand het virus heeft gehad

Gast
;)
maart 18, 2020 00:19

Kan deze vrouw niet altijd bij Op1?
Vind haar zeer goed.

Gast
Margje fantastich
maart 17, 2020 23:33

Goed duo die Margje en Tijs.

Vrouw met journalistieke kwaliteiten, rust, inzicht en durf. Zonder enige stress zit die daar de beste dame van de 6 te zijn.

Dus houdt deze dame in het team zo willen we teams zien hosten.

Gast
aqua
maart 17, 2020 22:55

Er waren een paar mensen aan het woord die hier niet thuis hoorde.

Gast
KlimaatOptimist
maart 17, 2020 22:48

Margje doet het, zoals ik al zei, voortreffelijk!
Echt super!

Gast
Bram
maart 17, 2020 22:42

Nieuwe dame aan tafel is goed zeg! Beter! Houden zo!

Gast
Lucky
maart 17, 2020 22:39

Niemand is onmisbaar. Beterschap voor de dames

Gast
breaking news
maart 17, 2020 21:56

Op1 7 dagen per week op de NPO. Wat een goede zet.

https://www.ad.nl/show/talkshow-op1-zeven-dagen-per-week-te-zien~a057bf3a/

Gast
Marco
maart 17, 2020 21:51

@ Ron Nee, je hebt gelijk. Hier wordt het namelijk nog veel erger !

Gast
Sjaak
maart 17, 2020 21:02

Ik ben al positief getest op corona.
Kom langs dan kan ik je besmetten, Walging

Gast
Ron
maart 17, 2020 21:01

@Marco: niet teveel kijken en focussen op wat er in andere landen gebeurd.

Gast
aammehoela
maart 17, 2020 20:56

Wederom trieste reacties hierboven van een aantal jochies die menen dat ze ergens verstand van hebben. Nou, jullie voorbeeld van “het is maar een grieppie” is uiteraard Engeland. Kijken hoe het daar afloopt. Sommige deskundigen voorspellen namelijk dat ze daar bij bosjes gaan omvallen. Hopelijk gaat het niet gebeuren, maar het zegt wel wat.

Gast
Walging
maart 17, 2020 20:54

Sjaak, je verdient het om het corona-virus in zijn ergste vorm te krijgen. Wat een in en in triest figuur ben jij.

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
maart 17, 2020 20:53

En uiteraard vervangen door een vrouw. Want stel je het onrecht voor als er een goede vervanger wordt gezocht ongeacht geslacht, dan wordt het misschien wel een man. O nee…

Gast
Jelke
maart 17, 2020 20:38

Die Jinek is nog erger dan het Corona virus.

Gast
Marco
maart 17, 2020 20:24

Net in het RTL nieuws: een schokkende reportage uit een Italiaans ziekenhuis. 800 corona-patienten, van wie er al 100 zijn overleden. NIEMAND in het ziekenhuis was hersteld van Corona.

Gelukkig vertrouwen we allemaal blind op de nu al legendarische toespraak en oplossing van Rutte en co.

Gast
haha
maart 17, 2020 20:14

Dan is Jinek toch een klasse werkpaardje t.o.v. die showpony’s van op1.

Gast
Lies
maart 17, 2020 20:13

Fantastisch die klappende mensen hier!

Gast
Willie
maart 17, 2020 20:12

Proest
di 17 mrt 2020 om 19:32
Gecontroleerd laten besmetten. Nu barst ik echt in lachen uit. Hoe verzin je het.

Ik zou liever willen spreken over gecontroleerd opruimen.

Gast
1-2-tjuh
maart 17, 2020 20:09

Ik heb niks geen geklap gehoord.

Gast
Axel-F(Arnhem)
maart 17, 2020 20:04

Mooi hoor die klappende mensen opstraat met de ramen open.

Als je nu geen corona hebt dan krijg je het nu wel.

dank je wel Peter van de V

Gast
Wendy's dealertje
maart 17, 2020 20:01

Margje Fikse, geen idee wie het is, maar nu al beter dan Giovanca

Gast
Maarten
maart 17, 2020 19:58

Wat zijn een aantal mensen hier weer zo naar over op1 . Jakkes

Gast
Joe Banana
maart 17, 2020 19:55

Ze zijn waarschijnlijk overwerkt. TV maken is topsport en wekelijks vlammen eist veel van je conditie.

Gast
1-2-tjuh
maart 17, 2020 19:33

Precies, Sjaak. Als makke schapen naar de slachtbnk en niemand denkt na.

Gast
Proest
maart 17, 2020 19:32

Gecontroleerd laten besmetten. Nu barst ik echt in lachen uit. Hoe verzin je het.

Gast
Een Echte Kerel
maart 17, 2020 19:30

Rtl Boulevard liet ook weer de usual suspects voorbij komen. Die bollen met diabetes speelde weer eens de expert, Arie Boomsma wist raad met wc papier en Ali B wil weer gebruik maken van een virus door op tv de verbinder te spelen(bij VI waren ze al duidelijk over hem)

Leukste : een filmpje van de zoon van Hans Kazan(kennen we hem?) die een minuut verteld over de stress of zijn zoon een vlucht haalt om te eindigen met ‘vergeet het filmpje maar, ze zijn weer bij elkaar’

Haha armoede

Gast
Sjaak
maart 17, 2020 19:27

Nederland heeft een lange historie van foute leiders volgen, slechts een paar mensen denken kritisch na en Goe- ik bedoel de staatsomroep vertelt de leugens van Sahaf Rutte.

Gast
Jaja
maart 17, 2020 19:19

De economie op zijn gat en de volgende keer weer de inmiddels al ervaren lock down om de bevolking in een hoek te drukken en zijn bewegingsvrijheid af te pakken.
Niets meer dan een griep is die normaal jaarlijks terugkomt en waar mensen normaal ieder jaar aan dood gaan.
Dit jaar is het doodgaan meer waarschijnlijk en persoonlijker gemaakt aan een griep, en gewoon anders ingeprent bij de massa’s .

Gast
Willie
maart 17, 2020 19:17

Guttegut
di 17 mrt 2020 om 18:50
@Willie volgt liever de grote blonde leider.

Ik volg mijn verstand en kijken wat het WHO zegt en niet de bedriegers van het RVIM met hun afgelopen fouten lijstje.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen