PR-plan Wie is de Mol: tien media verklappen één BN’er

De NPO 1-hit Wie is de Mol gaat de komende tijd het shownieuws domineren. De AvroTros heeft een slim PR-plan uitgekiend, waarbij tien grote media elk één kandidaat bekend mogen maken. Dat stelt RTL Boulevard-deskundige Ron Vergouwen op Twitter. De makers van Wie is de Mol hebben op Instagram een foto geplaatst van de tien houten doosjes die bij de showmedia belanden. De eerste is bij LINDA. terechtgekomen: die heeft vandaag de naam van Claes Iversen onthuld.

De redactie van LINDA. wist even niet wat ze met het doosje moest doen. “Om erachter te komen welke kandidaat aan de hints gekoppeld is – we treffen een waaier en een spelkaart met een koning erop aan in de kist – is het hier op de redactie van LINDA.nl even puzzelen. De bijgevoegde USB-stick biedt al snel duidelijkheid: modeontwerper Claes Iversen staat op de foto“, klinkt het.

De komende tijd krijgen ook andere media het doosje. Ron Vergouwen: “AvroTros heeft een uitgekiend ‘Wie is de Mol?’-persplan bedacht om alle grote entertainmentmedia één kandidaat van het nieuwe seizoen te laten onthullen, om lekker veel publiciteit te genereren.

Het nieuwe seizoen van Wie Is De Mol? gaat op 11 januari 2020 van start.

Zie ook de Instagram-post van Wie is de Mol:

 

View this post on Instagram

 

10… 9… 8… 7… 6… 5… 4… 3… 2… 1… #widm #wieisdemol #widm20

A post shared by Wie is de Mol? (@wieisdemol.avrotros) on

Foto: AVROTROS

Meer in AVRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen