Frank Lammers geneert zich niet voor Jumbo-reclames

Foto: Leendert JansenFrank Lammers schaamt zich er niet voor dat hij zich als serieus acteur leent voor tv-reclames van Jumbo. Dat zegt de acteur in Vriendin. Lammers is inmiddels bekender van de STER-blokken dan van zijn films en series. “Ik doe deze rol nu twee jaar, en nee, ik ben niet bang voor een Swiebertje-effect. Ik heb genoeg andere dingen gedaan. En ben ook reëel: dankzij de Jumbo-inkomsten kan ik de tijd nemen te wachten op mooie rollen, want met reclame verdien ik vele malen meer dan met films.

Bovendien werkt het twee kanten op, denkt Lammers. “Misschien gaan mensen door die commercials wel eerder naar een film van mij. En of het nu een vader is in Hotel De Grote L, Michiel de Ruyter of de reclameman: in elke rol die ik speel zit een deel van mezelf.

Verder moet Lammers toegeven dat hij ook niet graag ‘nee’ zegt. “Ik ben een echte Brabander. Het grote verschil met mensen van boven de rivieren is dat het eerst antwoord bij ons altijd ‘Ja’ is. ‘Is het geen leuk idee als…’ ‘Ja, is goed’, roep ik al.

Bijna altijd is alles meteen goed bij mij, pas daarna ga ik kijken of het uitkomt. Dat maakt dat ik redelijk onbezorgd in het leven sta. Meteen nee zeggen is zo zuur en zorgelijk.

Foto: Jimbo

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
hemeltje
mei 16, 2017 10:18

deze man alleen in brabant uitzenden.

Gast
Dennis
mei 16, 2017 09:51

Ik vind de Jumbo reclames ook verschikkelijk irritant. Ze zijn voor de lager begaafde mens

Gast
ik ook frank
mei 15, 2017 20:01

.

Gast
anonymous
mei 15, 2017 16:46

In plaats van slechte acteurs beter eigen personeel
fatsoenlijk salaris aanbieden.

Gast
Lambert
mei 15, 2017 15:08

En nu nog fatsoenlijk spul in de schappen.

Gast
Annoniemus
mei 15, 2017 15:07

Frank is vooral een heel luie donder !

Gast
erfgooier
mei 15, 2017 14:15

Jumbo reclames zijn helemaal niet goed omdat
a. Frank met zijn spraakgebrek niet is te verstaan en
b. de beelden ook niet altijd kloppen (fouten in de montage/opnamen.

Gast
Arnoud Tempelman
mei 15, 2017 13:37

Brabos rule!

Gast
anonymous
mei 15, 2017 13:23

Jumbo reclames zijn helemaal niet goed,
ze zijn juist verschrikkelijk irritant.

Gast
anonymous
mei 15, 2017 13:22

Voor linkse mensen was reclame maken altijd een taboe.
Die goeie ouwe tijd….

Gast
huub
mei 15, 2017 13:05

Typisch zo’n linkse grachtegordelzakkenvuller, in praat programma’s zo veel mogelijk links lullen, maar ondertussen door de jumbo rechts z”n zakken vullen

Gast
Grumpy
mei 15, 2017 12:09

Als hij nu met net zo veel respect naar andersdenkenden zou kijken, dan zou het nog iets van geloofwaardigheid hebben. Deze man is typisch voorbeeld van linksch lullen en heerlijk rechts vullen. Mag van mij, echt waar.

Gast
Jubbetje
mei 15, 2017 11:46

Ik vindt hem helemaal niet sympathiek en bij praat als iemand die straal gezopen is.

Gast
Dennis
mei 15, 2017 11:38

Deze man lijd onder obesitas.

Gast
Marc E. Putto
mei 15, 2017 11:12

De droom van iedere (veelal matig betaalde) acteur…voor langere tijd aan een (merk) televisiereclame verbonden zijn.
Een dikwijls riant inkomen voor meerdere jaren is gegarandeerd dan.

Gast
ad
mei 15, 2017 10:51

De grootgutters schijnen een patent te hebben precies die persoon te kiezen om reclame echt succesvol te maken. Albert Heijn was legendarisch en Jumbo ook met Lammers. Het zij hem gegund, de zonnetjes in de STER.

Gast
Tss
mei 15, 2017 10:46

Dit is de enige reclame waar ik naar kijk!
Ben het helemaal eens met Wilemijn.
De rest is bagger met hele nare stemmen, bij mij gaat het geluid uit!
Maar voor Frank Lammers en zijn jumbo gezin niet.

Gast
Kuut
mei 15, 2017 10:38

In Vriendin…..

Gast
Anna
mei 15, 2017 10:17

Eens met Willemijn. In tegenstelling tot veel andere reclames zijn deze Jumbo reclames vaak grappig en zitten ze goed in elkaar.

Gast
Wilemijn
mei 15, 2017 10:14

Frank hoeft zich ook niet te schamen, de Jumbo reclames zijn bijna minispeelfilms en razend knap gemaakt.Het reclamebureau wat ze bedenkt is van echt grote klasse.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen