VPRO blij met stijgende kijkcijfers Zondag Met Lubach

De VPRO is blij met het toenemend aantal kijkers van de Arjen Lubach-show Zondag Met Lubach. Dat laat de omroep weten in een persbericht. Zondag Met Lubach begint op 4 september aan een nieuw seizoen op NPO 3. De verwachtingen zijn hooggespannen bij de VPRO, omdat het aantal kijkers almaar toeneemt, laat de omroep zien in een grafiek. Van gemiddeld 305.000 kijkers in het eerste seizoen is de talkshow opgeklommen tot 619.000 kijkers in het tweede seizoen.

Zondag Met Lubach won in juni de Zilveren Nipkowschijf, omdat het volgens de jury ‘onmisbaar geworden is voor de moderne nieuwsjunkie’.

De VPRO wijst erop dat Zondag Met Lubach meerdere malen nieuws heeft gemaakt, zoals met de drone-gate in seizoen één, de benoeming van de farao in seizoen twee en over TTIP in seizoen vier.

De meest bekeken YouTube-filmpjes van Zondag Met Lubach zijn tot nu toe Do Not Come To Holland (432.000 weergaven), Iets Minder Vlees (260.000) en HelloFresh (256.000).

Meer in VPRO

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen