Gerard Joling wil niet meewerken aan mediarel

Gerard Joling wil niet inhoudelijk reageren op de uitspraken die Gordon maandagavond deed in 5 Jaar later. Dat vertelt hij vandaag in De Telegraaf. Joling wil niet meewerken aan een mediarel. “Ik had begrepen dat er een kranteninterview zou komen met hem, waarin hij wat dingen had geroepen. Maar ik wist niet dat hij op tv met die verhalen zou komen. Weet je, ik zeg er liever helemaal niks over. Ik ben een professional, ik doe mijn werk al 31 met veel succes en veel plezier.”

Als professional werkt Joling ‘met iedereen’. “Met René, met Jeroen én met Gordon. En ik ken van allemaal het karakter.”

Ook met Gordon blijft Joling werken. “We zijn nu bezig met de opnamen van ons nieuwe bejaardenprogramma en dat gaat gelukkig heel erg goed.”

Gordons bewering dat René Froger een dronkenlap is, wil Joling niet bevestigen of ontkennen. “Ik vind het netelig om er iets over te zeggen. Toppers-manager Benno de Leeuw heeft ons op het hart gedrukt er niets over te zeggen om de zaak niet nog groter te maken.

De Toppers moeten gewoon een leuk feestje voor de mensen blijven, dan is dit geen goede zaak.

Het Telegraaf-interview met Gerard Joling leest u via Blendle.

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Patrick
december 24, 2015 08:44

Dit is het einde v d toppers.

Wie wil er nou nog naar de toppers?

3 schijnheilen die een zogenaamd feestje bouwen?

Gast
aanmehoela
december 23, 2015 19:17

Maar ja, ik ben dan ook, net als Joling, een rechts Slechtmensch. Als hij nu politiek lrechtse uitspraken had gedaan net zoals het gros van zijn collega’s altijd doen, dan zou ik daar uiteraard geen enkel probleem mee gehad hebben.

Gast
aammehoela
december 23, 2015 19:12

Maar ja, ik ben dan ook, net als Rogier, een links Gutmensch. Als hij nu politiek linkse uitspraken had gedaan net zoals het gros van zijn collega’s altijd doen, dan zou ik daar uiteraard geen enkel probleem mee gehad hebben.

Gast
aammehoela
december 23, 2015 19:08

Sluit me aan bij Rogier, zeker de laatste opmerking

Gast
aanmehoela
december 23, 2015 18:51

Maar dat komt omdat ik, net als Rogier, een links Gutmensch ben. Als hij net zoals zijn meeste collega’s linkse onzin had uiitgekraamt, dan had ik daar uiteraard geen enkel probleem mee gehad.

Gast
aammehoela
december 23, 2015 18:41

Sluit me aan bij Rogier, zeker de laatste opmerking.

Gast
Rogier, Amsterdam
december 23, 2015 16:25

Gerard Joling is een stuk verstandiger en professioneler dan Gordon als het gaat om uitlatingen in de pers. Ook wat zijn relaties betreft. Alleen zijn politieke uitspraken mag hij wat mij betreft achterwege laten.

Gast
Sonja Kaal
december 23, 2015 15:18

Joling doet zijn best om niks te ontkrachten. M.a.w. wat Gordon beweerde is waar.

Gast
RB
december 23, 2015 15:03

Hij doet zijn werk al 31. En de stagiair van MC ligt weer te slapen.

Gast
Anoniem
december 23, 2015 12:47

Vinn,
ontkent,
dombo.

Gast
Vinn
december 23, 2015 12:44

De toppers moet een leuk feestje blijven…
Klinkt als mensen mogen niet anders denken dat wij 3 vrienden zijn.

Dit is een beetje als de Wendy Coke rel, niemand ontkend en dat zegt genoeh

Gast
M
december 23, 2015 12:15

Da s dus duidelijk. T is gewoon allemaal waar wat Gordon heeft gezegd. Jolings cryptische ‘nog ontkennen, nog bevestigen’ benadrukt alles. Want normaal is hij namelijk een flapuit

Gast
Anoniem
december 23, 2015 11:46

wel*

Gast
Anoniem
december 23, 2015 11:46

Gordon heeft hier wil een punt. Joling weet gewoon dat het de Waarheid is. Joling doet alles voor het geld. En die arme provinciaaltjes blijven zijn cd kopen en zijn concerten financieren.

Gast
Anja
december 23, 2015 11:23

Hij heeft groot gelijk. Niet mee bemoeien want wat je ook zegt het is toch verkeert en wordt door de pers ratten toch weer foutief uitgelicht. En dat alleen maar omdat dit voor hen letterlijk VOER is.

Gast
robert
december 23, 2015 11:20

Is de slimste van het hele stel. Lekker laten overwaaien.
En in het voorjaar weer zakken vullen met de concerten, al geven ze me geld toe ga ik nog niet heen, maar moet wel toegeven, zit altijd vol.

Gast
pascal
december 23, 2015 11:15

professionals zuipen en snuiven nou eenmaal

Gast
Marcel
december 23, 2015 11:03

De reactie van Joling lijkt me overduidelijk in deze.

Gast
Anoniem
december 23, 2015 10:53

Als het niet waar is kan hij het ontkennen dat doet hij niet .

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen