Arie Boomsma maakt kans op Loden Leeuw

Arie Boomsma is met zijn reclame voor Holy Soda-frisdrank genomineerd voor een Loden Leeuw in de categorie Meest Irritante BN’er in een Reclame. Dat heeft initiatiefnemer Radar, het programma van Antoinette Hertsenberg, maandagavond bekendgemaakt. Boomsma strijdt in deze categorie tegen de andere bekende Nederlanders Adelheid Roossen (Yarden), Frank Lammers (Jumbo), Wilfred Genee en Jan Boskamp (Plus) en Erik van der Hoff (VGZ Verzekeringen).

De nominaties in de hoofdcategorie, Meest Irritante Reclame, zijn eveneens bekendgemaakt. De kanshbbers zijn TUI met Ontdek Wat TUI Met Je Doet, Specsavers met The Specs Effect, Simpel met de Gerard Joling-reclame, de reclame van Stella E-bike en die van Lactacyd.

De Loden Leeuw is een initiatief van Radar en wordt sinds 2008 uitgereikt. Eerder ging de Loden Leeuw onder meer naar HoyHoy.nl (2014), Bonprix (2013) en Zalando (2012).

De prijs voor meest irritante BN’er ging naar onder meer Tim en Tom Coronel (2014), Maarten van der Weijden (2013) en Patricia Paay (2012).

De uitreiking is op maandag 14 december in Radar op NPO 1.

Meer in TROS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen