Paul de Leeuw gaat Adele interviewen in Londen

Paul de Leeuw mag naar de opnames van de bijzondere BBC-muziekspecial met Adele. Hij krijgt daar de gelegenheid om haar te interviewen. Dat vertelde de presentator donderdagavond in De Wereld Draait Door. Tijdes de één uur durende BBC-special Adele at the BBC met presentator Graham Norton laat Adele enkele van haar nieuwe nummers horen. “Ik ben gevraagd om te komen en ik mag haar interviewen voor de Nederlandse televisie. Het komt op NPO 3 voor een concert.

De Leeuw en Adele kennen elkaar nog van vroegere tv-opnames. “Ik ben zo blij dat ik haar weer zie na vijf jaar. Dat vind ik geweldig.”

Vijf jaar geleden zongen ze met elkaar. “Dat gaat niet meer gebeuren. Nou, ik weet het niet. Ik ga haar zondag zien en misschien mag ik haar volgende week maandag weer zien. Ik mag het concert namelijk bijwonen.”

Ik ben de gelukkigste arbeider van de hele wereld.

12 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
mark
oktober 30, 2015 16:19

Leuk voor de Leeuw.

Gast
Anoniem
oktober 30, 2015 11:30

Was eigenlijk beetje teleurgesteld dat ze Skyfall niet kwam zingen in zijn show. Zou haar nu al vragen, om te komen zingen mocht ze dat weer gaan doen.

Gast
Anonymous
oktober 30, 2015 11:12

Dat word tenenkrommend door slechte grappen, kinderachtig gedrag en door zijn slechte beheersing van de Engelse taal gaat hij zich nog debieler gedragen.

Gast
Marcel
oktober 30, 2015 10:58

Als ik het iemand het gun om Adele weer in zijn programma te krijgen, of haar in iedergeval weer even te spreken voor TV dan is het Paul wel. Hij was toch wel de eerste die haar in Nederland in een TV programma had en die klik merkte je duidelijk. Erg leuk, en kijk er naar uit.

Gast
Pake
oktober 30, 2015 10:38

Adele schijnt Paul dus nog niet vergeten te zijn. Dat pleit voor haar. Paul was toch de man die haar aandacht gaf toen ze nog niet zo bekend was.

Gast
JAN
oktober 30, 2015 09:59

Wat een held!

Gast
Tom
oktober 30, 2015 09:52

Omg!!! Jaloers!!!!

Gast
b
oktober 30, 2015 09:50

Geweldig , kijk er naar uit.

Gast
Anoniem
oktober 30, 2015 09:34

Hetgeen de Leeuw doet, is al 20 jaar niet meer leuk.

Gast
Karel
oktober 30, 2015 09:31

ik begreep juist dat dit op NPO 1 word uitgezonden. zaterdag 19 december 21.15 uur. zo staat het althans in de schema´s.

Gast
Anoniempje
oktober 30, 2015 09:13

Dit kan nog wel leuk worden, want Paul en Adele hadden in ieder geval een aantal jaren geleden een hele goede chemie en ik denk dat Adele dat niet vergeten is. Mensen zoal Kees Tol en Jan Kooijman zien het zelf als een enorm iets dat zij mogen gaan om hun idool te interviewen en daar gaat het meteen mis. Zij stellen zichzelf boven de persoon die geinterviewd wordt en dat levert tenenkrommende gesprekken op zoals laatst tussen Jan Kooijman en Daniel Craig. Je zag duidelijk aan Daniel dat hij het liefst zo snel mogelijk weg wilde.

Gast
Norvo
oktober 30, 2015 09:03

Wat is toch de fascinatie met BN’ers die naar het buitenland gestuurd worden als speciale verslaggevers/interviewers van sterren? Kees Tol die Chris Pratt mag interviewen, Jan Kooijman die heen en weer vliegt naar Zwitserland voor 25 minuutjes met Rafael Nadal en nu Paul “Engels is m’n goedste taal” de Leeuw naar Adele?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen