Marc de Hond vindt Prem Radhakishun irritant

Marc de Hond ergert zich aan de optredens van Prem Radhakishun in De Wereld Draait Door. Dat zegt de komiek, presentator en zoon van Maurice de Hond in de Avrobode. De Hond is geen fan van de tv-persoonlijkheid. “Ik kan me met liefde ergeren aan het gedrag van professioneel provocateur Prem Radhakishun. Hij is geregeld te gast in De Wereld Draait Door. Daar krijgt hij het altijd voor elkaar minstens één keer ongevraagd de aandacht naar zich toe te trekken“, stelt hij.

Dat vindt De Hond erg ijdel van Radhakishun. “Als je als gast aan de beurt bent geweest, neem je plaats tussen het publiek en kom je hooguit nog aan het woord als Matthijs van Nieuwkerk een beroep op je doet. Prem daarentegen breekt altijd ongevraagd in om wat te roepen…

Een aandachtstrekker, concludeert De Hond. “Hij heeft niet eens een microfoon nodig. Thuis noemen we dergelijk gedrag inmiddels ‘een Premmetje doen’. Ik vraag me af of ik dat ook zou durven.

Radhakishun is enige tijd ontslagen geweest als tafelheer van De Wereld Draait Door, omdat hij Volkskrant-recensent Jean-Pierre Geelen min of meer beschuldigde van pedofilie.

Deze week was Radhakishun te gast in de veelbesproken uitzending van De Wereld Draait Door over de terreur in Parijs.

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Carnaval
januari 13, 2015 04:02

Wat een zelfpijper.

Gast
Jan van Galen
januari 12, 2015 17:50

Als Prem wat zegt, schuurt het vaak ja. En dat irriteert veel mensen.

Prem is een verademing tussen alle gladjanussen en open deuren intrappende zwetsers als Frenk van der Linden!

Gast
Henk
januari 12, 2015 12:34

Hoe dan ook een ramp voor het vaderland net als die kwakzalver van Maurice de Hond!

Gast
IlanK
januari 12, 2015 11:58

Lekker makkelijk zo anoniem achter je computertjes zo af te geven.
Ook al heeft Marc het 100x over zichzelf.. Ik denk dat hij meer heeft bereikt dan menig ander hier!

Gast
Pia
januari 12, 2015 10:38

Knappe gozer, en nog slim ook.

Gast
levi
januari 12, 2015 09:46

Compleet mee eens, Prem is opdringerig en luidruchtig. Waarom hij zo vaak bij DWDD mag aanschuiven is mij een raadsel.

Gast
Samson
januari 12, 2015 09:41

Veel van jullie blijkbaar hebben niets met joodse humor!

Gast
Karel
januari 12, 2015 08:47

Je kunt je nergens aan “irriteren”, wel ergens aan ergeren. En dat vind je dan irritant. Ergerlijk, dat veel mensen dit kennelijk niet meer weten.

Gast
Berend Janssen
januari 12, 2015 07:50

Marc heeft zelf tamelijk narcistische trekjes, hij retweet alles het liefst 80 x over zichzelf en vraagt ongeveer een miljard keer aandacht voor een docu die hij over Giel heeft gemaakt. Vermoedelijk is hij jaloers op Prem omdat hij wel met regelmaat te gast is bij dwdd en hij niet. Hij vraag zich af of hij het zou durven? Hij zou het in elk geval graag willen.

Gast
bully
januari 12, 2015 02:46

Prem kan irritant zijn maar is ook een persoonlijkheid met een mening en lef(in DWDD zeker afgelopen week) waar ik respect voor heb. Deze man moet teren op een vader die al peilingen maakt die nergens op slaan en heel eerlijk gezegt ken ik zijn zoon niet eens. Raar dat hij dus in media een mening mag hebben.

Prem,ga zo door,ben geen fan maar je bent wel een unieke BN’er.

Gast
yessica
januari 11, 2015 21:58

Marc de Hond schijnt een theaterprogramma te hebben, dus dit is voor de publiciteit.

Gast
Marc
januari 11, 2015 21:55

Marc de Hond, die gozer die dacht dat hij ooit populaire radio DJ was…lieve help wat was hij slecht…

Gast
Anonymous
januari 11, 2015 19:27

@ariebombarie. Ja ook DNA heeft die zaken opgelost, maar ook voor een groot gedeelte aan De Vries toe te geven, door zijn toedoen kwamen er ‘ineens’weer nieuwe DNA onderzoeken. Ging men bij Justitie toch weer even kijken naar het DNA van de twee onschuldige mannen in Putten. De ouders van het vermoorde meisje in Schiedam waren heel blij met een man als De Vries.
De Vries kon goed de onkunde, het falen van Justitie blootleggen in sommige zaken. Hij ging verder waar heren rechercheurs het opgegeven hadden…

Gast
Taco
januari 11, 2015 19:20

@ariebombarie

Ja, ontken De Vries’ rol maar in het oplossen van deze zaken. Zo weten we meteen wat voor figuur jij bent. Jouw mening is de waarheid. Stumper.

Gast
bram
januari 11, 2015 19:17

@saar

Wat kan ik mij weer ongelofelijk ergeren aan domme mensen die denken dat “irriteren” een wederkerend werkwoord is!

Gast
ariebombarie
januari 11, 2015 18:42

Anonymous:
DNA heeft hoofdzakelijk die moorden opgelost.
de Vries heeft TV programma’s erover gemaakt.

Maar zijn toegevoegde waarde op TV nu, vind ik helemaal niks.
Bovendien vind ik hem een onplezierige gozer met een nare uitstraling.
Mijn mening dus.

Gast
Anonymous
januari 11, 2015 18:37

@ariebombarie.
Ach, je vergeet even dat Peter R de Vries ook de Schiedamse Parkmoord opgelost heeft en onschuldige mensen vrijgekregen heeft (Twee van Putten) Zonder hem waren die zaken absoluut in de doofpot belandt.

Gast
ariebombarie
januari 11, 2015 18:26

Ja triest die de Vries.
Weinig lukt die man.
richtte politieke partij op, werd niks;
wilde moord op dat meisje Holloway oplossen, werd ook uiteindelijk niks;
voetbalmakelaar is hij nu ook, zeker voor Bal opDak 4; hoor niks;

En altijd maar dat eigen meninkje van die man met dat onvriendelijke gezicht.
Maar heb wel respect voor hem dat hij het altijd weer redt om bij 6 TV zenders gevraagd te worden.

Gast
Rakker
januari 11, 2015 17:46

Als ik hier alle superlatieven moet ventileren waarom ik die Prem een totaal ongeschikte man voor onze TV vind, wordt dit niet geplaatst.

Er zijn figuren die blijkbaar door de TV bazen ingehuurd worden om ons als kijker te irriteren.

Prem, Mulder sr. en jr ( links l….. en rechts zakken vullen, schreeuwlelijkerds met altijd dezelfde acts); paard de Breiij, vetnek de Leeuw, de man die alles beter weet p.rr de Vries, marc marietje betekend nooit iets , maar wel altijd aanwezig,zomaar een paar.
En allemaal eten zij uit de ruif van de TV subsidies, c.q. ons belasting geld.

Voor nieuwe gezichten is geen plek, men dekt elkaar, jij bij mij en dan ik bij jou.
Lachwekkend is b.v. het gedrag van peter r de Vries, die als in de” ren je rot ” tijd langs alle omroepen scheurt om maar op Tv te komen, zijn ego te bevredigen en zijn centjes dan daarvoor te vangen,

Gast
m
januari 11, 2015 17:31

pfff die mediacourant elke keer met hun slappe quotes uit de ”mikro gids”
wie leest dat hele ding nou eigenlijk?

Gast
Bas van Stapelberg
januari 11, 2015 17:19

Ja daar is hij vlot achter gekomen. Prem is een mislukte advocaat waar werkelijk niks zinnigs uitkomt.

Gast
ton
januari 11, 2015 17:07

Eens met Marc! Prem is in feite een uitgerangeerde advocaat die alles doet en laat om maar in de schijnwerpers te blijven/komen….

Gast
saar
januari 11, 2015 17:02

Wat kan ik mij weer ongelofelijk irriteren aan de domme reacties van deze mensen hier boven mij! Blijkbaar is het voor jullie een luie zondag en hebben jullie niks beters te doen dan hersenloze reacties te plaatsen onder een bericht dat fout is overgenomen van een ander interview! Het zal wel jaloezie zijn..

Gast
Bart
januari 11, 2015 16:14

Hij is niet de enige die Prem irritant is. Ik irriteer me ook mateloos aan hem

Gast
BRAAK
januari 11, 2015 16:06

Mulder, wat ben jij voor simpele schizo?

Gast
Norvo
januari 11, 2015 16:00

Nou kan ik me sterk vergissen, maar volgens mij stond dit stuk twee weken geleden in de Avrobode en niet de Mikrogids.

Gast
Mulder
januari 11, 2015 15:29

GRAPJE!!! Eersteklas looosers zijn het.

Gast
Mulder
januari 11, 2015 15:27

Marc en Maurice de Hond zijn top!

Gast
Place
januari 11, 2015 15:23

Haha, wat een mongolio is deze vent. Zijn grapjes zijn ook hilarisch. “Een Premmetje doen”. Zelf is hij de grootste grap die zijn papa ooit heeft gecreeerd.

Gast
ik
januari 11, 2015 14:50

Wie is Marc de Hond?
die zoon van die irritante opiniepeiler die nog nooit een verkiezing juist heeft voorspeld?

Gast
variabel
januari 11, 2015 14:39

Prem vindt het fijn om ongevraagd iets te roepen. Hij vindt zichzelf echt goed dus moet hij dat kenbaar maken. Dat dit zeer onbeleefd is maakt hem niets uit, want hij weet dat natuurlijk niet.

Gast
dj
januari 11, 2015 14:19

Wil deze, ene Marc de Hond (het schijnt komiek en presentator) toch wel feliciteren met de mijlpaal die hij nu bereikt heeft.

De mikrogids weet echty niet meer wie ze moeten interviewen blijkbaar. Verwacht volgende week een belletje.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen