Albert Verlinde vindt Monique Sluyter domme muts

Albert Verlinde vindt model Monique Sluyter een domme muts. Dat zei de showkenner dinsdagavond in RTL Boulevard. Sluyter blunderde enorm door een foto van haar en Addy van den Krommenacker te plaatsen op Facebook met daarbij de tekst ‘rust zacht’, terwijl niet hij, maar collega-ontwerper Frans Molenaar is overleden. “Dit is echt de blunder van de afgelopen 24 uur. Hoe krijg je het voor elkaar?“, zei Verlinde. “Kom op nou, Monique. Dit is nou met recht een domme muts.

In een schriftelijke reactie gaf Sluyter aan dat ze ervan baalt. “Het gaat je niet in de koude kleren zitten als je zo bekritiseerd wordt. Mijn Facebook-post werd per abuis verkeerd geplaatst, en daar ik onderweg was naar Duitsland kwam ik er pas op locatie achter. Dat was voor mijzelf, maar in het bijzonder voor de familie van Frans, heel vervelend.

Addy heeft inmiddels mijn excuses gekregen en ook de persoonlijke assistent Mirjam Bax en familie van Frans Molenaar. Ik heb een fijn gesprek met zijn assistent gehad en de condoleances zijn op de goede plek terecht gekomen.

Dat klopt volgens Verlinde niet helemaal. “We hebben Addy gesproken en hij is zich wild geschrokken. Daarnaast heeft hij helemaal geen excuses, maar een Facebook-bericht met excuses gekregen.”

17 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Warreb
januari 14, 2015 21:25

net goed dat zijn man bij hem weg is. iedereen die met deze glibber een relatie begint wordt spontaan hetero

Gast
Bravia
januari 14, 2015 17:21

Weg met die mislukte bever. Onno dacht er net zo over en die had gelijk. Misselijkmakend mannetje dat op andermans pijn geilt. Gelukkig is het hem nu ook overkomen, kunnen wij daarop weer geilen. Hopen dat hij nog dagelijks een traan wegpinkt.

Gast
Street Skeet
januari 14, 2015 16:32

@Jean

Ik vind het bewonderenswaardig van MC. Deze man verdient alle slechts dat een mens overkomen kan. Hier wordt gelukkig het juiste voorbeeld gegeven.

Gast
Lachy
januari 14, 2015 15:40

Weet je wat pas dom is? Als je echtgenoot het open en bloot met anderen aanlegt, en je hebt het niet door.

Gast
Jean
januari 14, 2015 15:40

Wat overdrijft media courant alweer het is helemaal niet zo gezegd .Jullie hebben de uitzending niet gezien maar pissen direct over Albert heen vals hoor mediacourant.

Gast
dre
januari 14, 2015 15:37

Kijk eens naar je eigen Kwalbert Homo Verlinken.

Gast
Normen en waarden
januari 14, 2015 14:36

Hey, Albert. ik lach je nog steeds uit wegens je pijnlijke scheiding. kijk eens ==> HAHAHAHA!

Gast
anonymous
januari 14, 2015 13:34

Was ook wel een hele domme fout van dat domme blondje.

Gast
Colonno
januari 14, 2015 13:05

Daarnaast heeft hij helemaal geen excuses, maar een Facebook-bericht met excuses gekregen.

Hij heeft geen excuses, maar toch excuses gekregen? Ik wist dat Albert graag uit zijn nek kletst, maar zichzelf in één en dezelfde zin tegenspreken? Wat een koe!

Gast
Quinta
januari 14, 2015 12:11

Aldus de grootste muts van de Nederlandse tv. Hou je vent in de gaten, stumperd!

Gast
Anja
januari 14, 2015 12:03

Gelukkig maakt Albert zelf nooit geen fouten.

Gast
Je suis Char... HOU JE BEK
januari 14, 2015 11:54

Wat een drama.

Maak je druk om die mensen die in Nigeria als beesten worden afgeslacht ofzo.

Gast
Marc
januari 14, 2015 11:05

Pff, hij heeft wat met Sluyter zeker anders zou je er niet zo’n ding van maken. Vergissing kan toch, beetje pijnlijk dat wel, maar kom op zeg. Niet zo dramatisch. Beetje relativeren maar dat staat niet in het woordenboek van mevrouw Verlinde…

Gast
Henk
januari 14, 2015 10:19

Zo is dat.

Gast
Olga
januari 14, 2015 10:17

De post was ‘per abuis verkeerd geplaatst’?? Hoe moet ik dat voor me zien? Dat Facebook per abuis een andere mode-ontwerper in je bericht plaatst? Er is hier maar 1 iemand harstikke abuis verkeerd en dat is Monique zelf natuurlijk.

Gast
wauter
januari 14, 2015 09:46

Ach kan gebeuren, ik zou er wel om kunnen lachen. Wel een beetje dom van haar.

Gast
Mark
januari 14, 2015 09:22

Triest. Maar bovenal non nieuws.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen