Knevel & Van den Brink knipoogt naar P&W
Andries Knevel en Tijs van den Brink keren wél samen terug op het scherm. Dat is de boodschap van een promo die momenteel loopt op de publieke tv-zenders. Van den Brink loopt in de promo eenzaam in de rondte, terwijl Frans Duijts op de achtergrond ‘Ik Mis Je’ galmt. De enige glimlach op zijn droeve gezicht verschijnt als hij een foto van Knevel op zijn scherm ziet. “Niet getreurd, want Knevel & Van den Brink komen wél samen terug“, besluit de voice-over de promo.
De promo valt in elk geval goed in de smaak bij tv-recensent Han Lips van Het Parool. “In huize Lips werd er smakelijk om gelachen. Dat was Knevel en Van den Brink nog nooit gelukt“, schrijft hij.
De aanleiding van de promo is het stoppen van Pauw & Witteman. Jeroen Pauw gaat in het najaar alleen door met een late night-talkshow.
Knevel & Van den Brink is vanavond om 23.00 uur te zien op Nederland 1.
Andries Knevel en Tijs van den Brink keren wél samen terug op het scherm. Dat is de boodschap van een
