Bijna 200.000 kijkers voor Bavaria-filmpjes op Veronica

De door Bavaria gesponsorde sketches onder de titel Zo. trokken maandag bijna 200.000 kijkers naar Veronica. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Zo. bestaat uit korte filmpjes waarbij vier vrienden alledaagse situaties komisch naspelen. Er is een uitzending om 20.00 uur en twee andere filmpjes volgen later op de avond op variabele tijdstippen. De eerste drie filmpjes trokken maandag 197.000 kijkers (20.00 uur), 190.000 kijkers (21.25 uur) en 171.000 kijkers (23.20 uur).

De filmpjes scoorden ongeveer evenveel kijkers als de omringende programma’s op Veronica. Het meest bekeken Veronica-programma van de avond was The Big Bang Theory met 253.000 kijkers.

Inge van der Heijden van Bavaria is blij met de filmpjes. “Bavaria houdt ervan om bestaande situaties net een beetje leuker te maken. We zijn graag een beetje eigenwijs. Niet voor niets is ‘Zo.’ nog steeds onze slogan. Zo. als in de zin van ‘zo kan het ook’.

Ogenschijnlijk simpele initiatieven kunnen de dagelijkse routine van de nodige energie en vrolijkheid voorzien. De televisiereeks Zo. onderstreept deze gedachte en laat zien hoe verfrissend verrassende combinaties kunnen werken.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Denkt u dat Wendy van Dijk in het echt een sympathieke vrouw is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen