Eva Jinek heeft relatie met studiogast Freek Vonk

Foto: RTLEva Jinek (34) heeft een relatie met Freek Vonk (29), de huisbioloog van De Wereld Draait Door. Ze ontmoetten elkaar tijdens de opnames van Eva Jinek op Zondag. Dat vertelt de dierenvriend op 3FM. Jinek maakte eind oktober haar breuk met Bram Moszkowicz bekend en op 18 november nodigde zij Vonk uit in haar studio. “Ik vond het gelijk een hele leuke vrouw ja. We hebben na de uitzending afgesproken en sindsdien is het heel leuk en gezellig. Meer kan ik er niet van maken“, zegt hij.

De twee konden hun relatie niet lang geheim houden, want vorige week donderdag werden zij door ooggetuigen intiem gespot in een café in Den Haag.

Tijdens de uitzending van Eva Jinek op Zondag met Vonk, presenteerde Jinek een slang om haar nek.

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Chiel
februari 8, 2013 22:30

Was er al een grap gemaakt over de slang van Freek Vonk? ;)

Gast
Kaaskijker
februari 8, 2013 21:38

Een nieuw reptiel in zijn collectie. Freek’s terrarium annex bed was nog leeg. ;)

Een geweldig koppeltje lijkt het me. Jinek zat journalistiek ook helemaal klem met Bram Moszkowicz. Ze hadden bij Nieuwsuur achteraf toch gelijk.

Gast
Ronald
februari 8, 2013 21:08

…toen hij zijn slang greep sloeg de vonk over…

Gast
nico
februari 8, 2013 17:49

volgens mij een schat van een vrouw.
freek heeft z’n kans gegrepen

Gast
pwa
februari 8, 2013 15:40

Een heerlijke vrouw met een super lichaam,
graag een naakt foto van haar

!!!

Gast
Ronald
februari 8, 2013 14:26

Dat worden biologielessen in de slaapkamer. Wat gebeurt er als deze slang in de grot kruipt…

Gast
Danny van der Sluys
februari 8, 2013 14:15

@Moeder van Roy: LOL…. Je bent hilarisch!!! Ik viel van mijn stoel van het lachen. Thanks for bringing a smile on my face.

Gast
Moeder van Roy
februari 8, 2013 14:03

@Roy, ach had jij maar een achtste van de hersens van Eva, dan jou je niet zoveel poep praten als je hier telkens doet. Oh, en was je handen na het poepen jah!

Gast
Mark
februari 8, 2013 13:54

Mega lekker ding, die Freek. :P

Gast
Roy
februari 8, 2013 13:28

Voel je je zeker wel thuis he kampie/ En nu schone luier om en opzouten

Gast
kampie
februari 8, 2013 13:17

wat een kneuzen hier op MC

Gast
Roy
februari 8, 2013 13:02

Dom blondje zoekt gebakken ei…….gevonden :-)

Gast
iVon
februari 8, 2013 12:24

@Freek S, is ze dan weg geweest?? :)

Gast
Jeep
februari 8, 2013 12:17

Het is ze gegund, ik hoop dat ze elkaar gelukkig maken…

Gast
Freek S
februari 8, 2013 11:51

The bitch is back!

Gast
Anoniem
februari 8, 2013 11:48

@Anonymous
Fri 08 Feb 2013 om 11:40:

Waarom denk je dat? Ik denk zelf dat het een harde rechtse tante is. Tenminste zo doet ze zich voorkomen.

Gast
De Bioloog
februari 8, 2013 11:43

We dachten altijd al dat Eva een reptiel was maar nu is het wetenschappelijk bewezen!

Gast
Anoniem
februari 8, 2013 11:40

Anonymous ;Eva is meer links dan rechts,beetje D66 denk ik

Gast
Joost
februari 8, 2013 11:33

heerlijke vrouw lekker ding

Gast
tjen
februari 8, 2013 11:26

In bed/bad met Johan de varaan! (heeft Freek zelf verteld bij DWDD, maar hij vermeldde er wel bij dat hij zijn zwembroek aanhoudt!) LOL.

Gast
Anoniem
februari 8, 2013 11:25

Eva zal eerst wel even gevraagd hebben naar zijn politieke voorkeur alvorens een relatie met hem aan te gaan…Ik zie haar er voor aan…

Gast
Anoniem
februari 8, 2013 11:24

Ik zag de man gister bij De Wereld Draait Door, wat ene ontzettend leuk man, hij heeft zo’n aantrekkelijk houding, intelligente, sympathiek, mooie stem. Gefeliciteerd EVA.

Gast
Peter
februari 8, 2013 11:20

@De Jong: Mwoaahaha…ja..tuurlijk…

Gast
De Jong
februari 8, 2013 11:15

Twee lelijke mensen. Maar innerlijk telt ook natuurlijk.

Gast
Anoniem
februari 8, 2013 11:05

Freek Vonk heeft het schaamlipvogeltje ondekt…

Gast
kampie
februari 8, 2013 11:04

Als je het intervieuw terugkijkt krijgen een hoop uitspraken een heel andere dimensie

Gast
Pluk van de Pettenflat
februari 8, 2013 10:50

Freek heeft nieuwe slang ontdekt

Gast
T.E. Ring
februari 8, 2013 10:44

Lekker hoor!!
(Eva dan he)

Gast
ruud
februari 8, 2013 10:37

Ze moet wel eerst over de leguanen heen,maar lijkt me een goed koppel,kan haar alleen maar goed doen.
Met bram was ze helemaal de weg kwijt.

Gast
De Wereld Draait
februari 8, 2013 10:32

Laat ze samen maar gelukkig worden!

Gast
Elm
februari 8, 2013 10:31

Ach,, iig wel haar eigen leeftijd dit keer :P

Gast
Bijna 39
februari 8, 2013 10:31

*Iets met Vonk overslaan*

Aan onderstaande de eer om de slechte grappen te maken.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen