Linda de Mol flopt in Duitsland met The Winner Is

Linda de Mol heeft in Duitsland geen succes met het programma The Winner Is van haar broer John de Mol. Er keken 1,64 miljoen mensen naar de tv-show op Sat.1, goed voor een marktaandeel van 5,1 procent. Dat blijkt uit de Duitse kijkcijfers. The Winner Is betekende voor Linda de Mol haar grote tv-comeback in Duitsland. Ze legde het af tegen Sylvie van der Vaart, de nieuwe Nederlandse ster in Duitsland. Zij trok op hetzelfde moment 4,78 miljoen kijkers met Let’s Dance op RTL.

Verschillende Duitse media schrijven The Winner Is nu al af als een ‘flop’. In de commerciële doelgroep keken er nog geen miljoen mensen, op duizend kijkers na.

De grote amusementsshow The Winner Is werd in Duitsland bijna geëvenaard door de Amerikaanse serie Grey’s Anatomy, die op Pro Sieben 1,35 miljoen kijkers trok.

The Winner Is wordt in Nederland opgenomen, in dezelfde studio waar de Nederlandse versie met Beau van Erven Dorens flopte.

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Moet SBS 6 waken voor een Meilandjes-overkill?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen