Nieuw seizoen voor Fort Boyard

Foto: AVRODe AVRO gaat door met Fort Boyard. De show waarin BN’ers met elkaar strijden in het bekende fort aan de Franse kust, zal wederom te zien zijn op Nederland 3. Dat heeft de omroep laten weten. Na een afwezigheid van bijna twintig jaar keerde Fort Boyard vorig jaar terug op tv en dat was volgens de omroep een succes. “Fort Boyard behoorde afgelopen jaar met een gemiddelde van ruim 800.000 kijkers per week, tot één van de best bekeken programma’s van Nederland 3“, aldus een zegsman.

In de finale versloeg het GTST-team, bestaande uit Ruud Feltkamp, Ferry Doedens, Ferri Somogyi en Mark van Eeuwen, het Musicalteam met daarin Kim-Lian van der Meij, Ron Link, Brigitte Heitzer en Tommie Christiaan.

De terugkeer van Fort Boyard werd vorig jaar gepresenteerd door Art Rooijakkers en Gerard Ekdom. “Welke teams er dit jaar om de eer gaan strijden maakt de AVRO later bekend, even als het presentatiekoppel“, stelt de persvoorlichter.

Een precieze startdatum is nog niet bekend.

24 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Michel
februari 23, 2012 22:28

Goed dat het terug komt! hoop wel dat ze de opzet weer terug brengen naar hoe het was. In de oude versie was het spel veel spannender en voor nu kan het ook nog steeds heel hip zijn. Deze opzet is wel duurder maar, misschien kan het weer in samenwerking met Belgie gemaakt worden. In dat geval is het leuk om Art weer te herenigen met Roos van Akker (Peking Expres). Al was het met Gerard, Art&Roos zijn een ijzersterk duo!

Gast
Richard
februari 22, 2012 23:11

Heb vorig jar enorm gelachen om die gast uit GTST. Ben benieuwd nar teams van dit jaar. En die Ard en Gerard moeten dit natuurlijk gewoon samen blijven presenteren, goed duo.

Gast
Anne
februari 22, 2012 23:08

Zou best leuk zijn met onbekende deelnemers, maar dat zal wel niet gebeuren. Hopelijk gaat Gerard dr af en blijft Art t gewoon presenteren. Leuk om naar te kijken!

Gast
Els
februari 22, 2012 23:06

Het oude FB was inderdaad beter, maar toch was het leuk om weer te zien. Hoop wel dat Art het weer gaat presenteren, deed ie leuk.

Gast
Braak
februari 22, 2012 23:00

Oh neeee!!! Weer dat afgekloven bot op de buis.

Gast
Anoniem
februari 22, 2012 20:02

Gerard was prima, Art is meer op ze plaats bij Wie is de Mol.

Coen en Gerard worden het denk ik.

Gast
Manon
februari 22, 2012 19:43

Fort boyard wordt op Disney nagesynchroniseerd omdat kinderen van die leeftijd nog geen Engels kunnen en de ondertiteling nog niet snel genoeg kunnen mee lezen.@ colly & anonymous
Het is dus niet voor jullie leeftijd…

Gast
Bas
februari 22, 2012 18:33

@Levi.Denk dat het wederom een seizoen word met Bnr’s (Broadcast magazine).Weet nog wel dat De sleutels van Fort Boyard in zijn eerste seizoen altijd met 1 bekende Nederlander werd gespeeld en de overige 4 kandidaten waren niet Bnr’s vond dit zelf wel een leuk concept om in elke uitzending 1 Bnr’s als gast te plaatsen.In het tweede en laatste seizoen van De sleutels van Fort Boyard was het overigens Nederland v.s Belgie waren alleen maar niet Bnr’s zaten, maar vond deze stapel wel de spectaculairste/spannedste van opzet.

Gast
Levi
februari 22, 2012 17:42

Leuk dat Forty Boyard terugkeert, maar hopelijk nu een reeks zonder bekende Nederlanders want dit viel behoorlijk tegen.

Gast
Anoniem
februari 22, 2012 17:41

Hoop echt dat ze de formule veranderen naar het orgineel. Ik vond deze versie af g e r a f feld overkomen. Snel al die spellen er doorheen j a g e n in krap een uur. En dan die i r r i t ante inserts met commentaar van de kandidaten er doorheen.
Maar ja a fraf f el tv is mode.

Gast
Bas
februari 22, 2012 17:34

Zou me eigenlijk best leuk lijken als Hans Schiffers het nog een keer ging presenteren, Hans presenteerde De sleutels van Fort Boyard in 1992 dus het heeft wel iets na zoveel jaar en denk dat Hans dit nu ook nog best zou kunnen.Maar goed we wachten maar af want het nieuws is nog vers….

Gast
Mark
februari 22, 2012 16:17

Op de donderdag van Ned. 1, wisselend met Wie Is De Mol, haalt dit met gemak de 1 miljoen. Zou het goed doen op de kwakkeldonderdag van Ned. 1, waar als WIDM is afgelopen de kijkcijfers weer onder hit miljoen gaan.

Gast
hans
februari 22, 2012 14:03

Art en Gerard gaan t dus niet presenteren. Hoe stom is dat?! Ik begrijp die Avro echt niet hoor. Gooi je bij Blik op de Weg je vaste gezicht, die het jaaaaaaaaren prima deed- er af om het Frits te laten presenteren. En nu weer bij Fort Boyard. Waarom mensen?! De klijkers vonden het vorig jaar leuk zo als het was, don’t change a winning team!!

Gast
Evert
februari 22, 2012 14:00

Fort Boyard terug, dat is goed nieuws. Was erg lachen vorig jaar. Ik zou het wel heel dom van de Avro vinden om Art en Gerard -een super leuke combi- te vervangen.

Gast
Gozer
februari 22, 2012 13:28

Hopelijk blijft de presentatie gewoon in handen van Art en Gerard. Dat niet iemand als Frits Sissing het overneemt, zoals bij Blik op de Weg gebeurde…

Gast
Bas
februari 22, 2012 13:19

@Colly, Ja inderdaad is echt 3x noppes Fort Boyard Junior,
zelfs de tijgers zaten er niet in dus dat maakt het al veel minder.

Gast
vinn
februari 22, 2012 13:12

Als ze slim zijn doen ze een reailty team met Paulien, Barbie, Britt en Ymke. en weer een GTST team maar dan de dames Gigi, Marly, Inge en Robin.

Gast
Bas
februari 22, 2012 13:11

Helemaal super!!!!!!!!
Hoop wel dat het oude concept met het jagen naar sleutels
en een uiteindelijk codewoord weer terugkomt want vond dit
concept wel leuker dan zoon competitiestrijd.

Gast
Anoniem
februari 22, 2012 13:01

Jezus, dat is een grapje hoop ik? Wat is dat toch met dat achterlijke nagesynchroniseer tegenwoordig! Idioten.

Gast
Colly
februari 22, 2012 12:40

Ok ik zap net voorbij DisneyXD en daar is Fort Boyard nu op te zien in de junior versie alleen dan nagesynchroniseerd. Ziet er echt mislukt uit.

Gast
Robin
februari 22, 2012 12:19

Ik vond het vorige seizoen erg leuk. En ook Gerard & Art mogen terug komen.

Gast
Olga
februari 22, 2012 11:53

Er mag nog wel wat aan geschaafd worden vind ik, want op de een of andere manier miste ik een bepaalde kenmerkende sfeer en spanning bij de terugkeer.

Gast
MicheldeB
februari 22, 2012 11:45

Of er is nog niets vastgelegd.

Gast
Maarten
februari 22, 2012 11:18

Art en Gerard aan de kant gezet dus. Opvallend.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen