BNN-show Flashback internationale markt op

Foto: BNNHet Nederlandse tv-bedrijf BlazHoffski heeft de wereldwijde formatrechten van haar nieuwe BNN-show Flashback verkocht aan productiehuis Warner Bros International Televisie Production. Dat heeft BlazHoffski bekendgemaakt. Warner Bros zal het format wereldwijd aan de man proberen te brengen tijdens de tv-beurs in Cannes. “Wij denken dat dit originele, snelle en intelligente format wereldwijd de kijker zal aanspreken“, zo laat Andrew Zein van Warner Bros in een reactie weten.

Er zijn al buitenlandse partijen geïnteresseerd in het programma. “Het publiek van Flashback wordt meegenomen op een bijzondere reis met de kandidaten. Ze leven mee met de pijnlijke én succesvolle momenten van de kandidaten“, aldus Zein.

Blazhoffski, dat in 1996 is opgericht door Dan Blazer en tv-presentator Erik van der Hoff, is trots op de deal. “Dat Warner Bros. de wereldwijde rechten van Flashback heeft gekocht, is een enorme erkenning voor al het harde werken en de creatieve inspanning van het team“, zegt creatief directeur Dan Blazer.

In Flashback beleven vijf duo’s een spannend avontuur op een mooie locatie. In dertien uur moeten zij drie opdrachten vervullen, waarbij ze hun inzet én aandacht geen seconde laten verslappen. Aan het eind van de dag staat namelijk de Flashback-test te wachten. De kandidaat met de beste kwaliteiten wint een staaf van achttien karaat goud.

De Nederlandse Flashback, met als presentator Patrick Lodiers, gaat donderdag om 20.30 uur in première bij BNN op Nederland 1.

Meer in BNN

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen