Veronica: ‘Stap naar Nederlandse reality-tv succesvol’

Foto: SBSVeronica-baas Remko Terlouw is trots op het succes van Undercover Boss. De realityserie met Lauren Verster sloot dinsdagavond af met het recordaantal van 563.000 kijkers. “Nederlandse reality was een volgende stap voor Veronica. met als doel een breder publiek te bereiken. Dat deze stap heel succesvol heeft uitgepakt en Undercover Boss zelfs tegenover het Champions League- voetbal is uitgegroeid tot een van de best bekeken Veronica-programma’s, is geweldig“, zegt Terlouw.

Undercover Boss behaalde in de doelgroep van Veronica, mannen van 20 tot 34 jaar, een gemiddeld marktaandeel van 14,6 procent. “De slotaflevering bereikte op haar hoogtepunt zelfs 789.000 kijkers op het moment dat directeur Inge van Kemenade haar ware identiteit onthulde aan haar werknemers. Met ruim 560.000 kijkers en een marktaandeel van maar liefst 16,3 procent was dit de best bekeken aflevering van Undercover Boss“, aldus een woordvoerster van Veronica.

In Undercover Boss verruilt een directeur van een groot Nederlands bedrijf een week lang zijn directiestoel in voor een plek op de werkvloer om erachter te komen wat er zich allemaal afspeelt in zijn of haar bedrijf.

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen