Sportweek en Viva slaan handen ineen

Mannenblad Sportweek en vrouwenblad Viva slaan de handen ineen en komen in opdracht van sportorganisatie NOC*NSF met het eenmalige Olympisch Magazine. De glossy wordt in februari bijgesloten bij verschillende bladen van Sanoma Uitgevers. “Dit Olympisch Magazine sluit aan bij de strategische wens van NOC* NSF om de Olympische beleving ook breder op vrouwen te richten in plaats van alleen op de traditionele mannelijke sportliefhebber“, zegt Jan Paul de Wildt van Sanoma Uitgevers.

De Wildt vervolgt: “We verspreiden het magazine dan ook via de abonnee-oplagen van Sanoma’s sport- en mannenbladen en de vrouwen weekbladen in een oplage van 200.000 stuks. Het is het vijfde Olympische Magazine dat we voor de NOC*NSF mogen maken en daar zijn we trots op.

Het Olympisch Magazine brengt onder meer interviews met Annette Gerritsen, Erica Terpstra en Nicolien Sauerbreij, beelden van Olympische helden, een tv-kalender over het schaatsen en een column van Wilfried de Jong.

Brand Manager Guido Klomp van NOC*NSF: “Deze uitgave van het Olympisch Magazine is een goed voorbeeld van de diverse acties die NOC*NSF onderneemt om een betere aansluiting te vinden bij een bredere doelgroep. Met de attractieve inhoud geloven we dat het magazine niet alleen ons merk uitdraagt en versterkt, maar ook het Olympische gevoel in Nederland aanwakkert en een positieve stimulans is voor mensen om zelf sport te beoefenen.

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen