Discovery Channel met campagne ‘Tot hier en verder’

Mannenzender Discovery Channel lanceert met ingang van vandaag de nieuwe campagne ‘Tot hier en verder’. Deze campagne moet uiting geven aan de nieuw ingeslagen weg van de zender, zowel inhoudelijk als qua resultaten. Directeur Jochem de Jong van Discovery: “Discovery Channel maakt de laatste maanden een sterke groei door. Met een marktaandeel van 4,2% in de doelgroep mannen 20-49 jaar neemt het factual entertainment kanaal een stabiele marktpositie in.

Jochem de Jong: “De nieuwe pay-off ‘Tot hier en verder’ symboliseert de ambitie om deze positie verder uit bouwen. Daarnaast willen we met de rauwe en confronterende beelden laten zien dat Discovery Channel een zender is die tv maakt zoals mannen dat graag zien: uitdagend, echt, blikverruimend en persoonlijk.

De landelijke campagne loopt tot 14 september van dit jaar en wordt ondersteund door print, radio, online, outdoor en on-air uitingen. De campagne wordt tot leven gewekt door drie verschillende thema’s, die kenmerkend zijn voor de zender.Zo is een tornado met verwoestende kracht te zien. Een tornadojager staat op het punt de storm te trotseren. Zal hij blijven staan?

Met de nieuwe pay-off wil Discovery Channel als credible insider de kijker het moment laten beleven waar het leven een cruciale wending neemt en iemand kiest voor zijn passie. “In de campagne spreekt de ‘ik-persoon’ zijn gedachten op dit allesbeslissende moment uit. Deze ’testimonial’ moet de kijker overhalen het vervolg van deze verhalen te bekijken op Discovery Channel.”

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen