Meest succesvolle seizoen voor Radar ooit

Het consumentenprogramma Radar van de TROS heeft het seizoen buitengewoon succesvol afgesloten. Dat meldt een woordvoerster van de omroep. Het succes is mede gekomen door de verhuizing van het tv-programma van Nederland 2 naar Nederland 1. “De gemiddelde kijkdichtheid groeide van gemiddeld 1,3 naar 1,9 miljoen kijkers“, aldus de zegsvrouw. Met de regelmaat van de klok scoorde het informatieve programma meer dan 2 miljoen kijkers op maandagavond.

De best bekeken aflevering van Radar werd door meer dan 2,2 miljoen kijkers bekeken en scoorde daarmee een marktaandeel van 32,9%. “Meer dan de meeste voetbalwedstrijden, en meer dan de finales van de ‘sterrenoorlogen’.

De kijker geeft met deze mooie cijfers aan dat het een consumentenprogramma als Radar weet te waarderen. Radar stond de afgelopen maanden stelselmatig bovenaan in de kijkcijferlijsten en liet als wekelijks programma hiermee bijna alle seriematige programma’s ver achter zich. Het programma mag zich hiermee scharen tot de best scorende programma’s van dit seizoen!(Foto: Leendert Jansen)

Meer in TROS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen