Wilfred Genee vindt ochtendshow op Radio Veronica erg zwaar

De verhuizing van de middagspits naar de ochtendspits op Radio Veronica valt presentator Wilfred Genee erg zwaar. De combinatie met het tv-werk in de avond is pittig. Dat zegt hij in Veronica Magazine.

Radio Veronica Inside Foto: Radio Veronica

Wilfred Genee maakt op Radio Veronica een radiovariant van Veronica Inside. Tot het vertrek van Giel Beelen deed hij dat in de middag, maar nu is hij te horen op het tijdstip dat Giel heeft achtergelaten. Daardoor moet Wilfred vroeg zijn bed uit: hij wordt al om 7.00 uur in de radiostudio verwacht.

Vroeg uit bed

Eigenlijk begint de ochtendshow van Wilfred al om 6.30 uur, maar het eerste halfuur laat hij door zijn sidekick Niels van Baarlen en Rick Romijn presenteren, omdat hij dat extra half uurtje slaap niet wil missen. Wel zit hij tijdens dat eerste half uurtje al in de auto naar de studio en belt hij dan in in zijn eigen radioprogramma.

Het is allemaal pittig, vindt Wilfred. “Het valt me zwaarder dan gedacht, elke werkdag om half zes de wekker en meteen de beuk erin en dan vaak ’s avonds weer het tv-werk”, aldus de presentator van Veronica Inside, dat het afgelopen seizoen een stuk minder bekeken werd op tv-zender Veronica.

Wilfred gaat door

Hoewel Wilfred het heel erg zwaar vindt, blijft hij het radioprogramma vooralsnog wel gewoon presenteren. “Ik voorspel dat ik de ochtendshow bij Radio Veronica blijf doen. Ook al denken veel mensen dat ik dit niet volhou, toch gaat het me lukken in 2021.”

Wat voor jaar wordt 2021 verder volgens Wilfred? “Verder wordt Mark Rutte gewoon weer gekozen als minister-president, komt Oranje niet verder dan de halve finale op het EK en hebben we weer een behoorlijk normale zomer omdat we corona dan behoorlijk onder controle hebben.”

38 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Gerard
december 31, 2020 11:20

Rot lekker op Genee, gelukkig zijn er meer zenders op radio en tv en hoef ik daarom niet naar je gore rotkop te luisteren en kijken. Niemand gaat je missen als je radio en tv verlaat, want er zijn meer mensen die je uitkotsen dan bejubelen.

Gast
Nana Moeskoeri
december 31, 2020 19:18
Antwoord op  Gerard

Nog goede voornemens?

Gast
Gerard
januari 1, 2021 20:02
Antwoord op  Nana Moeskoeri

Nee eikel!

Gast
de centjes van j'han
december 31, 2020 10:56

Er zijn mensen die iedere dag zo vroeg opstaan om brood te bakken, krant rond te brengen. Hij doet effe paar uurtjes radio, kan naar huis om de rest van de dag in z’n nest te liggen en 2x per week paar uurtjes TV en dat voor rond 9 ton a 1 miljoen per jaar, en dan het durven te hebben over dat het best wel zwaar is. Je moet maar lef hebben.

Gast
😷Paulus
december 31, 2020 08:30

😷De uitkeringsgerechtigden hebben makkelijk praten. Zelf vertikken om te werken. Maar wel kritiek leveren op anderen die wel werken. Zij betalen belasting zodat jullie handje kunnen ophouden. Stelletje 🤬🤬losers!

Gast
Sjakie hoekvlag
december 31, 2020 09:02
Antwoord op  😷Paulus

“ZIJ BETALEN BELASTING” jij niet dus 🥕🥕🥕

Gast
Theresa Smidt
december 31, 2020 01:18

Wie zo een werkrooster bedenkt is ook zot.

Maar dat even terzijde.
Wat is het nut en de noodzaak om deze Wilfred Genee alle dagen op televisie of radio te tonen? Mij lijkt dit een gevalletje overexposure waar niemand mee gebaat is.

Gast
Joop55
december 30, 2020 23:12

Radio Veronica. Op 31 augustus 1974 voor het laatst relevant.

Gast
X Xx
december 30, 2020 22:40

Weet iemand wat er met Daphne Lammers is van het RTL Nieuws? Ze is al weken niet te zien geweest.

Gast
John
december 30, 2020 21:52

Beste Wilfred,

Aan je luistercijfers zien we dat de luisteraars jouw show ook niet trekken.
Vanaf morgen mag je uitslapen.

Groetjes,
John

Gast
Axel-F
december 30, 2020 22:43
Antwoord op  John

hij houd het nog wel (te) lang vol ;-)

Gast
Klaas
december 30, 2020 21:47

Volgens mij vallen die kijkcijfers wel mee… en de rest zou erg graag op zijn plek zitten voor dat miljoen… en mee lachen met die lachzakken…

Gast
Bordewijn, F.
december 30, 2020 21:38

Dus:

  • Prinsje Genee wil niet op tijd op zijn werk komen
  • Prinsje Genee verdient desondanks een miljoen per jaar
  • Prinsje Genee zeikt ook nog over de wekker

Kun je nóg verder boven je luisteraars gaan staan, wereldvreemd prinsje?

Gast
Marco
december 30, 2020 21:27

Die man denkt echt dat de hele wereld om hem draait hè? Geen wonder dat er niemand meer luistert.

Gast
Weigert K.
december 30, 2020 21:22

Iedereen vindt het zwaar Wilfred.

Voor jou een ander aub…

😭

Gast
R. Klamer
december 30, 2020 21:09

De wekker om 05:30… zwaar??? Een ECHTE radiomaker met een ochtendshow zit dan al lang en breed in de studio.

Gast
Brabomaker
december 30, 2020 21:17
Antwoord op  R. Klamer

En dan gaat meneer Genee om 0630 inbellen in zijn eigen radioshow, omdat hij van mening is dat hij op dat tijdstip nog niet aanwezig hoeft te zijn. Wat ongelofelijk hautain.

Gast
Tim
december 30, 2020 20:58

Wat een jankerd zeg!

Gast
radio voor dummy's
december 30, 2020 20:34

Droevig hoe deze persoon met een stelletje onbenullen ofwel sitekicks überhaubt radio mogen maken. Stompzinnige thema’s, stom geleuter en sitekicks zonder enig niveau.

Dom lullen en veel geld verdienen. Nee hier zal ik niet naar luisteren.

Gast
Rolf
december 30, 2020 20:29

Of medelijden met deze overbetaalde patjepejer hebben zeker.
Krijgt daar klauwen met geld voor die paar uurtjes werk per dag. Meneer is te beroerd om op 6 uur aan te vangen.

Weet je wie het zwaar hebben? Mensen die dankzij de coronacrisis in de bijstand zijn beland.

Gast
Ikke Ikke Rick
december 30, 2020 20:25

Het aantal luisteraars die inmiddels zijn afgehaakt vonden dat ook.

Gast
Nana Moeskoeri
december 30, 2020 19:49

In de mensen een welbehagen.

Gast
Bart tv man
december 30, 2020 19:43

Kans bestaat dat hij een keer zonder onderbroek in het studio verschijnt en met hangende kloten op de stoel gaat zitten.

Gast
Sjakie hoekvlag
december 30, 2020 19:40

Dat eeuwige geklaag van die grootverdieners maakt me misselijk Bvb boeren moeten elke ochtend nog vroeger op en voor nog geen 10% van willy’s salaris,ga je schamen pipo of schenk de helft van je salaris aan een goed doel want zelfs dan heb je nog steeds meer te besteden als 95% van je landgenoten!

Gast
jan
december 30, 2020 19:12

Wilfred Genee…check zijn ogen. Dit zijn de ogen van een geniepig mannetje, een matennaaier.

Gast
Harrie
december 30, 2020 18:38

Dat gevoel had ik ook als ik zn programma hoorde…errug zwaaaar.

Gast
Frederik
december 30, 2020 18:35

Genee vangt een miljoen per jaar, hij moet niet zo zeiken.

Gast
Mick
december 30, 2020 18:30

Het is ook onmenselijk om ’s ochtends vroeg te starten en ’s avonds om half 11 klaar te zijn. Heeft hij een bed in een privékamer op het Mediapark?

Gast
Koen
december 30, 2020 18:37
Antwoord op  Mick

en een eigen toilet dit in tegenstelling tot andere toppers in medialand

Gast
Frans
december 30, 2020 18:05

Het leven bestaat meer uit dan dan graaien.

Gast
Conrector
december 30, 2020 19:11
Antwoord op  Frans

Ga lekker terug naar de basisschool, pannenkoek!

Gast
Nick
december 30, 2020 18:02

Genee een jaar laten zwoegen in een fabriek van 8 tot 5.

Gast
Nopenope
december 30, 2020 18:00

oke. en door!

Gast
Connie Veren
december 30, 2020 17:53

Genee is een kanjer!

Gast
judas Genee
december 30, 2020 17:51

Mensen nog iets, ik voorspel dat ik in 2021 nog meer mensen ga uitlachen dan in 2020. Plus ik ga meer van mij afbijten. Dit jaar is nog niets.

Gast
Micky
december 30, 2020 17:36

Stel je niet aan joh kleuter, maar die twee muppets zijn het toch gewend… Azijnpisser

Gast
Greetje
december 30, 2020 17:06

Zielige jankerd.

Gast
Johan
december 30, 2020 17:05

komt Oranje niet verder dan de halve finale op het EK

Zo de kans op de finale is 2/24. Wat een voorspelling Genee.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen