Satirische talkshow Beau van Erven Dorens geen kijkcijfersucces

De kijkcijfers van woensdag 30 december 2020 (SKO) – De nieuwe satirische talkshow RTL Exclusief van Beau van Erven Dorens is woensdagavond niet best van start gegaan op RTL 4.

RTL Exclusief © RTL

RTL Exclusief begint in januari als wekelijks programma op de zondagavond van RTL 4, maar trapte gisteren al af met een oudejaarsspecial. De uitzending was met 626.000 kijkers (10 procent) geen kijkcijfersucces: het programma wist niet eens een plek in de dagelijkse kijkcijfer top 15 te behalen.

Extreem slecht

De reacties op RTL Exclusief waren, net als bij het voorproefje in Beau eerder deze maand, vernietigend. “Ik heb dus tijdens dat hele RTL Exclusief mezelf geen moment op een glimlach kunnen betrappen. Moet zeggen, Johan Derksen verwachtte ik het minste van, en daarvan waren de maniertjes en manier van praten juist wel goed gelukt. Maar grappig, nee, dat was het niet”, zegt kijker Sven bijvoorbeeld.

Story-baas Guido den Aantrekker wist niet wat hij zag. “Hahaha, wat extreem slecht is RTL Exclusief”, zegt hij. Radio-dj Edwin Noorlander is het daarmee eens: “Grime en deepfake is echt prachtig. Jammer van de ‘grappen’.”

Deepfake

RTL 4 maakt voor het programma van Beau voor het eerst gebruik van deepfake-technieken om de imitaties zo goed mogelijk te laten lijken. Qmusic-dj Domien Verschuuren vindt het nalatig dat RTL 4 kijkers hier niet voor waarschuwt. “Is het niet een beetje gek dat een zender als RTL4 nergens in beeld zet (of anders vertelt) dat het hier om deepfake-technologie gaat? Dit is geen hobbyisme. Dit is voor de massa.”

“Dit is vrij onschuldig gebruik van die technologie. Of het grappig is, daar kun je over discussiëren. Maar dat ‘deepfake’ nu primetime wordt ingezet op nationale televisie moet te denken geven”, zegt hij op Twitter.

Slimste

Hoe dan ook: er keek dus geen hond naar. De tv-kijker zapte weer massaal naar De Slimste Mens, dat met 1,8 miljoen kijkers (28 procent) goud pakte op prime time. Nieuwsuur hield er aansluitend 787.000 (15 procent) over, ook een prima score.

Het zilver is voor NPO 1 dankzij het programma Uit Het Leven 2020, waar 1 miljoen mensen (20 procent) naar keken. Direct ervoor moest Museum van Nederland genoegen nemen met 542.000 kijkers (9 procent). NPO 3 pakt brons met het door 736.000 mensen (12 procent) bekeken Volendam: 20 Jaar Later. Pas op de vierde plek volgt RTL 4.

Top zes

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • RTL 7 scoorde met WK Darts 2021: 585.000 kijkers,
  • SBS 6 scoorde met Robin Hood: 400.000 kijkers,
  • Veronica scoorde met Mercury Rising: 340.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met We wish you a merry Christmas: 317.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met Coming to America: 257.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Naked Attraction: 242.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2 miljoen), Zesuurjournaal (1,3 miljoen), Half acht nieuws (1,2 miljoen), Een huis vol (1,2 miljoen), EenVandaag (1,1 miljoen), Top 2000 a gogo (970.000), RTL Boulevard (925.000), GTST (828.000), Editie NL (801.000) en Zes uur nieuws (702.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Hart van Nederland (715.000), Shownieuws (469.000), Journaal laat (426.000) en I.M. (411.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 18 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 12 procent en NPO 2 brons met 11 procent.

Top 15

Marktaandelen (18-24u, 6+)

01. Journaal 20:00 (NPO1) 1.983.00001. NPO1 / 18.1%
02. De Slimste Mens (NPO2) 1.800.00002. RTL4 / 12.3%
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.288.00003. NPO2 / 10.7%
04. Half acht nieuws (RTL4) 1.245.00004. RTL7 / 9.8%
05. Een huis vol (NPO1) 1.165.00005. NPO3 / 9.2%
06. EenVandaag (NPO1) 1.102.00006. SBS6 / 7.8%
07. Uit het leven 2020 (NPO1) 1.009.00007. Vero / 4.6%
08. Top 2000 a gogo (NPO3) 970.00008. RTL8 / 4.3%
09. RTL Boulevard (RTL4) 925.00009. NET5 / 3.2%
10. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 828.00010. RTL5 / 3.1%
11. Editie NL (RTL4) 801.00011. BBC / 1.4%
12. Nieuwsuur (NPO2) 787.00012. Discov / 1.2%
13. Volendam 20 Jaar Later (NPO3) 736.00013. RTLZ / 0.8%
14. Hart van Nederland (SBS6) 715.00014. Spike / 0.7%
15. Zes uur nieuws (RTL4) 702.00015. TLC / 0.6%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)

Meer kijkcijfers bij:

01. Publieke Omroep 38,0%
02. RTL Nederland 30,4%
03. Talpa TV 15,9%

93 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
wordt vast verwijderd....
december 31, 2020 18:51

Ge noten van TOP 2000 a gogo.
TLP wederom 3de…..
Veronica andermaal beter!

Gast
Koreaanse hondenbrokken met Oud en Nieuw
december 31, 2020 13:39

Typisch RTL

Gast
Arjan
december 31, 2020 13:16

Mark, Henk , wie durft mee te doen!!!?

Ik verwacht vanavond wel boven 6 miljoen gemiddeld tv kijkers . Denk dat het boven 8 miljoen kan komen na 22 uur.

Dus hele hoog cijfers voor npo1 Rtl4 SBS6

Hier mijn voorspelling
Npo1
20:30 1.5 miljoen
21:45 1.6 miljoen
22:31 3,2 miljoen
23:58 4 miljoen
Npo2

20:40 1.7 miljoen

Npo3
20:30 550.000 kijkers

Rtl4
20:00 gtst 600.000 kijkers
20:30 1.8 miljoen
22:07 1 miljoen
23:30 uitslag 2,5 miljoen

Rtl5
20:30 80.000 flop
21:30 200.000 kijkers

RTL7
20:30 120.000 kijkers

SBS6
19:00 450.000
19:30 650.000
20:00 600.000
21:50 1.2 miljoen
23:58 1.6 miljoen Martin en familie tellen af
24:00 900.000 kijkers

Gast
Wyatt
december 31, 2020 13:30
Antwoord op  Arjan

Je cijfers voor SBS6 zijn veels te hoog zoals altijd.

Gast
Arjan
december 31, 2020 13:44
Antwoord op  Wyatt

Waarom
Kijken heel veel mensen tv

Gast
Chiel
december 31, 2020 16:59
Antwoord op  Arjan

Niet naar n herhaling van cabaret. Dat ook nog ’s al op Netflix staat.

Gast
Chiel
december 31, 2020 13:06

Zo pijnlijk ongrappig het gedeelte van RTL EXCLUSIEF in Beu dat ik nu iet heb gekeken. Tot m’n verbazing of de Facebook van Boulevard enorm veel positieve reacties. Toch ’n groep dat het leuk vind blijkbaar..

Gast
Tv Mening
december 31, 2020 12:08

Domien Verschuren vindt ook wat.
Notabene de aller aller slechtste TOP 40 presentator van de afgelopen 56 jaar !!

Mooie poging van Beau & co.
Maar er zal nog veel gesleuteld moeten worden.
Harder en scherper.

De wansmaak van de bejaarde NSO1 kijker voor het walgelijke Huis Vol blijft ook voortduren.

Mathieu van der Pool overklaste weer al zin Belgische collegae tijdens de laatse veldross van 2020 op Eurosport1.

DVD maakte er bij het WK Darts (RTL7), net als MVG, ook een thriller met goede afloop van!
Heerlijke spanning, irritatie en blijdschap.

Het simpele MC zet een 4,5 uur durend programma bij de 6 slechtst scorende zenders/programma’s!
585.000 gemiddeld over 4,5 uur en 2,3 miljoen zappers.
NB dit gemiddelde is hoger dan NSO1 op primetime (525.000)

Gast
René
december 31, 2020 12:07

Er keken naar dit programma wel merr mensen naar als naar het 100 keer zo goede Promenade. Diep triest!

Gast
Mark
december 31, 2020 12:01

Vanavond RTL Exclusief op hh bij RTL 4 net na Guido: ik voorspel dramatische kijkcijfers, onder de 400.000. Hadden ze nog beter Edwin Evers om 00:00 kunnen zetten. SBS 6 met Vrienden van Amstel hh, kan best wel eens 600.000 halen. Op NPO 1 na aftelmoment hh van Matthijs Draait Door, haalt met gemak 1,2 miljoen kijkers, misschien nog wel meer dan om half 9. NPO 3 heeft hoogtepunten uit Muziekfeest en TopPop tot in de late uurtjes, gaat ook nog wel 700.000 gemiddeld halen.

Gast
Mark
december 31, 2020 11:51

Postcodeloterij verplaatst bekendmaking Postcodekanjer naar later tijdstip
De bekende kanjertruck van de Postcodeloterij blijft voor het eerst in zijn bestaan op Nieuwjaarsdag in de garage staan. Normaal gesproken worden op 1 januari de winnaars bekend van de miljoenenprijs. De kanjertruck komt dan naar het winnende postcodegebied. Veel mensen gaan dan de straat op om dat te vieren, iets wat de Postcodeloterij dit jaar vanwege het coronavirus wil voorkomen. De bekendmaking van de winnende postcode schuift daarom op naar een later tijdstip.

De trekking van alle loten vindt wel zoals gebruikelijk plaats op 1 januari, maar de uitslag van de hoofdprijs blijft dan nog even geheim. De loterij verwacht later in januari de winnende postcode te kunnen bekendmaken, afhankelijk van de coronaregels. Om deelnemers tegemoet te komen maakt de loterij morgen wel al bekend in welke provincie of streek de winnaars van de Postcodekanjer wonen.

Gast
Mark
december 31, 2020 11:53
Antwoord op  Mark

Wat gaat RTL 4 morgen dan doen? Alleen de quiz om half 9 en geen schakelingen met Gaston & co? Petertje met de handen in het haar…

Gast
Niemand zit op die show te wachten.
december 31, 2020 13:41
Antwoord op  Mark

Opgeblazen commercieel circus

Gast
Mark
december 31, 2020 11:47

50/50 de hele week al richting de 400.000 kijkers, is prima tegenover successen als EenVandaag en RTL Boulevard. Lingo om 6 uur is een flop, komt niet meer boven de 300.000. SBS 6 zal tegen februari wel weer met herhalingen van Mr. Visser komen om half 8, kan me niet voorstellen dat daar de brieven en mails wekelijks binnenstromen dat ze elke dag een uur kunnen vullen. Daarom is een half uurtje Wordt U Al Geholpen per dag genoeg! En Lingo weer terug naar 8 uur (was 700.000 kijkers), heb je een nóg betere lead-in voor de prime time programma’s. Wordt U Al Geholpen heeft al weken lang hooguit 350.000 gemiddeld, nog minder dan 50/50 en LLDL.

Gast
Nel-ly
december 31, 2020 12:05
Antwoord op  Mark

Lingo is gestopt om 20:00 uur omdat er voornamelijk ouderen naar keken, SBS 6 wil graag een jongere lead-in.

Gast
haha jongeren, wel hele domme jngeren dan
december 31, 2020 13:12
Antwoord op  Nel-ly

Wanneer verkoopt John de rotzooi. Nederland is al lang klaar met de Mollen troep en een tokkiezender.

Gast
Suomynona
december 31, 2020 11:44

Ik kan er vooral niet bij dat Beau zich hier voor leent. Ik bedoel: hij heeft jarenlang geknokt voor een meer serieuze richting in zijn carrière (met The Amsterdam/Rotterdam Project, de Veteranen etc.) en kent, na een valse start, eindelijk succes met zijn talkshow. Daar staat een flauw programma als RTL Exclusief compleet haaks op.

Overigens: ook zonde dat ze deze titel gebruiken. Had prima kunnen werken voor een échte actualiteitenshow op de zondagavond.

Gast
Mark
december 31, 2020 10:57

Beau heeft wel degelijk aan het einde gezegd wie wie was (“bedankt Kasper van Kooten als Youp en Johan, etc.”) Maar toen was iedereen al weg gezapt. Ook die Domien blijkbaar.

Verder was er nog een after credit scène tussen “Rutte” en “Derksen” op de wc: “tot volgende week”. Dus die 3 (inclusief “Maxima”) zitten er elke week?! OM het nieuws door te nemen? Met af en toen een persiflageliedje er tussendoor? Gaat ook al na een week vervelen. Ik denk één van de echte grote flops van het nieuwe jaar (hooguit 500.000). Het zit ook nog eens na Beat The Champions op de zondag, dat komt ook niet boven het miljoen uit tegenover HHB. Code Van Coppens lijkt me trouwens ook te gaan floppen. Ik had het op een maandag gezet, dit zou dezelfde kijkers als die van Hunted (1 miljoen!) kunnen trekken aldaar.

Gast
Chiel
december 31, 2020 13:03
Antwoord op  Mark

Code van Koppens is echt een familieprogramma, dat moet niet op de maandag. En Hunted heeft echt NUL met een escaperoomprogramma te maken.

Gast
Ron
december 31, 2020 10:54

Leuk geprobeerd maar niet meer doen. Wat was dit slecht! Totaal niet grappig.

Gast
Mick
december 31, 2020 10:54

Gaat RTL dit nou jaarrond programmeren?

Gast
Rob v W
december 31, 2020 10:52

Wat een belachelijk programma, dit is gewoon een aanfluiting.
Trouwens bijna alle programma’s op de commerciële zenders kunnen zo de prullenbak in.
Ook de vele oneindige reclames tijdens een programma, echt zeer irritant. Nog wat meer flut zenders introduceren, dan kunnen nog meer onnozele programma’s en meer reclames worden uitgezonden. Gelukkig hebben we Netflix, wat een genot.

Gast
Tv Mening
december 31, 2020 12:12
Antwoord op  Rob v W

Wat een selectieve verontwaardiging weer van deze staats adapt.

Netflix is voor ziekelijke serietuurders.
Gatverdamme

Gast
Wyatt
december 31, 2020 13:26
Antwoord op  Tv Mening

Je hebt duidelijk geen Netflix.

Gast
Rob v W
december 31, 2020 14:14
Antwoord op  Tv Mening

Heeft het Pieterbaancentrum je met proefverlof gestuurd?

Gast
Dartsfan
december 31, 2020 10:46

Darts scoort weer lekker! Dankzij het darts eindigt RTL7 zelfs boven SBS6!

Gast
Opbouwfase Talpa?
december 31, 2020 10:45

RTL 2x zoveel marktaandeel dan Talpa, gaat goed John

02. RTL Nederland 30,4%
03. Talpa TV 15,9%

Gast
Dolex
december 31, 2020 10:52
Antwoord op  Opbouwfase Talpa?

2x zoveel ALS.

Gast
kelly
december 31, 2020 10:59
Antwoord op  Dolex

Taal nazi

Gast
Harry:-D
december 31, 2020 10:21

Ergo: met beauter en poedersuiker afgeserveerd…

Gast
HalloJumbo
december 31, 2020 10:00

GehandicaptenTV.

Gast
Robin Martens Lover
december 31, 2020 09:48

RTL exclusief was geniaal! Beau zelf vond ik nog het beste gelukt, maar Johan derksen was ook leuk gedaan en Rutte, op het laatst kwam Johan Cruijff ook nog uit de hemel hahahaha lachen man!

Gast
Kooyman
december 31, 2020 09:44

Breek:

Boer Zoekt Vrouw weg bij de NPO. RTL & Talpa zijn aan het bieden.

Gast
Wyatt
december 31, 2020 12:08
Antwoord op  Kooyman

Het wordt door RTL gemaakt dus de kans dat het naar Talpa gaat is nihil.

Gast
Bart
december 31, 2020 14:18
Antwoord op  Wyatt

Het word helemaal niet door RTL gemaakt. Gewoon door een bedrijf dat valt onder de zelfde overkoepelende organisatie als waar RTL Nederland ook onder valt. Het kan dus net zo goed naar Talpa gaan. Als is het natuurlijk onzin wat hier gezegd word want KRO-NCRV zou we gek zijn om het programma te laten gaan.

Gast
Lekker uitmelken nog
december 31, 2020 13:44
Antwoord op  Kooyman

Armoede

Gast
Zalmneusje
december 31, 2020 09:32

Vond RTL Exclusief ook niet grappig, maar was nog wel onder de indruk van de gelijkenissen. Nu dat ik hoor dat dat digitaal bijgewerkt is, zakken ze helemaal door het ijs. Het hele idee en humor van imitaties slaat zo nergens meer op.

Gast
X Xx
december 31, 2020 09:30

Weet iemand waar Daphne Lammers van het RTL Nieuws is gebleven? Ze is al heel lang niet gezien geweest.

Gast
Wyatt
december 31, 2020 12:06
Antwoord op  X Xx

Vakantie?

Anyway meer Ann Lynn Hamelink aub zij is leuk.

Gast
Beau ter Ham
december 31, 2020 09:23

Op de late avond wederom geen Petertje!

Gast
Nel-ly
december 31, 2020 09:27
Antwoord op  Beau ter Ham

Niet zo vreemd, ze zenden immers geen actuele talkshow uit tussen kerst en nieuwjaar, niks om je zorgen over te maken!

Gast
te opvallend weer allemaal...
december 31, 2020 09:22

SBS6 moet NPO2 RTL7 en NPO3 boven zich dulden, hou er nou maar mee op jongens. Het is goed zo. Bedankt en tot nooit meer ziens.

Oh nee, hier mag alleen slecht gepraat worden over RTL want anders komen de centjes van meneer de M*L niet binnen.

Gast
JobF
december 31, 2020 10:29

Misschien omdat NPO 2 de slimste mens uitzend, RTL 7 darts heeft en NPO 3 de top 2000? En SBS 6 een goedkope simpele film uitzend. Dat is niet nieuwswaardig.

Gast
willem
december 31, 2020 10:39
Antwoord op  JobF

Maar wel heeeeeeel triest als hoofdzender van Talpa

Gast
Wil-Jannie Mostert-Uit de fles
december 31, 2020 09:19

De Slimste Mens (NPO2) 1.800.000
Hart van Nederland (SBS6) 715.000
Zomaar een greep uit de top 15.

Gast
willem
december 31, 2020 09:16

Kop had beter kunnen zijn ” SBS 6 zakt door naar 6e zender van het land.”
wat een slechte score zeg. !!!
Need i say more !

Gast
Robin
december 31, 2020 12:54
Antwoord op  willem

Leuk dat je mijn tekst van gisteren heb GEJAT !! Erg origineel ben je niet hé !!!!!!

Gast
tja
december 31, 2020 13:17
Antwoord op  Robin

Zegt meer over SBS6 dan over degene die dit post, blijkbaar dus al twee dagen achter elkaar horrorcijfers voor SBS6, daar moeten we t maar niet over hebben hier op deze site want…Talpa

Gast
wordt waarschijnlijk verwijderd want geen RTL bash
december 31, 2020 09:13

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met Robin Hood: 400.000 kijkers,

DAAAAAAAG TALPA !

Gast
hiep hiep Talpa
december 31, 2020 09:12

Moeten we het niet even over SBS6 hebben, 400.000 kijkers was geloof ik het hoogste deze week op primetime? Maar nee dat mag hier niet van Sjon…want Talpa hé.

Gast
DENK is als enige GEEN DEEPFAKE
december 31, 2020 09:03

Dit is geen Deepfake van Beau.

DENK is de enige partij, die tegen het vaccinatiepaspoort is.

Tunahan Kuzi en Farid Azarkan zijn helden.

Gast
DENK is als enige GEEN DEEPFAKE
december 31, 2020 09:04

Tunahan Kuzu natuurlijk.

Gast
😷Paulus
december 31, 2020 08:46

😷Het rioolvolkje is ook nog dom om te beseffen dat het hier om amusement gaat en niet om de kijkcijfers. De bedenkers zijn goed bezig. 👍. De mensen moet lachen 😂😂om al die gekkigheid. Daar gaat het om! Ik kijk en vind bromsnor grappig. Gewoon doorgaan Beau. 👍👍👍👍

Gast
Jan
december 31, 2020 09:00
Antwoord op  😷Paulus

Ik hoorde in de wandelgangen dat ze bij RTL de kijkcijfers niet meer essentieel vinden.Ze hebben het naar beneden bij gesteld. Alles rond de 500.000 is een succes !

Gast
😷Paulus
december 31, 2020 09:38
Antwoord op  Jan

😷👍

Gast
Kooyman
december 31, 2020 10:00
Antwoord op  Jan

Op zich te verdedigen, die koers. Het verdienmodel verandert en RTL verandert mee en traditionele kijkcijfers zijn minder belangrijk geworden. Talpa heeft de boot gemist lijkt het. De Mol blijft hangen in de jaren ’90.

Gast
K.Bouter
december 31, 2020 08:43

Een huis vol wint dag in dag van Boulevard.

Gast
Jan
december 31, 2020 08:37

Heel erg dat het domme RTL publiek niet even aandacht had voor het EO programma , 20 jaar later.
Men vergeet zo snel !

Gast
Geox
december 31, 2020 08:39
Antwoord op  Jan

Je ha at jegens RTL vertroebelt je blik, Wes t

Gast
Jan
december 31, 2020 08:51
Antwoord op  Geox

Heb zo`n vermoeden dat uw leesbril niet meer voldoet aan de scherpte !
Zou toch maar even naar Specsavers op de Lijnbaan binnen lopen .
Het zijn hele aardige mensen, die u goed helpen , Rortterdammers onder elkaar hè !

Gast
Jopie
december 31, 2020 09:53
Antwoord op  Jan

Van een bril gaat haat niet weg!!!

Gast
Bart
december 31, 2020 08:27

Een huis vol trekt elke dag meer kijkers dan M!

Gast
Beau haalt geen huis vol
december 31, 2020 08:52
Antwoord op  Bart

Beau: 600.000 kijkers
Huis vol: 1.200.000 kijkers

Genoeg om over na te denken bij RTL.

Gast
Nel-ly
december 31, 2020 09:00

Museum van Nederland: 542.000 kijkers
Robin Hood: 400.000 kijkers

Maar natuurlijk weer alleen gezeur over RTL.

Gast
Geox
december 31, 2020 08:25

Politieke correctheid en wokeness maakt publieke humor kapot.

Alleen onderling met een goede vriend kun je nog leuke grappen maken zonder het risico vervolgd te worden of het slachtoffer te worden van de woede en morele verontwaardiging van de deugneuzen.
Maar geen medelijden met RTL of met cabaratiers, want zij liepen en lopen voorop in de deugwedstrijd.

Gast
Wyatt
december 31, 2020 11:50
Antwoord op  Geox

Waarom is het zo belangrijk om mensen te beledigen? Doe dan iets als The Roast waar mensen gewoon bewust gaan zitten om beledigingen te krijgen daar zie ik wel de humor van in. Cabarat is gewoon kwetsen en provoceren om mensen te beledigen en wanneer commentaar op komt achteraf zielig doen dat je niks meer mag zeggen. Vreemd soort humor heb daar echt niks mee.

Gast
Geox
december 31, 2020 12:13
Antwoord op  Wyatt

Wanneer we rel igies, menselijke gedragingen/gedachten en ideologieën niet meer belachelijk mogen maken zijn we als maatschappij overgeleverd aan willekeur en tirannie.
Maar dat is waarschijnlijk een paar stapjes te ver voor jou gedacht.

Gast
S.M.Kelders
december 31, 2020 08:25

Tv-columniste Angela de Jong keek gisteravond naar RTL Exclusief, maar was verre van enthousiast: ‘Wie schrijft die grappen, een 14-jarige?’

Gast
Nel-ly
december 31, 2020 08:38
Antwoord op  S.M.Kelders

Kunnen we in elk geval concluderen dat Angela de Jong niet op de hand van RTL is, zoals soms wordt beweerd.

Gast
K.Bouter
december 31, 2020 08:45
Antwoord op  Nel-ly

Mis, het was zo slecht.

Gast
Nel-ly
december 31, 2020 08:51
Antwoord op  K.Bouter

Je hebt ook gekeken?

Gast
Yvette Kip
december 31, 2020 08:19

Zelfs niet in de top 15!

Gast
Marjan
december 31, 2020 08:14

1-13, wederom geen Talpa.
Opbouwfase.

Gast
Extreem slecht
december 31, 2020 08:14

Deepfake: Toepasselijk voor heel 2020

Gast
jan````````````````````````
december 31, 2020 08:12

Veel lof voor het programma van de EO over de brand in Volendam , 20 jaar later. Wat een saamhorigheid in Volendam , en hoe men iedereen respecteert, zonder weg te kijken als je verminkt bent voor het leven. echt is hartverwarmend

Dat zie je alleen maar bij de publieke omroep, die er niet is om alleen maar pret programmas te maken , maar programmas maakt waar het echt om gaat in het leven! daat kunnen de com zenders RTL en Talpa wat van leren !

Gast
Garry glamour
december 31, 2020 08:55

Mooi programma , ik heb respect voor deze vrouwen .

Gast
Nancy
december 31, 2020 09:30

Blijkbaar ken je Volendam alleen van horen zeggen, want van saamhorigheid aldaar is geen sprake.
Weer typisch een voorbeeld van sprookjes van de ultralinkse, overgesubsidieerde staatsomroep.

Gast
Eva Quirinius
december 31, 2020 08:11

Vond Beau het zelf wel leuk? Of denk hij ook “ik doe het voor de centen”?

Gast
Martosaurus
december 31, 2020 08:10

Het probleem tegenwoordig met cabaret is dat niemand gekwetst mag worden. Gevolg is een middle-of-the-road humor waar niemand om kan lachen. Het leuke is juist met imitaties dat je nog verder kan gaan dan de persoon zelf. Dat zal niet gebeuren, want kwetsend. Het is juist leuk om een Derksen of bijvoorbeeld een Jolink voluit te laten gaan tegen een Boomsma of Akwasi (net op of over de rand).

Gast
Karbonade
december 31, 2020 08:31
Antwoord op  Martosaurus

Als zelfs een Peter R. de Vries zich veron tschuldigt voor het feit dat hij met een olifantenmasker op de hin d0es zou kunnen kwetsen dan is het einde zoek. En dat nota bene in een programma waar amper iemand naar kijkt. Laat staan een hin d0e.
De cabaretteketet mensjes durven niemand meer te be le di gen behalve ch ri stenen.

Gast
Sabine
december 31, 2020 11:39
Antwoord op  Karbonade

Als je mensen beledigd wil horen, moet je vanavond naar Youp kijken. Die is zelden politiek correct! ;)

Gast
Wyatt
december 31, 2020 11:43
Antwoord op  Martosaurus

Waarom is anderen kwetsen/beledigen humor? Ik vind het helemaal geen humor als er weer onzin uit die bek van Derksen komt om iemand expres te beledigen… Dat truukje kennen we nu wel.

Gast
Bart
december 31, 2020 18:42
Antwoord op  Wyatt

De intentie is helemaal niet om anderen te kwetsen of te beledigen maar het gaat om de humor. Gelukkig hebben wij de vrijheid (nog) in Nederland dat je overal grappen over mag en kan maken. Je kunt een grap niet leuk vinden, dat mag. Wat zo vreemd is aan jou dat je er in de vorm van een roast geen problemen mee hebt maar aan een tafel of bij cabaret wel. Het slaat dus allemaal helemaal nergens op wat je zegt. Het gaat je alleen maar om het uitlokken en de racisme kaart kunnen trekken. Echt een triest geval. Als je dingen niet aan staat hier in Nederland, hoe Nederlanders zijn en wat de normen, waarden en tradities zijn dan moet je lekker ergens anders gaan wonen. Libanon of zo. En neem Akwasi gelijk mee.

Gast
Nel-ly
december 31, 2020 08:08

Inderdaad geen hele hoge score voor RTL Exclusief, maar ik vond het persoonlijk wel grappig.

De reacties op Twitter waren verdeelder dan dit bericht suggereert, er waren ook veel positieve reacties.

Gast
Poehee
december 31, 2020 08:01

Gut o gut, RTL moet weer aangepakt worden hoor. Ik ben absoluut nooit enthousiast over Beau en heb dus ook niet gekeken, maar 600000 kijkers is echt niet slecht. Betaalt JdM jullie zoveel om RTL zwart te maken?

Gast
Genoten van een goed boek
december 31, 2020 08:01

Weer Beau op RTL tv heeft me doen besluiten een goed boek te gaan lezen.

Gast
Herfst
december 31, 2020 08:16

Mee eens. Die Beau wordt net als die-Jinek op het schild gehesen. Maar vooral door het kartel zelf.
Een echte goede interviewer zien ? Kijk eens naar (Youtube) Blue Tiger Studio : Tom Zwitser.
Zie zijn vraaggesprek met Wybren van Haga.
Zulke programma’s zal je nooit zien bij het mediakartel.

Gast
Een boek brengt je ergens, RTL nergens
december 31, 2020 13:46

Waarvan akte

Gast
Factcheck
december 31, 2020 07:59

Opvallend. Npo1 en RTL4 scoren onder de maat. NPO2 en RTL7 scoren daardoor flink hoger. Daardoor blijven de marktaandelen van de NPOgroep en de RTL groep normaal. SBS6 weet er niet van te profiteren en scoort ook ondermaats. De Talpagroep op nog geen 16%.

Gast
COkijkers
december 31, 2020 07:57

Wat een onzin, het scoort ook niet slecht. RTL Exclusief doet het beter dan menig SBS programma, zullen we daar eens over hebben dan steeds weer RTL programma’s te bekritiseren?

Gast
Deepfake
december 31, 2020 07:55

Kijkcijfers bepaald met een kastje is deepfake

Gast
jan````````````````````````
december 31, 2020 08:23
Antwoord op  Deepfake

begin er ook aan te twijfelen , hoeveel kastjes staan er 24/7 op 4 op zolder? trek er dus maar zo n 25 % van de kijkcijfers van af
en de RTL kijkcijfers laat dan een heel ander cijfer zien
RTL is echt niet zo populair maar dat mag je niet schrijven natuurlijk

Gast
Jopie
december 31, 2020 09:56

Als je dat doet blijft er bij jou zender SBS niks meer over!!!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen