Sky Radio blijft vanwege corona ook kersthits draaien na kerst

Sky Radio blijft dit jaar vanwege de coronamaatregelen één dag langer kersthits draaien dan gewoonlijk. Ook op de dag na tweede kerstdag zullen non-stop kersthits te horen zijn.

Sky Radio © Sky Radio

De reden dat Sky Radio ook op zondag 27 november met kersthits komt, zijn de coronamaatregelen. “Premier Mark Rutte liet gisterenavond tijdens de persconferentie weten dat we Kerstmis dit jaar met een beperkt aantal mensen mogen vieren waardoor veel kerstvierders het gezellig samenzijn over meerdere dagen zullen verdelen.”

Derde kerstdag

Sky Radio verlengt de kerst daarom dit jaar met een derde kerstdag, zodat luisteraars het bezoek tijdens de feestdagen kunnen spreiden en tegelijkertijd langer kunnen luisteren naar de kerstmuziek van Sky Radio.

Zenderbaas Uunco Cerfontaine denkt dat het een goede stap is. “Deze kerst is anders dan andere jaren, maar we blijven positief bij Sky Radio. We mogen dan wel minder bezoek ontvangen, maar we kunnen de feestdagen wel langer vieren waardoor we toch iedereen kunnen zien. We willen onze luisteraars dan ook de mogelijkheid geven om het kerstgevoel zo lang mogelijk vast te houden.”

Christmas Station

Sky Radio 101 FM wordt ieder jaar omgedoopt tot The Christmas Station. Dit jaar werd het kerstseizoen op 23 november geopend door Michael Bublé. Sindsdien zijn non-stop kersthits te horen op Sky.

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Xxxx
december 9, 2020 21:57

Blij met mijn internetradio. Radio Schlagerparadies brengt heerlijke muziek. 24 uur per dag Duitse schlagers. Geen Ich bin wie Du of Rote Rosen of Du maar de schlager 2020 muziek van deze tijd. Ich geniesse! Beter dan die eeuwige Top2000 met ouwe meuk!

Gast
Telraam
december 9, 2020 18:34

Kan dat Scheiss Radio niet op een Blu ray worden gezet. Dan kan je em er elk jaar opnieuw inschuiven, of het rondo archief in.

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 15:11

Ik luister gelukkig al jaren geen Saai Radio meer…

Gast
René
december 9, 2020 13:04

Sinds wanneer neemt de Mediacourant artikelen van de Speld over?

Gast
Josefien
december 9, 2020 12:44

Vreselijk, vreselijk, vreselijk.

Gast
anonymous
december 9, 2020 12:42

Vooral doen, Sky.
Gaan jullue genadeloos afgestraft worden met de luistercijfers.

Gast
geen saairadio luisteraar
december 9, 2020 12:34

Nee he. n iet nog langer naar deze oervervelende saaie radiozender luisteren, ze beginnen ook al zo idioot veel te vroeg met deze slaapverwekkende muziek en nu nog langer door
Ben blij dat ik ook digitale radiozenders heb (liefst nonstop) waardoor ik gelukkig niet naar deze irritante slaapverwekkende radiozender hoef te luisteren met tig keer op een dag dezelfde nummers
Zal blij zijn als het 2 januari is, dan is dit hele zeikgedoe weer achter de rug
Maar daarna luister ik ook niet naar deze John de Mol zender, de hele dag gaan de promo’s maar door , zelfs tijden s het anpnieuws, maar dat is ook van deze figuur die ons elke keer weer de grootste rotzooi door de strot wringt
Je wordt strontziek van het shownieuws tussendoor, dat programma met die fantastische presentatoren en dan die dames die denken dat iedereen in zwijm ligt als ze hun autocue praatje houden

Gast
Jantje
december 9, 2020 12:22

Afgelopen zaterdag een avond geluisterd binnen 3 uur alweer dezelfde nummers. Ik heb echt medelijden met mensen in winkels en bedrijven die dit 6 weken dag in dag uit moeten aanhoren.
Als Sky het echt goed wil doen gaat men door tot en met 6 januari. Drie koningen. Pas daarna is kerst afgelopen.

Gast
Donatella
december 9, 2020 11:35

Wow, daarmee zijn we zo blij….want we hebben ook geen enkele controle over corona.
Ik weet een mooie oplossing om deze mediale ziekte te laten verdwijnen.
Geef Rutte&co, en alle andere blaaskaken en beleggers het minimum-inkomen, dan zijn we zo van corona af, echt waar.

Gast
Donald
december 9, 2020 11:17

Premier Rutte kan mij 3 hoog de kerstboom in met zijn geleuter. De piek mag hij bij Hugo in een plekje stoppen waar de zon niet schijnt en Grapperhaus mag met de kerstman mee naar de noordpool op huwelijkreis.

Gast
Ron
december 9, 2020 10:55

Corona=marketing.

Gast
Koen
december 9, 2020 10:53

Niet zo vreemd, per slot van rekening is het Driekoningen op 6 januari en dat is normaal, althans bij ons thuis, pas echt het einde van de feestdagen. De kerstboom gaat dan ook pas weg op 7 januari. Doe er je voordeel mee :-)

Gast
Donatella
december 9, 2020 11:36
Antwoord op  Koen

Gooi corona maar met je kerstboom weg.

Gast
Ray
december 9, 2020 10:42

Goed idee!
Gewoon de Kerst verlengen zodat we alsnog iedereen kunnen besmetten.
Wel zo eerlijk.

Gast
vriend
december 9, 2020 11:37
Antwoord op  Ray

Besmetten..?!
Corona is een mediale ‘ziekte’.
Groetjes van je grote vriend, de griep. :-)))))

Gast
Max Power
december 9, 2020 10:40

Leuk, ook 3e kerstdag gaan ze door.

zondag 27 november met kersthits: foutje bedankt

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Max Power
Gast
Kemp
december 9, 2020 10:40

Met kerstmuziek moeten ze pas beginnen na 5 december en ze moeten stoppen op 27 december. Het is zo simpel.

Gast
Wim
december 9, 2020 10:34

De meest achterlijke radiozender die er bestaat.

Gast
Erik
december 9, 2020 10:33

Sky, ik skijt erop.

Gast
Corry Jankbal
december 9, 2020 10:31

Je zal ergens werken en de hele dag naar die SkyRadio diarree moeten luisteren. Een terreurdaad van de werkgever!

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 15:17
Antwoord op  Corry Jankbal

Ik kan je vertellen dat is niet goed voor je humeur en motivatie. We hebben toen de leidinggevende gesmeekt om de zender te veranderen.
Is toen gelukkig gebeurd…

Gast
Bert van der Erwt
december 9, 2020 10:31

Dramatisch.

Gast
soepmettomaten
december 9, 2020 10:29

gezellig! zelfs tot zondag 27 november, dus het hele jaar door volop kerst op sky!

Gast
Is dat reeds voor kerst 2021 ?
december 9, 2020 10:26

Fantasieloos.

Gast
Pettie Fart
december 9, 2020 10:25

Nou, daar zit natuurlijk iedereen op te wachten; nog meer ellende!
Gelukkig hebben we keuze uit echt goede zenders die deze uitgekauwde meuk niet draaien.

Gast
Rick
december 9, 2020 10:22

Ik draai nog Sinterklaasliedjes, maar ik woon dan ook naast Akwasi.

Gast
Bratis Lava
december 9, 2020 10:37
Antwoord op  Rick

Hoeveel pandjes had Akwaadje ook al weer. Meer dan 5 toch. Heel wat iig.

Gast
MolTalk
december 9, 2020 10:22

Lekker goedkoop.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen