‘Danny Vera op één in Top 2000 is doorgestoken kaart’

Rick Romijn, sidekick in de radiovariant van Veronica Inside, denkt dat het doorgestoken kaart is dat Danny Vera op één staat in de Top 2000. Dat heeft hij volgens Wilfred Genee gezegd op Radio Veronica.

Danny Vera © Veronica Inside

Het was vorige week behoorlijk groot nieuws dat Danny Vera’s liedje Roller Coaster op één is terechtgekomen in de ‘lijst der lijsten’, maar Rick Romijn heeft er gemengde gevoelens bij. Hij vraagt zich af of het wel terecht is dat Bohemian Rhapsody van de troon is gestoten. “Geloof jij het?”, vroeg Rick zich hardop af in VI.

Insinuatie

Wilfred Genee, die Danny Vera als huisband heeft in de tv-variant van Veronica Inside, was verbaasd over deze vraag van Rick Romijn. “Wat is dit voor insinuatie?”

Rick daarop: “Ik heb de stemmen gezien van de Top 1000 bij ons en daar is Queen met afstand, wel twee keer zo populair als de nummer twee. En wel drie keer als de nummer drie. En Danny Vera stond bij ons op nummer 29 ofzo. Dat geeft een beetje aan dat op Queen vele malen vaker…”

Doorgestoken kaart

Wilfred vervolgens: “Maar wij hebben toch een ander publiek op Radio 2?”

Rick: “Nee, nee. Ik denk dat Radio 2 nog bejaarder is.”

Wilfred: “Wat zijn dit voor teksten allemaal? Jij denkt dus dat het gewoon doorgestoken kaart is?”

Rick: “Nee, dat hoor je mij niet zeggen.”

Wilfred: “Nee, dat hoor ik jou wel zeggen. Dat zeg jij gewoon. Dat zegt-ie toch gewoon, Florentine?”

Nieuwslezeres Florentine van der Meulen: “Nou, in ieder geval dat het niet helemaal klopt.”

Wilfred: “Nou ja, ik vind dit wel heel ver gaan eerlijk gezegd.”

Rick: “Maar ik vind het een topliedje, hè?”

Feest

De nummer-een-positie van Danny Vera werd afgelopen vrijdag volop gevierd bij Veronica Inside. Een fragment:

202 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wilfred middelkoop
december 13, 2020 12:32

Fuck you Rick romijn klootzak Danny op een eindelijk geen kut queen op een lul

Gast
1 Kopje Koffie!!!
december 11, 2020 22:05

Natuurlijk… het beste liedje dat ons allen raakt:

Eén Kopje Koffie!

Van de band VOF de Kunst. Een wereldnummer. Dat moet volgend jaar op 1.
Zo uit het hart gegrepen. Zeker nu in coronatijd!!!!! Denk na mensen wat dit betekent in deze somber tijden.

Gast
N. ledeboer
december 11, 2020 05:31

Maakt niet uit wie nummer één staat als het maar niet Queen is, er is zoveel mooiere muziek in de wereld zoals van David Bowie, Rolling Stones, Beatles, Amy Winehouse enz.enz., dan de muziek van Queen. De muziek van Danny Vera is niet echt mijn ding maar beter dan Queen.

Gast
fikkie
december 11, 2020 10:30
Antwoord op  N. ledeboer

Queen is een prima groep, toen. Tijd voor vernieuwing want dat nummer kwam me al langer de neusgaten uit. Is Danny beter dan queen, absoluut niet, maar ieder jaar dezelfde is volgens mij meer doorgestoken kaart van die van Danny.

Gast
Max
december 10, 2020 23:19

Wat een gelul! Ik heb hem bij heel veel lijstjes voorbij zien komen, dus terechte nummer 1,

Gast
Jannie
december 10, 2020 20:05

Danny Vera terecht dat hij op nummer 1 staat

Gast
Ray
december 10, 2020 17:57

Dat er een andere nummer 1 komt dat is goed want de top 3 top 2000 komt me oren uit elke keer queen of de eikels met hotel calefronie

Gast
Ray
december 10, 2020 17:55

Ik vind het nummer van danny vera drie keer niks,ik hou zeker niet van dit soort geluid,ik heb een andere voorkeur wat ze wel MUZIEK noemen.

Gast
Donald Dumped
december 11, 2020 00:43
Antwoord op  Ray

En wat is dat dan wat ze muziek noemen, Ray?
Vertel…
Nu ben ik/zijn we wel benieuwd…

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Donald Dumped
Gast
Amanda
december 11, 2020 09:30
Antwoord op  Ray

Dus omdat jij hier niet van houdt is het geen muziek? 😂😂 dus iedereen die van andere muziek houdt dan jij, heeft geen smaak? Goed verhaal, lekker kort ook😂

Gast
Ziggy Stardust
december 10, 2020 15:58

Volgend jaar Heroes van David Bowie op 1 , Queen kennen we nou wel en Hotel california Avond en Piano man kunnen ook uit de top 10

Gast
Mark
december 10, 2020 14:05

Niks doorgestoken kaart, zoiets noemen we promoten. Net als bij de Televizier Ring. Leo Blokhuis en meer van die mensen zeiden in interviews er niet gek vanop te kijken als Danny Vera op 1 zou komen, nou dan gaan mensen daar juist op stemmen. Is net als bij Avond van Boudewijn de Groot op 1, da’s dan net zo ongeloofwaardig.

Gast
Tja
december 10, 2020 14:11
Antwoord op  Mark

LOL.. nee, commercie heeft er niets mee te maken..het is promoten.. slaap lekker arm schaap.

Gast
ZesEnVeertig
december 10, 2020 11:12

Op zuster Talpazender staat het nummer toch ook op 2 in de Top 4000?

Het nummer heeft het meeste stemmen gekregen als je alle lijstjes bekijkt.
Wil niet zeggen dat het het beste nummer is
Het staat niet op een eerste plaats in ingestuurde lijstjes
Mensen kiezen 35 nummers en de meeste mensen hebben daar Danny Vera tussen gezet

Prima toch?
Mooi nummer.
Het stond niet bij mijn inzendingen, evenals Queen

Gast
Cees Wierikx
december 10, 2020 11:09

Wat een mens al niet doet voor een beetje aandacht. ZIELIG hoor zg deskundige.

Gast
Dorine
december 10, 2020 10:57

Klassiekers zal je altijd terug horen of zien. Dat heeft met kwaliteit te maken. Het nummer Roler Coaster heeft ook alle componenten in zich om na het grote succes van dit jaar een klassieker te worden! Daarnaast is het voor Danny Vera natuurlijk super mooi om dit te bereiken en dat zijn nummer zoveel mensen bereikt. Jammer als dit mooie succes op dit platform dan op grove en onbeschaafd wijze onderuit gehaald wordt.
Het gaat helemaal niet meer over het recht om een mening te geven. Dat is nl een prima recht, maar het gaat om de wijze waarop. Dit platform is op deze manier een naar pesterig middel om mensen te schofferen. Erg jammer, onnodig en vooral pijnlijk! Het ook niet altijd nodig toch !? MC heet hierin een grote verantwoording !!

Gast
Peter
december 10, 2020 11:03
Antwoord op  Dorine

doekje voor het huilen? kolere wat een teer meisje is die lieve Dorine toch, al dat gepest… vooral pijnlijk.. LoL

Gast
Mohammed
december 10, 2020 12:06
Antwoord op  Dorine

U klinkt als Groen links rubberen tegel dame.. of (net zo erg) een Kaag adapt.. Denk stemmer?. U zult wel heel veel gekwetst door het leven gaan. Gekwetst voelen is een keuze/aandachtsvraag. Grow Up!
Ik gok..u eet ook geen vlees? …lol

Gast
Mohammed
december 10, 2020 14:14
Antwoord op  Mohammed

HEE jullie discrimineren Mohammed hier, met je minnen. Nu durven jullie wel he. EET MEER SCHAAPVLEES !

Gast
Vrolijke Frans
december 10, 2020 22:58
Antwoord op  Mohammed

Mèh

Gast
fikkie
december 11, 2020 10:33
Antwoord op  Mohammed

Nee hoor ik eet een lekkere varkensboutje. Schapenvlees is onrein en we weten allemaal waarom.

Gast
aammehoela
december 10, 2020 10:39

Grotendeels eens met Anne de Boer, alhoewel ik Bohemian wel op nr. 1 zou zetten. Persoonlijke smaak inderdaad. En inderdaad, de vele reacties hier, laatste tijd van veel Baudet-aanhangers, zijn van een ontzettend laag en bedroevend niveau. Als er al inhoudelijk wordt gereageerd dan is het zo doorzichtig en vooral niet op feiten gestoeld.

Gast
Peter
december 10, 2020 10:48
Antwoord op  aammehoela

Sohe wat een intellectuele reactie!…. dus iedereen die het niet met je eensch is met je.. is een Baudet-aanhanger? Kolere wat een simpelheid..
U hoort hier echt thuis met dit (volgens u) ontzettend laag en bedroevend niveau.

Al die mensen toch met een laag niveau..tssss zo? Waarom bent u hier eigenlijk? (hihi)

Gast
Dmb
december 11, 2020 08:07
Antwoord op  Peter

Je hoeft mensen niet te kwalificeren als Baudet-aanhangers. Wat me wel opvalt bij reacties op veel internetfora is dat er veel reacties zijn van mensen die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken, vaak iedereen beschuldigen van van alles zonder zichzelf een spiegel voor te kunnen houden, soms grove taal gebruiken, vaak op de persoon spelen, geen relativeringsvermogen hebben en zeker geen vermogen hebben tot verbinden maar uitsluitend polariseren. Jammer ! Dit zorgt ervoor dat reacties bij internetfora door veel mensen niet meer serieus genomen worden.

Gast
MolTalk
december 10, 2020 10:35

Uiteraard is het doorgestoken kaart. Maar typisch weer iets voor Farizeeer Genee om zijn maat Danny Vera een mes in de rug te steken op zijn overbekende subtiele wijze.

Gast
StefanV
december 10, 2020 09:25

De hele Top 2000 is doorgestoken kaart. Dat het nummer van Queen zoveel populairder is dan de rest, verbaast me niks. Maar het is natuurlijk dodelijk saai als je elk jaar dezelfde nummer-1 hebt. Dus pas je de lijst aan, simpel. Wie denkt dat Radio 2 alle stemmen telt, inclusief alle vrije keuzes die mensen invullen, gelooft in sprookjes.

Gast
PaulS
december 10, 2020 09:00

Heerlijk die reactie van Tja. Lekker anoniem zoals zo vaak bij dit niveau van reacties op deze website. Verder reageer ik hier niet op, want ik voel mij daarbij niet thuis.

Gast
PaulS
december 10, 2020 08:47

Anne de Boer je schrijft helemaal de waarheid over de personen die commentaar leveren op de artikelen in deze website.
Het niveau van de stukjes is vaak van een erg laag niveau. Heb je een goed gevoel bij normen en waarden, dan kun je beter niet meer de artikelen gaan lezen die op deze website staan.
Ik “raadpleeg” deze website daarom steeds minder en ben al op zoek naar een andere website voor media-informatie.

Gast
Tja
december 10, 2020 08:56
Antwoord op  PaulS

wow en u bent lid van het koninklijk huis? kolere wat een dedain. Tevens wat een eer dat u hier post.. dat u zich nog zo verlaagt om hier te posten..Chapeau!Normaal post u op de Unie?

Gast
PaulS
december 10, 2020 08:47

Anne de Boer je schrijft helemaal de waarheid over de personen die commentaar leveren op de artikelen in deze website.
Het niveau van de stukjes is vaak van een erg laag niveau. Heb je een goed gevoel bij normen en waarden, dan kun je beter niet meer de artikelen gaan lezen die op deze website staan.
Ik “raadpleeg” Mediacourant daarom steeds minder en ben al op zoek naar een andere website voor media-informatie.

Gast
Anne de Boer
december 10, 2020 04:08

Het niveau van de gemiddelde persoon, die hier reageert, is bedroevend laag.
Van normen en waarden hebben ze blijkbaar nooit gehoord en respect tonen voor andermans mening is er niet bij.
Wanneer je de reacties een beetje doorbladert, kun je alleen maar concluderen dat de meesten totaal geen fatsoen hebben door de betreffende personen voor rotte vis uit te maken en de ene na de andere belediging naar het hoofd te slingeren, waaruit je mag opmaken dat ze toch wel wat opvoeding tekort komen.
Fatsoenlijk discusseren en respect tonen voor andermans mening is blijkbaar ver te zoeken,iets wat heel jammer is.
Dat Danny Vera nu op nummer een staat vind ik heel mooi voor hem, eindelijk dat het over de top nummer BH van Queen nu eens niet meer op die plaats staat.
Persoonlijk vind ik BH ook geen goed nummer, het is te veel gedraaid en ik kan wel tig andere nummers opnoemen die ik veel beter vind, maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk.
Dat artiesten als Eagles, Toto, Guns ‘n’ Roses, Phil Collins, Aha en noem ze maar op altijd hoog in de lijsten staan is niet zo verwonderlijk, het is gewoon een feit dat in de jaren 60, 70, en 80 veel betere muziek werd gemaakt dan die nietszeggende rommel van tegenwoordig, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Die klassiekers blijf je goed vinden en die blijven je bij, terwijl de meeste platen van tegenwoordig je binnen de kortste keren weer vergeten bent.
Het heeft niets te maken met, wat sommigen beweren, ouwe meuk of steeds hetzelfde, maar gewoon met het feit dat in die periode de muziek van veel betere kwaliteit was dan wat je tegenwoordig hebt.
Ik ben ook liefhebber van muziek uit die periode en ben na halverwege de jaren 90 ook afgehaakt, juist omdat de muziek daarna mij niet meer kon bekoren en mij niets meer deed.
Gelukkig zijn er nog wel uitzonderingen te bespeuren, maar dat zijn er niet zo veel als je mocht hopen.
Vraag een willekeurig iemand wat de best verkochte drie platen van de afgelopen drie jaren waren en ik denk dat 99% van de mensen je het antwoord schuldig moet blijven.
De genoemde artiesten zullen ze zich over pakweg 20 jaar nog herinneren, terwijl de meesten van tegenwoordig snel in de vergetelheid zullen geraken en dat is gewoon een feit.
Persoonlijk zou ik liever ook veel andere nummers in die lijsten zien staan, maar het is de keus van de luisteraars en daar moet je het maar mee dien.
Mocht je het niet bevallen, je kan ook de radio uit laten natuurlijk, de keus is aan jezelf.

Gast
Tja
december 10, 2020 08:22
Antwoord op  Anne de Boer

Dan voelt u zich zeker wel thuis hier met: “Het niveau is bedroevend laag”

of komt u alleen even langs om naar beneden te kijken op het “gewone”klootjes volk?
U klinkt echt als een narcist.. andere mensen hebben ook recht op een mening ZELFS als die anders is als de uwe!!
Maar wat een epistel geschreven hier..voelt u zich thuis hier tussen het lage niveau hier?

Gast
Zuster Ursula
december 10, 2020 10:20
Antwoord op  Anne de Boer

In het eerste ( kleine) deel van je tekst ben je respectvol, met je normen en waarden en het hier afkeuren van scheldende mensen op elkaar. In het tweede deel roep je mensen bijna op om commentaar op je te leveren, omdat jouw waarheid volgens jou de waarheid is. Met de afkeuring van Queen, altijd op 1, teveel gedraaid, ik vind er niks aan, aan dat nummer, de beste muziek komt uit de jaren 60, 70,80?!!!
Dat jij dat de mooiste muziek vindt, mag, maar het is geen feit. Puur gebaseerd op leeftijd. Iedere generatie heeft zijn/haar eigen voorkeur voor muziek, wat heel begrijpelijk is. Zij kunnen en mogen jouw voorkeur voor muziek uit de jaren 60,70,80 walgelijk vinden.
Ik behoor al een tijdje niet meer tot de jongeren, maar ik sta open voor muziek uit alle tijden. Het is nergens op gebaseerd, dat muziek vanaf halverwege jaren 90 niet goed meer zou zijn. Volgens jou worden er vanaf die tijd dus geen goede muzikanten meer geboren ( op enkele na, zeg je) Het zit alleen maar in jezelf, als je ouder wordt, luister je nogal eens minder naar muziek van deze tijd. Ik overigens wel, maar zo gaat het nogal eens en dan roepen mensen dat alleen de muziek waar zij mee opgegroeid zijn, het beste is en altijd bijblijft. Bij jou ja en dat is ook nog prima, maar hang er geen oordeel aan, dat het dan ook beter is, dat is nergens op gebaseerd! Elke generatie onthoudt zijn eigen muziek en sommige jongeren vinden ook oudere muziek goed. De top 2000 zou er heel anders uitzien als veel meer jongeren zouden stemmen.
Dat de kwaliteit van de muziek vroeger beter was, slaat werkelijk nergens op. Het is jouw voorkeur voor de muziek uit die tijd en het lijkt erg veel op de uitspraak in zijn algemeenheid: ” vroeger was alles beter.” Zet die oogkleppen en oorkleppen eens af!

Gast
Peter
december 10, 2020 10:34
Antwoord op  Zuster Ursula

Zo gaat dat tegenwoordig.. MIJN mening is het belangrijkst, als je het niet met me eens ben, dan heb je een laag niveau/ geen normen en waarden ect.. wat ik hoor is veel ik ik ik.

Gast
Joop55
december 10, 2020 00:14

Het modereerteam mag wel weer een grote schoonmaak m.b.t. tot tokkiediarree houden. Politiek incorrect zijn hoeft niet te betekenen dat je mEnSeN MaAR vErRoT MoET sCHelDen.
Verder noem ik geen namen aangezien het tegenwoordig normaal is dat je het met een doodsbedreiging moet bekopen.

Om-topic: Verbazingwekkend dat een Talpa-directeurtje kritiek uit op een lijst dat inderdaad al jaren hetzelfde is maar in dat opzicht niet onder doet aan een Veronica Top 1000 of Top 4000, VI is nota bene het uithangbord voor Danny na Rob Stenders.

Gast
Marco
december 9, 2020 23:12

Zielig figuur deze Rick. Ter geruststelling voor hem:ik heb zelf heel veel lijstjes voorbij zien komen. Op geen enkel lijstje komt Bohemian Rapsody voor. Verder snapt hij weinig van dit nummer en van de Top 2000. Top 2000 is de keuze van alle luisteraars, niet alleen van Queenfans.

Gast
Remco van Loon
december 9, 2020 22:47

Rick Romijn moet lekker zijn bek houden. Arrogante kwast

Gast
Turfy
december 9, 2020 22:24

Ach als je maar vaak genoeg stemt, daar zijn tegenwoordig appjes voor Gene, doe nu niet alsof je achterlijke Harry bent. Vier lekker dat Danny 1 staat maar weet meteen dat het “geregeld” is.

Gast
Doortje van Lijkhouwen
december 9, 2020 22:22

Als die nou zo Fantastisch is.
Kan die dan niet met dat liedje voor Nederland naar het Eurovisie songfestival?
Dan kan die andere man thuisblijven.

Gast
StefanV
december 10, 2020 09:26

Je kunt niet aan het Songfestival meedoen met een liedje dat al eerder is uitgebracht.

Gast
Schijt aan
december 9, 2020 22:03

Door gestoken kaart of niet ( trouwens die PAARDELUL van een Romijn, moet ze Gore kut bek houden. Wat is hij dan? Omdat ie af en toe bij die loser van een genee, wat mag zeggen. ) Ben blij dat dat zaad nummer van die Queen er af is . Zijn er zoveel mensen zonder smaak. Die Vera hoor ik liever dan dat geschreeuw van die Mercury.

Gast
Peter
december 9, 2020 21:38

Heb wel gestemd. Maar heeft absoluut geen zin. Dat doe ik dus nooit meer.

Gast
Onze Held Geert
december 10, 2020 06:50
Antwoord op  Peter

Stemmen heeft sowieso geen zin

Gast
Xxxx
december 9, 2020 21:38

Ik kan niet begrijpen dat er nog een hond luistert naar de Top 2000. Voor 99 % Engels. Altijd en eeuwig hetzelfde wat we al een halve eeuw aan moeten horen. Ik wil het niet meer horen en ik kan er niet meer naar luisteren. Elk jaar DRINGT Hilversum ons dit op. Waarom niet meer aandacht voor andere talen dan Engels? Waarom geen aandacht voor Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Nederland? Ik kots op Hilversum! Elk jaar dezelfde ouwe meuk bah!

Gast
Marco
december 9, 2020 23:15
Antwoord op  Xxxx

De luisteraar stemt. Stemmen ze massaal niet Engels, dan staan er dus minder Engelstalige platen in. Simpel toch?

Gast
Blunt
december 9, 2020 21:19

En het was volgens mij ook doorgestoken kaart. Radio 2 wilde gewoon van Queen af. Heeft de hele stemweek BoRhap genegeerd en juist constant Rollercoaster gepusht.

Gast
Blunt
december 9, 2020 21:15

Hier mijn persoonlijke top 5 aller tijden.1.Bohemian Rhaosody – Queen 2. Halo Of Flies – Alice Cooper 3. A Day In The Life – The Beatles 4. Good Vibrations – The Beach Boys 5. Expecting To Fly Buffalo Springfield.
Beste nummer deze eeuw: Diamonds – The Boxer Rebellion.

Gast
Musiclover of the New Century
december 9, 2020 21:31
Antwoord op  Blunt

Gefeliciteerd daarmee.
Waarom denk jij dat wij dit willen weten?
Rot lekker op met je ouwe
🤪 tie 🤬 fus 😆 mu 😂 zoek😄
jij ouwe knar.
Ga naar op een kerkhof zitten.
Daar hoor je thuis. Dooie.

Gast
Ktujepik@home,nl
december 9, 2020 21:49

Kop dicht kutvent kansloze loser

Gast
Doortje van Lijkhouwen
december 9, 2020 22:09

Nou inderdaad.

Gast
John McCluskey
december 9, 2020 22:58

Ik lees dat veel mensen, heel veel kennis hebben, hoe het zit met de populariteit van de muziek door de jaren heen. Ik zal jullie niet teisteren met wat ik mooi vind, want waarschijnlijk kennen jullie die versjes niet.
Niet erg…maar respecteer wat een ander kippenvel bezorgd want dat is het enige criterium waar muziek aan moet voldoen.
Het ene kippenvel is het andere niet.
Rustige feestdagen en geniet van de Top 2000 al zijn het alleen maar de oneven nummers….volgend jaar weer de even nummers….

Gast
Anne
december 10, 2020 04:32
Antwoord op  John McCluskey

Eindelijk iemand die iets fatsoenlijks zegt.
Het gehalte op dit forum is bedroevend laag en respect voor de medemens is ver te zoeken.
Er zijn nog genoeg nummers waar ik graag naar luister en die mij kippenvel bezorgen, maar dat zijn vooral de klassiekers uit vervlogen jaren.
De muziek van tegenwoordig zegt mij ook weinig en geeft mij ook niet dat gevoel.
Ik luister ook naar dat soort lijsten, al is het de top 4000, niet alles is mijn smaak, maar het is immers de keus van de luisteraar.
Veel luister plezier en alvast prettige feestdagen.

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 23:06

Wat zie jij graag in de top 2000 dan? Waar stem jij op?

Gast
Doortje van Lijkhouwen
december 9, 2020 22:09
Antwoord op  Blunt

Wtf? De Beatles, dan ben je echt wel van de pot gerukt hoor.
Beachboys, ook weer zoiets uit de jaren ’60 van de vorige eeuw.
Vent! Dat is 60 jaar ouwe muziek. Ga toch met de fanfare mee of zo!

Gast
Doortje van Lijkhouwen
december 9, 2020 22:11
Antwoord op  Blunt

Door mensen zoals jij is de radio zoals we die kennen ten dode opgeschreven.
My God, en geen greintje fantasie, alleen maar het herkauwen van die ouwe zooi.
Jouw generatie is écht écht écht k u t.

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 22:40

Dus moet jij volgend jaar maar eens gaan stemmen. Wat zijn jouw favorieten dan?

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 22:38
Antwoord op  Blunt

Goede keuzes, goede smaak…

Gast
Wendy Kissinger
december 9, 2020 22:50
Antwoord op  Blunt

En sinds die tijd ook nooit meer iets anders geluisterd zeker?
Geen wonder dat je vrouw er vandoor is.
En vind je het gek dat je kinderen geen contact meer willen hebben.
Je kat is van ellende van de etage afgesprongen, en jij maar denken dat ie doodgevallen is toe ie van het randje afgleedt

Gast
Anne
december 10, 2020 04:23
Antwoord op  Blunt

Ben het volkomen met je eens, hoewel mijn lijstje er anders uit zou zien.
Maar het bewijst wel dat muziek uit die tijd veel beter was en tijdloos blijft, iets wat je van die nietszeggende muziek van tegenwoordig niet kan zeggen.
En trek je niets aan van sommige reacties, die personen hebben het verstand van een Neanderthaler en hebben van respect en fatsoen nooit gehoord.
Walgelijke en kansloze figuren zijn dat, een reactie onwaardig.
Prettige feestdagen alvast en veel luister plezier.

Gast
Dibbes
december 10, 2020 09:26
Antwoord op  Blunt

Mijn nummer 1 is Mon Amour van BZN.

Gast
Bjoetifoel
december 10, 2020 09:32
Antwoord op  Dibbes

Ik hou van de Sjors Beker Selectie en van Imca Marina 😉

Gast
Vrolijke Frans
december 10, 2020 23:01
Antwoord op  Bjoetifoel

Ik heb zijn muziek liever uit een vaasje.

Gast
Tja
december 10, 2020 10:58
Antwoord op  Blunt

dsat wilde ik nu ECHT! weten joh… Echt fantastisch dat je dat wilde delen! Te weinig aandacht thuis?

Gast
Bouwkuh Breda
december 9, 2020 21:14

Een kut nummer ter afsluiting van een kutjaar hoe toepasselijk. Hoe zou de lijst er uit zien als de keuze volledige vrij zou zijn?

Gast
K u n d e
december 9, 2020 21:32
Antwoord op  Bouwkuh Breda

🤬👍

Gast
Jaap Aap
december 9, 2020 21:10

Ach legt dat zielige figuur van een Genee nog steeds mensen woorden in de mond voor de cijfers, om vervolgens zelf maar buiten schot te willen blijven.

Kneus eerste klas.

Gast
Kromhout
december 9, 2020 20:35

Doorgestoken kaart, dat was Boudewijn de Groot toch ook?
Ik zal u de vreselijke waarheid zeggen, en dat is dat er al jaren geen klassiekers meer worden gemaakt – daar is de industrie niet (meer) op ingericht. En de oude klassiekers zijn volkomen uitgewoond, dus die bieden ook geen soulaas- hoe zeer sommige dj’s hun best doet zichzelf en u een erectie aan praten.

Dat wil overigens niet zeggen dat er geen goede muziek meer wordt gemaakt, maar die is versnipperd onder het publiek als confetti Where to find it, that’s the question.

Misschien een mooi moment voor een oproep uw persoonlijke top 5 te plaatsen.

Gast
Ria
december 11, 2020 01:10
Antwoord op  Kromhout

Soldeer on van direct prachtig Had ik verwacht

Gast
Willie
december 9, 2020 20:04

Hebben ze de zelfde stemmachines als in Amerika

Gast
Dick
december 9, 2020 19:53

En waar is die tophit van boudewijn de groot gebleven die nummer 1 stond. Weet niet of Rick gelijk heeft, maar het stinkt wel

Gast
JD Slop
december 9, 2020 18:56

Rollercoaster op 4 in de Top 4000 van Radio 10 en op 1 in de lijst van Radio 5 (nostalgie). Het is geen doorgestoken kaart, maar een nummer waar veel mensen op hebben gestemd!
Onzin die complottheorieën. Het riekt naar Trumpiaanse ideeën, dat het oneerlijk zou zijn!

Gast
Ramon Oosterwald
december 9, 2020 19:30
Antwoord op  JD Slop

Bull Shit.
Droom lekker verder vriend.

Gast
Janny
december 9, 2020 18:50

Eindelijk van Queen af geweldig nummer maar ging vervelen .Tijd voor iets nieuws geweldig nummer vanDanny Vera.

Gast
Bert
december 9, 2020 19:30
Antwoord op  Janny

Gefeliciteerd.
Kutnummer.

Gast
Doortje van Lijkhouwen
december 9, 2020 22:13
Antwoord op  Janny

Voor als je wil braken.
Dan heb je Danny Vera.
Emmertje erbij.

Gast
T.van den Berg
december 9, 2020 18:31

Ja jaloersheid is er altijd….. gefeliciteerd Danny…

Gast
Johan M.
december 9, 2020 19:35
Antwoord op  T.van den Berg

Danny kan het niet helpen.
Blijft altijd in de marge van het succes.

Talpa heeft aandelen.
Daarom staat ie nu zogenaamd op één.

Ik pis in m’n broek van het lachen.
Dit is zo’n opzichtige actie.

Bijna net zo een opzichtige actie om die vrouwen moordenaar Johnnie de zweetpuist van Talpa naar voren te schuiven om zijn blazoen te zuiveren bij OP1 voor het kerstverhaal van het kindeke Jezus.

Nu is Arie B. al een verdachte gladjakker die zijn handjes niet thuis kan houden, Johnnie is zo mogelijk nog een paar graadjes erger.

Gast
Sander
december 9, 2020 18:28

Die Rick moet gewoon eens zijn muil houden. Ik woon in ypenburg hopelijk kom ik hem een keer tegen.

Gast
Rick
december 9, 2020 19:36
Antwoord op  Sander

Blufflul.
Je kan nog niet eens pissen met losse handen.
Sukkrl.

Gast
Schijt aan
december 9, 2020 22:05
Antwoord op  Sander

Ff een elleboog 😂

Gast
Ermir Topi
december 9, 2020 18:27

Onzin…. Veronica werken misselijke mannen nr:1 Derksen 🤮

Laatst bewerkt 1 maand geleden door Ermir Topi
Gast
Louis
december 9, 2020 18:22

Het is doorgestoken kaart, er wordt voor ” ons ” een selectie gemaakt waar je op kunt stemmen. Al idee van de Time Bandits schreef dat je maar op 1 nummer van hem kon stemmen dit jaar.

Gast
willembever
december 11, 2020 10:25
Antwoord op  Louis

Beste Louis, je kon gewoon 35 keer een vrije keuze invullen hoor dit jaar. Vorig jaar stond Danny Vera ook niet in de voorgestelde nummers, maar kwam toch op 4. Dus dat kan echt wel zin hebben.

Gast
Heine Hut
december 9, 2020 17:44

Eindelijk dat vervelende nummer van Queen weg. Roller Coaster? Een verademing!

Gast
Schijt aan
december 9, 2020 22:06
Antwoord op  Heine Hut

Precies 👍

Gast
Frank
december 9, 2020 16:36

Sinds wanneer heeft Romijn verstand van muziek? Kan beter zijn kunstjes in een bejaardenhuis gaat uitvoeren. Wat een loser

Gast
Ellen
december 9, 2020 16:44
Antwoord op  Frank

Op begrafenissen???

Gast
Anton
december 9, 2020 15:56

Ik vond er niks aan , geen Danny Vera voor mij

Gast
W.A. Tijssen
december 9, 2020 15:51

Is die Rick Romijn misschien familie van Trump? Die kan de uitslag van de verkiezingen ook niet geloven. Allemaal fake en frauduleus. Doe effe normaal. We hebben in Nederland wel andere dingen aan ons hoofd.

Gast
Vincent de schijtleister
december 9, 2020 15:46

Ik kijk met veel belangstelling uit naar de nieuwe luistercijfers. Eens kijken wat die Romijn weet te bewerkstelligen in de ochtend. Trouwens, Net als ieder ander radiostation doet Veronica ook zelf een lijstje maken zonder dat stemmen daarin meetellen. Bij de collega’s van Radio 10 staat Vera op nummer twee van hun Top 4000. Klopt dat dan wel?
Zielige aandachttrekker ben je Romijn. Altijd meelopen, zelf nooit iets gepresteerd en altijd bang dat je iets te kort komt.

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 15:37

Als hij dat vind moet hij rechtszaken beginnen die Romijn.
Ja, vast en zeker stemfraude.
Ik hoopte op Slayer op 1, maar helaas…

Gast
Kevin kletskoek
december 9, 2020 15:41
Antwoord op  Donald Dumped

Kut band man slayer; t was leuk totdat iedereen er mee ging dweepen en er is ook altijd wel een of andere kutmongool bij concerten die het nosig vindt om heel hard tussen de nummers door “SLAYER!!!” te roepen!

Slayer is een MEME geworden en alleen kutmongooltjes die hem gebruiken!

Gast
Koos
december 9, 2020 15:46
Antwoord op  Kevin kletskoek

Vind je het normaal om er mensen met het down syndroom bij te halen? Je bent een onbeschofte laagopgeleide sukkel.

Gast
Ter Inzage. Doe er iets mee.
december 9, 2020 19:40
Antwoord op  Koos

Precies.
Dat validisme moet een keer tot stoppen gebracht worden.
Validisme zie ik u denken?
Validisme is een term gebruikt voor de discriminatie, marginalisering en stigmatisering van mensen met een functiebeperking op grond van hun lichamelijke en/of verstandelijke gesteldheid.

Gast
Rene
december 13, 2020 09:29
Antwoord op  Koos

Er is een verschil tussen mensen met het syndroom van down en mongolen.
De een heeft een afwijking aan chromosoom 21 en de ander een gebrek aan werkende hersencellen.

Gast
Donald Dumped
december 9, 2020 16:15
Antwoord op  Kevin kletskoek

En toch blijft het een toffe band…
Slayeeeeerrr!!

Gast
Hancock
december 9, 2020 19:41
Antwoord op  Donald Dumped

Slayer rules 🤟

Gast
Erik
december 9, 2020 15:27

Mensen maak je niet druk.ben blij dat hij op 1 staat.want banaf 5 voor 12 luisterd er toch geen hond meer naar de top 2000.dan is iedereen druk met de glazen vullen en met de laatste hapjes in hun muil werken omdat ze gaan afvallen volgend jaar.
Dus geen hond hoort dit nummer.blij toe

Gast
Klaar Koomen
december 9, 2020 15:21

Zou het niet zo kunnen zijn dat de baby boomers aan het uitsterven die alsmaar op dat kut-lied Bohemian Rhapsody stemden? Tenslotte zijn zij nu toch ook bijna 80 jaar. Dus dood of oud en versleten…….
Nu deze groep steeds kleiner wordt, wordt de groep van Danny Vera steeds groter….
Gefeliciteerd Danny Vera met je 1’e plaats in de top 2000..

Gast
Geertje Nobel
december 9, 2020 16:17
Antwoord op  Klaar Koomen

Ik loop ook tegen de 80 maar vindt Danny Vere een fantastische zanger. Luistert graag naar zijn liedjes.

Gast
WEST*
december 9, 2020 18:17
Antwoord op  Geertje Nobel

Een generatie verdwijnt nou eenmaal,en de volgende nieuwe generatie die nu geboren worden , zullen echt niet op Queen stemmen , de muziek van opa en oma . Dan hebben ze in 2040 hun eigen favorieten. Wat wel waar is dat er veel opa en omas boven de 70- 80 op de klassiekers uit de TOP 2000 stemmen. Kan me niet voorstellen dat een tiener van 15 - 20 jaar op Queen stemt! Als de opa en omas in de 90 zijn ,zal de lijst er heel anders uitzien, of het wordt kunstmatig in stand gehouden zodat Queen , Eagles en die andere vaste klassiekers nog in de jaren 2030- 35 een feit zal zijn !

Gast
Geertje
december 9, 2020 19:49
Antwoord op  WEST*

Blabla blabla bla.
En waarom denk je nou dat Radio 4 klassiek zo een onmetelijk eindeloos succes is?
Op een bepaald moment ben je die kutmuziek van die kutrappers helemaal zat.
Als je dan kan kiezen tussen Danny Vere en de hymnes van Fernandes di Terramicio uit 1735 dan weet ik het we!l

Gast
West
december 9, 2020 20:43
Antwoord op  Geertje

U heeft helemaal gelijk , de popmuziek die eindeloos in herhaling te horen is op de radiozenders is eenheidsworst luister liever ook naar klassieke muziek dan bijv. sky radio
538, of tal van zenders die elke dag hun zelfde playlijsten afdraaien . daar wordt men op ten duur toch doodziek van !

Gast
Harde Sanering.
december 9, 2020 19:44
Antwoord op  Geertje Nobel

Wilt u aub uw lidmaatschapskaart van deze site in tweeën knippen en opsturen naar postbus 455, 3215AP Broek in Waterland?
Graag ook uw inlogcodes deleten en niet meer reageren op deze site.
We proberen te verjongen en onze doelgroep te entertainen met een frisse blik op de toekomst.
Vriendelijk bedankt.
Tot nooit weer ziens.

Gast
Sjrauby
december 9, 2020 16:58
Antwoord op  Klaar Koomen

Nog ff en dan gaan we met zijn allen naar Theo in de hemel.

Gast
maatje te groot
december 9, 2020 15:18

Typisch Nederland dit weer. Het iemand niet gunnen en zeuren en zaniken..Daar zijn wij groot in.

Gast
Doorgestuurd
december 9, 2020 15:19
Antwoord op  maatje te groot

Als het terecht zou zijn…..

Dit is botweg willekeur.
Lees die tekst nou eens.

Gast
teuntje
december 9, 2020 15:10

Verschrikkelijke stem

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen