3FM-dj wil zich live op radio laten vaccineren tegen corona

Frank van der Lende overweegt om zich live op de radio te laten vaccineren tegen het coronavirus, zodra het vaccin voor hem beschikbaar is. Dat laat de presentator van NPO 3FM weten op Twitter.

Frank van der Lende © Hans-Peter van Velthoven

De bereidheid onder jongeren om zich te laten vaccineren tegen het coronavirus neemt af, vanwege de angst voor mogelijke bijwerkingen op de lange termijn. Frank van der Lende denkt dat hij jongeren mogelijk positief kan beïnvloeden door zich live on air te laten vaccineren. “Goed voorbeeld, doet goed volgen”, zegt hij.

Goed idee

De radiomaker legt het voor aan zijn volgers. “Zal ik mij live op de radio laten inenten met ‘t vaccin als ik aan de beurt ben?”, vraagt Frank. Maar liefst 72 procent van de mensen antwoordt bevestigend, 28 procent zegt nee. De meerderheid vindt het dus een goed idee van Frank.

“Wanneer denk je aan de beurt te zijn dan?”, vraagt Qmusic-muziekbaas Rob Ester aan Frank.

Radio Veronica-sidekick Rick Romijn: “Eerst de marktleider.”

Waardevol?

Sommige volgers vragen zich af of dit plan van Frank wel iets toevoegt. “Wat is de waarde er van om dit op deze manier te doen Frank? Gaan de mensen die er niet in geloven dan wel ineens geloven in het vaccin?”, zegt ene Bart.

Frank: “Misschien.”

Bart: “Weet je Frank, misschien heb je gelijk. Helaas zijn er zoveel mensen die in hun eigen werkelijkheid vast zitten is het de vraag maar of je ze er echt uit kan krijgen op die manier.”

Poll

De bewuste poll op Twitter:

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
André
december 9, 2020 00:16

“Top DJ” van heeeeeel groot radiostation krijgt maar liefst 753 stemmen op Twitter… Lijkt haast humor, ware het niet dat 3fm er echt niet meer toe doet in radioland.

Gast
DJK
december 9, 2020 07:32
Antwoord op  André

En die enorme impact wordt dan nog eens aangewakkerd door Mediacourant. Wat een weerklank! Wat een influencer!

Gast
Cees
december 8, 2020 22:42

Het zou meer opzien baren wanneer dat rare lange haar eraf gaat.

Gast
RonaldZ
december 8, 2020 22:42

Ik ken haar niet. Wie is zij?

Gast
Deug niet
december 8, 2020 20:23

De vraag is of 3 fm tegen die tijd nog bestaat

Gast
Paul Dino
december 8, 2020 20:05

Kan hij geen VOORANG krijgen, des te sneller zijn we van ‘m af!!!!
Doe dat spul van Fisher Price maar, maar dan wel al een uur van te voren al uit de diepvries halen!!!

Gast
Jan45
december 8, 2020 19:19

Wie trapt daar nou nog in om die troep te nemen dat zou moeten helpen waneer kappen ze nou eens met die bullshit poppenkast. Die 2 kneuzen elke keer op tv lachwekkende leeghoofden zonder geweten peppi de jonge en kokkie rutte

Gast
Kevin kkrlijer
december 9, 2020 04:39
Antwoord op  Jan45

Ok boomer

Gast
Mink Vaillant
december 8, 2020 18:21

Goed idee

Gast
Lies
december 8, 2020 17:46

Live vaccineren op de radio, want dat is …. ? Ik begrijp het werkelijk niet. Laat je oma vaccineren jongeman. En zoek een luizenmoeder.

Gast
anonymous
december 8, 2020 17:37

Zit deze langharige loser nog steeds op
radio 3 ?
Ga eens naar de kapper joh.

Gast
Bart
december 8, 2020 16:53

Ja je moet wat doen om op te vallen er haast niemand naar je wil luisteren.

Gast
Sas
december 8, 2020 16:55
Antwoord op  Bart

Daar weet jij alles van.

Gast
Bart
december 8, 2020 21:13
Antwoord op  Sas

Klopt ik weet alles van radio en televisie en dus ook waarom er bijna niemand luistert naar 3FM. Vooral niet naar Frank van de Lende, Eva Koreman en Mark van der Molen.

Gast
Kevin kkrlijer
december 9, 2020 04:40
Antwoord op  Bart

Oke Bart, jij weet er echt alles van

Echt alles

Maar dan ook echt alles

Zoveel

Gast
Bart
december 9, 2020 22:24
Antwoord op  Kevin kkrlijer

Klopt!

Gast
Allstar's Reggae Band
december 8, 2020 16:45

Ze willen toch bezuinigen op de publieke omroep? Nou ik weet wel wat ze het eerste af moeten schaffen. Twitter is trouwens voor debielen. Voor en door debielen, om precies te zijn.

Gast
Piet Lut
december 8, 2020 16:38

Tot het moment dat wellicht blijkt dat het vaccin ernstige bijwerkingen heeft. Wat gaat tante Frank ons dan vertellen? Weer zo’n krampachtige poging om het volk in het gareel te krijgen. Op 2% na gaan we niet dood aan het virus zelf maar aan de idote angst en de hersenloze reacties er op.

Gast
Natasja
december 8, 2020 16:22

Die meid is toch immers geen rolmodel?

Gast
Sas
december 8, 2020 16:21

Die heroinejunk is wel gewend aan prikken.

Gast
Donald
december 8, 2020 15:55

Misschien wil Sander Schimmelpenninck ook wel meedoen met Frank. Want Frank lijkt stiekem toch wel een beetje op Alexia.

Gast
Ron
december 8, 2020 15:47

De vaccinatie propaganda is vol op stoom…

Gast
Ruud
december 8, 2020 18:27
Antwoord op  Ron

Zwakzinnige.

Gast
Puskop k u t k o p
december 8, 2020 15:44

Dus 2 luisteraars stemde ja en de derde nee; das de moeite!

Gast
Koen
december 8, 2020 15:43

wie de fuck boeit het als die nitwit zich laat vaccineren, man man man.

Gast
Fikkie
december 8, 2020 15:39

Zo ziet die ook eruit…
Wat een afgang voor ieder intelligent mensje.

Gast
Aja
december 8, 2020 15:24

Wie?

Gast
Harry:-D
december 8, 2020 15:22

Eh, Frank…

’t Is radio… We zien het niet.
Dus laat je gerust elke week
inenten; werkt vast nòg beter…

Gast
De Zwarte Madam
december 8, 2020 15:17

Nono die alles doet voor een beetje aandacht.

Gast
Donald
december 8, 2020 14:59

Zou me niet verbazen als blijkt dat 3fm ‘gesponsord’ wordt door Hugoshenko. Die brandt het geld toch in de zakken en strooit het lukraak naar influencers in de rondte. Misschien dat Frank dan een keer naar de kapper kan.

Gast
Fikkie
december 8, 2020 15:41
Antwoord op  Donald

Hugoshenko is dikke maat met lady gaga (it’s all in the name).

Gast
Manvan74weethet
december 8, 2020 14:58

LOL, wat dacht je? Bekende Nederlander krijg voorrang? Ff wachten jongen… ik eerst he

Gast
Leoknots
december 8, 2020 14:52

Zal weinig uitmaken, luisterd namelijk niemand naar. Wellicht een idee voor Serious request. Alle 3fm dj’s in een glazen huis met 1 corna besmet peroon erbij. Alles voor de luistercijfers toch?

Gast
valerie
december 8, 2020 14:50

Frank vd Lende heeft een bereik van een minimaal radiopubliek (iets van 2%), wie moet hij dan bereiken met zo’n actie #kansloos

Gast
zo zeg!
december 8, 2020 14:50

Stop de persen, wat een een nieuws !

Gast
Bill Gates
december 8, 2020 14:49

Waarom zou iemand een ander moeten beinvloeden om dat gif in te laten spuiten?! Waar komt dat dwangmatige toch vandaan? Het roept alleen maar meer weerstand op. Gelukkig maar.

Gast
Maup Caransa
december 8, 2020 14:49

31 jaar dat zal nog wel even duren.

Gast
Jonge Deugd
december 8, 2020 14:47

Kan ie niet op FM Ebola worden gevaccineerd?

Gast
Don John
december 8, 2020 14:47

Ik begrijp dus dat iemand van de lokale omroep Hilversum zich live op de radio wil laten inenten? Wat een vondst en wat een creatieve radio! En wat een impact zal het hebben bij het enorme luisterpubliek van het Mediapark en omgeving. Dergelijke creativiteit moet direct beloont worden met nog meer subsidie!

Gast
Karbonade
december 8, 2020 14:44

Ooooh, het is slechts een vraag. Hij doet het dus niet.
Aandachttrekkerij.

Gast
remco
december 8, 2020 14:44

Dom, het is pure gif.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen