Gordon vertelt voor het eerst op camera over overval

Gordon heeft voor het eerst op camera gereageerd op de brute woonoverval, waar hij eind september slachtoffer van was. Dat was dinsdagavond te zien in RTL Boulevard.

Gordon Foto: RTL Boulevard

Na de brute roofoverval rende Gordon naakt de straat op. Hij werd tijdens de overval naakt vernederd en beroofd van dure horloges, mogelijk omdat hij daarmee te koop liep op Instagram. Al snel pakte de politie één van de boeven op: een 23-jarige knul. Het betrof volgens John van den Heuvel geen uit de hand gelopen Grindr-date.

Boulevard-verslaggever Jamie Trenité vroeg aan Gordon hoe het nu met hem gaat. “Ja, het gaat heel goed. Nou ja, heel goed, naar omstandigheden wel.”

Het heeft flinke indruk op Gordon gemaakt. “Het heeft wel heel veel impact gehad op mezelf als persoon zijnde. Ik wil er eigenlijk ook liever niet heel veel over zeggen. Dat kan ook eigenlijk niet, omdat het onderzoek nog steeds loopt. Maar het gaat goed.”

Horecadrama knaagt aan Gordon

Daar komt nog bij dat de horecazaken van Gordon het momenteel beroerd doen vanwege de coronacrisis. “Als ondernemer kan ik je vertellen dat het je recht in je ziel raakt, als je zes jaar lang iets hebt opgebouwd wat je gewoon neer ziet storten.”

“Heel eerlijk: in Amsterdam is het op dit moment diep en diep triest. Verbluffend genoeg loopt Blaricum goed met to go en af te halen, maar Amsterdam is gewoon leeg. Dan huilt je hart wel ja.”

Interview

Het interview kunt u bekijken op de website van RTL Boulevard.

20 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Piet Patat
november 5, 2020 04:36

Is er al een bumpersticker? I rem niet voor een naakte Gordon?

Gast
Wat een zielig mannetje
november 4, 2020 15:02

Wanneer wordt ingezien dat dit geen nieuws is om met het volk te delen.

Gast
F.U
november 4, 2020 14:52

Grindr Grindr Grindr en dan lekker broke back mountain kijken.

Gast
Cees
november 4, 2020 14:17

Altijd maar weer om aandacht vragen. Gordon hou eens op joh.

Gast
Luister
november 4, 2020 14:02

Help, help!!! S.v.p. even geen Gorden meer. Ik trek dat niet……

Gast
deug niet
november 4, 2020 12:46

de verhalen zijn mooier dan de werkelijkheid, Dat is bij de meeste mensen zo maar zeker bij Gordon

Gast
Corry Jankbal
november 4, 2020 12:22

Is er al iets bekend over de daders, of wordt dat weer onder de pet gehouden?

Gast
amadeus_mosterd
november 4, 2020 12:04

Hij moet ook zijn ei kwijt.

Gast
Garry glamour
november 4, 2020 11:47

Zoals er in zijn boekje allerlei onwaarheden staan , zo zal het verhaal over zijn overval ook niet veel waarheden bevatten.
Er zal best iets gebeurt zijn , maar de omstandigheden zal hij altijd verdraaien in zijn voordeel .
Gordon is aandachtsziek , mediageil en gelooft in zijn eigen onwaarheden.
Trieste kerel die vroeger bekend stond om zijn muziek , nu om zijn leugens .

Gast
Max
november 4, 2020 11:44

Gordon gaat nu lopen janken over zijn failliete koffietent terwijl hij schijt had/heeft aan de corona regels en met die junk Ferry Doedens druk aan het feesten was (4-8-2020) en lachend op de foto ging. Oprotten mafketel met je gejank.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 4, 2020 11:41

De lichaamstaal van Heuckeroth vertelt een ander verhaal.

Gast
Emiel
november 4, 2020 11:04

Ik ben helemaal klaar met met die ziekelijke aandachtsgeile geflipte doorgesnoven vetnek. Deze vent moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

Gast
Roos
november 4, 2020 11:21
Antwoord op  Emiel

Eens! Hij moet een zijn mond houden en stoppen de publiciteit steeds op te zoeken.

Gast
Marjon
november 4, 2020 10:54

Ik vraag me af of Gordon last had van dezelfde belager als Fred van Leer, omdat hij naakt vastgebonden werd tijdens de overval. Misschien een gay-basher op Grindr?

Gast
Babs74
november 4, 2020 10:52

heeft hij ook niet een nieuwe plaat te pluggen?

Gast
Ik weet alles van de tv
november 4, 2020 10:48

Het is en blijft een vies mannetje echt een aansteller moet aandacht hebben .en goede vrienden uitnodigen geen viespeuken net als jij

Gast
Pettie Fart
november 4, 2020 10:47

UITMELKEN UITMELKEN UITMELKEN

Gast
Gerrit
november 4, 2020 10:19

Corrie was positief op Corona en had een date via Bullchat. Dat is mijn mening.
En mensen pas toch op voor dat Bullchat, levensgevaarlijk om via die site een afspraak te maken. Je ziet het met Corrie en nu ook weer in Arnhem.

Gast
GrijzePilion
november 4, 2020 09:57

Ahh zielige Gorden gaat nog zieliger doen met zijn uit zijn grote teen gezogen nepverhaal.

Gast
Village Park
november 4, 2020 09:39

Dat heb je allemaal aan je vriend Mark Rutte te danken Gordon!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen