Giel vandaag wel op tijd wakker, boos over ‘zure kutten’

Giel Beelen was vandaag wél op tijd wakker voor zijn nachtshow op NPO Radio 2. Hij kon om 4.00 uur gewoon zijn eigen radio-uitzending te openen. Dat was te horen op de publieke radiozender. Na zich twee keer in een week tijd te hebben verslapen, heeft Giel flink wat kritiek over zich heen gekregen. In plaats van de hand in eigen boezem te steken, ging de radiomaker vannacht volledig los op zijn critici. “Ik kon er gisteren wel echt in zwelgen, omdat er ook zulke negatieve, zure kutten waren.”

Negatieve, zure kutten? “Ja, sorry dat ik het zo zeg. Aangezien ik vooral boos op mezelf was, ga je er toch in. Van mijn grootste fan Michiel Jongewaard heb ik gehoord dat ik van de zender af moet en dat dit het bewijs was.

Heel flauwe kritieken, vindt Giel dat. “Dan denk ik: come on, jongens, get a life. Ik zit hier van 4.00 tot 6.00 uur en dan ben ik er om lol te maken, lekker te lullen, muziek te maken en fun te hebben. Ik hoop dat jij daar ook zo in staat.”

Giel vond het gisterenavond lastig om in slaap te komen. “Ik dacht natuurlijk de hele tijd wel: ik moet nu niet alsnog laat naar m’n nest gaan. Maar dan kan je niet slapen. Ik was onrustig. Ik heb die nieuwe wekkers ingesteld, ook buiten het bed gezet.”

Ik werd om het uur wakker en net op het moment dat ik een beetje lekker begon te slapen, ging de bel, waarvan ik even dacht dat het mijn nieuwe wekker was. Toen stond Lex Uiting van Boulevard voor de deur, die lul.”

Het is de bedoeling dat Giel elke werkdag van 4.00 tot 6.00 uur te horen is op NPO Radio 2. Tot nu toe lukt dat gemiddeld één keer per week niet.

Foto: Instagram

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jeroen
oktober 30, 2020 11:34

Giel maakt radio voor mensen die de hele nacht werken of heel vroeg beginnen. Deze mensen werken voor een aanzienlijk lager salaris. Dus juist hij moet niet lopen zeiken, hij is d’r voor om deze mensen prettig door de nacht te loodsen.. Heeft hij er moeite mee om zo vroeg op te staan, zoek dan een andere baan. Geen van zijn voorgangers heeft zich ooit verslapen. De meeste mensen die op dit alles reageren liggen tot minstens 07.00 uur in bed……..

Gast
Magnus Dickendorfer
oktober 29, 2020 14:12

Wel mooi dat giel hier ook reageert.

Gast
Corry Jankbal
oktober 29, 2020 13:37

Non stop muziek uitzenden en je hebt pisvlekken als Giel Beelen niet meer nodig. Stukken goedkoper ook nog.

Gast
😷Paulus
oktober 29, 2020 13:30

😷Giel de rukker is eigenlijk niet eerlijk, hij verzwijgt te vermelden dat hij zijn ruksessie 🤗voor 1 keer heeft overgeslagen , dusss. 😁😁

Gast
Giel
oktober 29, 2020 11:39

‘In plaats van de hand in eigen boezem te steken’
Volgende zin ‘Vooral boos op mezelf’
Hou van jullie. En schaf allemaal even m’n meditatiekussen aan 😅Kunnen de meesten echt goed gebruiken

Gast
Radio 2 is een ouwe trutten zender
oktober 29, 2020 11:22

Nou mensen de Shock Jock is ook weer terug op de nationale radio, en wat maakt hij weer lawaai zeg.
Hij mag blij zijn dat hij via vriendje Stenders nog aan een baantje is gekomen.
Dat het op een tijdstip is dat de grote ster niet gewend is dat is natuurlijk zure kut voor hem.
Maar toon dit gedrag in het bedrijfsleven en je had gisteren een schop onder je zure poepgat gehad.

Gast
Peter
oktober 29, 2020 11:01

Dit is nu het hedendaagse niveau van Nederland.

Gast
Patty
oktober 29, 2020 10:38

Wat is die lelijk zeg. Allemachtig. Wat een straf.

Gast
snoezigkleinhertje
oktober 29, 2020 10:19

Dit doet die domme vuilbek alleen voor de aandacht , kan die morgen weer ergens aanschuiven om over dat kinderachtige flut programma te komen mekkeren.
Niet dat het veel uitmaakt want er luistert toch geen hond dus waarom er nog zoveel belasting geld naar die vuilbek gaat is wel bevreemdend.

Gast
Ray
oktober 29, 2020 10:04

70.000 euro per jaar verdienen met een parttime-baantje, en het dan gek vinden als je afgerekend wordt op twee kapitale blunders in je eerste twee weken? Als je dat bij een normale werkgever doet in je proeftijd, kan je het verder vergeten.

Gast
Ronaldz
oktober 29, 2020 10:03

Wie willen jullie dan op de Radio? De woordkunstenaar Akwasi of toch Giel?
Van Akwasi verwacht ik dat hij nog vaker gaat verslapen. Wees nou gewoon blij dat Giel daar zit.

Gast
Max
oktober 29, 2020 09:47

Giel Beelen een ouwe vent met het verlopen hoofd van een zure uitgewoonde kut. Wat is deze vent lelijk en dan dat gebit in die rimpelmuil. Lijkt wel oorlog.

Gast
freddy
oktober 29, 2020 09:33

hahahahaha…..nou is ie nog boos ook….als ik Lex was zou ik elke dag zo vroeg voor de deur staan…. wat een goeie grap…. Doe je werk gewoon Beelen dan hoor je niemand…

Gast
q8
oktober 29, 2020 09:28

wat een taalgebruik ,t zelfde als de reppertjes,
dat word de toekomst bij de zwaar gesubsidieerde NPO ?

Gast
Patty Koot
oktober 29, 2020 09:22

Jannes van Loon
do 29 okt 2020 om 9:08

Bij RTL moet je zijn, ook als er iets te promoten valt.
Succes verzekerd!
RT(OP)L.

Gast
Bart
oktober 29, 2020 09:20

De Radio 2 luisteraar zit helemaal niet op Giel te wachten.

Gast
Jannes van Loon
oktober 29, 2020 09:08

Laat ze maar zeiken Ciel jij heb weer mooie pr gehad voor je programma zelf RTL was er voor op gebleven en wedden dat er personen waren die hebben geluisterd of je er wel was.

Gast
Jean Paul
oktober 29, 2020 09:07

Giel is een beetje losgezongen van de werkelijkheid. Hij mag zijn handjes dichtknijpen dat hij nog een kans krijgt. En dan komt hij 2 keer te laat in de eerste maand. Een gewone Nederlander vliegt er dan uit. Maar als je daar wat van zegt, ben je zuur. Misschien kan BNN/Vara hem een maandje laten stratenmaken?

Gast
Sylvana
oktober 29, 2020 09:04

Zure kutten zijn ook mensen met gevoelens, dit is discriminatie dus. Wacht maar tot ik premier ben…..

Gast
barbie
oktober 29, 2020 08:47

Karin is zeker zo’n uitgebluste zure kut dat net haar gebroed bij de bso heeft afgeleverd omdat ze zelf te lui is om ook maar iets te ondernemen met dat kind. Zum kotZen!

Gast
Patty Koot
oktober 29, 2020 08:46

Meneertje is eruit gegooid bij een c-zendergroep, keert met hangende pootjes terug bij NPO, maar het ligt allemaal aan anderen.

Gast
karin
oktober 29, 2020 08:39

beetje slap lullen en schelden op je luisteraars voor 70.000 euro per jaar, zum kotsen

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 29, 2020 08:34

Lex Uiting van Boulevard voor de deur!!!

Wat ben je dan een …………

Gast
Daar issie weer!
oktober 29, 2020 08:34

Goedzo Giel, zeg het al die zure kutten en stinkzwanzen maar!!
Dat hysterische gejank dagenlang ook van al die heilige Tokkies die hun hele leven altijd perfect doorlopen. Rot toch op, mongolen!

Gast
Willem
oktober 29, 2020 08:25

Go Giel, iedere lul verslaapt zich weleens maar dat komt dan nèt niet in de krant. Die zure kutten liggen zelf nog te meuren tussen 04.00 en 06.00 uur.

Gast
Frank Drebbing
oktober 29, 2020 08:20

Dat vinden de 2 luisteraars ook. Lekker lollig doen en goeie muziek draaien.

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 29, 2020 08:17

Waren het geen stinkende l u l l e n?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen