Vallende sterren: Rogier lijkt Frank te hebben gehackt

Frank Jansen (74) en Rogier Smit (46) zijn in recordtempo afgegleden tot één van de vreselijkste duo’s uit de Nederlandse tv-geschiedenis. Rogier is overduidelijk niet helemaal honderd procent, maar Frank lijkt er toch bij te blijven hangen, omdat hun tv-carrière vooral zíjn droom was die uitkwam. Het roze echtpaar blijft rollebollend over straat gaan, want het lijkt er volgens Privé sterk op dat Rogier gisteren de Facebook-pagina van Frank heeft gehackt. Vrij triest.

Plotseling zagen de volgers van Frank het volgende bericht: “LIEVE VRIENDEN, IK WIL SPIJT BETUIGEN VOOR WAT IK GEDAAN HEB. IK HEB ROGIER ZO ZITTEN PESTEN ACHTER DE SCHERMEN OMDAT IK JALOERS OP HEM BEN. DUS IK BEGRIJP DAT ROGIER ZO HEEFT GEREAGEERD. IK GA HET DAN OOK GOEDMAKEN MET ROGIER…..

Het bericht was een uur later verwijderd, maar Privé weet maar al te goed wie hier achter zat. “Het zo veelvuldig gebruik van hoofdletters wijst een beetje in de richting van Rogier zelf. Hij deed dat ook in zijn nachtelijke, maar uitgebreide, app-correspondentie met PRIVÉ, waarin hij het versturen van Franks bankafschriften aankondigde.

Frank is gisteren teruggekeerd in Nederland na een wekenlang verblijf in Frankrijk. Rogier is volgens de Privé niet meer in de echtelijke woning te bekennen.

RTL 4 heeft de heren een spreekverbod opgelegd, maar de situatie lijkt toch al niet meer te redden. Je kunt je afvragen of een merk als RTL 4 geassocieerd wil worden met zo’n ordinair koppel.

Foto: RTL

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jasper
oktober 29, 2020 17:19

🗣wordt snel verwijderd…
do 29 okt 2020 om 8:49

Een man die een vrouw van onder bevredigd.. Iets smeriger kan IK me niet voorstellen ;-)…

Gast
Kaaskijker
oktober 29, 2020 15:13

RTL kennende weten ze donders goed dat relletjes de kijkcijfers opdrijven dus we zien Rogier en Frank nog meer op tv.

Gast
colette
oktober 29, 2020 12:47

Met een junk is niet om te gaan aandachtsgeile Rogier is niks kan niks en zal nooit wat worden whaaaaaaaa uitgekotst door Nederland vlucht naar Rachel die net zo vals en geldgeil is

Gast
Trudy
oktober 29, 2020 12:20

Zielige man die coke snuivende Rogier.. Hij moet opgenomen worden.

Gast
mrGer
oktober 29, 2020 11:17

Zet die Rogier bij Gordon. De ene verslaafde bij de ander. Is het niet aan de coke dan toch ziekelijke vormen van aandacht. Volkomen gebrek aan iedere vorm van welke intelligentie dan ook, bij beiden.

Gast
Ask NME
oktober 29, 2020 10:54

Wie?

Gast
Tim
oktober 29, 2020 10:35

Jeetje, de gezellige nicht blijkt een regelrechte psycho te zijn. Weg ermee, Frank, je verdient beter.

Gast
Mick
oktober 29, 2020 10:28

Rogier kan bij RTL blijven, Frank naar Talpa.

Gast
Hermann Boring
oktober 29, 2020 10:17

Die Rogier lijkt me een tragisch geval. Volledig ontspoord door de roem en aandacht. Hij zal binnenkort wel in een GGZ-instelling belanden.

Gast
robert
oktober 29, 2020 09:59

Komt eindelijk uit wat ik al vaker heb geschreven; die Rogier is niet goed bij z’n hoofd.

Gast
Sjoseke
oktober 29, 2020 09:48

Wat een misselijk makende baby face die Rogier

Gast
Dr. Bibber
oktober 29, 2020 09:27

Waarom is iedereen zo verbaasd eigenlijk? De televisie is al jaren een open inrichting.

Gast
Frank
oktober 29, 2020 09:25

Als ik RTL was zou ik per direct het contract ontbinden. Weg ermee

Gast
Patty Koot
oktober 29, 2020 09:19

Wilfred Gemeen
do 29 okt 2020 om 9:07

Gordon is net zo ziek als de sfeer bij de flopzendergroep waar hij werkt.

Gast
Eva
oktober 29, 2020 09:10

Rogier heeft een coke probleem, helaas herkenbaar uit mijn omgeving

Gast
Wilfred Gemeen
oktober 29, 2020 09:07

Gordon is Jaloers. Zelfs zijn relletjes zijn kinderspel in verhouding met dit. Kom op Gordon, laat je niet kennen!!!!

Gast
van der Graaf, Karel
oktober 29, 2020 09:00

Wat een walgelijke manier van bercihtgeving van MC. Ik snap niet dat sommige van mijn collega’s deze pagina’s serieus nemen

Gast
Patty Koot
oktober 29, 2020 08:59

idioot
do 29 okt 2020 om 8:58

Jij komt van Fantasy Island.

Gast
idioot
oktober 29, 2020 08:58

Dat wordt contractbreuk. RTL krijgt centjes terug. Rogier kan de coke niet meer betalen. Frank krijgt rustig leven in Frankrijk of een rubriekje in een ander programma. Eind goed al goed lijkt me

Gast
Pieter
oktober 29, 2020 08:58

Hahaahha, talpa zal blij zijn dat ze weg zijn gegaan!

Gast
Ben
oktober 29, 2020 08:56

Roddelmachines draaien overuren. Mensen die deze beide mannen kennen, weten drommels goed dat er momenteel weinig aan de hand is.

Gast
Koos
oktober 29, 2020 08:56

Lekker dumpen die gasten, rtl.

Gast
Bep
oktober 29, 2020 08:55

Waar is Rachel momenteel? Daar moeten we Rogier zoeken hahaha

Z’n nieuwe beste vriendin die hier en daar een huisje heeft en dol is op ruzie en ellende, daar bloeit ze van op.

Rogier is diep gezonken met z’n “goede komaf”.

Gast
grimbergen
oktober 29, 2020 08:52

Het stikt bij RTL van de ordinaire BN’rs dus deze 2 passen er goed bij.
Het is wachten tot Rogier zich in een psychose gesnoven heeft en net als zijn beste vriendin Rachel H. opgenomen wordt. Zal niet lang meer duren en anders zorgt Rachel daar wel voor.

Gast
Patty Koot
oktober 29, 2020 08:51

Babs74
do 29 okt 2020 om 8:49

Er is verder weinig met ze aan de hand hoor.

Gast
Mijn naam is geheim
oktober 29, 2020 08:50

Wat is De Mol toch slim. Geen contractverlenging want hij wilde geen ruzie in de tent.

Bij RTL zijn er genoeg kleuters op niveau van deze twee ………..

Gast
🗣wordt snel verwijderd...
oktober 29, 2020 08:49

2 kerels die elkaar seksueel bevredigen: iets smeriger kan IK niet bedenken!

Gast
Babs74
oktober 29, 2020 08:49

Miskoop 1e klas voor RTL 4. Dat had niemand zien aankomen denk ik, of je moet in de nabije omgeving van het tweetal ‘vertoeven’….

Gast
Patty Koot
oktober 29, 2020 08:48

Heel veel respect voor deze twee kijkcijferkoningen.

Gast
Peanut
oktober 29, 2020 08:47

Zo jammer. Vond ze juist top op tv. Ik denk dat Rogier hulp nodig heeft.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
oktober 29, 2020 08:47

Je kunt maar het best ver weg blijven van deze ‘sterren’.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen