Drama: 538-ster Igmar Felicia rijdt vrouw ziekenhuis in

Radio 538-dj Igmar Felicia heeft twee weken geleden, op Hemelvaartsdag, een ernstig verkeersongeluk veroorzaakt. De vrouw die hij aanreed is daarna op de intensive care beland. Dat bekent de dj vandaag op Instagram. Felicia hield het ongeluk aanvankelijk geheim, totdat mensen aan het begin van de week vroegen wat er met zijn knie aan de hand is. Hij postte namelijk een foto waarop te zien is hoe zijn knie is ingezwachteld. Hij blijkt een kapitale fout te hebben gemaakt op de scooter.

Wat is er gebeurd? “Met hemelvaart een dagje een scooter gehuurd om het lekkere weer te vieren. Op de terugweg gaat het fout bij het inhalen van twee fietsers. Ik zie een tegenliggende fietser aankomen, maar het blijkt een elektrische fiets te zijn die dus twee keer sneller aankomt dan ik had gedacht. Een inschattingsfout met een frontale botsing tot gevolg.”

Het was heel traumatisch, aldus Felicia. “De schrik in de ogen van de fietster vlak voor de aanrijding, de klap, het geschreeuw. Ik voelde me zo schuldig dat ik eigenlijk alleen maar bezig kon zijn met de toestand van de vrouw die ik aanreed (Tineke).

Uiteindelijk moesten ze allebei mee met de ambulance. “En blijkt de schade groter dan gedacht. Tineke heeft gebroken ribben, een gekneusde nier en scheurtje in haar lever. Ze moet zelfs op de IC blijven, ik houd het bijna niet meer van schuldgevoel en medeleven. Zelf moet een diepe wond op m’n knie gehecht worden en zitten er botsplinters van m’n knieschijf in de wond.”

Waarom verzweeg hij het eerst? “Ik besluit het niet te delen op social media. Het is namelijk best een pittig verhaal en meer iets voor mezelf en Tineke. Tot ik na een week bij Tineke kom, ze is gelukkig goed herstellende en mag weer thuis zijn. ‘Deel het!’, moedigt ze me aan. Ze werkt zelf bij Slachtofferhulp en verwerkt, hoe ironisch, trauma’s bij ongelukken.”

Tineke vertelde Felicia: “Laat zien hoe je een ongeluk ook kunt oplossen door goed met elkaar in gesprek te gaan i.p.v. elkaar uit te schelden of te beschuldigen. Ook al voel je je zo ontzettend schuldig zoals jij doet, het is en blijft een ongeluk en ongelukken gebeuren nou eenmaal.

De dj: “Zelf ben ik er nog wel even zoet mee. De wond is lelijk gaan ontsteken en zal eerst goed moeten gaan helen, daarna gaan we kijken naar hoe de knie er verder uit komt.

Foto: Radio 538

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ronald
juni 5, 2020 11:42

Conclusie : Lies is een walgelijk mens.

Gast
😷Paulus
juni 5, 2020 08:10

😷Een beetje dom van deze gast om het in de media te gooien. Voer voor de racisten hier.

Gast
Dreetje
juni 5, 2020 02:58

Welke kerel heet nou Felicia…

Gast
Bromsnor
juni 5, 2020 00:20

Apfelflapf, klinkt alsof je hoopt dat die agent een goed argument had om hem te vermoorden.

Gast
Apfelflapf
juni 4, 2020 21:42

Het vreemde is dat de agent een bekende was van het slachtoffer . Je vraagt je af wat er gespeeld heeft .

Gast
ChiC
juni 4, 2020 20:46

Niet omdat je een andere mening hebt, maar omdat je moord moedwillig afdoet als een ongeluk.
Drie agenten houden een man vastgepind en één van hen drukt 8 minuten 46 diens keel dicht door met zijn knie op diens hals te duwen.
De man zegt tig keer dat hij niet kan ademen, maar de agent blijft zitten.
Na 6 minuten verliest de man zijn bewustzijn, maar de agent blijft nog 2 minuten 43 met zijn lichaamsgewicht op zijn hals duwen.
Omstanders zeggen dat er iets mis is en vragen de agenten om alsjeblieft wat te doen, maar de agent blijft met zijn gewicht op zijn hals duwen.
Een andere agent zegt geen hartslag meer te voelen, maar de agenten blijven alsnog de mans lichaam tegen de grond drukken, waaronder de agent die met zijn knie op diens hals zit.

Lies: Gewoon een ongelukje, mensen, en dat noem ik dan een mening.

Maar je hebt gelijk, met dergelijke ‘meningen’ daalt het niveau.

Gast
Lies
juni 4, 2020 20:23

Omdat ik een andere mening heb?!Niveau daalt met de dag hier.

Gast
ChiC
juni 4, 2020 20:17

Lies is een trol. Of een hersenloze. Hoe het ook zij: geen aandacht aan besteden, want of ze geniet van je ergernis of ze is te dom om ‘m te begrijpen.

Gast
Lies
juni 4, 2020 19:59

@15.13 Ik heb de beelden goed bekeken en ik kom tot de conclusie dat het gewoon een ongeluk was en Geen moord dus doe niet zo moeilijk.

Gast
Martijn
juni 4, 2020 17:47

Wat Marco zegt.

Gast
Loekie de Beer
juni 4, 2020 16:58

Lichtgetint scootertuig dus.

Gast
Ben Zine
juni 4, 2020 16:53

@Derhal Flynn: de jeugd haalt in zonder goed uit te kijken en de snelheid van tegenliggers goed in te schatten. Als de jeugd dan een ongeluk veroorzaakt is natuurlijk de oudere de schuldige. Als dronken jeugd een voetganger omver rijdt is de voetganger dus ook schuldig.

Gast
Wanny
juni 4, 2020 16:35

Apart dat we het tegenwoordig vreemd vinden als iemand iets niet meteen op social media gooit.

Gast
Apfelflapf
juni 4, 2020 16:14

Dat hoofd van Igmar klopt voor geen meter.

Gast
Derhal Flynn
juni 4, 2020 15:58

Een lelijkere ontsteking dan het hoofd van Patty Brard is bijna niet voor te stellen, dus ik wens deze onfortuinlijke radio-dj heel veel beterschap.
En laten we gelijk ophouden met oude mensen op een elektrische fiets te zetten, ze rijden allemaal veels te hard en veroorzaken dikke ongelukken.
Daarvan zijn de hardwerkende deelnemers aan deze samenleving dan weer het slachtoffer. Wel erg dit.

Gast
123
juni 4, 2020 15:58

Als dit allemaal klopt, dan vind ik Tineke écht een geniaal mens, iemand waar we er meer van zouden moeten hebben! @Tineke: dikke kus en knuffel 😘 🤗

Gast
Marco
juni 4, 2020 15:25

Die elektrische fietsen gaan veel te hard.

Gast
Office
juni 4, 2020 15:15

Dit is weer zo’n artikel waar voornamelijk achterlijken op reageren.

Gast
ivan
juni 4, 2020 15:13

@Lies waar slaat dit op! Je kunt een verkeersongeluk toch niet vergelijken met de dam waarbij 3 agenten staan te kijken hoe een racist een zwarte man vermoord!!

Gast
Lies
juni 4, 2020 15:02

Als een zwartje een blanke aanrijdt is er niks aan de hand maar andersom stroomt de dam weer vol met kneuzen.

Gast
anna
juni 4, 2020 14:56

Dat je slachtoffer toevallig bij Slachtofferhulp werkt én jou (”dader”) ook nog eens helpt… Hoe krijg je het verzonnen…?

Gast
Ron
juni 4, 2020 14:49

Wat een onbehoorlijke brokkenpiloten lopen er toch rond bij dat 538.

Gast
Ria Visser
juni 4, 2020 14:27

Heftig, sterkte voor Tineke.

Gast
Opgepompte bloedworst
juni 4, 2020 14:22

Ah joh, maakt niet uit; BN’er dus die mogen dit soort dingen doen!

Gast
Captain Caveman
juni 4, 2020 14:09

Even de snelheid aanpassen op kruisingen en rotonde’s is teveel gevraagd. Met Vmax overal langs en doorheen. Terwijl motorrijders en auto’s de snelheid van de fietsers te laag inschatten omdat dat 100 jaar de standaard was. Dan kan je wachten op een klap. Pedelec’s die heel stoer volle snelheid op het fietspad racen terwijl ze op de weg moeten maar dat durven ze meestal niet. Weg van de minste weerstand. Geen ballen alleen geld in zijn zak!

Gast
Gerda
juni 4, 2020 14:09

Jeetje, beiden beterschap..Je kunt er veel over zeggen, maar het is een ongeluk, dat kan gebeuren…

Gast
KlimaatOptimist
juni 4, 2020 14:07

Amersfoortsers zijn levensgevaarlijk..

Gast
Remi
juni 4, 2020 14:06

… Ik zeg maak even niets …

https://www.youtube.com/watch?v=CTrzuKEimA8

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen