Victoria Koblenko scoort heel slecht met NPO 3-show
Victoria Koblenko ziet de kijkcijfers van haar NPO 3-programma Het Leven is een Jurk flink onderuit gaan. Na 195.000 voor de eerste en 292.000 kijkers voor de tweede aflevering, trok nummer drie woensdagavond 70.000 kijkers (1,1 procent). Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De lead-in van Het Leven is een Jurk deed het een stuk beter. Het programma Genaaid, het presentatiedebuut van Jennifer Hoffman, kwam namelijk uit op 256.000 kijkers (4,0 procent).
In Het Leven is een Jurk gaan onder leiding van Victoria Koblenko zes beroemde Nederlandse fashiondesigners samen met zes bekende Nederlandse vrouwen de jurk van hun leven maken.
In elke aflevering staat een bekende Nederlandse vrouw centraal en gunnen Nederlandse designers de kijker een exclusief kijkje in de keuken van hun atelier.
In de eerste drie afleveringen stonden Ilse Warringa, Annechien Steenhuizen en Wende Snijders centraal. Hierna volgen nog Monic Hendrickx, Lucia Rijker en Igone de Jongh.
Victoria Koblenko: “Ik zet mij in voor meer duurzaamheid in de mode en heb al jaren een hart voor Nederlandse designers. Ook ben ik een vaste bezoeker van alle afstudeershows van modeacademies in Nederland. Ik zie al deze ingrediënten terug in Het Leven is een Jurk.”
Het leven is een Jurk is een idee van House of Impact in co-productie met BlazHoffski en de NTR.
Foto: EO