Nieuwe idents moeten NTR meer gevoel geven

De tv-programma’s van de NTR krijgen na afloop nieuwe bumpertjes. Van deze ‘idents’ zijn zes varianten gemaakt, elk met een eigen kleur en beweging van mens en dubbele punt. Dat heeft ze laten weten. De filmpjes passen volgens baas Paul Römer bij zijn streven om de NTR meer gevoel te geven. “De eerste stap was de slogan ‘NTR: speciaal voor iedereen’. De volgende stap is nu het visualiseren van deze woorden op een manier, die bij de NTR past: speels, smaakvol en divers.”

De warme kleuren, en de dynamische interactie tussen mensen en de dubbele punt van de NTR, dragen volgens Römer daar aan bij.

De idents zijn gemaakt door Gastproducties uit Hilversum. De idents worden vanaf 2 september ingezet.

Meer in NTR

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Bent u blij dat Mart Smeets niet meer op televisie is?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen