Finale ‘Singing with the Stars’ bij Radio 538

De afbeelding http://home.planet.nl/~will1856/Mediakrant/538limousine.JPG kan niet vertoond worden, omdat ze fouten bevat.Daphne Bunskoek, Peter van der Vorst en Wilfred Genee strijden op vrijdag 14 juli om de beker van Singing with the Stars. Tijdens deze radiovariant van het RTL 4-programma Dancing with the Stars strijden verschillende bekende Nederlanders op Radio 538 om de titel van beste zanger(es). De finalisten zijn gekozen door de luisteraars van Radio 538.

De finale wordt gehouden tijdens het muziekfeest Live38 on Tour in strandtent Bloomingdale in Bloemendaal op 14 juli. Op 2 mei beet Wilfred Genee het spits af bij Singing with the Stars. Wie op 14 juli met de eretitel naar huis gaat, wordt beslist door de toeschouwers. De beker wordt uitgereikt door Radio 538 DJ Edwin Evers.

12 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Karel
juli 8, 2006 15:28

Origineel zeg!

Gast
Wimke
juli 7, 2006 12:18

Ik heb Peter zowel ook Daphne een stukje gehoord bij RTL Boulevard;)
Wilfred heb ik niet gehoord.
Ik ben écht benieuwd :)

Gast
johan b.
juli 6, 2006 23:49

I’ll vote for Daphne. Toch nog een probleem, ik werk overdag en sms dan niet. Overigens sms ik nooit/wil het niet leren. Reacties lees ik zaterdag wel, ajuu

Gast
Talpafan.nl
juli 6, 2006 19:07

Ja zo legde ze het uit bij Evers

Gast
Altere
juli 6, 2006 18:22

@Talpafan: Nou, volgens mij is het gewoon een gimmick op DWTS. Btw, bij Radio555 zongen sterren ook al en dat was voor de OS …

Gast
Talpafan.nl
juli 6, 2006 18:19

Het is eigenlijk tijden de OS begonnen toen Wilfred Genee ging zingen in het Holland House. Toen kwamen ze op het idee van Singing with the stars.

Talpafan.nl is totaal vernieuwd!!! check hem

Gast
Martijnjdd
juli 6, 2006 17:35

@René: Laat ik het niet gelijk als een feit presenteren, maar als Singing … vlak na de succesvolle 2e finale van DWTS komt en Evers wel van dit soort acties houdt, ga ik nu uit van een bloedserieus programma-onderdeel. Vandaar dat ik concludeerde dat het een soort gimmick is.

Gast
René
juli 6, 2006 17:19

@Martijnjdd

O dat had in niet begrepen. Maar ik moet ook eerlijk zijn want ik luister nooit naar 538

Gast
Martijnjdd
juli 6, 2006 17:10

@René: Het is toch een soort gimmick op DWTS, dus moet de titel juist niet origineel zijn.

Gast
René
juli 6, 2006 16:31

Goed idee van 538
Weinig origineel qua titel maar toch.

Gast
Mickey
juli 6, 2006 16:27

goed idee…

zal vast wel aanslaan onder de 538 luisteraars…

is eens wat anders dan een suffe muziek show op de radio met de onderbreking van een dj die dan soms vergeten dat het wel eens fijn is muziek te horen in plaats van hun stem.

nu worden de plaatjes onder broken voor wat extra muzikale ondersteuning van bekend nederland… wat ongetwijfeld voor hilarische situatisch zal zorgen:)

Gast
Babs
juli 6, 2006 16:10

Erg leuk idee. Vooral Peter van der Vorst was grappig.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen