Heftig: Evert Santegoeds kotst op ‘leugenachtige’ Fred van Leer

Zo, die zag de Shownieuws-kijker gisterenavond totaal niet aankomen: Privé-baas Evert Santegoeds ging aan de desk he-le-maal los op Fred van Leer, die nog geen week geleden een zelfmoordpoging heeft gedaan.

Evert Santegoeds en Fred van Leer Foto: Shownieuws

Fred van Leer kwam donderdag naar buiten met een emotionele, vijftien minuten durende videoverklaring op Instagram. Hierin bevestigde hij vorige week zondag een zelfmoordpoging te hebben gedaan na het uitlekken van zijn seksfilmpje. Vlak na die Insta-verklaring, kwam Evert Santegoeds op de Telegraaf-site met een ‘exclusief interview’ met de RTL-ster.

Merkwaardig genoeg plaatste Fred vervolgens in zijn Insta-stories dat hij helemaal geen interview heeft gegeven aan Evert Santegoeds, De Telegraaf of de Privé. Daardoor dachten mensen dat Evert zijn ‘exclusieve interview’ met Fred uit zijn duim had gezogen. Die reputatieschade neemt Evert de tv-stylist nu behoorlijk kwalijk.

‘Fred heeft míj gebeld!’

Niet alleen verwijt Evert hem leugenachtig te zijn, maar ook publiciteitsgeil. “Afgelopen woensdag belde hij me, ik herken zijn nummers niet eens. Het is iemand met wie ik niet heel veel te maken heb en ook niet ken eigenlijk. Alleen van één groot feest, waar ik hem wel eens gesproken heb. Toen kreeg ik: ‘Wil je me bellen? Fred.’ Ik dacht nog: welke Fred?”

Het bleek dus dé Fred te zijn. “Ik kon me niet voorstellen dat het deze Fred was. Hij was het wel. Ik heb hem vervolgens vier keer aan de lijn gehad omdat we elke keer verbroken werden. Elke keer ging hij door met het vertellen van zijn verhaal. Hij wilde dat ik één ding heel goed zou weten, namelijk waarom hij in die Bouwman-kliniek terechtgekomen was.”

Aanvankelijk was Fred er blij mee. “De volgende dag zeg ik nog: ‘Vanmiddag verschijnt dat verhaal.’ Toen kreeg ik een gesproken bericht met: ‘Bedankt en geweldig dat je dit voor me doet.’ Dan gaat er een bericht overheen van: ‘Ik heb met niemand gesproken.’ Ik dacht toen: ik hoop dat je snel weer de oude bent, jongen, maar mij moet je maar niet meer bellen.”

Fred smijt Privé door kamer

Daar blijft het niet bij. Fred plaatste gisteren op zijn Instagram ook nog eens een filmpje waarop hij Everts blad Privé door de kamer smijt. “Dan staat er in een blaadje: ‘Fred van Leer is nog altijd dat ongelukkige eenzame jongetje uit Alblasserdam.’ Dat zegt dan een insider. Lieve mensen, dit soort blaadjes…”, zegt hij erbij.

Onbetamelijk, vindt Evert. “Ja, dat gaat me aan het hart, want aan dat blad wordt elke week hard gewerkt. Fred wil er ook wel heel graag in, heb ik het idee.”

Patty Brard: ‘Ik schrik hiervan’

Aan de andere kant van de desk stond Patty Brard met haar oren te klapperen. Ze heeft een goede verstandhouding met Fred, maar aan Evert heeft ze de hereniging met haar dochter Priscilla te danken. “Oeh. Ja, ik schrik er eigenlijk een beetje van.”

Evert: “Ja, ik hou me nog in. Hij zal wel in de war zijn. Afgelopen zondag wou hij nog dood en nu maakt hij zich druk om heel andere dingen. Ik vind het erg vervelend voor die man, maar ik laat me ook niet zo in de hoek zetten alsof ik hem niet gesproken heb, terwijl hij me vier keer gebeld heeft.”

Patty: “Misschien is hij nog in het project van beter worden.”

Evert: “Dat kan me niet zo heel veel schelen. Hij had dit weg moeten halen, dat heeft hij ook gedaan. Dat andere bericht heeft hij ook weggehaald.”

Patty: “Misschien dat hij je even moet bellen met zijn excuses.”

Evert: “Nou, om met Martien Meiland te spreken: ‘Mij niet bellen.’”

De uitzendingen van Shownieuws kunt u bekijken op KIJK.

Update

Update van zondag 8 november om 8.20 uur – Patty Brard roept ‘leugenachtige’ Fred van Leer op het matje

138 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Mercedes DIVA
november 15, 2020 17:57

Ik vind dat heel erg voor Fred van de Lier maar ik vind wel dat hij wat gestructureerde te werk kan gaan om het gewoon aan te pakken dit probleem en wat gestructureerde kan werken. Maar eerst moet hij naar binnen kijken wat hij wil en hoe dit asnpakt want het is niet echt een culinair hoogstandje. Maar ja de oorzaak van dezelfde gedoe is ook niet echt geweldig. het gaat echt nergens over wat een zielige doel. Een zelfmoordpoging die mislukt is gewoon een schreeuw om aandacht, en het is nog altijd zelfmoord het woord zegt wel. Ik vind het wel erg voor hem maar…. wie jij doet je moet het maar weten… Kijk hij beland wel in die situatie kijk maar naar het filmpje. Je moet veel handelingen doen voordat je daar zo ligt het was dus een keuze op zich nou dan moet je duidelijk consequenties ook voor dragen

Gast
Mercedes de kleine
november 15, 2020 17:53

Ik vind het heel erg van het filmpje maar ik vind dat Fred allereerst naar binnen moet kijken naar zichzelf en dan ook een beetje gestructureerder en een beetje slimmer handelen. Waarschijnlijk overziet die de boel helemaal niet meer kom maar en wordt het gewoon een zooitje. Maar ja de oorzaak, dat filmpje. Is ook niet echt een culinair hoogstandje.ik ben Mercedes Diva

Gast
Kwaaie Pier
november 15, 2020 14:33

Evert  heeft gelijk

Gast
MARCEL
november 10, 2020 20:27

Evert kap nou gewoon met mensen zwart te maken, met je vrolijke hiep Hiep hoera blaadje, maar o wee als ze niet in jou straatje vallen, jij bent nou ook een van die figuren die gewoon weg moet blijven van de buis en die nooit meer wat moet gaan zeggen, net als die meneer kwalbert van der linden l, vreselijke figuren zijn jullie, en ik weet dat ik het nooit mag hopen, maar ik hoop wel dat nog vele mensen zich tegen jullie gaan keren

Gast
Jp veltrop
november 9, 2020 09:56

Die Evert sorry ik vind het een eersteklas oud wijf en een arogante zak een bedorven pepernoot.dus een nare man betweter roddel monster noem het naar op hij is niet echt .

Gast
Hellie
november 8, 2020 21:25

Evert Santegoeds, ..vraag me altijd af of jij ergens een zuurstof fles onder je desk heb staan ofzo , want als jij gaat praten krijg ik het al benauwd ,je haalt amper adem man…laat fred met rust of jij zelf altijd de waarheid spreekt ,alles lekker aandikken en erger maken tja dat is je werk wordt je voor betaald wat een baan brrr kun je je zelf nog wel aankijken in de spiegel ? Ja als je elke maand je bankrekening ziet waarschijnlijk wel …nou lollie verdiend hoor !! (Meer kan ik niet missen)

Gast
Rotterdammer
november 8, 2020 19:14

Waarom springt die enge gepolitoerde relnicht van Leer niet gewoon van de Euro mast. ……? Die staat op loopafstand van zijn bovenhuis. Is effectiever dan 5 asperines slikken. Ben géén Privé lezer noch fan van Santegoeds maar roddelnieuws is hun corebussiness , dus Fredje met zijn kleine Edje moet niet zeuren. Eigen schuld dikke bult voor die gebotoxte aandachtshoer.

Gast
Kwaaie Pier
november 8, 2020 12:14

Evert heeft gelijk

Gast
Jeanne
november 8, 2020 10:31

Jeanne

Gast
Jeanne
november 8, 2020 10:36
Antwoord op  Jeanne

Die zelfmoordpoging lijkt me een afleidingsmanoeuvre van dat filmpje. Als je echt dood wilt dan lukt het je heus wel. Zo snel hersteld dus drama om niks.
Want nu gaat het weer over luxe problemen lees ik.

Gast
Nijmo
november 8, 2020 09:56

Inderdaad erg verstandig en stijlvol om iemand, die duidelijk psychisch niet zo lekker loopt, zo publiekelijk af te fakkelen. Want je moet tenslotte je gelijk halen, koste wat het kost, niet? Oh, karma.

Gast
😷Paulus
november 8, 2020 00:06

😷Eerst flink rukken🤗 en filmpje maken en daarna huiliehuilie 😢doen. 🤣🤣

Gast
Aniet
november 8, 2020 00:01

Wat een heisa om een fimpje en het gezeik er omheen.
Als iedereen elkaar gewoon in zijn waarde zou laten , ziet de wereld er een stuk beter uit.

Gast
Karin
november 8, 2020 17:55
Antwoord op  Aniet

Helemaal mee eens . Mensen in hun waarden laten en niet anders

Gast
Wijkmans
november 7, 2020 23:38

Begrijp ik het nu goed dat Fred net zo’n perverseling was als wijlen Pim Fortuyn, die ook maar al te graag op een beestachtige wijze strontsex had met Marokkaanse jongens?

Dat er geen aangifte wordt gedaan, is eigenlijk wel tekenend.

(Ik heb de video niet gezien, maar waarschijnlijk moet ik daar blij om zijn…)

Gast
Nijmo
november 8, 2020 09:58
Antwoord op  Wijkmans

Je zegt dus zelf al dat je de video niet gezien hebt. En toch even je mening geven?

Gast
Fred
november 7, 2020 23:31

Evert Santegoeds kotst op ‘leugenachtige’ Fred van Leer??? Jullie zijn een stel sensatiezoekers, want dat is namelijk helemaal niet gezegd.

Gast
Inni
november 7, 2020 22:29

Zielig dit,bah kleine kinderen

Gast
Marry Hens
november 7, 2020 22:00

Net voordat Evert “Nederland is weer op de hoogte” gaat zeggen zap ik altijd weg. Echter deze keer had Evert groot gelijk om zielige Fred goed de mantel uit te vegen. Aandachtstrekker Fred heeft veel te danken aan Evert maar nagelde Privé op Nationale televisie aan de schandpaal. Waarschijnlijk verkeerd afgesteld op zijn “medicijnen”.

Gast
Tom
november 7, 2020 21:21

Ik schreef het al eerder. Fred, een zielig ziek, uiterst dom jongetje. Wordt nooit meer iets.

Gast
Nijmo
november 8, 2020 09:59
Antwoord op  Tom

Ga vrijwilligerswerk doen of zo. Sukkel.

Gast
Marian
november 9, 2020 18:32
Antwoord op  Tom

Ja in het begin vond ik fred zielig maar nu begin ik hem uit te kotsen, moet een keer klaar zijn.

Gast
Dorine
november 7, 2020 18:52

Beste lieve Fred, de meeste mensen hebben op zijn hoogst maar 1 à 2 echte vrienden. De rest is bijvangst waar je soms wat aan hebt en zij aan jou !!, maar meestal heb je er niets aan. Dat zijn de Nikkies met teveel geld van deze wereld. Mensen die het erg druk hebben met zichzelf zijn meestal leeg voor zichzelf en dus zeker leeg voor een ander.
Jezelf helpen kan alleen als je je eigen motieven helder hebt en daar is eerlijkheid voor nodig. Als zaken te groot worden kan je deze alleen nog beheersen door eerlijkheid in eerste plaats naar jezelf en in tweede plaats naar je omgeving. Wees eerlijk naar jezelf en lief voor jezelf en laat je helpen. Vergelijk het met mensen die uit de kast komen. Meestal is de reactie van de omgeving dat zij het namelijk allang wisten……dus……..Neem jezelf niet in de maling en ga kijken wie nou echt je vrienden zijn.

Gast
Betsy koppelaar
november 8, 2020 12:38
Antwoord op  Dorine

Mensen laat deze discussie toch aan je voorbij gaan. Wij zitten in deze tijd toch niet te wachten op deze dingen. Fred leef je eigen leven en Evert laat iedereen zijn leven leiden en laat het rusten. Geen sensatie meer. Nergens voor nodig.

Gast
Koos
november 7, 2020 18:17

Evert Santegoeds……niets goeds aan

Gast
J. Bloemheuvel
november 7, 2020 20:01
Antwoord op  Koos

Santegoed, niets te goed.

Gast
Erna smits
november 7, 2020 16:58

Ach de privé ,,, whatever,,zijn toch allemaal leugens……

Gast
Jos
november 7, 2020 16:41

Stop hiermee A U. B hou op met dat gestook en geroddel het zegt eerder iets over jullie zelf dat jullie laag gezonken zijn door dit te doen. Hebben jullie niks anders te doen dan mensen over de hekel te halen. Zeker in deze tijd hebben jullie weinig te doen hé ik vind jullie allemaal ziekelijke zielepoten. Doe iets nuttig en maak beter mens en begin jullie bij jezelf.

Gast
youri
november 7, 2020 16:04

Nare club mensen daar bij Talpa!

Gast
Fred
november 7, 2020 23:33
Antwoord op  youri

Onderdeel van het trieste DPG Media, die ook al niet zo’n beste reputatie heeft opgebouwd. Een stel Belgische cowboys, meer is het niet.

Gast
😷Paulus
november 7, 2020 14:38

😷De ene is een stront vlieg, de een poepstampertje. Het perfecte plaatje. Niet zeuren duss. 😁😁

Gast
Lau
november 7, 2020 14:27

Evert 4 x bellen met zn verhaal wellicht nog suffig is wat anders dan dat t in de privé mag verschijnen zeker met n rare titel zou k dáár ook niet blij mee zijn

K geloof best dat fred je gebeld heeft maar niet dat duidelijk was dat t vóór privé was

Dus jullie beide lijken beetje naar eigen hand re zetten

Gast
Waarheid
november 7, 2020 14:17

Ik geloof dat het tijd wordt voor de waarheid ik begrijp niet dat Fred dit zo doet als hij er zelf om gesmeekt heeft bij meerdere jongens denk je nu echt dat er niet een keer iemand is die er wel gek genoeg voor is wat wil je nu Fred kun je jezelf nog in de spiegel aan kijken door je eigen leugens heel Nederland er bij betrekt schandalig Fred je weet zelf dat je onderdanig bent aan jonge Marokkaanse jongens en dat je met je gierigheid ze lokt want je betaalt niet eens de prijs die zou moeten en je dan laten vernederen het liefst hebben ze jou eigen kleren aan en wil je door ze gekleineerd worden met je kleine pikkie oh dat moest ik niet zeggen want daar houd jij van. Het is schandalig mensen Fred wil al minstens 10 jaar geexposed worden hij smeekt en betaalt er voor !!!! Fred wil publiciteit en zielig gevonden worden hij is een onderdanige marokaan slaaf hij kruipt voor ze laat zich onder spugen wil dat je over hem heen plast het liefst in bed he Fred . Mensen hou toch op die stakker aandacht te geven hier deed hij het voor hij heeft betaald om zich te exposen

Gast
Lau
november 7, 2020 14:24
Antwoord op  Waarheid

Wow jij MAAKT t wel heel bont
Er is trouwens niks mis met onderdanig willen zijn als je in hectiek leeft kan dat fijn aanvoelen maar ik geloof niet dat ie exposed wil Worden dan had dat allang gebeurt!! Vind dit smaad

Gast
Betsy koppelaar
november 8, 2020 12:40
Antwoord op  Waarheid

Wat een smerige reactie.

Gast
Xer
november 10, 2020 19:02
Antwoord op  Waarheid

En nu in het nederlands

Gast
Xer
november 10, 2020 19:03
Antwoord op  Xer

Inderdaad vreselijke tekst

Gast
anonymous
november 7, 2020 13:52

Begrijp ook niet dat Fred geen aangifte doet tegen maker van het filmpje.
Er is meer aan de hand hier.

Gast
Josefien
november 7, 2020 13:31

Iemand bellen is niet hetzelfde als een interview.

Gast
Lau
november 7, 2020 14:25
Antwoord op  Josefien

Idd

Gast
Milly
november 7, 2020 13:22

Wat een gezeik van Evert Santegoed. Heb toch een hart( als je die tenminste nog hebt? Iemand is bijna dood & jij gaat met je groffe sjoel zulke lelijke dingen schrijven. Ja je CUT BLAD moet verkocht worden. Alleen maar leugens,daarom lees / koop ik het allang niet meer. & die Patty Brard met haar plastic porum moet ook haar smoel houden. Maakt met Ieder een ruzie.

Gast
Pierre
november 7, 2020 14:05
Antwoord op  Milly

Zeg Milli zou jij je schoolgeld niet eens gaan terug vragen?

Gast
Eric burger
november 7, 2020 14:26
Antwoord op  Pierre

Hoezo pierre ? Omdat ze zegt hoe het is ?
Ja daar kunnen piepeltjes als jij niet mee dealen natuurlijk . Jij bent precies wat mis is met deze maatschappij , dat betuttelende en maar netjes blijvende gedrag waar dit land dus door naar de knoppen aan het gaan is . Kerel ” hou gewoon je bek ” hiermee citeer ik onze minister president ??? Of stuur je rutte ook dat ie ze schoolgeld terug moet halen ?
Stakker 🤮

Gast
Bert
november 7, 2020 16:11
Antwoord op  Eric burger

Ik denk dat Pierre geen problemen heeft met wat Milli zegt. Alleen met de grammatica en de spelfouten.

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Bert
Gast
Lau
november 7, 2020 14:28
Antwoord op  Milly

Rustig meid :)

Gast
El idioto
november 7, 2020 18:04
Antwoord op  Milly

Als dit waar is…waarom medelijden hebben met Fred? Heb ik zo wie zo niet echt hoor, al vind ik het wel lullig wat er gebeurt is. Maar wie met vuur speelt…

Gast
Misutoria
november 7, 2020 13:06

Waar zijn die mensen nu die mij al die minnen gaven toen ik schreef dat deze man alles voor de aandacht doet? Kom je hieronder maar melden hihi

Gast
Anouk
november 7, 2020 13:09
Antwoord op  Misutoria

Sta volledig achter je.. alles is nep.. zelfmoord gebruiken voor aandacht. Laat ie maar snel weer witte sportsokken aan gaan trekken en op zijn sokken laten spugen door Marokkaantje die tegen betaling zijn perverse wensjes vervullen.

Gast
Waarheid
november 7, 2020 14:04
Antwoord op  Anouk

Of zichzelf laat onderzeiken door marokkaantjes ik heb menig verhaal gehoord dat Fred dit erg graag zelf wilde en gesmeekt heeft hem te exposen beste Fred al is de leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel blijkbaar zijn er genoeg mensen op de hoogte van jou perversie maar belachelijk dat je nu probeert te ontkennen en de zielige man probeert uit te hangen ik weet dat jij deze wens van exposé al zeker 10 jaar hebt nu is je wens uitgekomen dus ik zou zeggen stop met zielig doen vertel ze de waarheid daar ga je je pas beter van voelen tjonge nog een keer uit de kast maar fredje de marokkaantjes slaaf

Gast
Lau
november 7, 2020 14:28
Antwoord op  Misutoria

Minnen? Dat kan alleen op gs toch?

Gast
Meesteres Hannie
november 7, 2020 12:50

Als het allemaal gelogen is door Santegoeds, waarom dan geen aanklacht indienen wegens smaad en laster? Nou??? Omdat het klopt wat hij zegt. Daar weten Dreetje H en Bridget M over mee te praten!

,,Op de een of andere manier zoekt hij steeds de duistere kant op. Het incident met de sekstape staat ook niet op zichzelf. Hij is ook al een keer in elkaar geslagen door verknipte personen en, net als Gordon, al eens slachtoffer geworden van een beroving in zijn eigen huis na een seksdate.”
https://www.ditjesendatjes.nl/ernstige-zorgen-om-fred-van-leer-spoedopname-ggz/

En het dan gek vinden dat er bepaalde dingen je ‘ overkomen’.

Gast
lenie calf
november 7, 2020 12:39

Evert Santegoed, behalve de privacy schending van mensen, om een gecensureerd verhaal te vertellen om de aandacht te krijgen van mensen, die hier ogenschijnlijk van smullen, afzet te krijgen van de roddelbladen, zou ik jezelf afvragen wat voor lol je hier aan beleefd om bekende mensen kapot te maken. Fake verhalen rond te strooien die grotendeels niet kloppen, op te jagen als beesten, louter en alleen uit eigen gewin. Ik zou het fijn vinden dat de politici ook eens serieus hier naar kijken over het nut van het voortbestaan van deze bladen.

Gast
Lucas
november 7, 2020 12:36

Ach wat mot je met zo vent wie koopt er nu zo kut blad van zo kut vent Evert santegoeds fuck you lula dikke middelvinger voor je en ik vind dat je kogel door je leugen achtige kop moet krijgen is mijn mening wie ben ik

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Lucas
Gast
Kan Anuslikker
november 7, 2020 13:06
Antwoord op  Lucas

Doe ff normaal met je kogel joh, mafkees. Ben je wel goed bij je hoofd

Gast
Pierre
november 7, 2020 14:08
Antwoord op  Kan Anuslikker

Ja dat is volgens mij ook een lezer van zijn blad, zelfde niveau.😂

Gast
lenie calf
november 7, 2020 12:33

heftig: evert santegoed, en verder

Gast
Corrina
november 7, 2020 12:05

Nou nou Evertje Santegoeds respect voor andere mensen is ver te zoeken bij jou. Door mensen zoals Fred en al die andere BNers heeft u wel eten op u bord. Vind uw uitspraken wel erg kort door de bocht.

Gast
Kan Anuslikker
november 7, 2020 13:07
Antwoord op  Corrina

Wat erg kort door de bocht is, is het ontkennende gedrag van alles uit de broek mannetje Fred

Gast
Anonymous1
november 7, 2020 12:01

Gut o gut, die Evert Santegoeds toch.  Evert Santegoeds is anders ook niet in zijn eerste leugen gebarsten.
Maar ja, hij moet zijn sensatie-pulpblaadje toch vol krijgen. Met wel of geen interview of toestemming van betrokkene. Liefst met grote en vette chocoladeletters op de cover.

Gast
Kwaaie Pier
november 7, 2020 11:58

Valse P  atty  bemoeit zich er weer mee  Evert heeft gelijk MIj niet meer bellen

Gast
🤔 Ingrid
november 7, 2020 11:40

Het trieste is van Privé en Santegoeds is,dat als je niet meewerkt aan een interview,ze je proberen helemaal kapot te maken!
Raakt tijd dat Santegoeds eens goed op z’n nummer wordt gezet. Evert doet aan gasligting. Weinig mensen die zo lelijk zijn als Evert, 🤮🤮🤮

Gast
Kan Anuslikker
november 7, 2020 13:08
Antwoord op  🤔 Ingrid

Een is er lelijker, jij Ingrid met je dikke reet

Gast
Jeweet zelluf
november 7, 2020 14:33
Antwoord op  Kan Anuslikker

Wat ben jij voor kansloze ameube joh idioot

Gast
Yolanda P
november 7, 2020 11:36

Ik word ook kotsmisselijk van al die vetongelijkte BN’ers over hun uitgelekte seksfimpjes. Je hebt die fimpjes toch zelf gemaakt of laten maken. Als je dat achterwege laat kan er ook niets uitlekken …. (hoewel letterlijk bekeken?!?)

Gast
Sien
november 7, 2020 11:49
Antwoord op  Yolanda P

Zo is dat

Gast
Japierabo
november 7, 2020 12:17
Antwoord op  Yolanda P

Precies, allemaal aandachttekort. Maja alle zwakke aandachtsgeile broeders en zusters van de wereld hebben zich verenigd dus better be aware haha

Gast
Ap gast
november 7, 2020 11:36

Binnen 1 week met Fred,helemaal in de put,half huilend deed hij z,n verhaal,paar dagen later was Fred weer gewoon,doet geen aangifte,
kan volgens mij niet zo snel,net als Gorden,binnen 6 weken helemaal clean uit afrika terug,ook graag in de belangstelling staan,twee dezelfde figuren

Gast
Kan Anuslikker
november 7, 2020 13:10
Antwoord op  Ap gast

Nieuw programma Fred van Leer in 2021.
Alles uit de broek 😂

Gast
Piet de haan
november 7, 2020 11:32

Gelukkig is die evert niet vol van zichzelf bleggg wat een misbaksel

Gast
Ikke
november 7, 2020 11:26

Is de bedoeling dat het wel lukt, had er moeten staan!

Gast
Ikke
november 7, 2020 11:24

Jammer voor Fret dat de zelfmoordpoging mislukt is, is toch niet de bedoeling denk ik van zo’n bijzonder voor nemen dat het lukt. Hou deze man lekker uit het nieuws en in laat hem in zijn bubbel blijven zitten.

Gast
Master Beer
november 7, 2020 11:22

Veel te veel eer voor poepstamper Fred van Leer.

Gast
Kietel mij eens
november 7, 2020 11:06

Toch wel fijn dat je hier op MC niet verplicht moet meejanken met de hypocriete meute, of anders gaat je kop eraf, zoals het geval bij 98% van de media, fora en SM.

Gast
Topshow
november 7, 2020 11:10
Antwoord op  Kietel mij eens

De hypocriete meute? Nee, jij bent lekker. Iemand met een andere mening is meteen hypocriet.

Gast
Kietel mij eens
november 7, 2020 11:26
Antwoord op  Topshow

Kop houden, klapmongool!

Gast
Kietel mij eens
november 7, 2020 12:34
Antwoord op  Kietel mij eens

Heb geen kinderen. Jammer he, gore aidslijer!

Gast
Topshow
november 7, 2020 13:05
Antwoord op  Kietel mij eens

Mooi, die zijn dus al dood.

Gast
Kan Anuslikker
november 7, 2020 13:12
Antwoord op  Kietel mij eens

Heerlijke woordenschat heb jij schat. Hoe is het bij de schuldsanering

Gast
Kan Anuslikker
november 7, 2020 13:12
Antwoord op  Kietel mij eens

Die ff normaal man

Gast
BezigeBuur
november 7, 2020 11:26
Antwoord op  Kietel mij eens

Inderdaad, eén van de weinige mogelijkheden om nog je eigen mening te kunnen ventileren en waar je niet het risico loopt om door de facebookhuisvrouwenmeningenterreur te worden afgemaakt. Samen met GeenStijl de laatste restanten van de vvm.

Gast
Lisa
november 7, 2020 10:58

Alle reacties hier onder moeten gewoon verwijderd worden, geen fatsoen in je donder als je hier gaat zeiken…

Gast
Samantha Stoeprand
november 7, 2020 11:28
Antwoord op  Lisa

Ga jij maar lekker janken met de Gerda’s en Evelientjes op Viva of Facebook.

Gast
Zwarte Piet
november 7, 2020 10:40

Het is een Drama Queen ik ben homo maar vergelijk me niet met dit soort types vragen om aandacht.Vaak loopt het totaal verkeert af met dit soort gasten Leven een te bizar leven en alles moet maar kunnen .Alle tijd en aandacht die je er in steekt is toch voor niets loopt vaak verkeert af .En het dringt toch niet door.Ken zat van die gasten Gordon ,Gerard Joling ,Liberace , Miss Meiland .en Frank en Rogier .Ze willen als een volwassene behandeld worden maar zijn ze niet. Anders laat je je eigen niet filmen .Schenk aandacht en hulp aan mensen die het echt nodig hebben en belast politie ambulances brandweer en dokters hier niet mee in deze crisis tijd we hebben het allemaal moeilijk nu in crisis van Covid-19.En zijn die gasten zo dom door maar iedereen in huis te laten als ze maar kunnen neuken hoe stom kan je zijn vaak zitten ze op de gekste sites waar veel allochtonen zitten met alle gevolgen van dien en vergeet de drugs en drank niet

Gast
Jan Shit
november 7, 2020 11:00
Antwoord op  Zwarte Piet

Dit is precies hoe ik het ook zie. Type borderliner dat maar geen volwassen keuzes kan maken en als het fout gaat geven ze iedereen en alles de schuld behalve zichzelf. Heel veel drama, weinig zelfreflectie.
Plus ze genieten ontzettend van al het geslijm, ohh en ach’s van half Nederland waardoor ze het slachtofferschap nog verder uitmelken.

Fred zou zich terugtrekken, dat heeft hij 2 dagen volgehouden. Snel wat interviews geven, nog meer drama!
Dat hij geen aangifte doet zegt voor mij genoeg..zo niet alles!

Gast
Esther Tetelepta
november 7, 2020 11:33
Antwoord op  Zwarte Piet

Niet rascictisch worden… autotochtonen houden ook van Sex drugs and Rock and Roll….

Gast
Rotterdammer
november 8, 2020 19:19
Antwoord op  Zwarte Piet

Helemaal mee eens!

Gast
Jan baas
november 7, 2020 10:29

Nee de privé is altijd is lekker betrouwbaar van al die roddels is die evert steenrijk geworden dus laat me niet lachen de pot verwijd de ketel

Gast
Tim
november 7, 2020 10:19

Nare club mensen bij Talpa

Gast
Greetje
november 7, 2020 10:16

Fred vraagt wel een beetje veel aandacht, eigenlijk is het een zielepoot.

Gast
Bep
november 7, 2020 10:10

Fred is wel heel snel uit zijn diepe depressie, vreemde vogel.Alles voor aandacht.Onze nieuwe Gordon.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen