Patty Brard roept ‘leugenachtige’ Fred van Leer op het matje

Patty Brard heeft de ‘leugenachtige’ Fred van Leer op het matje geroepen na zijn beschuldigingen aan het adres van haar Shownieuws-collega Evert Santegoeds. Ze heeft alle partijen zaterdag bij elkaar gebracht om de ruzie te sussen.

Patty Brard en Fred van Leer Foto: SBS, Videoland

Evert Santegoeds ging vrijdagavond in Shownieuws ineens he-le-maal los op Fred van Leer. Hoewel Fred de Privé-baas woensdag zélf heeft gebeld om uitgebreid te vertellen over zijn uitgelekte seksfilmpje en de ellende die daarop volgde, ontkende hij na publicatie ineens een interview te hebben gegeven. Behoorlijk merkwaardig en Evert was dan ook woest.

Patty Brard zat recht tegenover Evert toen hij in Shownieuws losging op Fred en schrok zich een hoedje. “Ik moet je heel eerlijk zeggen: wij zaten hier gisteren in die uitzending en ik hoorde Evert echt harde woorden spreken. Je weet dat als die boos is, dan kan hij boos zijn. Ik kon me er eerlijk gezegd wel wat bij voorstellen.”

Weekend-baas Bart Ettekoven daarop: “Ik begrijp het als hoofdredacteur ook. Wij hebben het ook heel vaak. Dan spreek je iemand, dan heb je een leuk interview met elkaar…”

Patty: “Ja, iemand bélt jou.”

Bart: “Precies, hij werd ook nog gebeld door Fred en vervolgens wordt er dan geroepen: ‘Ik heb nooit een interview gegeven, ik heb hem nooit gesproken.’ Ik kan het me voorstellen, want jij wordt dan als hoofdredacteur als een soort leugenaar weggezet.”

Patty belt manager Fred

Na de uitzending voelde Patty zich niet prettig. “Ik zat gisterenavond in de auto en ik dacht: het zit me toch allemaal niet lekker. Eentje zit er thuis nog steeds doorheen en eentje zit hier woedend. Ergens in het midden is er een waarheid die even op tafel gegooid moet worden, zodat dit niet erger wordt dan het is.”

Patty besloot na de uitzending direct contact op te nemen met Freds manager Conny Schalke-Bax. “Ik heb in de auto nog geappt met de manager van Fred en gezegd: ‘Moet je horen, ik wil me nergens mee bemoeien, maar er gaat hier toch echt iets verkeerd.’”

De tv-diva was bezorgd over de fragiele emotionele toestand van Fred. Hij heeft immers net een zelfmoordpoging achter de rug. “Als we iets niet kunnen gebruiken, is dat Fred op dit moment met modder gaat gooien en ook weer modder terugkrijgt, want dat is in zijn situatie het slechtste wat er er kan gebeuren.”

Fred en Evert begraven strijdbijl

Het lukte uiteindelijk om de partijen samen te brengen. “Lang verhaal kort gemaakt: Fred heeft mij vanochtend gebeld en ik heb ze met zijn manager en met Evert bij elkaar aan de telefoon gebracht. Uiteindelijk hebben ze de strijdbijl begraven.”

Wat hebben ze tegen elkaar gezegd? “Ik weet niet precies wat ze met elkaar hebben besproken en daar wilde ik me ook absoluut niet mee bemoeien. Ik wilde alleen dat er contact kwam.”

Bart: “Maar had Fred nou wel of niet dat interview gedaan?”

Patty: “Hij heeft zeker dat interview gedaan, maar ja, laat ik het zo zeggen: ze hadden allemaal een beetje gelijk, maar ik was wel pro-Evert. Het kan niet waar zijn dat je iemand belt om iets recht te zetten om dan vervolgens te zeggen: ‘Zo had ik het niet geschreven willen zien.’ Dan kijk je het even na.”

De uitzendingen van Shownieuws kunt u bekijken op KIJK.

59 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ikke
november 10, 2020 10:11

Shownieuws en Boulevard zijn nu eenmaal in het leven geroepen om de roddels over de Bn-ers landelijk te delen, geen interesse, niet kijken. Moeten degene maar volgen die er in geïnteresseerd zijn.

Gast
Matje
november 9, 2020 19:11

Pff

Gast
Kwaaie Pier
november 9, 2020 10:56

Sinds ze  de maagverkleining heeft is ze Roomser dan de Paus ze moet slijmen  omdat ze haar baantje niet wil verliezen  bleh naar wijf

Gast
Philip de Goede
november 9, 2020 10:23

Als ik Patty zie, gelijk de neiging om door te zappen, maar soms zijn er wel aardige momentjes. En de facejob van Patty is voor de camera wel geslaagd (maar niet bij wakker worden dan). Dan nog liever kwijlebabble Marielle Tweebeeke, maar dat is ook een Teletubbie voor volwassenen, en n stuk minder dan toen ze het rtl nieuw deed.

Gast
Tante saar
november 9, 2020 09:34

Als de strijdbijl begraven is moet je er niet meer over praten, er is een gezegde “achter het lijk word niet meer gesproken” klaar, en mevr Brard is wel de laatste die dr mond open mag doen , die ligt met iedereen overhoop,dr eigen dochter heeft haar jaren niet willen zien .

Gast
Duco van Deugen
november 8, 2020 19:40

“Moet je horen, ik wil me nergens mee bemoeien…” Neuh…

Gast
ROTTERDAMMER
november 8, 2020 18:06

Waarom al die negativiteit over Brard? Ben géén fan van haar maar prima toch als ze probeert een ruzie op te lossen. De EIKEL in dit verhaal is die verschrikkelijk enge relnicht van Leer. Walgelijk type. Vind ik als homo.

Gast
Zwarte Piet
november 10, 2020 09:03
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Helemaal mee eens een relnicht en huichelaar geen goede vertegenwoordiging voor de Homo gemeenschap

Gast
Petra Pruimedant
november 8, 2020 16:51

Dit gebeurt er dus als je je met bepaalde Mocro’s inlaat, mensen! Wees gewaarschuwd!!!

Gast
Nadia
november 10, 2020 21:28
Antwoord op  Petra Pruimedant

Wat is er mis met mocro’s? Ze wouden jou zeker niet neuken? Vieze kaaskop

Gast
fikkie
november 8, 2020 15:36

Nederlanders zijn wereldkampioen azijnzeiken. Alsof ze helemaal niets anders te doen hebben. Men zegt dat ze nooit naar bagger kijken maar ondertussen kunnen ze je er alles over vertellen tot in de fijnste puntjes en dan komen ze hier klagen. Dat is het toppunt van domheid. Misschien kan de moderator van deze site reacties die er toe doen publiceren en de rest van de bagger reacties verwijderen.

Gast
Danielle
november 8, 2020 14:57

Wat zitten er hier weer een azijn zeikerds bij zeg. Als je nou werkelijk geen leven heb ga je iemand zitten afzeiken dat ze een bejaarde huis in moet of dat ze een plastic patty is bla bla bla. Als je nou niet op niveau kan lullen jou dan je bek dicht. Hou je bij een onderwerp ipv wat sommige nu doen Blerghhhhhh wat een levenloze zieken heb je er toch tussen.

Gast
azijnzeiker
november 8, 2020 15:01
Antwoord op  Danielle

Laat mijn azijn er buiten wil je, komt met wat nieuws of kom gewoon niet. Jij lijkt M wel ook een zeur.

Gast
Meesteres Hannie
november 8, 2020 17:43
Antwoord op  Danielle

Een zwakbegaafde die de Nederlandse taal niet eens machtig is komt oreren over ‘op niveau lullen’…Juist ja.
Bwaaahaahaaaaa!!!!

Laatst bewerkt 2 maanden geleden door Meesteres Hannie
Gast
COkijkers
november 8, 2020 13:45

Dat zegt Patty?, ze liegt zelf.

Gast
Herrie
november 8, 2020 13:41

Het is toch eigenlijk wel tijd om Patty Brard bij SBS 6 weg te promoveren, ik heb van mijn leven nog nooit zo’n zeikwijf mee gemaakt ze moet eens normaal gaan doen, ze hoort thuis in een bejaardentehuis daar kan ze dan lekker over de andere bewoners lullen want daar is ze verschrikkelijk goed in, ga lekker met pensioen of ga die kerel van je lastig vallen.

Gast
😷Paulus
november 8, 2020 13:22

😷Plastic Patty, is met borsten billen, affaires en allerlei andere smerigheden beroemd geworden.Dochter lief heeft er kan niet anders enorm ondergeleden . Een litteken voor het leven. Het is allemaal show wat plastic P. Doet🤔

Gast
Sanne
november 8, 2020 12:55

Teleurstellend dit zo te moeten lezen.
Leedvermaak heeft ook een nasmaak.
Iets over een ander roepen is zoveel makkelijker dan naar je eigen problematiek!!
Patty het siert je, het zijn toch je collega’s!
Dat er mensen zijn die er van alles bij halen wat er helemaal geen zak mee te maken heeft zegt genoeg over die personen zelf.
Evert, Fred, Patty horen toch show nieuws te geven dus laat deze mensen hun werk doen en hou je grote bek en denk ff na voordat je weer iets roept. Karma zit achter je deur!!!

Gast
Meesteres Hannie
november 8, 2020 13:51
Antwoord op  Sanne

Jij bent vast zo’n verveeld huisvrouwtje met 4 kinderen van 7 vaders dat ook dagelijks op de FBpagina van Shownieuws staat te gillen, met je debiele gejank over karma. Als je niks over karma weet moet je misschien zelf je grote bek houden!

Gast
Tante saar
november 9, 2020 09:37
Antwoord op  Sanne

Dan moet ze ook openheid geven over dr eigen sores, wel in de stront van een ander graven of ze toch nog iets kan vinden waar ze wat over kan zeiken, wat een vreeeeeeselijk mens

Gast
Roel
november 8, 2020 12:48

De clikbait titel rijmt niet met de uitspraak van Patty: “laat ik het zo zeggen: ze hadden allemaal een beetje gelijk”.

Gast
Sofia
november 8, 2020 12:35

Hij had Call recorder kunnen gebruiken.. Dit voorkomt liegen.

Gast
Christine
november 8, 2020 12:14

Lieve mensen laat het los ,straks is het weer over ieder huisje heeft zijn kruisje en …misschien is het kruisje bij de een wat groter dan de ander🙏

Gast
Bea
november 8, 2020 12:13

Gaat Patty nog elke maand naar de plastieker om het gezicht ea bij te punten? Wat zou er van haar gezichtje over zijn met 65 jaar anno 1955? Een heel andere Patty misschien wel.

Gast
Ingrid
november 8, 2020 12:51
Antwoord op  Bea

Ze is NU al een hele andere Patty.ik ken haar nog van de LUV tijd, nou ze LIJKT er niet meer op,kopleet vergouwd

Gast
Riekie
november 8, 2020 13:43
Antwoord op  Bea

Bea, wat heeft jouw opmerking met dit onderwerp te maken? Laten we duidelijk zijn; wie er ook “gelijk heeft….het blijft roddel en achterklap en nu weet ik eigenlijk weer waarom ik de roddel/shownieuws e.d altijd voorbij scroll😁🤭

Gast
Ap
november 8, 2020 11:36

Ja hoor Patty,jij en goed maken,je doet er al 11 jaar over, om het goed te maken met je eigen dochter,
nu nog met je zus,maar dat lukt je niet,dus hou a.u.b.op met je huichelarij,ga terug naar ibiza,en kom niet meer terug,hypocriet.

Gast
Annelies Smit
november 8, 2020 11:32

Ik vind dat iedereen zich eens met zijn eigen Leven moet bemoeien. Dus laat iedereen met rust dus ook een Fred van Leer

Gast
Ingrid
november 8, 2020 12:53
Antwoord op  Annelies Smit

Jij bet een topper, jij hebt gelijk,dat geroddel en gezeik…..

Gast
Zwarte Piet
november 10, 2020 09:06
Antwoord op  Annelies Smit

Waarom zou ik niks over die relnicht mogen zeggen hij liegt en zet de homo gemeenschap voor schut

Gast
Zwarte Piet
november 10, 2020 09:07
Antwoord op  Zwarte Piet

Anders moet je ook niet in de publiciteit komen hij verdiend daaraan

Gast
M52
november 8, 2020 11:11

Patty , is zelf ook niet in haar eerste leugen gestikt. En.die Evert heeft het liegen uitgevonden . Dus waar hebben we het over. Laat Fred met rust. De pot verwijt de ketel .

Gast
Panda De Haan
november 8, 2020 10:11

Wat een eerlijk mens is Patty toch!

Gast
Max
november 8, 2020 10:09

Lekker met je eigen zakies bemoeien Brard en hou je vooral bezig met dat zielige boekje van je over je hondjes, wie interesseert dat nou.. Ik niet, wat moet ik met het boek is het een soort therapie met alle shit.. kom maar met een tweede boek over je leven met je dochter, ik wil daar meer over weten waarom ze je heeft vergeven, zou ik niet willen als het mijn moeder zou zijn. Alleen als ze echt meent dan wel maar ze meent het niet.. niks meent ze in haar leven zelfs de band met haar dochter niet.. Niet met Fred bemoeien.. #TeamFred…

Gast
Just me
november 8, 2020 10:03

Straks weer als aandachtshoer met als je zgn BNer vriendjes en vriendinnetjes (je weet wel, al diegene met die rode hartjes op je insta) vooraan op de Gay pride staan voor zgn erkenning en tegen al het homogeweld. Je tegelijkertijd, als al die vriendjes je niet zien, je laten onderspugen en vernederen voor geld door lui die er niet voor schromen dit ook te doen tegen mensen die er niet om vragen en betalen, met de dood soms tot gevolg. En dan vervolgens huilie huilie en een zgn zelfmoordpoging doen als je nota bene ZELF, onder invloed, het gemaakte filmpje van je vernedering de media in stuurt.
Ongelofelijke LOSER

Gast
ROTTERDAMMER
november 8, 2020 14:00
Antwoord op  Just me

Helemaal mee eens!

Gast
Berenboot
november 8, 2020 09:28

Christine van der Horst? Die heeft toch niks met deze bitch fight te maken?

Gast
Zalmneusje
november 8, 2020 09:26

MC, ff een terzijdetje: waarom zetten jullie de laatste reacties bovenaan? Zo moet je van beneden naar boven lezen voordat je een reactie plaatst. En ook de volgorde van reacties op anderen is verwarrend. Erg lastig en irritant.

Gast
Karbonade
november 8, 2020 09:30
Antwoord op  Zalmneusje

Rechtsboven de comments heb je de optie ‘Nieuwste’ of ‘Oudste’.

Gast
Jeroen Smit
november 8, 2020 09:25

Nick zat in de uitzending naar Patty te kijken en dacht mens waar heb je het allemaal over eerst over haar operatie toen haar nieuwe boek en daarna het feit dat het haar niet lekker zat dat er een ruziënde bn-er en goede vriend met een collega in de clinch zat dus is ze met de manager van Fred gaan appen in de auto. De Nobelprijs voor Vrede is hiermee bekend en de poedelprijs tevens ook.

Gast
Mink Vaillant
november 8, 2020 09:06

Een gesprek is pas een interview is je dat ook zo hebt afgesproken.

Gast
Noir
november 8, 2020 09:56
Antwoord op  Mink Vaillant

Klopt. Die Evert en Bart verdraaien alles om de boel aan te dikken .

Gast
Elisabeth
november 8, 2020 11:40
Antwoord op  Mink Vaillant

Zo is dat maar net Mink

Gast
Lisa
november 8, 2020 09:00

Vindt het echt iets voor SBS 6, in al hun programma’s halen ze mensen door de stront. Zetten ze mensen voor heel Nederland te kijk, iedereen mag je kapot maken met hun media. Maar o jee als het over hun zelf gaat, dan gaan ze zielig doen. Stelletje hypocrieten, anderen kapot maken maar zelf…… bah bah

Gast
Sjarl van Houten
november 8, 2020 09:16
Antwoord op  Lisa

Het gaat over Patty Poep hoor. Die leeft van schandalen en is zeker niet gestikt in haar eerste leugentje. Aandachtstrekkers willen aandacht, en als ze een ruzietje ruikt gaat ze zich ermee bemoeien. Zó klaar mee! Weg met haar!

Gast
Karbonade
november 8, 2020 08:59

Patty de geboren ruziezoeker gaat vredesbemiddelaar spelen tussen een verknipte aandachtsh0er en een berucht roddelbladmeneer.
Succes verzekerd. *Kuch*

Gast
Gast
BezigeBuur
november 8, 2020 08:44

Ik vermoed raakvlakken met een theatrale persoonlijkheidsstoornis.

Gast
Meesteres Hannie
november 8, 2020 08:53
Antwoord op  BezigeBuur

Doe daar nog borderline bij en een flinke snuif [!!] narcisme.
Dus eigenlijk zoals het gros van de aandachtshoeren dat zich BN’r noemt, alleen Fredje spant op dit moment wel de kroon.

Gast
Tycho Graagnat
november 8, 2020 08:43

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Brard loog zo ongeveer haar hele leven aan elkaar.
MC, klets mij even bij, Wie is de diva?????

Gast
Meesteres Hannie
november 8, 2020 08:40

Het houdt niet op, niet vanzelf.
En Fred? die trekt zich nog eens extra lekker af op de hoeveelheid aandacht die hij eindelijk krijgt.

Ondanks dat zijn leugenachtige valse ware aard van de nieuwe messias aan heel het volk verschenen is zal hij altijd het zielige jochie blijven dat met fluwelen handschoentjes gestreeld dient te worden, want dat is de uitwerking van een zogenaamde zelfmoordpoging. Manipulatie op zijn puurst, het trucje dat zware borderliners tot in de puntjes beheersen. En iedereen trapt erin. Behalve ik, dat moge duidelijk zijn.

Gast
Frank Drebbing
november 8, 2020 09:38
Antwoord op  Meesteres Hannie

Randstad nicht.

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
november 8, 2020 08:38

Sinds wanneer zijn 2 aspirientjes een zelfmoordpoging?

Gast
Bente
november 8, 2020 08:37

Mensen die vrijwillig naar Shownieuws kijken hebben ze sowieso niet helemaal op een rijtje…

Gast
Rob rtl
november 8, 2020 08:30

Hiermee is dan toch meteen bevestigd dat Fred het puur om de aandacht is tè doen. Die verdenking lag er al. Zich terugtrekken uit de media (24 uur?) om vervolgens direct terug te keren met een act op insta. Zelfmoord-poging doen maar dag later alweer fris en monter op insta. Zwaar depressief op zondag en op woensdag genietend van het zonnetje met ‘daaaaag schaaaaaaat’ op insta. Interviews geven maar dat ontkennen en GEEN AANGIFTE willen doen omdat dat bij Patricia niets opleverde (onvoorwaardelijke gevangenisstraffen, €30.000 schadevergoeding met proeftijd is niets?). Dit is wat coke met iemand doet.

Gast
M52
november 8, 2020 11:21
Antwoord op  Rob rtl

Niemand is perfect.Dus ook Fred niet,en liegen doen we allemaal wel eens. Er zijn wel meer bekende Nederlanders die veel meer gelogen hebben.

Gast
ROTTERDAMMER
november 8, 2020 14:01
Antwoord op  Rob rtl

Topreactie!

Gast
Mevrouw Plu- in ’t Hol
november 8, 2020 08:26

Goed gedaan Patty. Top uitspraak van je: maar ik was wel pro-Evert.

Gast
Zalmneusje
november 8, 2020 08:23

Fred is flink bezig in de vlek te blijven wrijven. Het maakt het er allemaal niet beter op voor hem.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen