Fred van Leer deed zelfmoordpoging, is ziedend op SBS 6

Fred van Leer is zondag uit zijn huis getakeld, omdat hij een zelfmoordpoging heeft gedaan. Hij was er bijna niet meer geweest. Dat zegt hij in een zeer emotionele videoverklaring op Instagram.

Fred van Leer Foto: Instagram

Na het uitlekken van een sekstape is Fred van Leer door een heel zwaar emotioneel dal gegaan. Hij doet zijn verhaal in een bijna vijftien minuten durende video op Instagram. “Ik begin dit filmpje met een zucht en dat is omdat ik eigenlijk nog helemaal niet klaar ben om iets van me te laten horen. Maar er gaan nogal wat wilde verhalen over mij de ronde en dat wil ik eigenlijk ontkrachten.”

Paniek na uitlekken sekstape

De eerste berichten dat er een sekstape rondging, bereikten Fred vorige week woensdag. “Dan ben je de weg kwijt en lijkt het alsof de wereld onder je voeten vandaan gaat en ben je compleet in paniek. Ik wist niet wat ik met mijn gevoel moest doen.”

Naarmate er meer berichten kwamen, werd de paniek steeds groter. “Ik ben in blinde paniek naar een heel goede vriendin van mij gegaan, die vlakbij woont. Ze heeft me opgevangen en toen is het hele circus begonnen met politie, recherche en een ambulance omdat iedereen zich zorgen maakte.”

Fred werd die nacht opgenomen in de Bouwman-kliniek, maar de daaropvolgende dagen en nachten werd hij continu omringd door vrienden en familie. “Ze hebben mijn telefoon afgenomen, omdat daar heel veel trash en ellende op binnenkwam.”

Vrees voor tv-carrière

Heel even vreesde Fred dat zijn tv-carrière in duigen lag. “Mijn werk is mijn DNA. Omdat alles zo onzeker is, maakte ik me over alles zorgen. De schaamte die ik heb. Niet alleen mijn vrienden hebben het filmpje gezien, maar misschien jullie allemaal. Ik heb ook mensen gehoord die het niet hebben willen zien en daar ben ik dankbaar voor. Mijn familie ziet het, mijn moeder ziet het. Die dag is een hel, ik kan niet anders zeggen.”

Zondag was een zwarte dag voor Fred. Hij besloot stiekem op een tweede telefoon te kijken. “Ik was in complete paniek. Zonder in details te treden – en ik heb heel lang nagedacht of ik dit nou wel of niet wilde zeggen, maar ik ga het wel zeggen want ik wil de regie in eigen hand nemen – maar ik heb me zelf iets aangedaan.”

Zelfmoordpoging

Bijna was Fred er niet meer geweest. “Omdat er zo veel goede mensen in mijn omgeving zijn, ook mensen die arts zijn: ze hebben heel accuraat en snel kunnen handelen. Door deze mensen en door ook de ambulancedienst, politie en brandweer ben ik er nog. Daar ben ik heel dankbaar voor.”

De RTL-ster werd uit zijn huis getakeld en daar werden foto’s van genomen. “Ik wil de buurman of degene die de foto’s heeft gemaakt ongelooflijk bedanken. Ik had die foto’s echt heel graag in mijn foto-album willen hebben, dus hartelijk dank daarvoor, maar je hebt me ook heel veel pijn gedaan.”

Ziedend op SBS 6

Op basis van die foto’s – te zien was hoe Fred uit huis werd getakeld met een deken over zijn gezicht – besloot het SBS 6-programma Hart van Nederland te melden dat hij overleden was. “Dat is ongelooflijk.”

SBS 6 heeft hem daar veel pijn mee gedaan. “Als mijn moeder of familie lezen dat ik dood uit mijn huis ben getakeld: dat is vreselijk. De reden dat ik door de brandweer uit mijn huis ben getakeld, is dat ik in een oud herenhuis woon. Ik kon niet met een brancard van boven naar beneden.”

De zender heeft alle journalistieke normen overschreden, vindt hij. “Als je dan toch een statement krijgt van mijn management, hou dat dan even aan. Als je een goede journalist bent, dan zorg je ervoor dat datgene wat je opschrijft, waar is.”

Shownieuws-deskundige Albert Verlinde suggereerde dat dat dekentje dan uit ijdelheid geweest moest zijn. Lariekoek, zegt Fred. “Dat had niets te maken met of ik er leuk uitzag, want daar was ik op dat moment echt niet mee bezig.”

‘Zin in de toekomst’

Aan het eind van zijn emotionele video bedankt Fred de mensen die hem hebben gesteund en de hashtag ‘TeamFred’ zijn begonnen. “Ik had het fantastisch gevonden als er drie jaar geleden ook de hashtag ’TeamPatricia’ was geweest.”

Er zijn genoeg mensen zónder zo’n groot vangnet en die kunnen het misschien níet aan, benadrukt hij. Nu is Fred naar eigen zeggen in veel betere doen. “Ik kan het aan, ik heb heel veel zin in de toekomst en we gaan binnenkort weer heel veel lol maken met z’n allen.”

De videoverklaring van Fred van Leer kunt u hier bekijken.

Geen aangifte

Fred doet ook exclusief zijn verhaal op pagina Privé in De Telegraaf, dat leest u hier. Hierin zegt hij onder meer geen aangifte te hebben gedaan. “Dan gaat het nog ik weet niet hoelang mijn leven beheersen en dat wil onder geen enkele voorwaarde. Ik ben een blij en opgewekt mens en dat wil ik ook zijn en blijven.”

Het filmpje is níet vrijwillig tot stand gekomen, vervolgt Fred. “Het gebeurt niet vrijwillig. Het is in die zin ook geen seksfilmpje. Dat je het samen maakt en dat een hacker het van je telefoon haalt en deelt. Het is echt allemaal te erg.”

170 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bianca
november 14, 2020 01:44

Lieve Fred, je bent er gelukkig nog. Hou vol je kunt het. Ik kijk graag naar alle programma’s waar je in zit. Ik ben groot fan van je. Hoop dat ik nog lang van je mag genieten. Je doet het super.

Gast
Tomas
november 12, 2020 20:00

Laat je niet meeslepen met al hun verhalen. Het is alleen maar om je focus op hen te houden en niet op jezelf. Doe er niet aan mee.. hou je energie voor jezelf en ontdek je eigen talent en wat je gelukkig maakt.

Gast
Tomas
november 12, 2020 19:58

Wat een figuren zijn t ook die BN’ers. Het stelt allemaal niet zoveel voor zonder de glitter en Glamour.. geef mij maar de “gewone” Nederlander. Veel gezelliger.

Gast
Kwaaie Pier
november 7, 2020 11:46

Wat een toestand

Gast
Marianne
november 7, 2020 08:51

Lieve Fred ik hou van je.
Ik vind het erg knap dat je dit naar buiten heb gebracht. De video heb ik niet gezien en hoef ik ook niet te zien. Met tranen keek ik naar jou toen jij vertelde wat jou was overkomen. Ik dacht gelijk aan mijn eigen jeugdige tijd. Dit wat gebeurd is maak dat je geen mensen meer kan vertrouwen. Maar ik weet dat jij een warm persoon ben van binnen en die straal ook uit. Ik geniet dagelijks van jou op de tv en hoop dat je dat nog lang blijft doen. Ik hoop dat de mensen die jou dit leed hebben heel gauw de bak in gaan. Ieder mens is Uniek, dus jij ook Fred.
Love you.

Gast
S. Noorman
november 7, 2020 00:25

Mediacourant, jullie plaatsen dit en daar achteraan een walgelijk stuk wat oetlul Jan Roos van het filmpje vond. Jullie zijn net zo waardeloos als sbs6.

Gast
Luister
november 6, 2020 18:30

Wat een jankgezicht!

Gast
Netje
november 6, 2020 17:11

Lieve Fred, heel dapper dat je je verhaal verteld. Ik hoef “het” filmpje niet te zien. Ik wens je heel veel sterkte. Gelukkig heb je veel lieve mensen om j heen liefs netje

Gast
Een vrouw uit het leven
november 6, 2020 20:12
Antwoord op  Netje

Fred laat het los ik heb met veel mensen gewerkt. In ieder mens zit een verlangen naar vreemde dingen onder de lakens. Niemand komt er voor uit. Laat het los het was een moment opname,in een wilde bui. Succes jongen laat iedereen je steunen om naar je programma s te kijken. Je doet het goed op tv dat staat los van je privé leven. En wat is de gene die jouw dit aandeed een mafkees. Xxx

Gast
Donny
november 6, 2020 15:30

Nep tranen ik heb jiu gewoon gebruikt sletje

Gast
S. Noorman
november 7, 2020 00:25
Antwoord op  Donny

Ben je niet helemaal goed in je hoofd?

Gast
Rob
november 7, 2020 07:45
Antwoord op  S. Noorman

Ga in je bed huilen mens

Gast
Donny
november 6, 2020 15:27

Huilebalk

Gast
Leentje
november 6, 2020 15:10

Sterkte Fred Laat je niet kapot maken.Je bent wie je bent daar is niets mis mee.Stay strong.Je komt er wel doorheen

Gast
Lisa
november 6, 2020 13:04

Fred heel erg veel sterkte … weet dat er heel veel mensen van je houden, je bent een topper

Gast
annaaas
november 6, 2020 12:36

Veel sterkte Fred dat als eerste!
maar …

Boos op SBS,

MAAR wel een interview geven aan Albert Verlinde die bij SBS werkt?

Gast
peter r d v
november 6, 2020 12:20

Het stikt hier ineens van de verveelde huisvrouwtjes die normaal op shownieuws of vivaforum hun dagen slijten.

Gast
Dalila
november 6, 2020 11:56

Wat vreselijk voor je Fred, ik zou egt nu alles achter je laten en juist kijken maar de toekomst die kan je zoveel moois nog brengen..en juist waar je ooit een fout in heb gemaakt dat gebeurd je nooit een tweede keer? Iedereen heeft wel iets verschrikkelijks in zijn leven gedaan of meegemaakt wat uit is gelekt jammer dan”..daarom zijn wij mensen en fouten zijn eenmaal menselijk!”
Forget it !!!

Gast
Karin Bakermans
november 6, 2020 11:43

Blijf jezelf fred zoals ik je ken van tv. Ik heb ook geweigerd te kijken en gevrsasgd om alles te verwijderen. Je bent een topvent. Lieve Fred laat sommigen lachen en bedenk dan beter dat hij lacht dan iemand met gezond verstand. 💝🥰😍😘😍🥰💝

Gast
Sowieso
november 6, 2020 11:41

Juist dat filmpje met zijn commentaar schept bij mij vragen. Hij is kwaad op iedereen.
Is het niet zijn eigen levensstijl die risico’s met zich meebrengt? Wie nodigt hij thuis uit?
Natuurlijk is het een rotstreek, maar ik zie geen zelfreflectie. Hij legt helemaal niets uit, ik begrijp er nu niets meer van.
Als je echt aangerand bent doe dan aangifte!
Hij zegt zonder aangifte kies ik voor mijn geluk;
slecht voorbeeld dan, iedere aanrander kan zo zijn gang gaan, zeg dat vooral niet op social media!!
Of is het anders gegaan?

Gast
Colinda
november 6, 2020 11:47
Antwoord op  Sowieso

Eens met jou.

Gast
luna
november 6, 2020 11:32

sterkte fred

Gast
Goedele
november 6, 2020 10:18

Zelfs op fora wordt je er af geflikkerd als je niet meejankt met deze aandachtshoer Fred. De wereld is knettergek geworden!!

Gast
S. Noorman
november 7, 2020 00:27
Antwoord op  Goedele

Of jij bent knettergek. Fatsoen heb je in ieder geval niet

Gast
Fam van de Werken
november 6, 2020 09:54

Fred je bent een topper en laat je niets anders wijs maken. Persoonlijk heb ik heel bewust niet gezocht of gekeken naar het filmpje omdat ik daar totaal de meerwaarde niet van zie. Kop op en blijf aub je heerlijke eigen zelf!!

Gast
Gast
november 6, 2020 10:17
Antwoord op  Fam van de Werken

Hi Fred, hier ben ik helemeel mee eens.
Zie ook de meerwaarde er niet van!
Heel veel sterkte!!

Gast
Angela
november 6, 2020 09:47

Lieve Fred, ik wens he heel veel kracht en liefde toe. Ook hoop ik dat je de opmerkingen van mensen die te dom zijn om te ademen links kunt laten liggen. Ik vind je een topper!😘

Gast
robert
november 6, 2020 08:33

Deze aandachttrekker spoort natuurlijk al heel lang niet. Wij hebben het er thuis even over gehad; laat je gewoon niet in dit soort omstandigheden filmen, dan kan het ook niet tegen je gebruikt worden. En ik snap ook niet als hij zegt dat zijn moeder en familie dat filmpje hebben bekeken. Die kunnen, net als Peter R de Vries met zichzelf afspreken om het niet te doen. Ik voel die behoefte ook niet. Fred is net als Gordon sowieso heel labiel en er ligt ook een verantwoordelijkheid bij zenders en producenten om niet alleen aan dit soort zielepoten te willen verdienen.

Gast
Gast
november 6, 2020 10:18
Antwoord op  robert

Zielig antwoord!

Gast
J. Bloemheuvel
november 6, 2020 11:32
Antwoord op  robert

Beter had het niet onder woorden kunnen worden gebracht.

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:29
Antwoord op  robert

Er is er hier maar 1 zielig en dat ben jij. Ga Fred niet met Gordon vergelijken, dat is een compleet ander persoon.

Gast
Willie
november 6, 2020 08:19

Man stop met je promotie van je zelfdoding poging voor aandacht.. Ga lekker in therapie.

Gast
Bianca
november 14, 2020 02:04
Antwoord op  Willie

Wat ben jij voor persoon om zo dom te reageren. Ik heb hier geen woorden voor.

Gast
Fietje
november 6, 2020 07:43

Lieve Fred, ik begon net aan je te wennen en leuk te vinden na het programma waar is de mol. Probeer aub boven de etters te staan die jou dit aangedaan hebben. Wat jij doet privé daar heeft niemand iets mee te maken, een video ervan maken is wel een beetje dom. Wees sterk en ga door met je programma’s en kop op.

Gast
Gast
november 6, 2020 10:19
Antwoord op  Fietje

Eens!!

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:29
Antwoord op  Fietje

Volledig met je eens

Gast
Hera
november 6, 2020 06:16

Oh god heb je die aandachtstrekker weer met zijn zelfmoord poging die natuurlijk net zoals bij elke bn-er om de aandacht draait. Overduidelijk.

Gast
Gast
november 6, 2020 10:21
Antwoord op  Hera

Waarom zo’n haat reactie!

Gast
Goedele
november 6, 2020 10:29
Antwoord op  Gast

Omdat het zo is!!!

Gast
Johan
november 6, 2020 14:11
Antwoord op  Hera

Hoe hard en empathieloos kun je zijn.
Het zou een fantastische wereld zijn met alleen maar figuren van jou kaliber

Gast
S. Noorman
november 7, 2020 00:29
Antwoord op  Hera

Nee,jij vraagt geen aandacht met je nutteloze reactie.

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:32
Antwoord op  Hera

Heb jij niet geleerd om normaal te reageren ipv die irritante haat reactie neer te zetten. Wat heeft Fred jou ooit gedaan dat je zo doet. Zelfmoordpoging doe je nooit zomaar, dat doe je uit pure wanhoop. Maar dat woord komt niet in jou woordenboek voor, en respect al helemaal niet.

Gast
El idioto
november 6, 2020 05:42

Bezint eert ge begint.

Gast
Kiesman
november 6, 2020 05:59
Antwoord op  El idioto

Haha dat zei Willem ook, voordat hij de Rabobank de schuld van alles gaf :) #probleemwijken

Gast
Kiesman
november 6, 2020 04:39

Dit is uiteraard fäké nęws. En Fred hoort spoedig van mij want dit pikken de kiesmannen niet.

Gast
Nmbol
november 6, 2020 04:24

Ik vindt dit zo hart verscheurend voor hem mensen weten gewoon niet wat ze een ander aan doen hebben wij nu niks beters te doen in dit land dan zich met iedereen te bemoeien ik vindt dit buiten sporig gedrag echt waar het zal je zelf maar zijn die daar licht je wil je dit toch ook niet schandalig gewoon en toi toi toi voor fred

Gast
Goedele
november 6, 2020 10:31
Antwoord op  Nmbol

Mens, ga eerst eens leren om fatsoenlijk Nederlands te schrijven. En dan probeer je het daarna nog eens.

Gast
Liet
november 6, 2020 11:31
Antwoord op  Goedele

Toon jij es wat respect voor de ander en kom dan es terug…. 👎

Gast
Johan
november 6, 2020 14:14
Antwoord op  Goedele

Jij bent gewoon een stuk stront, met jou reacties

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:35
Antwoord op  Goedele

Respect is bij jou heel ver te zoeken

Gast
Elisa
november 6, 2020 04:20

Lieve Fred. Mensen hebben er geen donder mee te maken wat jij wel en niet doet als het om jouw privéleven gaat. En dat mensen er ook lol in hebben om je naam te grabbel te gooien. Ik kan mij heel erg goed voorstellen als er iets dergelijks gebeurt, dat de grond onder je voeten weggeslagen wordt en je het liefste letterlijk in de grond weg zou willen zakken. Ik kan er met mijn verstand niet bij als mensen iets van jou te weten komen, wat je graag prive wilt houden, zij jou maar al te graag tot de grond toe willen afbranden. Gelukkig zijn er ook mensen die je door dik en dun blijven steunen. Als je kwetsbaar bent komen zij als hongerige leeuwen op je af. Ik hoop als je de kracht weer terug gevonden hebt, jij zult beseffen dat deze mensen de knip voor hun neus niet waard zijn. Zelf was ik er erg verdrietig van geworden van het nieuws dat je een zelfmoordpoging gedaan had. Ik heb zelf ook heel erg veel meegemaakt en weet uit ervaring dat de mensen die het het leuk vinden je nog verder de grond in te trappen hele zielige infantiele mensjes zijn. Hou je taai. Je zit nu even in een diep dal, maar ddar kom je weer uit.

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:36
Antwoord op  Elisa

Mooi gezegd Elisa.

Gast
Auguust
november 6, 2020 02:38

Ik weiger zelf nadat soort filmpjes te kijken. Pensen die deze online zetten hebben een zieke geest! Het ergste is de doodverklaring door SBS6. Dat zooitje rioolratten zou ik juridisch aanpakken want die bende van John de Mol denkt maar dat ze alles maar kunnen doen.

Gast
Ton
november 6, 2020 01:29

Fred, ik heb het filmpje niet gezien, ben ook totaal niet in geïnteresseerd. Vindt het vreselijk wat er met je is gebeurd. Maar maak het niet groter dan het is. Laat het toch gewoon achter je. Zo erg is het ook allemaal niet. Je moest eens weten wat er allemaal gebeurd, die mensen schreeuwen nu het hards. Laat ze het lazarus krijgen ! Gewoon doorgaan en niet omkijken.

Gast
Muurbloempje
november 6, 2020 01:18

Ik hen t filmpje gestuurd gekregen. Omg wat een zooitje. Echt heel raar hem te zien spelen. En de teksten op zijn lichaam wat is daar de bedoeling van. Ik wens hem heel veel sterkte!

Gast
Foef
november 6, 2020 00:56

Man wat een reactie’s vooral de negatieve,
Wat is de wereld verrot velen hebben hun veroordeling al klaar.
Waarom kan men z’n medemens niet in hun eigenwaarde laten.
Te triest voor woorden

Gast
Louis
november 6, 2020 00:38

Albert verlinden valse nicht iedereen afzeiken en pubkieks geil maar ojee als hij zelf in de picture komt dan is leiden in last. Dan over dekentje uit ijdelheid man man wat een gevoelloos mens ben jij. Al die roddels triest

Gast
😷Paulus
november 6, 2020 00:31

😷Relativerend, een sex tape komt niet uit de lucht vallen. Meneer wist donders goed dat ie gefilmd werd. Hij had moeten weten dat er risico aan kleeft🤔. Maar nee hoor. Hij wou effe laten zien hoe geil 🤗hij wel niet is.achteraf huiliehuilie doen😢😢. De 🤬🤬dompies hier die dit niet snappen, stuur hem een kaartje zou ik zeggen. Stelletje hypocrieten.

Gast
Cynthia
november 6, 2020 02:34
Antwoord op  😷Paulus

Wouw wat ben jij een lul ! Hoe kan je dit zegge ! Er zijn altijd mensen uit op bekende Nederlanders te grazen te nemen! En dat mag niet op.deze manier fred is een fantastische man en dit verdient hij niet ! En jij heb geen idee hoe het is om dit te overkomen ! Je snap niks van hoe het werkt in zo’n wereld ! Je bent zelf hypocriet!

Gast
😷Paulus
november 6, 2020 08:42
Antwoord op  Cynthia

😷Je bent niet alleen blond, maar ook oerlelijk lijkt mij. Ik hoef niet naar rukkende poepstampers te kijken.

Gast
Goedele
november 6, 2020 10:34
Antwoord op  Cynthia

Dom wicht. Lekker meejanken met een drugsverslaafde die erop geil om vreemde kerels via een app in huis te halen. Als volwassen vent zou je beter moeten weten…………

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:38
Antwoord op  Goedele

Dom wicht? Kijk eerst eens naar jezelf. En oordeel dan over een ander.

Gast
Cynthia
november 6, 2020 02:36
Antwoord op  😷Paulus

En daarnaast heb je blijkbaar wel even naar filmpje gekeken? Dat is past triest zulke dinge worde uit gelekt is al verschrikkelijk omdat mensen gebruik make van bekende nederlander ! Dit moet niemand dele ! Waarom wil.je graag deze sensatie kijke omdat je zelf geen sex leven heb ??

Gast
Tink
november 6, 2020 05:37
Antwoord op  😷Paulus

Paulus de boskabouter weet helemaal niet waar hij over praat. Hij geilt zelf op dit soort filmpjes omdat hij zelf de kast niet uit durft te komen en omdat geen enkele man op hem geilt kijkt hij dit soort filmpjes want zoals zijn naam al zegt… Hij zal zelf wel een pinkie hebben. Haha wat een loser ben je om hier zo dom op te reageren. En wat zal die man trots zijn op zichzelf die dit fimpje op internet heeft gezet, chapeau. Wat een eikel ben je dan, waar was je op uit? Als ooit bekend word wie dit heeft gedaan nou dan mag je je eigen doodvonnis gaan tekenen knul en in de hoop dat het bij jou wel lukt. #iedereenhoudtvanFred… Hij is een legende hier in Nederland

Gast
Colinda
november 6, 2020 12:16
Antwoord op  Tink

doe jij anders ook ff normaal met je slijmerige iedereenhoudtvanfred. Praat voor jezelf, regenboog
mongooltje.

Gast
😷Paulus
november 6, 2020 15:35
Antwoord op  Tink

😷Ik heb zelf een mooie chick met mooie ronde billen waarop ik geil. 🤬OETLUL!

Gast
Bianca
november 14, 2020 01:40
Antwoord op  Tink

Ben het compleet met je eens. Fred is een wereld vent.

Gast
Puk
november 6, 2020 08:06
Antwoord op  😷Paulus

Dan heb jij t filmpje niet gezien als je dat zegt. Hij is gedrogeerd en te grazen genomen.

Gast
😷Paulus
november 6, 2020 09:42
Antwoord op  Puk

🤔🤔🤣🤣

Gast
Ron
november 7, 2020 10:30
Antwoord op  😷Paulus

Helemaal mee eens.

Gast
Rampo
november 7, 2020 10:37
Antwoord op  Ron

Jij bent dan ook een lul.

Gast
Klaasje
november 6, 2020 00:07

Sneu!

Gast
Xxxx
november 5, 2020 23:44

En zo blijkt maar weer internet, facebook, instagram en noem alles maar op maakt de mensheid tot een grote hel op aarde! We zien het nu weer met die leraar in Rotterdam over die cartoons die ondergedoken is. Het maakt meer kapot dan de mensheid lief is!

Gast
Josefien
november 5, 2020 23:33

In jouw filmpje heb ik helemaal geen interesse. Ik wil dat filmpje van Gordon nou wel eens zien.

Gast
Xxxx
november 5, 2020 23:30

Fred.Lieve jongen. Laat iedereen die je deze ellende bezorgt heeft de pleuris krijgen. Wat jij privé doet op sexgebied gaat niemand ene flikker aan. Je bent een lieve gevoelige jongen daar ben ik van overtuigt. Hou je rug recht kerel. De mensheid is hard en heel gemeen moet je weten. Je mag er zijn jongen. Ik hoop met heel mijn hart dat je veel kracht en liefde mag vinden om hier uit te komen. Je moet maar zo denken. Ze kunnen beter over je fiets lullen dan andersom. Veel sterkte Fred!

Gast
Chelsey
november 5, 2020 22:59

Goed dat je wat van je laat horen! Ben ontzettend blij dat je poging om jezelf van het leven te beroven is mislukt! Het is inderdaad helaas wel vrij zichtbaar dat je er nog niet klaar ervoor bent, om weer in de spotlight te gaan staan en heel veel lol te gaan maken en beleven. Dat komt later wel, wanneer je jezelf ervan bewust hebt weten te maken, dat je in de tijd voorafgaand aan dit incident, misschien iets té veel lol in je leven wenste af te dwingen. Probeer je leven iets eenvoudiger te maken voor wat meer rust en plezier. Immers geleefd worden door alle dingen die gedaan moeten worden doordat je jezelf confronteert met een te vol en te druk leven, waarbij ook nog eens té veel lol gebruikt wordt om stoom af te blazen, is helaas niet een middelvinger naar The Sytem, maar een groot middelvinger naar jezelf met alle nare gevolgen van dien! Leef voor jezélf beste Fred, wees dus niet zoals een kaars die zijn omgeving alleen verlicht wanneer die zichzelf opbrandt! Niet alleen siert het je dat je de zaak rondom de achteloze daders laat rusten, maar is de wijze waarmee je hiermee omgaat een heel wijs teken dat je bereidt bent gebruik te maken van de bijwerkingen van de remedie die jou in het leven is toegeworpen! Vergeet alsjeblieft de mensen niet te waarschuwen voor de grote risico’s die hangen aan het maken van videobeelden! Heel veel beterschap én sterkte toegewenst!

Gast
Nic
november 6, 2020 00:24
Antwoord op  Chelsey

Wat een prachtige reactie, Chelsey!

Gast
P. Hoet
november 6, 2020 09:56
Antwoord op  Chelsey

👍👍👍👍👍mooi gezegd

Gast
456
november 5, 2020 22:33

Hij heeft GEEN interview met de Telegraaf gehad, meldt hij op zijn instagram. Ratten bij die krant!

Gast
Brigitte B
november 6, 2020 01:01
Antwoord op  456

Pff waar slaat dat nou weer op

Gast
Cynthia
november 6, 2020 02:38
Antwoord op  456

Ow screw you ! Homofoob ! Kranten zijn tegenwoordig ook 1 groot leugen aan “nieuws “

Gast
Mappy
november 5, 2020 22:31

Ik vind dit verhaal heel erg voor alle jongens en meiden die nog uit de kast willen komen. Geer en Goor en de leeuw en de anal parade maken het je al niet makkelijk je ouders te overtuigen dat gay zijn gewoon is, nu krijg je ook nog eens zo’n filmpje. Fred ik had jou toch intelligenter ingeschat.

Gast
Knappert
november 5, 2020 22:26

Fred je bent een kanjer, doe je kroon op je hoofd en geniet van je succes!!
Iemand met een zieke geest plaats jouw mooie film op internet, die is gewoon jaloers op je mooie sexy body en lieve persoonlijkheid! En iedereen die gezond is geniet van sex, geen taboe!!!
Deze hater wou jou ziel kwetsen, omdat hij onwijs lelijk is van binnen en buiten!!!
Veel liefs dikke knuffel en kom in je kracht lieve Fred!

Gast
Cola Cola
november 5, 2020 23:44
Antwoord op  Knappert

Doe jij het even voor?

Gast
Renske
november 6, 2020 01:57
Antwoord op  Knappert

Doe even normaal

Gast
Renske
november 6, 2020 01:59
Antwoord op  Knappert

Doe even normaal.

Gast
Mappy
november 5, 2020 22:23

Ik heb een nieuw programma concept voor John. Het perfecte filmpje.

Gast
Viltstift
november 5, 2020 22:02

Doorsmeer suckul met spijt. Ja het is triest dat digitale privacy zo een wankel iets is. Zou toch priority nummer een moeten zijn. Maar met quantum computing is niks veilig. Echter dat is geheime diensten tech voornamelijk.

Gast
Corrector
november 5, 2020 21:49

Als het door een hacker van zijn telefoon is gehaald, is dat erg. Temeer het geen vrijwillige actie was wat erop te zien is, aldus Fred. Allemaal meer dan erg als het klopt. Dan blijft bij mij de vraag hangen: waarom heb je en bewaar je zo’n filmpje dan? Doe weg, dan kan het ook niet uitlekken of gehackt worden.

Gast
Tom
november 5, 2020 21:27

En dan blijft er een zielig, labiel tegen niets bestand mannetje over. Bla bla bla verder nix.

Gast
Renske
november 6, 2020 02:03
Antwoord op  Tom

Nee jij trekt volLe zalen.

Gast
Qqtrf
november 6, 2020 03:31
Antwoord op  Tom

Lowlife

Gast
Bart
november 5, 2020 21:20

Het was een lang en warrig verhaal maar hij verteld dan weer niet hoe het heeft kunnen gebeuren en of hij een idee heeft wie dit heeft gedaan. Geen fan van Fred maar hoop dat het snel beter met hem gaat.

Gast
Deug niet
november 5, 2020 20:27

Vlgs h finkers plegen mannen 5 x zoveel keer meer zelfmoord Dan vrouwen. Conclusie mannen zijn handiger, behalve al je fred van leer bent

Gast
Upprepa
november 5, 2020 20:36
Antwoord op  Deug niet

Ja, goeie grap. Maar Herman Finkers weet beter dan jij wanneer je die wel of niet kunt maken.

Gast
SHOW NIEUWS SBS KANAAL 37
november 5, 2020 20:01

jaja dat is sbs 6 het is en blijft een zender voor woonwagen kamp volk of de moderne manier camping zender de mol moet zich dood schamen . of vind hij dit wel leuk ik denk het wel tuig van de richel

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen