BN’ers over vaccin: Patricia Paay en Peter R. de Vries zeggen ja

Er zijn weer wat BN’ers die zich hebben uitgesproken over het coronavaccin: Patricia Paay en Peter R. de Vries verklaren dat ze zich graag laten inenten. Dat was vrijdagavond te zien in de talkshow Beau.

Patricia Paay en Peter R. de Vries Beeld: Beau

Er heerst bij BN’ers grote verdeeldheid over het coronavaccin. Carry Tefsen (82) wil niet, André Rieu (71) ook niet, Ali B (39) zit in het twijfelkamp, Gordon (52) laat zich wél inenten, maar Berget Lewis (49) en Shirma Rouse (40) zijn erg sceptisch.

Beau van Erven Dorens vroeg vrijdagavond weer een aantal talkshowgasten naar hun mening. “Ik doe de hele week al een soort vaccinatierondje: wie doet er mee en wie doet er niet mee? Tot mijn verbazing doen er eigenlijk heel veel mensen niet mee.”

Gerald, Mart en Patricia

Advocaat Gerald Roethof: “Ik ben geen fan van spuitjes, dus liever niet. Mijn ouders zijn iets ouder, dus als er heel lang op me ingepraat wordt laat ik het misschien doen, maar voor mezelf zou ik het niet doen.”

Mart Smeets: “Geen seconde getwijfeld. Ik ben 73, kwetsbaar, dor hout, wat wil je nog meer?”

Patricia Paay: “Ja, 71, dus ik doe het ook maar. Wel ja, joh. Ik wil het wel doen.”

Michiel Vos: “49, kwetsbaar, ik doe zeker mee. Ik sta meteen vooraan.

Peter R. de Vries en OG3NE

Peter R. de Vries was stellig: “Zeker meedoen, ja.”

Shelly Vol van OG3NE: “Ik vind het twijfelgeval. Ik vind het moeilijk, maar ik denk wel dat ik neig naar ja.”

Zusje Amy: “Ik twijfel wel hoor. Ik zit een beetje met een weegschaal van: ik weet niet wat ik in me gespoten krijg. Ik denk: misschien heeft het effect voor later, omdat ik best wel jong ben. Maar als ik het niet doe, kan het ook fataal zijn voor mij.”

Peter kritisch: “En wat zit je nu te drinken? Weet je wat daarin zit?”

Zusje Lisa: “Ik twijfel ook, maar ik neig wel naar de ja. Je zit nog te wachten op dat die proefperiode netjes is afgerond.”

En Beau? “Zet hem er maar in, vanavond nog. Gooi er maar in!”

46 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Arian
november 22, 2020 19:55

Maar warme tapbier neutraliseert het vaccin, dus heeft het weinig zin.

Gast
Paul Dino
november 22, 2020 15:36

Alle “sterren” die ja zeggen, worden betaald door Dr Frankenstein Jonghe , of hoe die dracula shoeboy ook heten mag.
En allemaal in OP! langskomen, die krijgen nog een bonus.
(uiteindelijk worden ze helemaal niet gevacst, want het klootjesvolk moest gevacst worden, dus dmv (vallende) sterren in te zetten gaan ze dat proberen.

Gast
Harry :-D
november 22, 2020 09:23

Dûh! Peter R. de Vries zegt OVERAL ‘ja’ op….

Gast
ROTTERDAMMER
november 21, 2020 20:36

Dat botox veenlijk Paay staat toch al jaren op sterk water? Inenten is dus zinloos….

Gast
Elevator
november 22, 2020 09:32
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Kunnen dit soort reacties niet worden verwijderd ?

Gast
mrGer
november 22, 2020 09:46
Antwoord op  ROTTERDAMMER

Sinds de mogelijkheid anoniem iedereen en alles de maat te nemen blijkt dat we vooral een cynisch volkje zijn geworden. Beledigen om het beledigen, maar als er zo nu en dan eentje voor de rechter wordt gedaagd blijkt het toch ook gewoon weer een werkeloze witte man van middelbare leeftijd te zijn met nogal beperkte verstandelijke vermogens die niet verder komt dan een gestotter dat het allemaal zo niet bedoeld was, zal nu niet anders zijn, trots zeker ook nog?

Gast
Maup Caransa
november 22, 2020 10:08
Antwoord op  mrGer

Zo is het je kunt de knop huisregels rechts onderaan eerst lezen voor je een reactie plaatst.

Gast
Jack
november 22, 2020 11:45
Antwoord op  mrGer

Sinds de mogelijkheid om cameratoezicht in te zetten bij woningen, pinautomaten en winkels met luxeartikelen blijken de verdachten meestal zwarte mannen te zijn met nogal beperkte verstandelijke vermogens die snotterend laten weten dat zij toch zo zielig zijn en dat het allemaal niet zo bedoeld was?
Als het benoemen van realiteit teveel voor je is ben je kennelijk nog niet volwassen.
Dwaas.

Gast
Kwaaie Pier
november 21, 2020 20:01

Bij Paries  kan het geen  kwaad alles is toch plastic bij haar

Gast
Corry Jankbal
november 21, 2020 18:57

U wilt vliegen? U wilt op een cruise? Wintersport? U werkt met kwetsbare groepen? Dan verplicht vaccineren. Geen zin? Dan geen vliegvakantie of u moet ander werk zoeken!

Gast
Ron
november 21, 2020 23:03
Antwoord op  Corry Jankbal

Welnee. Wat een BS.

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Ron
Gast
Jan
november 21, 2020 23:57
Antwoord op  Ron

Wat krijg je betaald voor jouw bullshit?

Gast
Corry Jankbal
november 21, 2020 18:55

Het Kabinet zou zich als eerste moeten laten inenten. Zo geven ze het goede voorbeeld en voorkomen ze dat complotgekkies gaan redeneren dat er wel iets mis zal zijn met ’t vaccin.

Gast
Jan
november 21, 2020 23:57
Antwoord op  Corry Jankbal

Dom om de leiders te volgen.

Gast
Help
november 21, 2020 18:40

Ik moet het nog zien. Geen sterveling weet nu de gevolgen.
Denk eens aan Softenon en de gevolgen. Ook niet langdurig getest.
Natuurlijk kan vaccinatie helpen. Maar we weten niet eens alles over covid-10.
Laat je niet opjagen door het mediakartel.
Zoals mondkapjes. Volgens De Jonge en de RIVM baas, totaal geen wetenschappelijk bewijs. En ineens: verplicht. Tuurlijk.

Gast
Help
november 21, 2020 18:41
Antwoord op  Help

covid-10 = covid 19

Gast
Jan
november 21, 2020 23:58
Antwoord op  Help

Verplicht zodat zij kunnen zien hoe ver wij gaan in onze onderwerping.

Gast
RNuchtere blik
november 22, 2020 09:28
Antwoord op  Help

Zit je nu ook hier je je vooringenomen flauwekul te verkondigen. Softenon is iets van vele decennia terug. De medische kennis is inmiddels wel wat verbeterd. Bovendien wordt er bij de Covid vaccins voortgeborduurd op kennis die verworven is bij het maken van vaccins voor andere virusinfecties. Ze zijn dus niet “from scratch” begonnen.

Dat jij geen vaccin wil, prima. Maar ga anderen niet vervelen en beinvloeden met je op niets gebaseerde waangedachten. Zodra je over een mediakartel begon wist ik eigenlijk al genoeg; de regering deugt niet, de farmaceutische industrie deugt niet, de media deugt niet, alles is een complot, 5G deugt niet, Trump wordt beroofd van zijn overwinning en de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden. Oftwel…internetgekkie.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door RNuchtere blik
Gast
Maup Caransa
november 22, 2020 10:10
Antwoord op  Help

Softenon jaren 50.

Gast
Leo knots
november 21, 2020 18:37

Al dat enge grachtengordel volk zegt ( en zeker als ze ervoor betaald krijgen) dat ze voor inenting zijn. Elk weldenkend mens buiten die enge club vragen ze niet

Gast
Leo knots
november 21, 2020 16:49

Fijn voor ze. Dat enge mens kan zich ook gewoon vol laten pissen, ook leuk. Allemaal prive

Gast
Peter
november 21, 2020 15:41

Het enigste wat Patricia weet is wat je moet doen wanneer je door een kwal in tong wordt gestoken.

Gast
de Jonge is de duivel
november 21, 2020 15:28

Volgende week aan de praat tafels Hans van der Togt, Erica Terpstra en Henny Huisman allemaal voor het inspuiten van het vaccin, Lange Frans, Barbie en JayJay allemaal tegen het inspuiten van het vaccin. Ijdeltuit Diederik Gommers gast beide opinies duiden. En nog een paar van die nieuwe faalhazen uit de ziekenhuizen.
Supersterren voelen zij zich. Betaald door de farmaceuten dus het kan niet op. €2500 voor een TV optreden. Gouwe tijden zo’n pandemie. Rutte laat rond en kerst en oud en nieuw nog even ruimte voor een sprint voor een derde golf. Dus in Maart 76 zetels voor de VVD. Dikke neus voor je Hugo

En u bent zo bang inmiddels dat er knokpartijen ontstaan bij het inenten. Bejaarden en gehandicapten worden gemolesteerd door vaccine jagers. Spuit ons vol we willen weer terug naar ons inhoudsloze leven van voor de pandemie.

Gast
Jan
november 22, 2020 00:04

Kopen, kopen, kopen, genieten, zuipen, vreten, vliegen. Dat is wat het Wereld Economic Forum juist kapot aan het maken is. Wees niet ziende blind. Al uw pretjes vernielen onze aarde volgens die leugenaars van dat forum.
Zo’n Klaus Schwab zegt het woord voor woord. Het is dus geen complot. Het is alleen een complot als een van ons zegt dat Klaus Schwab zegt wat hij zegt. Dat geeft te denken.
Dat valse gedrag zegt genoeg. Wij voeren een strijd tegen het ultieme kwaad.

Gast
Maup Caransa
november 22, 2020 10:13

Lange Frans zit vast en die vindt het normaal om op festivals slikt het grootste gedeelte ongecontroleerde pillen XTC etc., om een lekker gevoel te hebben.
GHB is gootsteenontstopper plus velgenreiniger dat door je aderen jagen is geen probleem.

Gast
Sender
november 21, 2020 15:05

Je was toch niet vergeten de vorige keer geld ontving van de Jonge?
Die gaat wel om dus.

Gast
Tycho Graagnat
november 21, 2020 17:53
Antwoord op  Sender

Als bedoeld: Ali Bouali.

Gast
Martien van Aankomende Adel
november 21, 2020 15:04

Boevenmaatje Peter eRR stuurt mensen weer naar de afgrond. Waar kunnen ze aankloppen met allerlei vage klachten en inleveren van vitaliteit.?

Gast
Freek
november 21, 2020 14:33

No thanks..

Gast
Jan
november 22, 2020 00:06
Antwoord op  Freek

Alleen uw opmerking is al genoeg voor een dislike. Alsof iemand beleefd bedankt voor een stuk taart en een of andere zot daar bijzonder beledigd over is.
Het Nederlandse volk is gek geworden. Gek van angst. Gefeliciteerd NPO.

Gast
Merg
november 22, 2020 00:44
Antwoord op  Jan

Jankerd.

Gast
Pettie Fart
november 21, 2020 14:21

PiesPaay laat zich dan ook graag volspuiten met alles wat nat is, geen verrassing dus.
de Vries is een slinkse meelullert die ja zegt maar vervolgens nee doet als de camera wegvalt. De opmerking aan Amy sloeg werkelijk nergens op.

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Pettie Fart
Gast
oma
november 21, 2020 14:19

Een ideetje:
Huis met allemaal bn’ers, ene helft wel een injektie, andere helft niet.
Elke week een show waarin deze bn’ers getest worden hoe hun gezondheid ervoor staat.

Gast
Jan
november 22, 2020 00:07
Antwoord op  oma

Goed idee. Gaan ze niet doen, want dan komen hun leugens uit.

Gast
Victor
november 21, 2020 14:18

Het algehele beeld: domme mensen willen niet, slimme mensen wel. Prima toch. Laat de dummies maar corona krijgen.

Gast
Maup Caransa
november 21, 2020 14:29
Antwoord op  Victor

Zo is het joh.

Gast
Jan
november 22, 2020 00:08
Antwoord op  Maup Caransa

Nog zo’n domoor.

Gast
Jan
november 22, 2020 00:08
Antwoord op  Victor

Die krijgen geen corona. Alleen domoren geloven dat je corona krijgt, als je het vaccin niet neemt.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 22, 2020 10:33
Antwoord op  Victor

Meteen gaan schelden. Sterk. Je bent af.

Gast
Bing Go
november 21, 2020 14:17

Iedere avond gaat het nu niet over mondkapje maar over vaccineren!

zzzzzzz

Gast
Maup Caransa
november 21, 2020 14:30
Antwoord op  Bing Go

En dan weer terug naar normaal.

Gast
Jan
november 22, 2020 00:09
Antwoord op  Maup Caransa

Het wordt nooit meer normaal, want het gaat helemaal niet om corona, maar om een great reset met de leuze Build Back Better en dat gaat jou je vrijheid en welvaar kosten.

Gast
Merg
november 22, 2020 00:47
Antwoord op  Jan

In jouw hoofd zal het inderdaad nooit meer normaal worden. Als het dat ooit al was, complottokkie.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
november 21, 2020 14:14

Slaapziekte? Nee, bedankt.

Gast
Tycho Graagnat
november 21, 2020 14:10

Moeten we dat allemaal weten van deze pseudo bekenden?
Wat mij betreft mag Patricia alles inenten. Er ging wel eens eerder een plaatselijk spuitje in.
Denk je dat Covid en het vaccin het verhaal is waar het helemaal om draait??
dan lees vooral dit artikel uit EW maar eens. Big Brother is watching you. En dat is de bedoeling van alles. Big Data verzamelen.

https://www.ewmagazine.nl/nederland/achtergrond/2020/11/zo-houdt-overheid-burgers-extra-in-de-gaten-sinds-corona-788531/?&utm_source=elsevierweekblad&utm_medium=nieuwsbrief&utm_campaign=EWD%20-%20november%202020&utm_term=EWD%20-%2020201121&utm_content=EW%20Nieuwsbrief%20Header

Gast
Bob Bel
november 21, 2020 14:07

Weer 2 van de 17 miljoen erbij!

Ze zijn alleen niet als eerste aan de beurt.

Weer een paar ton binnen bij RTL Boulevard.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen