Nieuwe omroep EVNS gebruikt dood 11-jarig jongetje voor pr-moment

Ranziger kan het bijna niet worden: de nieuwe aspirant-omroep EVNS van Mildred Roethof gebruikt de dood van de destijds 11-jarige Nicky Verstappen voor een pr-momentje. Dat was vrijdagavond te zien in de talkshow Beau.

Gerald Roethof Beeld: RTL

Mildred Roethof, die in 2010 met woeste ‘gangstermeisjes’ aan tafel zat in De Wereld Draait Door omdat ze een documentaire over hen te eenzijdig zou hebben gemonteerd, heeft samen met Rahel de Vriend de nieuwe omroep EVNS opgericht. Ze willen een betere representatie van vrouwen in de media en hopen daarom een plekje in het NPO-bestel te bemachtigen.

Mildred en Gerald

Net als bijvoorbeeld de Akwasi-omroep Zwart heeft EVNS om te beginnen alleen al 50.000 betalende leden nodig. Het werven van leden is niet makkelijk en daarom zette Mildred vrijdagavond haar broer Gerald Roethof in, die te gast was in de door 1,5 miljoen mensen bekeken talkshow van Beau van Erven Dorens.

Gerald Roethof is de advocaat van Jos B., die gisteren tot twaalf jaar cel werd veroordeeld. Volgens de rechter heeft hij de 11-jarige Nicky Verstappen in 1998 seksueel misbruikt en ontvoerd, en is hij als gevolg daarvan overleden. Gerald zat aan de talkshowtafel van Beau om met Peter R. de Vries, die de familie Verstappen bijstaat, over de veroordeling te praten. Het leidde tot enige wrevel tussen beide heren.

Pr-momentje

Aan het eind van het gesprek begon Gerald reclame te maken voor de omroep van zijn zus. Zij heeft hem namelijk gevolgd tijdens de zaak-Verstappen. “Het OM heeft bekendgemaakt dat er in deze zaak een documentaire komt vanuit het perspectief van het OM en de politie”, begon hij zijn verhaal.

Gerald vreest dat er in die documentaire een te eenzijdig beeld wordt geschetst van zijn cliënt en komt daarom ook met een eigen documentaire. “Mijn cliënt zegt: ‘Ik ben door de media veroordeeld. Er wordt geen neutraal beeld van mij geschetst.’ Op basis daarvan heb ik gevraagd aan mijn zus Mildred Roethof, een documentairemaakster: ‘Maak een documentaire van deze zaak om tegengas te kunnen bieden aan die eenzijdige beeldvorming.’”

Die documentaire is nog steeds in de maak. “En het idee is dat die uitgezonden gaat worden bij aspirant-omroep EVNS.nl. Ze hebben 50.000 leden nodig en het idee is dat die daar uitgezonden moet gaan worden in de toekomst”, zei Gerald, wijzend op het T-shirt dat hij droeg met daarop het logo van EVNS.

Walgelijk

Kijkers vinden dit pr-momentje meer dan walgelijk. “Dhr. Roethof kent geen enkele schaamte. Over de ruggen van deze rechtzaak en nabestaanden reclame maken voor zijn eigen documentaire en een nieuwe omroep. Te walgelijk voor woorden!”, twittert kijker Kopasz.

Kijker Sjonnie tweet: “Op de valreep onthult Roethof nog even bij Beau waarom hij Jos B verdedigde in deze zaak. Zijn zus maakt er een documentaire over en die wordt uitgezonden bij de omroep waarvoor hij shirtreclame maakt. Hoe ongelofelijk fout ben je dan? #respectloos”

AD-mediajournalist Marcus den Blanken zegt: “Roethof die even reclame voor een nieuwe omroep gaat zitten maken na een gesprek over Nicky en Jos B. Dit was heel smerige tv. Walging. Ik zou hier als omroep ook niet blij mee zijn, terwijl er best toffe mensen bij initiatiefnemers zitten.”

‘Geen woorden voor’

Jetje meldt: “Roethof maakt over de rug van een dood 11-jarig jongetje even reclame voor de omroep van z’n zus. wal-ge-lijk. walgelijk. geen woorden voor..”

En ook Lisanne is verbijsterd. “Je zit er voor een MOORDzaak. En dan ga je even je eigen documentaire promoten die wordt gemaakt door je ZUS. En even de omroep promoten want die heeft nog niet genoeg leden. RESPECTLOOS!”, zegt ze.

Vlak na de reclameboodschap van Gerald Roethof lag de website van EVNS er even uit. De omroep wordt naar eigen zeggen gesteund door onder meer Jörgen Raymann, Soundos El Ahmadi, Monic Hendrickx, Romana Vrede en Maria Goos.

113 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kwaaie Pier
november 25, 2020 11:28

Wat een afgang die randdebiel Roethof  Peter de Vries  gaf hem goed van repliek 

Gast
StefanV
november 23, 2020 09:31

Ik snap überhaupt niet dat advocaten steeds weer een podium krijgen in talkshows om de “onschuld” van hun cliënten te bepleiten. Dat doen ze maar in de rechtszaal.

Gast
Lind@
november 22, 2020 16:53

Walgelijk en oneerbiedwaardig. Die Monic Hendrik, Maria Good en andere ondersteuners van dat vreselijke EVNS moet zich zeer schamen. (Extreem-) linkse uitspraken en haat naar het het Nederlandse volk beangstigen mij.

Gast
Crodini
november 22, 2020 18:35
Antwoord op  Lind@

Hoezo moeten ze zich schamen? Of ga je nu doen alsof ze hun steun voor de omroep hebben uitgesproken na en/of naar aanleiding van Gerald Roethofs actie? Ben je simpel of zo?

Gast
Joop
november 22, 2020 16:12

Televisie is één grote hoerenkast.
Wat is er dan zo uitzonderlijk aan Gerald Roethof?

Gast
Zeg wat je bedoelt, nu het nog mag.
november 22, 2020 16:02

De kop van dit artikel is vergezocht.
Als je die man niet zo sympathiek vindt, zeg DAT dan.

Gast
Het Ware Woord
november 23, 2020 01:56

Héél onsympathiek, geslépen, respéctloos, totáál gebrek aan empathie, letterlijk over líjken gaand (!), een géldwolf, advocaat van kwáde zaken….👁 Duidelijk genoeg voor je? Graag gedaan.

Gast
aammehoela
november 22, 2020 12:47

Kan er geen verbod komen op nieuwe omroepen. Regel het zo dat zo lang er 10 omroepen zijn er geen nieuwe omroepen bij mogen komen. Dit is ook weer zo’n overbodige omroep. Ga dan op internet en val ons er niet lastig mee.

Gast
Joop
november 22, 2020 16:08
Antwoord op  aammehoela

Alle omroepen zijn links en dat moeten we zo houden.
Dus geen omroepen er meer bij.

Gast
yes
november 23, 2020 10:52
Antwoord op  Joop

Waarom moeten alle omroepen links zijn en moeten we dat zo houden ? Omdat jij dat vindt. Denk het niet hoor. Een paar kei rechtse erbij zou de zaak in evenwicht brengen. Dat geluid gaat er hoe dan ook komen, hoor. Links of rechtsom.

Gast
Bennie Dood
november 22, 2020 11:15

Wat een doorgestoken kaart TV was dat van Beau!

Gast
Nuchtere blik
november 22, 2020 10:53

Roethof is een onetische advocaat. Hij fantaseert actief mee bij de verklaring van de verdachte. Oftewel hij herschrijft het script van de moord. Hier gaat hij een grens over. Een advocaat mag ver gaan om een verdachte te verdedigen maar het creeren van een nieuwe realiteit is een brug te ver.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Nuchtere blik
Gast
Joop
november 22, 2020 16:09
Antwoord op  Nuchtere blik

Hij kijkt er wel heel nuchter bij. Dat dan weer wel.

Gast
Lies
november 22, 2020 10:46

Weer zo’n sekte erbij opzouten ermee

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 16:04
Antwoord op  Lies

Ik pleit voor meer sekten. VirusWaarheid, Omroep Zwart, KOZP, BLM, Antifa.
Als we de boeren van hun land af mieteren, dan kunnen daar honderden woonwijken verrijzen voor nieuwe sekteleiders.

Gast
mery
november 23, 2020 10:53
Antwoord op  Lies

Een sekte die op geld en macht uit is. Net als de Akwasi clan. Ziek wordt ik ervan.

Gast
Schijt aan
november 22, 2020 02:40

Tja en dat soort lui met een kleurtje maar piepen als er maar een letter verkeerd wordt gezegd over hun . Joh pleit op vieze Gore aanstellers. Dit zijn nou schijnheile, en GROTE OOK!!!!! Dit soort moet je als tv zender totaal NIET uitzenden.grwoon weigeren. Kotsmisselijk wordt je van die lui.allemaal in de zak van Sinterklaas en weg er mee.

Gast
Roelf
november 21, 2020 23:24

En Beau zit er weer met zn arrogante kop bij te kwijlen. Evenals Peter rrrrrr de V(r)ies.
Walgelijk

Gast
Truus
november 22, 2020 16:06
Antwoord op  Roelf

Wat je ook van ze vindt, het zijn wel twee knappe mannen.

Gast
Annabella
november 23, 2020 02:05
Antwoord op  Truus

Help, dát noem jij ‘knappe’ mannen?! 😱 Brilletje aanschaffen, Truus!!

Gast
bbos
november 21, 2020 22:34

Waarom komen ze nu pas met die aspirant omroep…Heel snel proberen nog een zwarte omroep te scoren ? Kan er niets anders van maken, sorry.

Gast
ozon
november 21, 2020 22:27

Ja. En Roethof is de advocaat van Akwasi. Beetje vreemd wordt dit dan, he.

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 16:14
Antwoord op  ozon

Ja vooral de associatie Roet(hof) en anti-roet(veegpiet)

Gast
Sharon
november 21, 2020 18:59

Wat hypocriet allemaal dus voor de kijkcijfers mag de advocaat Gerald Roethof wel aan de talkshow zitten en elk ander programma maar als hij het over een docu heeft waar hij wordt gevolgd door zijn zus, dan is het ineens ongepast. Heel gek, dat heet meten met 2 maten!

Gast
Harry
november 21, 2020 19:08
Antwoord op  Sharon

Eens !!

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Harry
Gast
mery
november 23, 2020 10:55
Antwoord op  Sharon

Daar ging het dus helemaal niet over. Je lijkt er niets van te begrijpen.

Gast
Rocky
november 21, 2020 18:51

Waarom gaat niet iedereen die donker of gekleurd niet terug waar hun Roetsj ligt!!!dan was het misschien toch weer beter voor iedereen geen rascistische dingen meer toch……en laat ons gewoon onze eigen dingen hier hoe zwarte Piet enz……ik denk vaak terug aan onze tachtiger jaren dat wat voor ons Nederlanders mooie gouden jaren ( tijden ) vanaf hier alles rondloopt is alles kapot en ze schreeuwen vaak zo veel grote bek waarom!!!!
Blaffende honden bijten niet…….

Gast
Harry
november 21, 2020 19:10
Antwoord op  Rocky

Spijker op zijn kop. Dit is nou precies waarom we juist meer inclusiviteit op tv nodig hebben!

Gast
Ronald
november 22, 2020 11:06
Antwoord op  Rocky

Konden we u maar uit het land zetten.

Gast
BUILD IN SPACE BETTER
november 22, 2020 16:21
Antwoord op  Ronald

samen met u en dan naar een prachtige planeet transporteren, veel mooier dan de aarde, waar jullie aan een fantastische toekomst mogen bouwen samen met andere lieden, die de handen uit de mouwen kunnen steken zoals Manu Macron, Mark Rutte, Angela Merkel, Joe Biden met zijn grote vriend Klaus Schwab, Bill Gates, Elon Musk, George Soros en nog vele meer weldoeners, niet te vergeten de Paus.

Gast
Wel
november 23, 2020 10:56

Denk dat jij niet helemaal spoort, he. Je noemt de afbrekers van de wereld achter elkaar op.

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 16:15
Antwoord op  Rocky

Mooie jaren tachtiger jaren toen Suriname onafhankelijk werd.

Gast
Rica
november 21, 2020 18:45

Volgens mij is er niets mis mee als aspirant omroep EVNS door strafpleiter Riethof in het programma even ter sprake wordt gebracht. Maar nazaten van de nazi’s ruiken bloed omdat Gerard Riethof ook de advocaat is van Akwasi. Maar het is duidelijk. De bruinhemden zijn woest. Rechts is in paniek.wordt

Gast
BUILD BLACK BETTER
november 22, 2020 16:23
Antwoord op  Rica

Ik heb de pest aan Akwasi, maar vindt Roethof wel een toffe peer. Dat ietwat arrogante gedrag en de verholen racistische reacties, wat het oproept. Prachtig.

Gast
Wel
november 23, 2020 10:58
Antwoord op  BUILD BLACK BETTER

Wat fijn dat je je zo goed voelt. En je zo verheugt in reacties van anderen. Ga je zo direct weer terug naar de leefgroep van de inrichting waar je ongetwijfeld zit? Het vrije internet uurtje is zo afgelopen. Doeg doeg.

Gast
Dino-saurus
november 21, 2020 18:44

Zullen we vanaf nu elke advocaat voor eens en voor altijd beschouwen als een gewone belangenbehartiger? Dus geen geklets meer in talkshows over de rechtsstaat of het EVRM. Gewoon vooraf eerlijk zeggen dat het enige wat telt de eigen exposure en bankrekening zijn, en eventueel ook die van familie en bekenden. Dat is helemaal niet erg, dat doen zoveel anderen ook, maar hou op met dat vrome gezever over het belang van het recht.

Gast
Cher
november 21, 2020 18:35

Ten eerste heeft deze zaak mij diep geraakt. Wat er met Nicky is gebeurd is het ergste wat je kind kan overkomen en ik had gehoopt dat Jos B. levenslang hiervoor had gekregen, laten we hopen dat hij bij het hoger beroep er nog meer jaren bij krijgt!! Ophangen zulke mensen.
Ik ben het er alleen niet mee eens dat dit smerige tv was, dit is precies de reden waarom we tv hebben; dat alle verschillende meningen etc bespreekbaar worden en moeilijke topics besproken worden. Gerald zijn woorden worden denk ik in dit bericht erg verdraaid, want ik geloof niet dat iemand maar ook over de rug van een dood 11-jarig jongetje PR wil verkrijgen !!

Gast
BUILD BLACK BETTER
november 22, 2020 16:26
Antwoord op  Cher

Pas maar op dat ze jou niet ophangen aan je woorden, als je een misstap begaat.
Nederland is een gevaarlijk geworden, waar kritische geluiden gesmoord worden onder scheldpartijen en straks door………

Gast
yyy
november 23, 2020 10:59
Antwoord op  BUILD BLACK BETTER

Straks door wat. Weer het zoveelste verkapte dreigement ? Dat begin ik ook zo onderhand spuugzat te worden.

Gast
Geox
november 21, 2020 17:29

Zo te merken is de verzuiling aan een revival bezig. Ieder groepje haar eigen politieke partijtje, omroepje en voetbalclubje. Gezellig.

Gast
Ron
november 21, 2020 16:19

Deze nare onverstaanbare kwast, die meer verstand heeft in zijn pukkels in zijn smoel, dan in zijn hersenen zou gelijk uit zijn ambt gezet moeten worden.

Gast
ano@niem.nl
november 21, 2020 16:13

Dit is een vervelende irritante nare man.
Niet omdat hij mensen verdedigd die dat niet verdienen, daar is hij advocaat voor.
Maar zijn hele voorkomen is ver beneden peil.

Gast
BUILD BLACK BETTER
november 22, 2020 16:28
Antwoord op  ano@niem.nl

Daar kan hij ook niets aan doen. Hij kleedt zich netjes. Hij laat mensen uitspreken. Hij scheldt niet zoals hier bij MC.
Wat wil een mens nog meer?

Gast
Harry :-D
november 21, 2020 16:09

Daag ze voor het Roethof!

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 16:28
Antwoord op  Harry :-D

hahahahahahhahaha

Gast
Juist
november 21, 2020 15:53

Hoe je het ook bekijkt, die Roethof is van alle kanten een hele nare man.

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 16:30
Antwoord op  Juist

Hoe doe je dat kantelen? Gebruik je de computer? Heb je een hologram van Gerald?

Gast
Ongeruste burger
november 21, 2020 15:30

Laat het niet bij enkel klagen over die gast, maar zet de Deken van de Orde van Advocaten waar Roethof onder valt (Amsterdam) aan het werk. Massaal klacht indienen bij deze Deken over het walgelijke, hemeltergende, onmenselijke optreden van dit figuur. Het zou zomaar kunnen dat de Deken hem aanstonds op het matje roept en vervolgens overgaat tot schorsing en bij geconstateerd/bewezen zeer ernstig plichtsverzuim aanstonds overgaat tot uit het ambt zetten van deze advocaat. Want als er een iemand is die deze beroepsgroep op uiterst bedenkelijke wijze te kakken heeft gezet, dan is het deze Roethof wel. Dat is de betreffende Deken inmiddels ook wel ter ore gekomen en hij zal na massaal beklag dan ook adequate actie moeten ondernemen.

Zie: https://www.advocatenorde-amsterdam.nl/2336/samenstelling-raad-van-toezicht.htm

Gast
Joost
november 21, 2020 22:32
Antwoord op  Ongeruste burger

Ongeruste burger, blijkbaar weet je niet veel van de wereld van juristen. De orde van advocaten en op het matje geroepen worden door de deken…Dat gebeurd bijna nooit tenzij een advocaat meerdere clienten vermoord. Ze hebben geen zelfreinigend vermogen in die wereld, helaas…

Gast
Ongeruste burger
november 22, 2020 13:43
Antwoord op  Joost

‘Joost’ mag het weten, maar niet heus. Je weet helemaal niet waar je het over hebt. Wellicht komt dit mede door je gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, met name als het om de spelling gaat. Toch wil ik je op weg helpen.

Klik op: https://www.advocatenorde.nl/toezicht/overzicht-geschorste-en-geschrapte-advocaten

Bekijk de lijsten maar eens en je zal moeten toegeven dat ik, ook al weet ik niet veel van de wereld van juristen, het bij het juiste eind heb.

Gast
yyy
november 23, 2020 11:01
Antwoord op  Ongeruste burger

Ik help het je hopen, ongeruste burger, maar ik hoor uit de wereld van advocaten helaas andere verhalen. Wantoestanden die maar door en door gaan. Ze worden er zelf doodziek van.

Gast
Annabella
november 23, 2020 02:50
Antwoord op  Joost

Ik vrees dat jouw aanname niet klopt. Laat ik één naam noemen: Max Moszcovicz…. Bij mijn weten heeft deze ex-advocaat géén cliënt, laat stáán cliënten vermoord…. En tóch is hij uit het ambt gezet 👁

Gast
999
november 23, 2020 11:02
Antwoord op  Annabella

Na meer dan 20 jaar wantoestanden ja.

Gast
Schijt aan
november 22, 2020 02:48
Antwoord op  Ongeruste burger

En moskowitz mag niet meer pleitte, wie wordt er nou gediscrimineerd, blank!!!

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 16:31
Antwoord op  Ongeruste burger

Justitie is in zijn geheel een grote onsmakelijke grap.

Gast
Die zit ...
november 22, 2020 18:08
Antwoord op  GRAPJE

Het kan niet anders dan dat jij voorzien van een enkelband aan huis gekluisterd bent. Voorwaar geen grap.

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:05

Vreselijk wat een walgelijke vent de advokaat van jos b ik zou mijn kids maar binnen houden als jos b in hoger beroep toch weer vrij robs loopt die pedofielen moeten allemaal gecasteerd worden dit kun je toch niet goed keuren.ik begrijp uberhaupt niet dat gerard roethof jos b wil verdedigen het is toch zo klaar als een klontje dat die viezerik schuldig isniet alleen aan ontvoering en verkrachting maar ook aan.moord hij moet levenslang krijgen..dan voor de advokaat van marc dutroix die geen cassatie indiend voor vervroegde vrijlating dutroix zijn advokaat heeft gezegd het is en blijft een psygopaat hij zal weer in herhaling vallen deze man mag mooit meer vrijkomen.dutroux is veroordeeld voor ontvoering verkrachting en moorden dan zou jos ber met een.peuleschil van.af komen.chapeau voor deze advokaat van dutroux hier zouden er veel meer van.moeten zijn en komen gerard en zijn.zus zijn aandacht vragers

Gast
Schijt aan
november 22, 2020 02:52
Antwoord op  T douwstra

Precies sommige advocaten zijn gestoord, neem plasma die de moordenaar van Theo van Gogh vermoord heeft, die is ook media geil. Haat dit soort advocaten, die een dader verdedigd, waarbij t 100% duidelijk is dat ze de dader zijn. Dus media geil, en de knaken.

Gast
Schijt aan
november 22, 2020 02:54
Antwoord op  Schijt aan

Verdedigd ipv vermoord plasman ipv plasma

Gast
Joop
november 22, 2020 16:36
Antwoord op  Schijt aan

Ik vind zo’n plasmascherm ook niets. Heb nu weer tv met ouderwetse beeldbuis.

Gast
Jan van Eerten
november 21, 2020 14:40

Schandalig optreden van die Roethof
Te gek voor woorden

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:07
Antwoord op  Jan van Eerten

Vind ik ook ik begrijp uberhaupt niet dat ern advokaat hem verdedigd die jos bmoet net als marc dutroux levenslang krijgen

Gast
Joop
november 22, 2020 16:39
Antwoord op  T douwstra

Straks word je aan de hand van remsporen in je onderbroek nog veroordeeld voor het veroorzaken van een ongeluk op de weg.
Advocaten blijven nodig.

Gast
Crodini
november 22, 2020 18:43
Antwoord op  T douwstra

Als je dat niet begrijpt, ben je een idioot! Hij wordt verdedigd zodat jij ook wordt verdedigd als ze je oppakken voor verkrachting en moord. Of heb je liever dat Jos Brech niet wordt verdedigd en dat ze jou vervolgens ook niet verdedigen? Ze weten immers zeker dat je het hebt gedaan en iedereen in het land die net zo dom is als jij zal roepen: Ik begrijp überhaupt niet dat een advocaat T douwstra verdedigt. Die moet net als Marc Dutroux levenslang krijgen.

Gast
Just A
november 21, 2020 14:36

Voor wie dat andere debacle nog kan herinneren, C-Amsterdam wat ook al zo’n omroep sprong zou worden voor Mildred. Een groot deel van de mensen die op de website stonden wisten niet eens dat ze voor de promotie van C-Amsterdam werden gebruikt. Er waren zelfs mensen uitgestapt toen het bekend werd en toch werden ze niet van de site weg gehaald. Als ik naar de huidige site kijk vraag ik mij serieus af hoeveel van deze mensen weten dat ze op de site staan vermeld als ambassadeurs van die aspirant omroep.

Gast
AlexF
november 21, 2020 14:34

niet netjes.

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:28
Antwoord op  AlexF

Niet netjes het is gewoon van de zotte dat jos b er met 12,6 jaar vanaf komt marc dutrouxhad ook meisjes ontvoerd verkracht en vermoord zijn toemalige vrouw kreeg 30 jaar loopt alweer vrij rond terwijl ze ook schuldig is aan 4 moorden ann en eefje melissa en nog een meisje ze gaf liever de honden te eten dan de meisjes ze zijn aan verhongering overleden een erg pijnlijke dood en nu krijgt jos b 12,6 jaar voor het ontvoeren en verkrachten hij gebruikte zelfs een hardvoorwerp er zaten schrsmmen en wondjes rond de anus van nicky.dit zou tot de dood van nicky hebben geleid nou dan zouden vele geen sex meer hebben.pure onzin ik heb het op gezocht is gewoon een belachelijke redanering.dit kan absoluut niet

Gast
ome H
november 21, 2020 14:27

Verwerpelijk. Maar ook Dagblad de Limburger pist naast het potje, paginagroot reclame maken voor een boek over Nicky, geschreven door de eigen journalisten.

Gast
jaja
november 21, 2020 14:51
Antwoord op  ome H

Dat is heel iets anders!!!

Gast
Joop
november 22, 2020 16:40
Antwoord op  jaja

Nee.

Gast
Sjarel
november 21, 2020 15:04
Antwoord op  ome H

‘Dagblad De Limburger’. Dagblad? Laat me niet lachen. Rioolkrant De Limburger zal je bedoelen. Hun website is grotendeels een en al copy/paste-werk uit het AD en Belgische kranten, van welk Belgisch consortium ?De Limburger? eveneens deel uitmaakt. Daarnaast wordt de website van dit rioolkrantje in stand gehouden door laaggeletterd, zich journalisten noemend, gepeupel en is de berichtgeving in veel gevallen dusdanig geredigeerd/gemanipuleerd (sensatie staat voorop), dat men de desbetreffende – onzinnige – teksten beter kan overslaan. Een abonnement nemen is daarom weggegooid geld.

Gast
gtstfites
november 21, 2020 14:20

Weer zo’n nutteloze omroep

Gast
Gwendolyn
november 21, 2020 14:06

Ik heb de uitzending niet gezien. Hoe reageerde Beau?

Gast
Akwasi
november 21, 2020 14:06

Allemaal jaloezie hier. Zwarte mensen hebben nu eenmaal een grotere leuter dan witte mensen. En Peter R. heeft helemaal een klein pikkie.

Gerald Roethof wordt straks de Bram Moskovitz bij Omroep Zwart, waar ik directeur van word. We laten die Blanca’s wel even een poepie ruiken!

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:37
Antwoord op  Akwasi

Nou je klets uit je nek dat getinte mensen een grotere penis hebben dan d3 blanke mensen allemaal lariekoek

Gast
Meriam
november 21, 2020 22:28
Antwoord op  Akwasi

Ten eerste ben jij Akwasi niet, ten tweede is dit zoals gewoonlijk weer een heel dom pro Akwasi bericht. Dat splinteromroepje gaat een heel klein invloedje uitoefenen, meer niet.

Gast
Joost
november 21, 2020 22:29
Antwoord op  Meriam

Ja en Akwasi zal zich voor de rechter moeten verantwoorden voor al zijn geschifte uitspraken.

Gast
Gerard Veeghof
november 22, 2020 16:43
Antwoord op  Akwasi

Hou es op met dat geleuter Akwasi. Ga wat nuttigs doen. Zwarte Pieten op hun gezicht trappen bijvoorbeeld.

Gast
Annabella
november 23, 2020 03:08
Antwoord op  Akwasi

Ach gossie, droom maar fijn verder 🥴 Jij bent kennelijk al blij met een dooie mus…🤣

Gast
Bastiaan
november 21, 2020 13:51

Een misselijk man en wat een ego heeft hij! Zittten allemaal voor hun eingen hagje op buis Oja wat zegt ie nu, hij is niet te verstaan!

Gast
Gerard Veeghof
november 22, 2020 16:46
Antwoord op  Bastiaan

Ik houd juist wel van dat gemompel. Veel sympathieker dan boreale bombastiek.

Gast
Annabella
november 23, 2020 03:13
Antwoord op  Gerard Veeghof

Maar goed dat je hem niet verstaat: er komt slechts hémeltergend geleuter uit die mond 😩

Gast
Marcus
november 21, 2020 13:32

Belachelijk. Hoe is het mogelijk dat iedereen maar een omroep kan beginnen in dit land? Misschien moet het leden aantal van 50.000 maar worden opgehoogd naar minimaal 100.000 of nog hoger.

Gast
Tycho Graagnat
november 21, 2020 13:46
Antwoord op  Marcus

Het moet compleet op de schop, het huidige bestel.
Iedere week een nieuwe aspirant flierefluiter/golddigger.

Gast
Jan
november 22, 2020 16:47
Antwoord op  Marcus

Elke week ophogen met 500 leden. Zoveel arriveren er iedere week in Nederland.

Gast
Moud
november 21, 2020 13:26

Respectloos & walgelijk, van broer en zus Roethof.

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:39
Antwoord op  Moud

Helemaal mee eens voor de zaak nicky verstappen.jos b had net zoals marc dutroux levenslang moeten krijgen erg triest voor zijn ouders en zus

Gast
Schijt aan
november 22, 2020 02:59
Antwoord op  T douwstra

Levenslang??? Nee joh, opbergen en Sofie nummer afpakken,en gebruiken voor testen ipv dieren. Deze klootzakken hebben geen rechten meer. Laat ze maar kreperen. Scheelt een hoop geld voor onze maatschappij.

Gast
Jan
november 22, 2020 16:52
Antwoord op  Schijt aan

Hahahaha. Wat je eist, dat krijg je zelf. En je hebt het niet eens in de gaten.
Neem dat vaccin nou maar, dan hoeven dieren ook niet meer getest te worden. Scheelt een hoop geld.

Gast
Luppes
november 22, 2020 17:03
Antwoord op  Jan

Wat ben je toch geobsedeerd door dat vaccin, man! Overal begin je erover.

Gast
Royce d V
november 21, 2020 13:18

Ach ja, laten we Rowen Heze niet vergeten die over de rug van Nicky een hitje dacht te kunnen scoren. En een Peter R die datzelfde zeer matige liedje via zijn Twitter de top 2000 in probeerde te lullen en het liefst een nummer 1 notering.
Of weer een Peter R, die al meer dan 20 jaar geld binnenharkt door overal aan te schuiven om over de zaak te praten en bij elke documentaire [en dat zijn er nogal wat] die gemaakt wordt op te komen draven. Ondertussen zijn er al meer docu’s over de zaak Verstappen dan afleveringen van Friends!

Laatst bewerkt 5 dagen geleden door Royce d V
Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:43
Antwoord op  Royce d V

Nou ptervr de vries is het geld meer dan waard er zouden meer mensen de politie moeten helpen maar velen weten geno3g maar blijven zwijgen.de onopgeloste moord zaak van blonde dolly nu 61 jaar geleden de moordenaar is nu 83 jaar het mag toch niet zo zijn dat de moordenaar dit geheim mee zijn graf in neemt

Gast
Jan
november 22, 2020 16:54
Antwoord op  T douwstra

De politie heeft in coronatijden heel veel klikspanen nodig.
Als iedereen eenmaal zijn prik heeft gehad is dat niet meer nodig en moeten de klikspanen naar een speciale kliniek om af te klicken.

Gast
Karbonade
november 21, 2020 13:12

Mildred Roethof, Jörgen Raymann, Soundos El Ahmadi, Romana Vrede. Allemaal geobsedeerd door hun etn ische afkomst.
By the way, Romana Vrede is lid van Bij1. Dus dan weet je het wel weer.

Gast
putting
november 21, 2020 14:29
Antwoord op  Karbonade

Extreem Zwart

Gast
achtmet
november 21, 2020 14:49
Antwoord op  putting

Het is Ultra Extreem Zwart !Laten we dit gebeuren in Nederland ?Tijd voor AKTIE

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:44
Antwoord op  putting

Nee getint zwart mag niet meer

Gast
Maup Caransa
november 21, 2020 14:31
Antwoord op  Karbonade

Net zoals Wilders.

Gast
Patatje Vrede
november 22, 2020 16:56
Antwoord op  Karbonade

Je noemt allemaal kip eters. Als ik moet kiezen tussen karbonade en kip dan kies ik voor het laatste.

Gast
Tycho Graagnat
november 21, 2020 13:12

Rayman steunt alles, waait met alle winden mee.
Moet ook wel, hij zat bijna zelf ‘in de steun’

Gast
Douwe Kwak
november 21, 2020 13:10

Walgelijk, en Beau liet het toe.

Wat zal RTL Boulevard hebben gevangen daarvoor!

Gast
Juul
november 21, 2020 13:14
Antwoord op  Douwe Kwak

Tuurlijk, alles aangrijpen om weer negatief over Beau te doen.

Gast
Douwe Kwak
november 21, 2020 13:59
Antwoord op  Juul

Pardon, weer??? Graag onderbouwen!

Gast
Jan
november 22, 2020 16:58
Antwoord op  Douwe Kwak

Jij komt hier zeker voor het eerst?

Gast
Lot
november 21, 2020 13:33
Antwoord op  Douwe Kwak

Wat had Beau op dat moment moeten doen dan, het gesprek was al over op het moment dat hij reclame ging zitten maken, en het is een live uitzending, je kon goed zien dat ze aan tafel allemaal verrast reageerde, dus in mijn inziens heeft RTL hier niets van afgeweten.

Gast
Menno
november 21, 2020 14:02
Antwoord op  Lot

Er zijn voorgesprekken en Beau had het kunnen zien aankomen.

Gast
Lot
november 21, 2020 15:14
Antwoord op  Menno

Ja maar in een voorgesprek gaat hij uiteraard niet al verklappen dat hij een live reclame gaat maken

Gast
T douwstra
november 21, 2020 15:45
Antwoord op  Douwe Kwak

Genoeg dacht ik zo

Gast
Tycho Graagnat
november 21, 2020 13:09

Het moet nit gekker worden.
Broerlief s dik met Mildred in het bijzonder en heeft geleerd alles wat krom in recht te lullen.
Waar gaat dit over??? Ik zei het van de week toen Akwasi genoeg leden bleek te hebben, iedere achtergestelde nitwit begint maar een omroep. Er is echt werk aan de winkel voor Slob of diens opvolger. Dit kan zo niet langer. Er moeten grote wijzigingen worden aangebracht in het omroepbestel.

Gast
Tycho Graagnat
november 21, 2020 13:11
Antwoord op  Tycho Graagnat

Vele fouten , gezien de ergernis.
Nit=niet
s=is
in =is

Gast
Viri
november 22, 2020 08:38
Antwoord op  Tycho Graagnat

Men begint niet zomaar een omroep sterker nog de omroep Zwart heeft records behaald met hoe snel hun die 50k leden binnen heeft gehaald. in vergelijking is jullie rechts-fascistische zender (powned) nog steeds bezig met de 10tje voor een powned vriendje actie (al de afgelopen 6 maanden minimaal)
Dus Blandas doe kalm of ga in Duitsland of Italië wonen of iets dergelijk als jullie niet zonder fascisme kunnen.

Gast
GRAPJE
november 22, 2020 17:02
Antwoord op  Viri

Helemaal waar. De Blandas kunnen ook blijven, want Nederlanders zijn een soort mof…….ehhhh provincie van Duitsland.

Gast
Jan
november 22, 2020 17:00
Antwoord op  Tycho Graagnat

NPO afschaffen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen