Albert Verlinde zegt sorry tegen Connie, ontkent belletjetrek

Helaas: na slechts twee dagen is er een einde gekomen aan de hysterische mediarel tussen Albert Verlinde en Connie Witteman. De showkenner heeft sorry gezegd in Shownieuws, de societydiva trekt haar blaffende toga terug.

Albert Verlinde Foto: Shownieuws

Het waren een paar geestige dagen: Albert Verlinde riep zondagavond dat hij zijn buurvrouw Connie Witteman door het trappenhuis wil sleuren vanwege haar kritiek op het coronabeleid, waarna Connie haar overschot aan vrije tijd omzette in juridisch gekrijs. Ze eiste excuses van Albert op televisie en die zijn er nu gekomen.

Albert werd gisteren aan het begin van de Shownieuws-uitzending in beeld gebracht met een zwart balkje voor zijn ogen. “Het zijn een best heftige 48 uur geweest”, sprak hij. “Het is meer columnpraat geweest dan dat je feiten weergeeft. Ik heb geen enkel moment de intentie gehad om Connie door het trappenhuis te trekken.”

Connie direct in Alberts inbox

Al direct nadat Albert zondag zijn uitspraken deed op televisie hing Connie in zijn inbox. “Ik rij naar huis en zie berichten binnenkomen in mijn ooghoek. Dat ging maar door. Allerlei berichten die ze schreef dat ze er gewoon heel erg mee zat.”

De showkoning kon pas reageren toen hij thuis was gekomen. “Ik kom dus thuis rond 00.30 uur en ik stuur Connie op dat moment onmiddellijk een bericht: ‘Connie, ik kon niet eerder reageren, want ik zat in de auto. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je kent me, we hebben heel veel meegemaakt de afgelopen jaren en laten we snel een kop koffie drinken.’”

Daar nam Connie geen genoegen mee. “Ze ging maar door, ze voelde zich bedreigd, ze voelde zich dit en dit. Uiteindelijk heb ik nóg een bericht gestuurd rond 00.45 uur van: ‘Je bent blijkbaar niet voor reden vatbaar of het komt niet binnen. Ik ga nu lekker slapen en we spreken elkaar morgen.’”

Albert ontkent belletjetrek, zegt sorry

Heeft hij daarna nog fysiek aangebeld bij Connie, zoals zij beweert? “Ik schijn daarna nog door de gang gehold te hebben om aan de voordeurbel te trekken, maar dat heb ik dus echt niet gedaan. Gisterenavond werd hier in dit programma gebracht dat ik daar aan de voordeur stond te bellen, maar dat is dus niet het geval. Ik was het dus niet, want ik ging naar bed.”

Na de mislukte poging op zondagavond, heeft Albert Connie op maandagavond wéér geappt. “Toen kreeg ik het bericht van: ‘Ja, je moet je excuses aanbieden.’”

Daar geeft Albert nu gehoor aan. “Niet voor die advocaat hoor – en nu komt het, ik hoor jullie al stil worden – maar waar het mij om gaat: je wil niet dat je in een appartementencomplex met elkaar woont en constant denkt: loopt hij of zij in het trappenhuis? Zij omdat ze denkt dat ik als een Bokito door de gangen hol en haar van de trap af trek en ik omdat ik steeds denk: kom ik haar nu tegen? Dat is niet fijn.”

Connie accepteert excuses

Albert: “Kort gezegd, om die redenen zeg ik echt: dat was niet mijn bedoeling, dat ben ik al 48 uur aan het appen en als dat zo veel angst gezaaid heeft of reuring gegeven heeft, dan zeg ik sorry tegen mijn buurvrouw. Dat is gewoon niet mijn bedoeling.”

Heeft hij écht spijt? “Wat denk jij? Als je naar huis rijdt en je buurvrouw is helemaal over de rooie? Dan baal je ervan. Het eerst wat je wil doen is een handreiking naar je buurvrouw.”

Connie op Instagram: “DANKJEWEL VOOR JE EXCUSES, IK HEB BESLOTEN HET VERDER TE LATEN VOOR WAT HET IS… Connie.”

Wat vindt Albert van Patty-sneer?

Albert Verlinde verwees ook nog naar de Shownieuws van maandagavond, waarin zijn eigen collega Patty Brard hem keihard liet vallen. Ze ergerde zich eraan dat Albert geen reactie wilde geven. “Ik dacht: weet je wat, omdat je buren bent kan alles wat ik hierover zeg uit zijn verband getrokken worden. Daarom heb ik gisteren de hele dag nergens gereageerd.”

Hij begrijpt Patty niet zo. “Ik zag hier Patty die boos was dat ik niks zei. Ik zat bij Beau en daar heb ik ook verteld dat ik apps verstuurd had en het niet zo bedoeld was.”

35 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bastiaan
november 11, 2020 23:27

Schijt ziek wordt je van die Albert en Conny, los dit lekker buiten de media op of niet! wat een aandachttrekkerij!

Gast
Alleen maar verliezers in de P.C. Hooftstraat
november 11, 2020 18:09

De kinderen vinden haar eng.
Daarom gaat Connie niet meer over straat tussen half drie en half vijf als de fietsende schoolkinderen door haar straatje fietsen.
Ze heeft nog geprobeerd om die doorgang naar het Vondelpark te sluiten maar dat is haar niet gelukt.
Kwalbert heeft groot gelijk dat hij een beetje grote mond heeft tegen de graffluencer.
Een beetje tegengas kan geen kwaad.
Al heeft Kwalbert het bij het verkeerde eind.

Gast
Miranda
november 11, 2020 13:37

Een volwassen vrouw die berichten in hoofdletters schrijft. Triest. Zelfs mijn dochter van 8 doet dat niet meer.

Gast
Flutsite
november 11, 2020 13:35

“Voor reden vatbaar”? Reden?

Gast
robster16
november 11, 2020 12:07

Shownieuws maken om in de picture t staan, en waarom?! Om niks! Niets te zien mensen, lekker door zappen!

Gast
Dorine
november 11, 2020 11:05

De wijsheid én de waarheid in pacht hebben en daarmee je exuces aanbieden………
Wie gaat Albert een keer vertellen dat zijn gedrag behoorlijk infantiel overkomt.

Gast
Ap gast
november 11, 2020 10:35

Wat is die Albert Verlinden een huichelaar,met een grijns op zijn gezicht zegt hij sorry,hij meent er geen
reet van,hij moet zich toch een houding geven,zijn collega,s zijn het niet met hem eens,trouwens het zijn bij shownieuws allemaal hypocrieten,en Alber weg van de tv,we zijn je zat,valse nicht.

Gast
Annie van Achteren
november 11, 2020 10:20

Waarom moet dit allemaal via de tellufissie en instagraaier worden uitgevochten? Stelletje aandachtsdingessen! Regel dat lekker onderling. Tjonge jonge jonge zeg!

Gast
Mona Lisa
november 11, 2020 10:07

Echt waar ik vind die Connie zo’n eng mens brrr…

Gast
Jeroen Smit
november 11, 2020 10:01

Albert begint een zielenpoot worden. Wat een theater zijn baan kwijt dan maar op tv dramatisch doen.

Gast
Mark2
november 11, 2020 09:41

Die Connie is echt helemaal koekoek! Dat zal je buurvrouw zijn….

Gast
Alleen maar verliezers in de P.C. Hooftstraat
november 11, 2020 18:12
Antwoord op  Mark2

Daarom wilde hij haar dus van de trap af gooien
Kun je voorstellen hoe dat eruit ziet als hij een 83 jarig botoxslachtoffer pootje haakt?
Dat wordt één grote vieze bende van openscheurende littekens, bloedspetters en lichaamsvet daar in het trappenhuis.
Lock him up.
Hij mishandelt bejaarde vrouwen!

Laatst bewerkt 23 dagen geleden door Alleen maar verliezers in de P.C. Hooftstraat
Gast
Marijke
november 11, 2020 09:37

Zwak van Albert om naar de pijpen van een gestoord geval te dansen!

Gast
Uuuh
november 11, 2020 09:34

Oh wat doorzichtig weer. Een 1-2tje tussen twee buurtjes. Shownieuws kan wel wat ophef voor wat extra kijkers gebruiken en Connie een beetje aandacht en geld: komt toevallig helemaal opgedoft met te grote zwarte zonnebril en hondjes het Vondelpark uit gelopen voor een diepte-interview met Aran B. (graantje-pikker).

Nederlandse showbizz op z’n aller smalst!

Gast
Huismaker
november 11, 2020 09:31

“O neeee schaaaaat. Tuurrlijk zijn we gewoon vrienden. Toch ??????????”
Intussen wordt ze door die relnicht gefilmd in de parkeergarage.

Gast
Luister
november 11, 2020 09:30

Wat een triest stel, die twee…….

Gast
Pettie Fart
november 11, 2020 09:35
Antwoord op  Luister

Drie. Brard moet zich er ook weer mee bemoeien, zoals altijd. Zonder ruzie hebben dit soort narcisten geen leven.

Gast
Pettie Fart
november 11, 2020 09:26

Wat een mietje dat hij toegeeft aan het geraaskal van een opgegraven kadaver. Dat hele kleine beetje respect dat hij nog had kunnen krijgen door niet in te gaan op de bizarre eisen van dat mormel is tesamen met mijn zachte drol vol vezels zojuist door het riool geflusht.

Gast
Harry
november 11, 2020 09:24

Eh… Dik…

*Heb je hem weer: Eh… Dik… Nou vertel op
want we hebben nog meer te doen

Albert heeft spijt betuigd

*Albert heeft spijt betuigd… Interessant.
Was dat het?

Maar weet je ook waarom?

*Nee, natuurlijk weet ik niet waarom!
Ik weet niet eens wie Albert ìs!

Albert Verlinden

*Albert Verlinden… En waarvan heeft
Albert Verlinden spijt betuigd?

Dat-ie niet op de bel had gedrukt bij Connie

*Albert Verlinden had niet op de bel gedrukt
bij Connie… En daar heeft-ie achteraf spijt
van… En wie is die Connie? Connie Koomen?

Nee, Connie Witteman. En nou wilde Connie
dat Albert daar zijn excuses voor aanbood

*Omdat-ie niet op haar bel had gedrukt?

Ja, blijkbaar. Ik snap het ook niet zo goed…

*En nou?

Nou gaat de rechtszaak niet meer door

*De rechtszaak? Welke rechtszaak?

Van Connie tegen Albert omdat-ie niet
op haar bel had gedrukt

*Ik word gek! De Groot bel die Connie
even en dan vraag ik haar zelf wel even
hoe het zit

Ja, dat kan dus niet…

*Hoezo? Waarom kan dat niet? Waarom zou
ik Connie Witteman niet kunnen bellen om
te vragen hoe het zit?… Je kunt toch altijd
even iemand bellen als je wilt weten hoe het
ermee gaat of waarom je niks gehoord hebt
of om te informeren naar de hond, of…

Klopt maar in dit geval kan dat dus niet

*Hoezo? Waaròm kan dat niet? Waarom
kun je Connie Witteman niet bellen om te
vragen hoe het zit met dat belverhaal?
Is ze dood? Is ze doof? Heeft ze haar
telefoon uit het raam gegooid? Vertel!
Nou? Nou? Nou? Nou? Nou? Nou?….

Mijn beltegoed is op…

*Zijn beltegoed is op… Lamagaan…
We zijn begonnen! Goeiemìddaaaaag!…..

Gast
Annie van Achteren
november 11, 2020 10:21
Antwoord op  Harry

Joh! Wat geestig……..ahum

Gast
Patty Koot
november 11, 2020 09:18

En weer iemand van Talpa die door het stof gaat.

Gast
Ophouden ermee
november 11, 2020 10:34
Antwoord op  Patty Koot

Tja, nare club mensen bij Talpa

Gast
Patty Koot
november 11, 2020 10:49
Antwoord op  Ophouden ermee

Meer zielig.

Gast
Ali
november 11, 2020 08:57

dat appartementencomplex, is dat een soort huis voor doorgedraaide over de hill zijnde bn’ers rusthuis of zo

Gast
Tobias
november 11, 2020 09:08
Antwoord op  Ali

Patty en Gordon staan vast op de wachtlijst van dat rusthuis.

Gast
Bente
november 11, 2020 08:46

Even nieuw jopen kopen.
Benzo terug.

Gast
Albert Verhinderd
november 11, 2020 08:43

WAAROM SCHRIJFT CONNIE ALTIJD IN HOOFDLETTERS?

Gast
Ali
november 11, 2020 08:58
Antwoord op  Albert Verhinderd

dat laat zien dat ze aan het SCHREEUWEN is

Gast
Trui
november 11, 2020 08:42

Kan die Albert nu van de tv? Het begint nu wel erg triest te worden met die gek.

Gast
Mopsie
november 11, 2020 08:38

Maar hangen daar nergens cameras? Beetje vreemd dat Albert druk met zijn buurvrouw aan het appen is om 00,45 maar dat hij niet degene is die om 00,45 bij zijn buurvrouw aan de bel trok.

Gast
Tobias
november 11, 2020 08:36

Ben ik weer helemaal op de hoogte! Heel boeiend en belangrijk allemaal, dûhhhhh.

Gast
idioot
november 11, 2020 08:30

nu let Connie natuurlijk niet meer op als je haar woning verlaat en kan Albert toeslaan…slimme move!

Gast
Zalmneusje
november 11, 2020 08:24

We kunnen weer rustig slapen mensen.

Gast
Ko Mies
november 11, 2020 08:23

Excuses met een dubbele bodem. Domme Connie trapt erin.

Klasse Albert!!.

Gast
Karbonade
november 11, 2020 08:20

Ik weet niet wat er mis is gegaan in het leven van Albert.
Getransformeerd van een jolige hijgerige roddelnicht naar een tv-dominee die met zalvende stem en glazige oogjes wat stichtelijke woorden prevelt in Shownieuws.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen