Shownieuws schrikt van ware aard Ali B: ‘Dit is geen knuffelmarokkaan’

Shownieuws is erg geschrokken van de uitgelekte beelden waarop te zien is hoe Ali B zich achter de schermen van The Voice of Holland gedraagt. Zijn masker is gevallen, vindt de showrubriek.

Patty Brard en Ali B © Shownieuws

Het was Shownieuws dat dinsdagavond als eerst kon melden dat er achter de schermen van The Voice flinke onenigheid is ontstaan tussen coaches Ali B en Waylon. RTL ontkende een ochtend later in alle toonaarden, maar gisterenavond lekte er keihard bewijs uit. Op backstagebeelden is te zien hoe agressief Ali is als de camera’s uitstaan en daar kan niemand omheen.

‘Wat ís dit?’

De beelden waarop Ali zijn collega Waylon volledig uitkaffert en onder meer uitscheldt voor ‘t*fusfl*kker’ zijn met verbijstering ontvangen op de redactie van Shownieuws. “Wat ís dit in hemelsnaam?”, vroeg Patty Brard zich hardop af in de uitzending van gisteren. “Waar komt dit vandaan?”

Weekend-baas Bart Ettekoven vindt dat RTL een beetje boter op het hoofd heeft. “RTL was er als de kippen bij om het verhaal te downplayen eigenlijk. Ik pak de reactie van RTL er nog even bij: ‘Mensen hebben wel eens een discussie met elkaar.’ Nou, wij hebben hier ook wel eens een discussie met elkaar, maar…”

Presentatrice Tooske Ragas: “Nou, als dat zó gaat dan zou ik meteen ingrijpen.”

Verhitte discussies

Patty: “Dan hebben we eerst Lil’ Kleine gehad met Anouk, wat ook al niet zo lekker ging, en nu krijgen we deze twee met elkaar. What the hell is daar aan de hand?”

Bart: “Ik vind Anouk en Lil’ Kleine nog heilig vergeleken bij deze scheldkanonnade die Ali hier op Waylon afvuurt. Als je zulke discussies met elkaar hebt, dan snap ik wel waar de verhalen vandaan komen dat er bonje is achter de schermen.”

Patty: “Ja, moet je horen, wij hebben ook hele verhitte discussies over een line-up, net hier op de gang nog, en ik heb nog nooit iemand zo tegen iemand horen praten.”

‘RTL niet blij’

Tooske: “Ik kan me ook voorstellen dat niemand bij RTL blij is dat dit kinderen bereikt.”

Bart: “Nee, want dat is ook nog eens een keer zo. Het is natuurlijk echt een gezellig familieprogramma.”

Advocate Natacha Harlequin: “Even heel direct: de keren dat ik zo gesproken heb, kan ik me niet eens heugen.”

Patty: “Nee, ik ook niet, echt niet.”

Ander beeld van Ali B

Bart Ettekoven vindt dat Ali’s masker is gevallen. “Ik moet zeggen: dit geeft wel een ander beeld over Ali B, vind ik. De knuffelmarokkaan was hier niet heel knuffelbaar.”

Patty: “Ja, die overal tegenwoordig gevraagd wordt om de grappen en de grollen erin te gooien als een soort halve comedian.”

Bart: “Maar als meneer even zijn zin niet krijgt, dan is dit de andere Ali B die je te zien krijgt.”

Patty: “Ik vind het heftig hoor.”

Fragment

Het Shownieuws-fragment ‘Ali B flipt volledig tegen Waylon’:

281 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Michel
januari 16, 2021 18:20

Wat een gezeik weer.
Ten eerste had Boulevard de beelden al eerder uitgezonden en degene die dit gefilmd en gedeelt heeft moet ook een veeg uit de pan krijgen. We weten niet wat hier aan vooraf ging en als iemand mondeling uit zijn dak gaat noemen we dat gewoon “menselijk”. Dit noemen ze nou sensatie journalistiek. Stelletje opruiers zijn ze bij Shownieuws.

Gast
Medelandster
januari 16, 2021 12:32

Nederlanders vergeten voor het gemak als hun eigen witte hooligans de pan uit flippen. Hele stadions vernielen. Gevechten aangaan met politie. Dan wordt er aan de kinderen uitgelegd ah dat is niets hoor dat hoort bij de “voetbal cultuur”. Wij witte Nederlanders zijn een heel beschaafd cultuur met normen en waarden. Waarbij we privacy hoog in het vaandel hebben. Máár zodra er een Marokkaan de pan uit flipt hetzij Ali B, hetzij een andere Marokkaan(se) op de werkvloer of waar dan ook.

Dan hebben we in Nederland de poppen aan het dansen. Waylon is een geniepig mannetje die op een koelbloedig manier iemand het bloed onder de nagels kan halen. Bekijk het filmpje met objectief visie i.p.v. er gelijk een witte vs Marokkanen discussie van te maken. Plus men weet helemaal niet wat hier voorafgaand is gebeurt. Nederlanders die een demoniserende houding aannemen jegens Marokkanen moeten eens heel gauw hand in eigen boezem steken i.p.v. het eeuwige vingertje te wijzen naar Marokkanen. Patty begint symptomen van dementie te vertonen. Als zij zich haar wan gedrag niet kan heugen. Van haar flopreallifesoap en uitlatingen in interviews.

Gast
Diana van kaas en melk
januari 16, 2021 10:07

Oki ja jahhh zogauw je een zeer onbeschofte sarcastische Waylon op z’donder geeft en gezien z’n gedrag hem de weg wijst waar hij thuis hoort , ben je maar n “Marokkaan “ What ever goed voor hem.hahahah kom op Ali je hebt gedaan wat niemand durft en ja je mag n keer het achterste van je tong laten horen dat doen wij hier in NL tog of nietttt..
Check Voetbal Inside wat valt er daar allemaal optafel aan gedoe en niet correct gezegd.. Ali voor mij mag je blijven dat wat je hebt gedaan doen wij allemaal weleens n x 🧑‍🦳knuffel💋

Gast
Donald Dumped
januari 16, 2021 09:04

En voila, het toneelstukje tussen Waylon en Ali B heeft gewerkt. Kijkcijfers The Voice zijn gestegen…
O o o wat zijn The Voice kijkers toch allemaal klaar met Ali B. Stiekem houden ze van hem. Blijkt maar weer..
Zal dus voorlopig bij The Voice blijven…

Gast
Alex
januari 16, 2021 06:23

Marokanen zijn allemaal een potje nat, Ali is gewoon er eentje van. Aardig doen om geld te pakken en als hij omdraai lacht hij iedereen uit. Een aardig marokaan bestaat niet.

Gast
C. Van der Voort
januari 16, 2021 06:55
Antwoord op  Alex

Volgens mij ben jij een niet een potje zat, maar kratjezat. Gauw naar bed en je roes uitslapen. Als je niet tegen drank kan, moet je limonade drinken, mislukte zuipschuit.

Gast
Gerry Haverhals
januari 15, 2021 22:38

In Nederland hebben we vrijheid van meningsuiting.
Maar als je dat doet wordt je hier weer op afgebrand.
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting tot een bepaalde grens.
Wat ik hier soms lees is schokkend en kwetsend.

Gast
Dreetje
januari 16, 2021 00:04
Antwoord op  Gerry Haverhals

Als je zo gauw gekwetst bent, blijf hier dan weg. MC is niet voor bange mensen.

Gast
Gerry Haverhals
januari 16, 2021 04:06
Antwoord op  Dreetje

Het heeft niets met bang zijn te maken.
Maar je hebt gelijk als je zegt dat ik hier weg moet blijven.
Ik ben verbaasd over de vele aso reacties en snap ook eigenlijk dat M C dit goedkeurt. Wat een verloedering.

Gast
J. Bloemheuvel
januari 15, 2021 21:28

Typisch een gevalletje van 2 grote ego’s met kleine geesten.

Gast
IvZ
januari 15, 2021 21:03

Verbaast me niets hoor die Ali.

Gast
Aaltje
januari 15, 2021 20:17

17 miljoen mensen op dit kleine stukje aarde, iedereen heeft een mening en laat een ander niet in zijn waarde🎶🎶
Liedje even aangepast😄😄

Gast
Gerry Haverhals
januari 15, 2021 22:39
Antwoord op  Aaltje

Helemaal goed Aaltje.👍

Gast
Denk na voor je je scheur opendoet
januari 15, 2021 19:21

Ik vindt dat we allemaal niet zo moeten strooien met onze snel gevelde oordeel. Hier is duidelijk meer aan de hand en Ali geeft ook gewoon aan dat hij heeft aangegeven dat zijn grens was bereikt en daarna is waylon waarschijnlijk oo verder gegaan en jah dan vraag je om zulke reacties. Als men zn grens aangeeft san dien je een stap terug te nemen. Maar ik geloof dat Ali hier nog netjes is gebleven en knuffelmarokaan of niet ook Ali is mens ook Ali heeft emoties mensen.

Elfs een heilige kan uit zn slof schieten dus aub mensen beoordeel iets pas ala je alle kanten van het verhaal kent. Overigens wel jammer dat collegas niet eerst verhaal halen maar meteen cinclusies trekken…soort van wachten totdat Ali eindelijk iets fouts doet. Jammer dit!

Gast
Petra
januari 15, 2021 19:57

Goh… als het gaat om een Marokaan, dan ben je opeens HEEL begrijpelijk, sociaal, meelevend .. moeten(?) we niet te snel oordelen…

Waarom..? ANGST .. Waarom worden hier wel bv de Hazes de Baudets geslacht…?
Tis gewoon een huigelaar… zoals verwacht van hem… www .ex-moslims. nl

Gast
Hellen
januari 15, 2021 19:16

Ik vraag mij af waarom ali zo boos werd,misschien was zijn reaktie heel terecht

Gast
Toni
januari 15, 2021 18:49

Waylon heeft ruzie met iedereen.
Een omhoog gevallen rot ventje is het.
Ben geen fan van Ali maar ben blij dat iemand Waylon een keer op z’n plek zet. #narcist

Gast
Gerry Haverhals
januari 15, 2021 22:41
Antwoord op  Toni

Ken je hem persoonlijk?

Gast
JPHans
januari 15, 2021 18:40

Onbegrijpelijk dat men er nu pas achterkomt dat deze patser met z,n enorme grote b*k 2 verschillende gezichten heeft.

Gast
irenevangeene@gmail.com
januari 15, 2021 18:18

Is er ook een filmpje met wat er vooraf is gegaan? Media staat er om bekend, ze kunnen je maken en breken ( niet alle media doet hieraan mee gelukkig ) maar ook in het leven naast media, kunnen mensen ook je ook dingen laten zien en de rest van een verhaal achterwege houden… op de achtergrond verdwijnen, om jezelf te dekken en beter uit het verhaal te komen. Het komt vaker voor dan je denkt. Niet alles wat je hoort is een heel verhaal en niet alles wat je ziet Is compleet… het is maar hoe iemand het gecalculeerd op een presenteerblaadje zet. Er zitten altijd meer kanten aan een verhaal.

Gast
Denzel
januari 15, 2021 18:15

Oh wat erg Ali flipt m ook eens een keer. Deze wereld is niet Heilige!! Zijn jullie de ruzies van andere BN’ers vergeten ? Waylon heeft zowiso altijd ruzie met zn mede artiesten , hij kan een moeilijk mens zijn. Maar ja wie is dat niet eens een keer. En die lelijke Patty kan beter haar paardenBek dicht houden, want ze is vergeten toen ze landelijk op tv kwam omdat ze de grootste ruzie met haar ex-man had. Trieste figuren. Altijd oordelen over anderen. Mensen kijk eerst naar je zelf. Natuurlijk is Ali b geen knuffelmarokkaan. Dat heeft de media ervan gemaakt. En nu is hij de monster Marokkaan,ook door de media.

Gast
Gerry Haverhals
januari 15, 2021 22:42
Antwoord op  Denzel

Jij veroordeelt nu ook.

Gast
paultje
januari 15, 2021 17:32

Ali B, de knuffel Marokkaan van onze linkse elite grachtengordel.
Dit RIF aapje is overschat op alle fronten.

Gast
Inbo
januari 15, 2021 16:25

Dit is nu eenmaal de ware aard van Ali B en daar komen wij nu met z’n allen achter, pipo de clown heeft zijn masker laten vallen, een heel eng mannetje, met een heel eng karakter!!!!

Gast
Ans Davids
januari 15, 2021 16:01

Daar zijn ze snel achter de kwal Ali B .

Gast
Truus
januari 15, 2021 14:44

Werd eens tijd dat iemand z’n bek opentrok tegen die arrogante kwal van een Waylon…. Waarom werd er niet gefilmd wat hier aan vooraf ging?? Zo kun je geen conclusies trekken toch?? Voor hetzelfde geld is Waylon hem al maanden aan het antagoniseren… En wordt hier alleen het resultaat gefilmd.

Gast
Rodsblock
januari 15, 2021 14:29

Weet je, Ali gaat altijd politiek correct lullen als het om discriminatie, zwarte piet, marokanen of BLM gaat. Dop nu ook maar lekker je eigen boontjes of ga knuffelen met Willem. Ben je komende 10 jaar weer een teddybeer😂😂

Gast
Renate
januari 15, 2021 14:22

Wat valt hij me tegen zeg, zeer vergist in deze “zogenaamde” knuffel marokkaan.
Andere jury kiezen

Gast
Ger
januari 15, 2021 17:18
Antwoord op  Renate

Dat is het beroerde, jullie komen overal te laat achter. Ik had die gek allang vanaf het begin al door. Vooral achter blm aanlopen kom je ook van een koude kermis thuis.

Gast
Ik
januari 15, 2021 13:55

Word tijd voor nieuwe juryleden

Gast
Fritsiepilsie
januari 15, 2021 13:51

We smullen tegenwoordig van dit soort rellen , aangemoedigd door Patty B en Kwalbert.
Het fijne weten we er niet van , we zien een filmpje maar weten we ook wat er aan vooraf is gevaan.
Heb ook wel eens iemand verrot gescholden vanwege dierenmishandeling , sterker nog kon zn kop wel van zn romp slaan.
Maakt dat je tot een slecht mens ?

Die kut media moet eerst eens goed de feiten en oorzaken weten voor ze alleen de gevolgen publiceren.
Maar ja ze moeten scoren hè bij t grote en vaak domme publiek !

Gast
Ray
januari 15, 2021 13:15

Het valt wel op dat Ali altijd anderen de maat neemt. Waylon is altijd het slachtoffer over voormalig drugsgebruik en Ilse en Anouk over haar humeur. Soms denk ik wel dat het een tandje minder mag. En als ze hem eens voor de gek houden zie je aan zijn gezicht dat hij er niet blij mee is. Hij lijkt kwetsbaar zodra hij het middelpunt wordt.

Gast
Gerard
januari 15, 2021 11:16

Er klopt niets van de puntentelling. Wanneer je op min klikt telt het als plus en andersom. MC KIJK HIER EVEN NAAR.

Gast
Sansel
januari 15, 2021 22:55
Antwoord op  Gerard

Dat komt omdat het negatieve getallen zijn

Gast
Sammy
januari 15, 2021 11:08

Ja, het is absoluut niet netjes dat hij zo reageerde tegen Waylon, maar ik vind het erger wat er allemaal in de reacties over hem gezegd wordt. Laten we eerlijk zijn: veel mensen zijn niet aardig en hebben een lelijke kant van zichzelf,ongeacht hun afkomst. Niemand filmt wat er achter de schermen gebeurd. Dit filmpje wordt ongevraagd geplaatst en heel Nederland valt erover. Wie weet wat meneer Waylon allemaal heeft uitgespookt. Ali heeft een grote bek maar is wel eerlijk. Ken in het vervelen veel achterbakse meiden die niks tegen mij zeiden, maar achter mij rug wel. Wat heb je liever?

Gast
Ikke
januari 15, 2021 11:03

Er zal daar wel meer voor vallen wat niet zo gezellig is!

Gast
Gerda van Dalfsen
januari 15, 2021 10:15

Weet je wat ik niet snap de meeste mensen lopen te schelden op Ali B omdat hij zo tekeer gaat tegen Waylon maar niemand weet wat er vooraf is gebeurd waarom gaat Ali uit z’n plaat je kan het een beetje vergelijken met waneer iemand jou zou slaan en op jou zou schelden dat word niet gefilmd maar als jij het terug doet dat word ineens wel gefilmd dus krijg jij de volle laag terwijl dat niet eerlijk is ik heb het filmpje ook gezien alleen kan ik mijn mening niet geven en dus doe ik dat ook niet omdat ik niet weet waarover het gaat

Gast
noel
januari 15, 2021 09:53

jullie moete nie zo janke ali is gewoon even heel boos en dan is het heel normaal dat je even zo reageerd
omdat ali even x goed boos word en wat scheldwoorden gebruikt dan is hij meteen geen knuffelmarrokaan meer en laat ie zijn ware aard zien blabla slaat echt nergens op
kijk eerst naar je zelf net als of jullienhet altijd perfect hebben gedaan in je leven ga toch weg

Gast
jan
januari 15, 2021 11:11
Antwoord op  noel

Ali B wordt helemaal niet ´gewoon even boos. Hij staat te bedreigen als een halve crimineel, van heel laag niveau, en gaat er maar mee door. Er is nog veel meer gebeurd, en dit gedrag kan nooit, wat er ook gezegd is, het is totaal niet acceptabel. Dat jij dit nog gaat verdedigen en downplayen ook, zegt veel over jou. Ali B moet per onmiddelijk uit elk tv programma worden verwijder. Was bij een autochtone Nederlander allang gebeurd. Dat dit niet gebeurd is bij hem, is misplaatste positieve discriminatie waar men eens mee op moet houden. B. is totaal door de mand gevallen.

Gast
Donald Dumped
januari 15, 2021 11:54
Antwoord op  jan

Onzin Jan.
Wangedrag wordt juist beloond bij de commercielen.
Kijk bv. maar naar Dave Roelvink. Steelt, bedriegt, hufterig verkeersgedrag. En krijgt toch een podium…D
En Ali B is aangenomen bij The Voice om een beetje de boel op te fokken en te provoceren. Dat weet je toch?

Gast
Ave
januari 15, 2021 18:58
Antwoord op  noel

Ik weet niet wat erger is, Ali B die op zo’n manier uit zijn dak gaat (ongeacht de reden – gaat om de manier waarop en de gebruikte woorden) of u, die dat eventjes “normaal dat je even zo reageerd” noemt.

Gast
Edmond
januari 15, 2021 09:40

Je bent wie je bent en je wordt wie je wilt zijn. We weten allemaal waar Ali vandaan komt en waar hij nu staat. Ali heeft nooit een geheim gemaakt van zijn verleden. Dat neemt niet weg dat ook hij aan zich zelf mag werken en mag groeien. Om nou te zeggen dat zijn masker is gevallen is zwaar hypocriet en overdreven. We hebben allemaal een alter ego (andere ik). We weten niet welke snaar bij Ali getriggerd is om zo te reageren.
En natuurlijk staan er altijd mensen klaar om het incident aan te grijpen voor politiek gewin. Ik zie commentaar van mensen die letterlijk zeggen. “Zie je wel dat volk deugt niet. Ze zijn allemaal het zelfde” etc…
En dan nog eventjes erbij vermelden dat het tijd is om op wilders te stemmen. Dat zegt natuurlijk meer over die mensen die zo reageren dan over Ali.

Gast
Jesse
januari 15, 2021 11:14
Antwoord op  Edmond

Ik klikte op min, wordt als plus geteld.

Gast
Edmond
januari 15, 2021 11:59
Antwoord op  Jesse

Dat komt omdat er tegelijkertijd 2x op een plusje is getikt door andere mensen die een andere perceptie hebben dan die van u. Ik kan geen andere verklaring bedenken. U wel?

Gast
record
januari 15, 2021 17:34
Antwoord op  Edmond

Jawel. ik heb zelfs een keer op plus geklikt en er kwamen toen 27 minnetjes bij.

Gast
Kees
januari 15, 2021 16:43
Antwoord op  Edmond

Precies Edwin, helemaal mee eens.

Gast
Freddy
januari 15, 2021 09:23

Ali B heeft toch scheit aan wat een ander denkt
Ik vraag mij af of hij zo ook thuis tegenover zn wijf staat.
Grote man hoor Ali !!

Gast
Rian Fiechter
januari 15, 2021 09:48
Antwoord op  Freddy

Kijk nu veel anders naar hem na dat filmpje bah

Gast
Gerard
januari 15, 2021 11:15
Antwoord op  Freddy

Ik klikte op plus, wordt als min geteld. MC WORDT EENS WAKKER, DE PUNTENTELLING STAAT VERKEERD OM !

Gast
Verbazing
januari 15, 2021 09:02

Nou nou wat n ophef zeg ik heftiger tekeer als ik m’n kleine teen stoot

Gast
Harrie de Corteling
januari 15, 2021 06:03

Slaat zijn kinderen,maar hoort bij Marrokkaanse opvoeding….te triest voor woorden..

Gast
Simone
januari 15, 2021 07:27
Antwoord op  Harrie de Corteling

Je woont thuis bij hem, dus je weet veel. Waarom zijn jullie zo jaloers op buitenlanders die succesvol zijn?

Gast
Luzceleste
januari 15, 2021 10:27
Antwoord op  Simone

Metdie woede uitbartingen is niet moelijke vorstellen hoe thuis loopt,Ali is ni zichtzelf!

Gast
777
januari 15, 2021 11:18
Antwoord op  Harrie de Corteling

Puntentelling staat verkeerd om. Plus wordt als min geteld. MC WORDT EENS WAKKER, ALLES WORDT VERKEERD GETELD !

Gast
Aristocat
januari 15, 2021 13:55
Antwoord op  777

MC zweert samen met de Democrats

Gast
Adolfje
januari 15, 2021 13:54
Antwoord op  Harrie de Corteling

Als je je kinderen slaat, hebben ze later niet zo’n grote bek.

Gast
Willem
januari 15, 2021 04:28

Het is een Marrokaan als alle anderen , schizofreen verwent kleren joch, als jullie wisten wat hij uit heb gevreten op straat vroeger lieten jullie hem links liggen dat brok inteelt .
Er zijn er weinig normaal, ze zijn er wel, maar heel weinig !!
Het is gewoon een ziek ras, Wilders heeft gelijk ,al heel lang waarschuwt hij voor doet tuig van daar minder minder!!!
Vooral als ze onder elkaar zijn vervallen alle grenzen en neuken ze je moeder, en kango hier en kango daar , ze zijn praktisch allemaal het zelfde dus wees wijs en stem in maart op de PVV, ander helpen die stukken addergebroed ons land langzaam naar de filistijnen!!!

Gast
Theet
januari 15, 2021 10:59
Antwoord op  Willem

Zeg al genoeg dat zijn vriendjes allemaal van mokro maffia zijn hij kent ze stuk voor stuk .je kan discuseeren .maar wat hij doed is gewoon op ruzie uit om zo agressief te doen dit was niet zo maar schelden .dit was puur uitdagen het is dat die goeie zanger wailon zich netjes hout zoals het hoort .

Gast
Bernard
januari 15, 2021 11:15
Antwoord op  Willem

Jij Gore kut racist! Een beetje Marokkanen zwart maken met je praatjes bah! Marokkanen zijn net als jij en ik mensen dus ga niet oordelen. Er zijn weleens mensen die niet normaal zijn. Maar als 1 Marokkaan zo is hoeft het niet te zijn dat iedereen zo is! Ali was ff boos op Waylon mag het een keer? Alsof jij nooit uit je stekker gaat?
Dus hou op met je “ziek ras” en “Geert Wilders heeft gelijk” dus hou gvd je bek!

Gast
Vrolijke Frans
januari 15, 2021 14:02
Antwoord op  Bernard

Wat heb je gesnoven Bernard?

Gast
korankenner
januari 15, 2021 17:37
Antwoord op  Bernard

Gij zult nooit domheid met nog meer domheid beantwoorden.

Gast
Umberto
januari 15, 2021 11:36
Antwoord op  Willem

Ja stem PVV en dan is alles opgelost

Gast
Donald Dumped
januari 15, 2021 12:08
Antwoord op  Umberto

PVV is de beweging van een ex VVD er. De VVD wat toen voor de eerste generatie gastarbeiders gezorgd heeft. VVD waar toen nog ene Geert W. deel van uitmaakte…
Dus hij strijdt tegen wat hij zelf heeft binnen gehaald?

Gast
Meindert Kramp
januari 15, 2021 14:07
Antwoord op  Donald Dumped

en daarna mochten de gastarbeiders hun familie laten overkomen van Joop den Uyl. Vakbonden zijn gecontroleerde oppositie binnen een systeem van corporaties en dat zijn dus niet alleen de grote bedrijven, maar ook overheidsinstellingen.
Links en rechts bestaan niet.
Mensen met veel geld, die achter de schermen besturen, bestaan daarentegen wel. Zij sturen een beetje bij naar links en dan weer eens naar rechts.

Gast
Pieter
januari 14, 2021 23:02

Iedereen flipt wel een keer. En niemand weet wat alie die dag verder heeft moeten doorstaan. Misschien was dit wel de druppel voor alie. Ik vind vind het onzin want tis gewoon menselijk om boos te zijn. En wat maakt het uit of de camera aan of uit staat. Je weet ook niet wat je buurman allemaal doet. We zijn allenaal maar mensen

Gast
Roos
januari 14, 2021 22:51

Stop met al dat gezeur
Stop met shownieuw
De hele wereld zit in diepe ellende met de corona
Stop

Gast
M. HANSE
januari 14, 2021 22:50

Ik vind dit idd gewn knuffelwaardige marokkaan, Marokkanen kunnen wellicht heel lang leuk en aardig doen en overkomen maar ze zij ook een felle kant hebbende, en die valt dus niet te verloochenene, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, zeg maar…ook bij Ali B

Gast
Umberto
januari 15, 2021 11:38
Antwoord op  M. HANSE

Wat een kletspraat !

Gast
Jona
januari 14, 2021 21:39

Shownieuws geschokt?Die likken hun lippen af van genot om weer een paar mensen af te kunnen zeiken.

Gast
Mieke
januari 14, 2021 21:21

Filmpje bekeken,niks anders dan ruzietje tussen Waylon & Ali B. Valt heel Nederland over Ali alsof ze erbij waren. Weer lekker racistisch als jullie gewend zijn. Wat heeft het te maken met Knuffel/ Kutmarokkaan?. Zolang je een billen linker bent,wordt je op handen gedragen,doe je dat niet,ben je een kleren allochtoon. Jaja zo kan ie wel weer,je moet altijd maar mooi weer je spelen ook al schikten ze in je bek. Patty Brard moet haar lelijke gedeukte ben dichthouden,die heeft met de halve wereld ruzie. SHOWNIEUWS bestaat het nog? Heb het altijd een nut programma gevonden,gepresenteerd door een stelletje doorgewinterde aardappels.

Gast
directeur zonder bedrijf
januari 15, 2021 02:55
Antwoord op  Mieke

leer eerst maar eens normaal nederlands?

Gast
Willem
januari 15, 2021 04:44
Antwoord op  Mieke

Ik ken hem van vroeger dat marrokaantje, en neem nou maar van mij aan dat hij niet anders is dan de rest , ik vind dat hij zijn eigen nog lang goed heeft gehouden!!!
En jij lult maar iets en weet niets ,dus jij kan beter je bek houden MUTS!!!

Gast
De vieze man
januari 15, 2021 14:13
Antwoord op  Mieke

Heb u die link naar billen nog? Kan u hem effies hier neerzetten voor mij?

Gast
W.Szentpetery
januari 14, 2021 21:05

Vanaf het begin al vroeg ik me altijd af ,wat Ali b en Lil kleine als jurylid bij V.O.H doen??het zijn toch geen zangers?(beiden zijn rappers)!!ze kunnen niet eens zingen!!als ik me niet vergist,rap ontstond in V.S ,door de criminelen en bendes die altijd met elkaar op de vuist gingen en zelfs elkaar gaan vermoorden,en vanuit de teksten die ze schrijven,is toen met rappen begonnen!!!
Dan weet je ongeveer wat rappen is!
Rappers kunnen niet zingen maar zitten wel in de jury om mensen te beoordelen op hun zang talent.

Gast
M. HANSE
januari 14, 2021 22:51
Antwoord op  W.Szentpetery

Mee eens, met jouw commentaar

Gast
Willem
januari 15, 2021 04:36
Antwoord op  W.Szentpetery

Helemaal waar man ! rappen is je zelf lekker uitleven met de meest liederlijke taal die er maar is , er komt niets normaals uit die bekken, en ze zijn altijd kwaad ,en wijzen met hun vingertje altijd naar een ander , vullis is het, ik heb ook nooit begrepen waarom hij daar zat met zijn kamelen bek!!!

Gast
PietCarlos
januari 15, 2021 06:06
Antwoord op  W.Szentpetery

Hmmmm. Je hebt ook al educatie nodig. Rap is ontstaan in de jaren zeventig toen dj’s of eigenlijk mc’s platen niet meer dom achter elkaar gingen praten maar iets ritmisch eraan toevoegden. Je zit er dus echt volkomen naast.

Grappig dat je zegt ze kunnen niet eens zingen. Als je er zo denigrerend over doet ben ik nieuwsgierig in hoeverre hij in staat bent te rappen of zelfs iets op rijm te zetten dat het niveau van een gemiddeld Sinterklaas gedicht ontstijgt.

Gast
Theet
januari 15, 2021 09:26
Antwoord op  PietCarlos

Maak niet uit het is kloote muziek met vervormde stemmen want zingen kunnen ze niet .en rijk worden door kinderen stumpers al die rapertjes

Gast
Truus
januari 15, 2021 14:16
Antwoord op  PietCarlos

Zo te zien ben jij de educatie ontstegen. Zeker school niet afgemaakt en toen maar rapper geworden.

Gast
Johny
januari 14, 2021 20:29

Knuffel Marokkanen! Dikke lul! Is gewoon een vieze vuile vieze Gore teringlijer

Gast
Schijt aan
januari 14, 2021 20:21

Kijk wil niet lullig doen, maar weer een akkefietje van een ba’er ( bekende allochtoon) allemaal zijn ze zo goed bezig,niet dus. Steeds t zelfde soort komt in t nieuws. En over als een echt van origine Nederlander moet dat is tegen zo’n figuur zeggen. Dan is t hek van de dam,en zijn wij weer aant discrimineren. Weer een bewijs dat je die lui preventief moet ruimen. Misgaan andere t uit hun hoofd laten. Heb totaal NIKS met die slissende blaaskaak.

Gast
Timor
januari 14, 2021 20:14

Interessant, interessant. ‘We’ kunnen weer even vooruit. Boze Ali B, arrogante Waylon en dan Patty Brard en, en, en. Zijn er echt geen belangrijker dingen dan deze ongein? Weer een ‘smakelijk’ niveau.

Gast
mondkapje als symbool van satanisten
januari 15, 2021 14:23
Antwoord op  Timor

Mondkapjes dragen terwijl ze niet helpen is veel “belangrijker”. Het gaat om het signaal van hého mensen d’r is nog altijd corona hoor. Een volkomen imbeciel argument.
Je hoort de godganse dag ieder uur, iedere minuut niets anders meer dan besmettingsaantallen en gepraat over de maatregelen en dan nog denkt die eikel van een Rutte dat wij elkaar er door middel van mondkapjes aan moeten herinneren.
Wat een crimineel, wat een satanist is die man.

Gast
Ralph Inbar
januari 14, 2021 20:01

BN’ers die uit de hoogte doen en denken dat ze alles zijn. Arrogantie spat er van af, zie de keuze van W zijn partner. Als er 1 iemand voor je gaat opnemen, dan is het Ali wel. Op het moment dat een kandidaat afgekafferd wordt of een vervelende opmerking krijgt, breit hij het weer recht met een grapje. Je kunt altijd maar blijven incasseren, maar op gegeven moment barst de bom. Ik denk niet dat Ali ineens omschakelt naar een agressor als de camera’s uitgaan. Ik denk eerder dat hij het voor iemand had opgenomen en dan zet ik juist vraagtekens, what the fuck heeft W gedaan dat hij dit over zich heen kreeg. Vond hem sowieso al een arrogante kwal net als Jan. Zelfs Anouk vind ik niet erg, die zegt waar het op slaat en wat zij vindt. En ik maar denken dat Ali steeds alles maar slikt, die kut opmerkingen van arrogante W steeds. Ben blij dat hij dit heeft gedaan, jongen van de straat en zeggen wat het op slaat!!!

Gast
Geitje
januari 15, 2021 00:22
Antwoord op  Ralph Inbar

Elke aflevering wel een keer het drugsverleden van Waylon aanhalen en over De Lange beginnen? Ik had hem al 3x op zijn toot geslagen.

Gast
directeur zonder bedrijf
januari 15, 2021 02:58
Antwoord op  Ralph Inbar

tis en blijft een arrogante tyfus marokkaan.

Gast
Mieke
januari 15, 2021 08:08
Antwoord op  Ralph Inbar

Ik vind dat waylon al teveel van ali gepikt heeft ik mag ali graag zien moet altijd wel lachen maar nu is hij te ver gegaan en waylon arrogant?denk het niet al zou hij dat wel.mogen met zijn talent vind niet dat jij iets kunt zeggen zover ben jij ook niet echt gekomen ralph

Gast
Anonimous
januari 15, 2021 17:11
Antwoord op  Ralph Inbar

Zeg Ralph In artikel, ben jij niet de ex van Patti Brard???

Gast
James
januari 14, 2021 19:40

Ti’s en blijf een Kuuut Marokkaan

Gast
Dalila
januari 15, 2021 09:24
Antwoord op  James

Altijd weer dat woordje ” kut marokkaan” In plaats van kut mens of kut kind, kut persoon..
Dat kan toch ook..???.Waarom wordt er dan bij waylon gewoon waylon gezegd of Patty…sjonge jonge jonge wat een kut mentaliteit!!!!
Tis een bekende nederlander hij is hier opgegroeid stelletje sukkels.. miss is dat juist een stukje van de kut Nederlandse mentaliteit ..?????

Gast
Fatima
januari 14, 2021 18:49

Ik vind Ali B. vies en ik vind het een flikker in de kast net als die corpulente koning van dat corrupte Marokko.

Gast
Ali
januari 15, 2021 01:13
Antwoord op  Fatima

Ik vind Ali b een flikker en de koning ook bla bla bla terwijl jij hier de grootste kk h o e r bent die gratis en door iedereen genaaid word kijk na je zelf neppe fa

Gast
directeur zonder bedrijf
januari 15, 2021 02:59
Antwoord op  Ali

en jij moest zeker betalen of je mocht niet? tyfus marokkaan

Gast
Dalila
januari 15, 2021 09:26
Antwoord op  Ali

Inderdaad…rot Fatima..die naam moet je gauw veranderen …wat heeft de koning nou hier mee te maken trut..? Met een rapper nog wel

Gast
De vieze man
januari 15, 2021 14:28
Antwoord op  Ali

Lekker ventje ben jij. Als je begrijpt, wat ik bedoel.

Gast
Dalila
januari 15, 2021 09:25
Antwoord op  Fatima

Waar kom jij nou weer vandaan met je apparte praatjes

Gast
N van den brink
januari 14, 2021 18:42

Sinds wanneer bestaan er knuffel berbers??dacht dat het “knal”gosers waren…ironie uit!!

Gast
Gorden H
januari 14, 2021 18:32

Tja je kan ook met een klisma in je reet op tv gaan of je vriend uitschelden en lopen janken. Wat is het verschil?

Gast
Chris
januari 14, 2021 18:18

Dus Tooske zegt dat het vreselijk is voor kinderen. Nou Tooske weleens naar Formule1 gekeken met Verstappen en Olav Mol?
Fuck, lul, reet klinkt in iederr wedstrijd terwijl er meer kinderen naar de F1 kijken vanwege ene Verstappen. O wacht Olaf Mol is blank.

Gast
Dalila
januari 15, 2021 09:27
Antwoord op  Chris

Júist

Gast
Koen
januari 14, 2021 17:40

‘t*fusfl*kker’, in welk hoofdstuk van de ‘ik wil groeien’ cursus van Ali B. zou dit besproken worden #fail #manmanman

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen