‘Ali B flipt bij The Voice of Holland, knokpartij met Waylon’

Ali B is achter de schermen van The Voice of Holland compleet geflipt. Het leidde in het herentoilet tot een vreselijke vechtpartij met collega Waylon. Dat onthulde Albert Verlinde dinsdag in Shownieuws.

Ali B en Waylon © William Rutten

Albert Verlinde kon het bijna niet geloven toen hij het verhaal onlangs opving in de Hilversumse wandelgangen. “Dit is zo’n verhaal, dat hoor je en dan denk je: het kan niet waar zijn. Dat hou je even bij je, dan begin je rond te vragen bij mensen en ik heb nu van genoeg partijen gehoord dat dit echt gebeurd is.”

Knokpartij

Wat is er precies voorgevallen? “Een echte, daadwerkelijke knokpartij. Er is echt geknokt tussen twee coaches. Echt met slaan. Bloed valt mee, maar er is wel echt geknokt en ze moesten uit elkaar gehaald worden. Het gaat om twee coaches, namelijk om Waylon en Ali B.”

Het begon tijdens de opnames van de Blind Auditions, aldus Albert. “Er was een kandidaat, heb ik begrepen van mensen, waarvan je denkt: die hoort echt bij coach Jan Smit. Die kwam bij Ali B terecht en Waylon had zoiets van: waarom doe je dat nou, want dat is meer voor Jan. Dat viel blijkbaar helemaal verkeerd bij Ali.”

‘Ali flipt in toilet’

Het ging mis tijdens de pauze. “Het is pauze, ze gaan naar het toilet. Waylon is al in het toilet en Ali B komt aanlopen en Ali B flipt helemaal en zegt: ‘Wat ben je aan het doen?! Dit is hoe ik werk! Dat is The Voice. Dat begrijp je niet.’ Hij komt héél dichtbij Waylon staan en dan komt de gouden zin van Waylon: ‘Ik ruik je slechte adem.’ Dat zegt hij.”

Het escaleerde hun conflict. “Dat kan nog een grap zijn, maar zo werd het door Ali B niet geïnterpreteerd. Toen is er letterlijk een knokpartij ontstaan in dat herentoilet, ze zijn met elkaar op de vuist gegaan. Er zijn mensen tussen moeten komen. Iemand heeft hen uit elkaar gehaald en daarna is alles uitgesproken.”

Ontzettend heftig

Het is buitengewoon heftig nieuws, vindt Albert. “Het is een ontzettend heftig verhaal.”

Het is volgens Albert uitgesloten dat dit nieuws bevestigd wordt door de betrokken partijen. “Mensen die erbij geweest zijn, gaan natuurlijk nooit zeggen dat ze mij hierover gesproken hebben, want het is een programma waarvan je blij bent dat je er werkt en je niet verklapt wat er achter de schermen gebeurt.”

Tweede vechtpartij

Het zou het tweede seizoen op rij zijn met een vechtpartij achter de schermen van The Voice. Vorig seizoen zou er een vechtpartij hebben plaatsgevonden tussen Anouk en Lil’ Kleine, nadat hij haar keihard had uitgescholden.

Al met al komen de coaches van The Voice op deze manier wel heel erg doorgesnoven over. Misschien kunnen ze samen met mediacollega Akwasi een staffelkorting bedingen bij een cursusje anger management.

Update

Update 13.05 uur: RTL reageert op deze vermeende knokpartij.

295 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
RVD
januari 15, 2021 12:46

Dit programma moet verdwijnen van het beeld dit is geen voorbeeld voor de jeugd deze mensen houden geen rekening mee met mensen die met plezier naar het beeldscherm zitten kijken en niet naar stelletje schijnheilige die met breed glimlachje op beeld verschijnen

Gast
Donald Dumped
januari 15, 2021 12:59
Antwoord op  RVD

Het wordt nog steeds bekeken, RVD.
Wangedrag wordt beloond, ‘de Marokkaan’ in het zadel gehouden om breed in beeld te glimlachen. (Begrijpelijk, want erg goed betaald baantje dat jureren bij The Voice)

Een simpele oplossing om het van de buis te krijgen: Niet meer kijken…

Laatst bewerkt 2 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Bejaardenhulp
januari 14, 2021 21:48

Ik zeg jouw dit is geen leuk nieuws

Gast
Just logical
januari 14, 2021 21:02

Eens een Marokkaan, altijd een Marokkaan. Je moest eens weten hoe deze mensen over onze Westerse cultuur denken en achter onze rug om over ons praten. Zelfs de meest linkse, macrobiotische muesli-geitenbreier zou onmiddellijk omslaan. Maar wie ben ik….

Gast
Berend
januari 14, 2021 15:12

Ali B. wil graag mensen verbinden, zie hier zijn nieuwste bijdrage om dit doel te realiseren…

Gast
Dreetje
januari 14, 2021 21:07
Antwoord op  Berend

Waylon had bijna verbonden moeten worden….

Gast
Sara
januari 14, 2021 12:59

Zit in de genen van Ali B. De ware aard komt er zo uit. En nu in de media alles op alles zetten om hier een draai aan te geven. Het programma is door diverse personen met hun gedrag en hun taalgebruik al ver gezakt. Misselijk makend hoe de Ali B voor Waylon gaat staan en tekeer gaat. Denkt dat hij alles kunnen maken goed voorbeeld hoor meneer B. Je mag trots op je zelf zijn. Ook nog een goed voorbeeld voor je kinderen ooit komen ze dergelijke filmpjes tegen. Internet is heel geduldig,

Gast
Geitje
januari 14, 2021 11:14

Teveel omgang met geiten en inteelt…Dat Waylon zo netjes en rustig bleef. De heer en de woestijnrat.

Gast
sja
januari 14, 2021 14:00
Antwoord op  Geitje

Waylon is veel en veel intelligenter dan Ali B. Dat is nu voor altijd vastgelegd. Ali B. blijkt een doorsnee Marokaan, zoals altijd zijn die uitgerust met te veel agressie en hebben neiging tot dreigen, intimidatie. En een heel aantal is stekedom.

Gast
Maria
januari 14, 2021 10:57

Ali B. is een zakenman, was dit een betaalde opdracht? Of zijn ware gezicht?

Gast
allemachtig
januari 14, 2021 14:02
Antwoord op  Maria

Hij is dus helemaal geen zakenman. Die term verdient hij niet met zulk kwakmongool gedrag. Lijkt Akwasi wel zeg.

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:52

Als Bn’ers te veel op TV zijn en te veel verdienen krijgen ze macht en stappen ze over lijken, En gaan ze vechten eerst in woorden dan in daden .En worden het beesten en zeggen en verwijten ze anderen wat ze zelf in denken gelijk te hebben . Beste oplossing niet naar deze programma’s kijken en dit tuig vermijden en verbannen van TV

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:44

Ali B ordinaire , Waylon ordinair, Anouk Ordinair, Jan Miljonair met sluwe gemene trucjes .Word tijd dat Nederlanders eens die lui van het scherm weren en teveel op TV tijd voor vernieuwing na Covid -19

Gast
Jan
januari 14, 2021 17:27
Antwoord op  Zwarte Piet

Hallo ZP met je foute naam en je nog veel foutere opvattingen en oordelen. Ga jij eens je mond spoelen en fatsoenlijk Nederlands leren.

Gast
Rene
januari 14, 2021 09:17

Het is in scene gezet vanwege tanende kijkcijfers

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:53
Antwoord op  Rene

Dat is niet in scène gezet zo zijn ze

Gast
Rene
januari 14, 2021 12:10
Antwoord op  Zwarte Piet

jij je zin jochie

Gast
DJK
januari 14, 2021 05:40

Advies aan beiden, minder snuiven en meer fuifen

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:54
Antwoord op  DJK

Spuit vergif is het beste

Gast
Geertje
januari 14, 2021 17:27
Antwoord op  Zwarte Piet

Wat een griezel ben jij!

Gast
Judocus
januari 14, 2021 00:21

Ben alleen maar weer blij dat ik niet heb gekeken naar The Voice, hoef ik me ook niet te ergeren.

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:54
Antwoord op  Judocus

Juist

Gast
Ikvolg
januari 13, 2021 21:17

Wat een misselijkmakende opmerkingen weer van sommige walgfiguren. Opmerkingen die niet helemaal niet hoeven.. Ma ach ja.. Zo Typisch.. De meest heiligen van heel de wereld. Maar niet heus.. Bah

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:54
Antwoord op  Ikvolg

Begin bij jezelf

Gast
saperdeflap
januari 14, 2021 13:13
Antwoord op  Ikvolg

Als u met een vinger naar anderen wijst, wijzen er drie naar uzelf! ”Beter mens”. En gecertificeerde lapzwans.

Gast
Jan
januari 14, 2021 17:29
Antwoord op  saperdeflap

Mafklapper, ga iets nuttigs doen met je leve !

Gast
Jan
januari 14, 2021 17:29
Antwoord op  Jan

..leven!

Gast
Olaf
januari 13, 2021 21:11

Ik geniet van het programma en de spitsvondige opmerkingen en het verschil in persoonlijkheden. Ze hoeven geen wereldartiesten af te leveren, maar het levert gewoon feelgood tv op. Maar dat mag ook niet. Wat een haat op dit forum 😔

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:56
Antwoord op  Olaf

Als je dat feelgood tv noemt zegt dat genoeg over jezelf

Gast
bert
januari 14, 2021 14:04
Antwoord op  Olaf

@Olaf, feelgood tv ? Met zo´n intimiderende , dreigende kutmarokkaan erbij ? Ali B. is totaal door de mand gevallen en moet oprotten, in zijn eigen woorden. Anders begrijpt hij het niet.

Gast
Marcel
januari 13, 2021 20:37

Euh…had die Marokkaanse nep rapper niet een mes getrokken?? Dat doen die Arabieren nogal graag.

Gast
Ikvolg
januari 13, 2021 21:14
Antwoord op  Marcel

Ja.. Waarom zou ik verwachten dat Julie voor Ali zouden zijn.. Wat een klote laffe reacties hier… Omdat Ali een Marokkaan is, mag jij niks fout down want dan bevestigd hij ’t beeld van de Marokkanen.. En dat van messen trekkende Arabieren.. Wie heeft ‘tover a Hollandse pedofielen en de motorbendes, de hooligans, en de mafi Holeeder enz enz..
Wat een oogklepopen hebben jullie wwr op.. Horen en zien wat je wilt..
Voorspelbaar gedrag.. Om van te kotsen.. Pleurt op met jullie eenzijdige hersens..

Gast
Volk en Vaderland
januari 14, 2021 01:11
Antwoord op  Ikvolg

Aah, een allochtoon trekt weer de pedofielen kaart. Dat is zogenaamd iets waar blanken uniek in zijn ofzo.

Als er een Europese viespeuk wordt opgepakt in Azië is het groot nieuws maar over de Pakistaanse pedo bendes in Engeland, kindhuwelijken en alle pedo praktijken in Azie en Afrika binnen de eigen bevolking halen het nieuws amper tot nooit.

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 11:01
Antwoord op  Volk en Vaderland

Ga terug waar je vandaan komt als het dan zo slecht is hier loozer

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 11:00
Antwoord op  Ikvolg

Arabieren zijn het gif van de mensheid nooit te vertrouwen en al eeuwen in strijd en oorlog Ze zouden zelfs hun eigen familie verraden om macht en tot op heden ook nog niets goeds hebben gebracht hier in Nederland zie maar weer het rapport over geldstromen in moskeeën en nu live op NPO politiek

Gast
Joop
januari 14, 2021 17:31
Antwoord op  Zwarte Piet

Volgens mij ben jij een heel eng persoon, verblind door domheid en vooroordelen.

Gast
888
januari 14, 2021 14:13
Antwoord op  Ikvolg

Nee ikvolg, je hebt geen gelijk. Dit is helemaal niet een marokkaan bashen. Ali B. heeft zich zo misdragen dat hij per direct uit alle programma´s op tv gezet zou moeten worden. Als dat niet gebeurd, is er juist sprake van foute positieve discriminatie. Niemand kan zich dergelijk gedrag veroorloven, blanken zeker niet, Als Ali B. autochtoon was geweest, was hij nu al overal uitgegooid. het is precies andersom dus. Ook ontzettend dom om zaken zo te verdraaien, want dat doe je.

Gast
Zwarte Piet
januari 14, 2021 10:56
Antwoord op  Marcel

Dat is een goede 😂

Gast
Gerda
januari 14, 2021 17:34
Antwoord op  Zwarte Piet

Wie het laatst lacht, haha!

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 19:49

Ali B. bevestigt weer eens het vo oro ordeel over mo cro’s in het uitge le kte filmpje.
Waylon blijft rustig in zijn rode stoel zitten en Ali B. schr eeuwt en tiert als een ag ress ieve ri faa p.
En weet niet van ophouden. Zelfs niet als Waylon een kushandje geeft.
Maar volgens ri faa pje is er niets gebeurd.

Gast
ledg
januari 14, 2021 14:07
Antwoord op  Karbonade

Ja, de ware aard van die Ali B. is nu definitief voor iedereen neergezet, door hemzelf. Je kunt het vergeten, jongen. Als je in werkelijkheid net zo´´´n rare, agressieve gestoorde kwakmongool bent als Akwasi kun je opdonderen uit al die tv programma´ s. Weg ermee.

Gast
Tafka mike
januari 13, 2021 19:34

Ach ja Indische gaslighters die kunnen af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen. Lekker gevatte opmerkingen maken die je raken. Vaak als ze niet alle aandacht krijgen of jaloers zijn.

Ik heb alleen maar ruzie gehad met ze en zoek ze echt niet uit. Soms kijk ik welleens om me heen of er geen Indische lui aanwezig zijn dan kan ik afstand nemen. Heel verkeerd natuurlijk maar beter dat ik ze uitzoek om ze vervolgens aan te vliegen.

Gast
Tafka mike
januari 13, 2021 19:40
Antwoord op  Tafka mike

Hoewel ik dacht altijd dat Waylon juist niet zo in elkaar stak. En ALI B overschat zichzelf nog welleens ernstig. Wat erg jammer is want hij is wel een verbinder en iemand die goed kan overbruggen.

Gast
Piepmuis.
januari 13, 2021 21:33
Antwoord op  Tafka mike

Waylon in niet Indisch. Zelfs geen heel klein Ieniemienie beetje. Ali is wel heeeel Marrokaans dus tsja …Waylon bleef rustig zetten terwijl b erbertje flipte.

Gast
Ditisnietnormaal
januari 13, 2021 19:13

Misschien kunnen ze samen met mediacollega Akwasi een staffelkorting bedingen bij een cursusje anger management.

Wie heeft dit artikel geschreven? Echt ernstig om Akwasi hier bij te halen. Hij wordt het hele jaar door enorm onder een vergrootglas gezet en opgezweept. Belachelijk en irrelevant.

Gast
joost
januari 14, 2021 15:17
Antwoord op  Ditisnietnormaal

Dat komt doordat Akwasi maar niet gestraft wordt zoals correct zou zijn, en zoals iedere inwoner van nederland gestraft zou worden. Akwasi is totaal gek, enorm bewezen agressief en megalomaan ook nog. Vreemd he dat hij overal wordt bijgehaald. Hij zou voor altijd van TV verbannen moeten worden.

Gast
Daisy
januari 13, 2021 16:59

Waarom stop met ruzie beetje gezellig houden denk aan 1, 5 afstand houden
Maak niet uit wie zal coach worden jan smit is nederlands + waylon houd +country ali b houd rapper+ anouk houd van smooth jazz volg je hart ok

Gast
paultje
januari 13, 2021 16:42

Maar wie heeft de vechtpartij gewonnen ?
Die woestijnrat of die vogelverschrikker ?

Gast
Koale
januari 13, 2021 17:44
Antwoord op  paultje

Ik denk dat die Rif aap heeft gewonnen!

Gast
Ikvolg
januari 13, 2021 21:14
Antwoord op  Koale

Misschien ook het rose varken.. Knor

Gast
Claire
januari 13, 2021 16:42

Zoals we weten is de reputatie van Marokkanen (ze voelen zich veelal Marokkaan en geen Nederlander ondanks dat ze hier zijn geboren) erbarmelijk slecht en dat komt niet door het vermeende racisme of de vermeende achterstand ( die ze overigens zelf onderhouden dan wel in stand houden al dan niet door taalachterstand, crimineel en/of hufterig gedrag en andere indicatoren die negatief van invloed lijken te zijn). Ali B. vind ik een een griezelige wolf in schaapskleren en vertrouw ik niet. Waylon vind ik een junk en net zo eng misschien wel enger dan Ali B. Laat ze elkaar maar de tent uitvechten, ik kijk toch niet daar dit type kut programma’s.

Gast
Kapitein Overduidelijk
januari 13, 2021 18:10
Antwoord op  Claire

Claire, gefeliciteerd met je commentaar. Het is gelukt om net zoals ons allemaal jezelf te profileren als dom. Je kijkt niet naar programma’s zoals The Voice, maar komt wel op dit roddelforum je commentaar leveren achter je telefoon, lekker veilig, chapeau!

Gast
Mary
januari 13, 2021 18:29

👏👍👌

Gast
Lucas
januari 14, 2021 12:32

Als ik de reactie van Claire lees en ik lees vervolgens uw reactie dan vraag ik mij af wie hier dom is.

Gast
Dennis
januari 14, 2021 17:41
Antwoord op  Claire

Ga je nu bij elk item deze quasi interessante nonsens verkondigen? Mens, ga iets nuttigs doen, een boek lezen bijvoorbeeld. Wellicht dat wat meer ontwikkeling je weerhoudt van het schrijven van foute teksten en het verspreiden van zieke vooroordelen.

Gast
Jan
januari 13, 2021 16:08

De een helt naar links, de ander naar rechts. Ze doen net alsof ze graag met elkaar op de foto gaan.

Gast
Donald Dumped
januari 13, 2021 15:48

En als dit waar is dan is het helemaal een onzinnige ruzie. Iedereen weet inmiddels dat geen enkele deelnemer uit The Voice het waarmaakt. Allemaal floppen.
Of ze nu uit team Anouk, Ali B of Jan Smit komen.
Programma is geproduceerd, er is naar gekeken…juryleden hebben flink wat euro’s bijgeschreven gekregen..
wat er verder gebeurd met die ‘talenten’ zal ze worst wezen…

Wat wordt de The Voice kijker toch weer heerlijk in de maling genomen.
Keer op keer op keer weer…
Nu weer even een vechtpartijtje verzinnen en hoppa kijkcijfers verzekerd…
Ali B heeft het weer voor elkaar. Er wordt over hem gesproken en The Voice is weer gepromoot…

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Josefien
januari 13, 2021 15:46

Albert verspreidt nepnieuws. Dat had ik van de VVD niet verwacht.

Gast
Anton
januari 13, 2021 15:31

Goeie PR

Gast
Donald Dumped
januari 13, 2021 15:06

Reken maar dat er desondanks weer volop gekeken wordt naar The Voice…

Gast
Sven L.
januari 13, 2021 15:03

Haha wat een gajes!

Gast
Peter de Fretes
januari 13, 2021 14:48

Waylon is gewoon een vieze kontenlikker net als eerdere coach marco Borsato ze willen alleen maar de beste deelnemers eruit halen met zijn vieze geslijm.
Maar snap de kandidaten ook niet want als ieder goede deelnemer bij Waylon gaat dan stoten zij zichzelf een mes in de rug want er mag op het einde toch maar een overblijven.

Gast
Rinus
januari 13, 2021 14:53
Antwoord op  Peter de Fretes

Nee , die Marokkaan is een lekkere jongen , stuk ongerief is het !

Gast
Koale
januari 13, 2021 17:42
Antwoord op  Rinus

Minder, minder, minder!

Gast
Dutchie
januari 13, 2021 15:36
Antwoord op  Peter de Fretes

Wat een kul geklets

Gast
Waylonfan
januari 13, 2021 18:43
Antwoord op  Peter de Fretes

Ali is wel fris wil je zeggen??? Die domineert dat hele programma. En nog nooit iets gepresteerd. Waylon levert wel winnaars af. Goeie coach dus.

Gast
Fritsiepilsie
januari 13, 2021 14:35

Volgens mij weer fake Kwalbert roddel praat..
Deze pisnicht geniet van dit soort verhaaltjes..
Bah ..
Ga eens wat zinnigs doen in je trieste leven Kwalbert..
Homo burgemeesters pijpen of zoiets..

Gast
Esther Tetelepta
januari 13, 2021 15:46
Antwoord op  Fritsiepilsie

Je hoeft niet zo beledigend te praten…hij is gewoon een mens zoals jij en ik…met zulke woorden laat jezelf zien hoe jij bent. Jammer laten we toch respect hebben voor een ieder ander…dan kan het leven heel mooi eruit zien 🌹

Gast
De kotertjes
januari 13, 2021 14:15

Jullie kunnen beter stoppen met de voice dan hebben die ruzie dan die een woordenwisseling jullie zijn volwassen mensen volgens mij dan ga je toch geen ruzie maken kleine kinderen doen dat, jullie moeten jullie schamen dit is niet ten goede van het progamma
Jullie zijn gewoon leuke gasten
Laat je volwassenheid zien en de gezelligheid.

Gast
Perdana
januari 13, 2021 14:21
Antwoord op  De kotertjes

Het is een fake bericht

Gast
teuntje
januari 13, 2021 14:12

Hoop dat Waylon die gestoorde Ali flink op zn rotkop heeft geslagen

Gast
Jan
januari 13, 2021 16:10
Antwoord op  teuntje

Zo te zien heeft hij Ali’s jasje gestolen.

Gast
Waylonfan
januari 13, 2021 13:17

Als ik Waylon was had ik voor de camera al eens langs zijn gezicht geaaid. Geen aflevering of die Marrokaan begint over Ilse de Lange of Waylons drugsverleden. Waylon heeft ook kinderen die mss kijken.

Gast
Gaat je niks aan
januari 13, 2021 13:37
Antwoord op  Waylonfan

Wat is jou probleem je kan ook ali zeggen in plaats van marrokaan rasist

Gast
Perdana
januari 13, 2021 14:23
Antwoord op  Gaat je niks aan

Vind ik ook. Wie weet heeft Waylon marrok. verleden

Gast
anti-racist
januari 13, 2021 14:46
Antwoord op  Gaat je niks aan

Meer dan tien taalfouten. In keurig Nederlands: Wat is jouw probleem?Je kunt ook ‘Ali’ in plaats van Marokkaan schrijven, racist.

Gast
Sylvia
januari 13, 2021 14:59
Antwoord op  anti-racist

Idd storend als reacties in zulk slecht Nederlands worden geschreven, vind ik. Maar om nou de schrijver daarvoor direct op zijn neus te timmeren, is nogal infantiel.

Gast
Behulpzame beschaafde adonis
januari 13, 2021 16:59
Antwoord op  Sylvia

Schrijver? Op de neus timmeren? Infantiel? Je bent drie keer af.

Gast
Boh foi toch
januari 13, 2021 15:56
Antwoord op  anti-racist

Het zegt wat over het niveau wat hier nogal de kop opsteekt.

Gast
Zwarte Pietje Precies
januari 13, 2021 14:53
Antwoord op  Gaat je niks aan

Jij maakt alleen al drie schrijffouten bij het woord ‘Marokkaan’. Racisme!

Gast
Pukkie
januari 13, 2021 14:31
Antwoord op  Waylonfan

FF dit hij is Nederlander van Marokkaanse afkomst Ali b is na mijn weten gewoon geboren in Nederland en dan wel in Zaanstad dus discriminatie is hier niet op zijn plaats uberhaupt vind ik niet dat je moet discrimineren weest toch eens lief voor elkaar we leven op een kleins stukje aarde en daar moeten we elkaar lief hebben en geen oorlog voeren op de afkomst van een persoon doe normaal leef je eigen leven en bemoei je niet met een ruzie tussen een paar mensen die corona tijd neemt een hoop stress met zich mee dus kijk naar je zelf voor je wat over een ander zegt.

Gast
Pukkie
januari 13, 2021 14:34
Antwoord op  Pukkie

P.s Willem en Ali kunnen dit heel goed zelf oplossen daar hebben ze jou of wie dan ook niet bij nodig

Gast
Fox
januari 13, 2021 15:05
Antwoord op  Waylonfan

De Marokkaan heeft een naam volgens mij het zal je sieren als je hem bij zijn naam noemt.

Gast
Gerry Haverhals
januari 13, 2021 13:11

Het zal allemaal wel meevallen. Wordt altijd opgeklopt.
Jullie vinden het blijkbaar leuk. Wat een taalgebruik. Schaam je.

Gast
Donald Dumped
januari 13, 2021 15:08
Antwoord op  Gerry Haverhals

Alles voor de kijkcijfers.
Ook een (vermeende) vechtpartij…

Gast
Kees
januari 13, 2021 12:52

Nou nou, wat interessant. Blijkt maar weer eens wat voor kleuter programma the voice is.. Kom eens met wat nieuws en dan aub zonder die mafketel Ali B.

Gast
Iily93
januari 13, 2021 12:50

Dat Albert verlinden eens lekker zijn roddel smoel houd, maar eerst zeggen ik heb gehoord ach ga toch heen. SBS6 show nieuws zitten allemaal van die roddel gasten. Die gast van de Story, de Weekend, de Privé enz en dan ook nog afgedankte Patty Brad die meent dat ze alles weet.

Gast
Noortje
januari 13, 2021 13:22
Antwoord op  Iily93

Ik zeg Pat moet maar eens lekker lang op het toilet gaan zitten met d’r gouden wc-rollen in haar zelfontworpen joggingpak van t Kruidvat 😴🚽💩🏆🧻🧺🤷‍♀️

Gast
Waylonfan
januari 13, 2021 12:45

Het programma zou zwz leuker zijn zonder Ali Bral en Anouk.

Gast
Boh foi toch
januari 13, 2021 13:44
Antwoord op  Waylonfan

zwz ?

Gast
Geen fan
januari 13, 2021 14:19
Antwoord op  Waylonfan

Erg saai ook

Gast
Perdana
januari 13, 2021 14:25
Antwoord op  Waylonfan

Ja dat vind ik nou ook. Anderen de kans geven

Gast
Donald Dumped
januari 13, 2021 15:10
Antwoord op  Waylonfan

Die blijven zitten zolang ze provocerend gedrag (moeten) vertonen en daardoor kijkcijfers genereren…

Gast
Fox Mulder
januari 13, 2021 12:44

En dit is niet een publiciteitsstunt?

Gast
Carlos . Partoredjo
januari 13, 2021 12:41

Ze dragen als kinderen. Wat Waylon doet pesterijen.

Gast
Robje
januari 13, 2021 13:02
Antwoord op  Carlos . Partoredjo

Lekker Nederlands…..

Gast
Babbelbox
januari 13, 2021 16:22
Antwoord op  Carlos . Partoredjo

Wat jij dragen als kinderen? Korte broek?

Gast
Josefien
januari 13, 2021 12:28

Daar zal de VVD-fractie in Vught ook wel niet blij mee geweest zijn. Jullie hebben vast een motie van wantrouwen ingediend.

Gast
Piepmuis
januari 13, 2021 12:25

Vroeg of laat komt de ware Mocro naar boven.

Gast
Ron
januari 13, 2021 12:36
Antwoord op  Piepmuis

Wat heeft de Marokkaanse afkomst daarmee te maken? Ali laat meermaals zien heel betrokken en weloverwogen te zijn en ook Waylon geeft een deskundig en empathisch antwoord. Dat ze een keer onenigheid hebben kan best. Niet zo moeilijk over doen gewoon vind ik. Ze hebben het uitgesproken en dat is hoe het hoort. Dat doen ze goed. Lekker een beetje passie van twee uitgesproken mensen. Beter deze eerlijkheid dan tegeltjeswijsheden en zogenaamde oprechtheid en betrokkenheid van iemand die er een bedrieglijke tweede agenda op nahoudt.

Gast
Waylonfan
januari 13, 2021 12:49
Antwoord op  Ron

Ja die Marco was heeeel eng.

Gast
Lina
januari 13, 2021 13:40
Antwoord op  Ron

Ja maar iedereen denkt altijd dat marrokanen slecht zijn he

Gast
Dolf van Beek
januari 13, 2021 13:54
Antwoord op  Piepmuis

Ali B is een Nederlander

Gast
Adjanis
januari 13, 2021 12:22

Oewiee hopelijk hadden ze wel hun bekpampertje op!

Gast
Jan
januari 13, 2021 16:25
Antwoord op  Adjanis

Als twee echte vernederlanders.

Gast
Anneke Bakker
januari 13, 2021 12:20

Ik snap niet dat we die enge griezel nog steeds op tv tegenkomen net zo.n grote omhooggevallen kwal als akwasi ze kunnen lang hun ware aard verbergen maar de kwaadaardigheid kunnen ze toch niet verbergen wat een walgelijke gasten als ik zwart of getint was zou ik me dood schamen voor zulke landgenoten asociale gasten!!!

Gast
Mar
januari 13, 2021 13:25
Antwoord op  Anneke Bakker

Wat een achterlijke nonsens om daar weer iemand zijn kleur bij te halen.
En niemand die weet of het echt klopt. Want wat een betrouwbaar nieuws krijg je via Albert Verlinde……laat me niet lachen.
Ik zou me dood schamen als ik jou was

Gast
TherealOnno
januari 13, 2021 13:44
Antwoord op  Anneke Bakker

walgelijke reactie Anneke … heb er geen andere woorden voor

Gast
Roger
januari 13, 2021 21:55
Antwoord op  Anneke Bakker

Anneke, je gilt leuk vanaf je zeepkistje maar in godsnaam, let eens op je spelling. Lees eens een boek of een krant. Het komt allemaal zo wazig en onsamenhangend en vooral dommig over. Vorm versus inhoud. Jammer Anneke, boosaardig trolletje…

Gast
Trudy
januari 13, 2021 12:20

Flikker toch op met die nare Ali B.
Die man is allang totaal door de mand gevallen

Gast
Vrolijke Frans
januari 13, 2021 16:27
Antwoord op  Trudy

Hij gaat op Hugo van het CDA stemmen. Omdat Hugo zo mooi heeft gezongen.

Gast
E..
januari 13, 2021 12:17

Gelden

Gast
E..
januari 13, 2021 12:16

Tsja bnnertjes daar gekden de normen en waarden niet ,en dan dat in deze tijd.

Gast
Criticaster
januari 13, 2021 12:07

Ali B was in zijn beginperiode rustig ,nu jaren later laat hij zijn ware aard zien zoals ik al vermoedde,alle Mocros zijn hetzelfde,minderwaardigheids complexen zo groot als heel Marokko.

Gast
Zak
januari 13, 2021 12:32
Antwoord op  Criticaster

Je kk moeder

Gast
Bert
januari 13, 2021 13:40
Antwoord op  Zak

Taalcursusje nodig?

Gast
Ventus
januari 13, 2021 12:51
Antwoord op  Criticaster

Of ware Nederlander..kut racist.

Gast
Jan
januari 14, 2021 17:14
Antwoord op  Criticaster

Een man van de wereld, die volkenkunde heeft gestudeerd? Nee natuurlijk niet. Je bent niets meer dan een willekeurige dombo met vooroordelen.

Gast
Criticaster
januari 13, 2021 11:51

Als zijn kop op de tv verschijnt krijg ik buikkramp en moet terstond naar het toilet,wat heeft dit figuur voor meerwaarde om iedere avond met zijn smoel op de buis te verschijnen.Waardeloos figuur en erg geschikt voor de gemeenteraad,kan die langdurig ouwehoeren over niets.Opzouten met die vent.

Gast
Mag het ook een Telecaster zijn?
januari 13, 2021 16:42
Antwoord op  Criticaster

Mijn Telecaster klinkt stukken vetter dan Criticaster. Als ik distortion inschakel, wanneer Ali in beeld verschijnt, dan vliegen de bruine spetters niet in het rond zoals bij criticaster.

Gast
Joop
januari 14, 2021 17:16
Antwoord op  Criticaster

Zak lekker door de pot, dan heb je nergens meer last van. En anderen niet van jou.

Gast
Leila
januari 13, 2021 11:50

Of het waar is of niet.
Lijkt mij dat als je iets ziet in een kandidaat dat je dan er voor wilt gaan.
En wanneer er meer stoelen zijn omgedraaid de kandidaat dan toch zelf zelf beslist welke coach hij of zij dan wilt?

Gast
Maurice
januari 13, 2021 11:42

Albert verlinde (SBS6) zo kan lekker stoken naar RTL4 wand het doet zeer dat rtl 4 het goed doet .
En sbs 6 niet dus probeer het op deze manier kapot te maken.
Gaat niet lukken Albert Verlinde.

Gast
WILLEM
januari 13, 2021 11:35

Wat ben ik blij met de publieke omroep. Nog even en dan kijkt niemand meer naar de commerciële zenders.
Dit wil je toch niet horen en meemaken.

Gast
Marco
januari 13, 2021 13:08
Antwoord op  WILLEM

Ik kijk al meerdere jaren geen tv meer. Tis een en al gericht om je bezig te houden zodat je niet in de gaten hebt wat er in de rest van de wereld gebeurd. Brainwashing. TV kijken moet je niet meer willen. En de programma’s zijn echt minderwaardig. 50%is herhaling.

Gast
Jos
januari 13, 2021 13:34
Antwoord op  Marco

Ze zijn allemaal arrogant en denken ze dat ze heel wat zijn. En oprotten met tv voor domen.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 16:44
Antwoord op  Marco

Zo werkt brainwashing….herhaling………….herhaling…………herhaling.

Goebbels zei het al.

Gast
Jan
januari 14, 2021 17:17
Antwoord op  Marco

Wat doen je op deze site. Alleen maar onzin verkopen?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen