Uitgelekte beelden: Ali B zwaar agressief achter schermen The Voice

Als de camera’s uitstaan is Ali B niet bepaald de ‘knuffelmarokkaan’ die we op televisie zien. Op uitgelekte beelden wordt duidelijk dat hij zich tussen Voice-opnames door zwaar agressief gedraagt.

Ali B © William Rutten

Albert Verlinde meldde gisterenavond in Shownieuws dat er een vechtpartij zou hebben plaatsgevonden tussen Ali B en Waylon achter de schermen van The Voice of Holland. Alle betrokken partijen ontkenden in alle toonaarden, totdat er vanavond via Instagram een filmpje uitlekte van een buitengewoon agressieve Ali B. De vechtpartij wordt nog steeds ontkend, maar de ruzie wordt nu toegegeven.

Uitgelekt filmpje

Het authentieke filmpje, met daarop backstage beelden van The Voice, is online geplaatst door instagrammer Fawrynotsawry en is vanavond ook uitgezonden in RTL Boulevard. We zien hoe Ali B, ondanks corona, ongelooflijk dicht op Waylon komt te staan en hem vrij ordinair begint uit te schelden. Zo noemt hij hem onder meer ‘tyfusflikker’.

Luuk Ikink: “RTL ontkent alles, alle partijen ontkenden tot nu toe ook alles, maar zojuist is er dus een filmpje opgedoken van een zeer verhitte discussie terwijl de heren nog op de stoel zitten. Dat is op zich ook al heel opmerkelijk natuurlijk, want dit zijn geen beelden die op tv komen.”

‘Vies klein mannetje’

Ali schreeuwt in het filmpje tegen Waylon: “Je gaat niets doen gap. Fuck jou en jouw focking mening. Dit is mijn focking mening, klaar, klaar. Ik lok niets uit en ik sta hier voor je en je bent een vies klein mannetje. Ja, een vies klein mannetje met een grote bek en een grote ego. Ik zet jou op je plek, focking mafkees dat je bent, gladde tyfusflikker.”

Verder zegt Ali ook nog: “Wat denk je nou? Omdat iedereen om je heen naar je pijpen danst, dat ik dat ook ga doen? Ik geef je mijn grenzen aan en dit zijn mijn grenzen. Fuck you. Ik ga zitten wanneer ik focking wil zitten. Dit is mijn wereld, kom hier niet in.”

Ali reageert

Ali B gaf vanavond een telefonische reactie in RTL Boulevard. “Ja, ik wil eigenlijk helemaal niet op de inhoud van de discussie ingaan. Je bent het ergens niet over eens, krijgt een discussie en zijn allebei een beetje emotionele gasten. Wat Albert Verlinde beweerde dat het fysiek was… Het is verbaal gebleven.”

“Waylon en ik zijn gewoon emotionele broers. We zijn net getrouwd af en toe, wat dat betreft. Je moet je voorstellen dat het hierna is afgelopen en we met elkaar knuffelen. Ik vind het vooral triest dat de beelden tussen de opnames door lekken, want dan ga ik nu nog meer op mijn hoede zijn.”

‘Jammer voor fans’

Presentatrice Vivienne van den Assem vindt het jammer om te ontdekken dat het er achter de schermen zo grimmig aan toe gaat. “Voor de fans van het programma, zoals ikzelf is het natuurlijk niet zo leuk om te zien dat dit eigenlijk achter de schermen gebeurt.”

Ali: “Nou, volgens mij kun je redelijk inschatten dat met types als Waylon, Anouk en ik dat je daar emotionele mensen hebt. Volgens mij is dit niets nieuws, dat kan gewoon gebeuren.”

De beelden

De beelden in RTL Boulevard:

245 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
JMSA
januari 16, 2021 12:47

Een mocro verliest misschien wel zijn haren maar niet zijn streken.
Het is en blijft gewoon een aggresief volkje.

Gast
Zusje
januari 16, 2021 10:55

Ali B. heeft nooit kunnen zingen…hij is gewoon een gewelddadige rapper net als alle andere rappers van Afrikaanse afkomst….
Kom toch op, dat zijn toch geen muzikanten, dat kan je toch geen muziek noemen..
Dus wat doet Ali B. in Godsnaam als jurylid bij “The voice of Holland? ”

En zal hij ook zo tegen zijn vrouw zijn?

Gast
Christiaan
januari 16, 2021 09:30

Ik had het al in de beginnen al gemerkt dat het een Ali B programma word inplaats van de voice… ik heb hem nooit gemogen, verdomde jammer.. .. respect voor onze Nanouk en Walon.. de enige die zang kennis hebben!!..

Gast
Marco Borsato
januari 15, 2021 18:02

Gewoon stoppen met dat soort kutprogramma`s

Gast
ALIBSLISSENDEGEITENKAAS
januari 15, 2021 16:59

Waylon mietje meteen erop klappen, zo ga met je maaien om.

Gast
Dan
januari 15, 2021 08:25

Ze moeten die Alli B direkt uit de jury verwijderen dit slaat nergens op mij is al meer opgevallen dat die Bn,sals ze niet in beeld zijn arrogante personen kijk maar naar jeroen van der Boom ook zo iemand

Gast
Bart
januari 15, 2021 19:17
Antwoord op  Dan

Stoppen met het progamma direct

Gast
Anton
januari 15, 2021 07:43

Ik ga ook wel eens uit mijn plaat en dan ram ik op de muur, of smijt wat van mij af. Tegelijkertijd spreek ik dan niet bepaald ABN.
So what? Emoties moet je gewoon af en toe uit je systeem gooien. We zijn allemaal emotionele dieren als het erop aankomt. Zeker in deze tijd.
En als je bedenkt onder wat voor druk deze mensen moeten werken.. en wat er van ze verwacht wordt, en ook nog eens aan ieders verwachtingen moeten voldoen. Ga er maar aan staan..
Lets see if you can do better..

Gast
Theet
januari 15, 2021 11:01
Antwoord op  Anton

Moed je ander beroep kiezen.krijg er goed voor betaald om zich te gedragen vette marok

Gast
Anton
januari 15, 2021 15:22
Antwoord op  Theet

Niiemand is perfect. Ik niet, jij niet.

Gast
Isa
januari 15, 2021 18:19
Antwoord op  Theet

Moet

Gast
Propaganja
januari 15, 2021 17:28
Antwoord op  Anton

In die wereld heb je je gewoon te gedragen en verwachten we een bepaald niveau van beschaving. Dat is wel vaker het probleem bij geïmporteerd goed. Kort lontje en minder hersencellen.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 19:36
Antwoord op  Propaganja

Je gaat dit haast geloven hij is met een Hollandse vrouw getrouwd hij zal of zij zal vast die kinderen netjes opvoeden of ze zijn allemaal zo asociaal in hun manier van praten arme kinderen half Marokkaans en Nederlands Marokkanen zullen zich suf lachen want deze Marokkaan is precies zo als zij met al zijn geld geen hersenen en dat hij ook loog je moet niet alles geloven wat je leest zei hij haha leugenaar dat je geen fatsoen hebt te zeggen ja ik zei dingen die je niet zegt dat heeft hij dus niet van huis uit meegekregen

Gast
Iemand
januari 15, 2021 00:02

Iedereen maakt fouten, ook bn’ers. Dit is dan zo’n fout die uitgelekt is. Jammer dat mensen dit direct aan zijn afkomst koppelen. dit is gewoon een ruzietje, je kunt niet zeggen dat jij dit nooit hebt gedaan. Dit is ook bijna direct weer bijgelegd. Besteed hier niet te veel tijd aan alsjeblieft. Ongelofelijk dat ik hier als kind van 15 meer van snap dan sommige volwassenen. Iedereen nog een fijne dag/avond!

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 19:42
Antwoord op  Iemand

het gaat erom dat hij zei niet alles geloven wat je hoort hij loog dat is kwalijk en die beelden laten iets anders zien zijn kinderen je hoopt met zijn nederlandse vrouw dat ze dit niet leren thuis wat een woordkeuze ik hoop dat ze ze zich rot schaam het is een asociaal en de persoon die zei ;dit kan niet kreeg eerst alles naar zijn hoofd dat vond hij dus niet erg dat is asociaal het is anders soort vrij ordinair arme kinderen met zo een vader zo zie je dat Marokkanen het weer voor hun eigensoort kapot maken elk fatsoenlijkmens schaamd zich zeker geen fatsoen mee gekregen uit huis

Gast
Wendy de Snuif
januari 14, 2021 22:44

Ali.B is een vieze vuile Ali Rost van Tonningen. Heule met de vijand, Hugo de Jonge🤮🤮🤮🤮

Gast
Justitie logical
januari 14, 2021 20:54

Eens een Marokkaan, altijd een Marokkaan. Je moest eens weten hoe deze mensen over onze Westerse cultuur denken en achter onze rug om over ons praten. Zelfs de meest linkse, macrobiotische muesli-geitenbreier zou onmiddellijk omslaan. Maar wie ben ik….

Gast
Donald Dumped
januari 15, 2021 11:37
Antwoord op  Justitie logical

In ieder geval past hij goed in de Westerse cultuur.
Met gebakken lucht en veel bedrog en misleiding geld verdienen…
En kinderen misbruiken voor eigen geldelijk gewin…

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 19:49
Antwoord op  Donald Dumped

Vergeet niet de boelopblazen in een dag worden ze heilig en blazen ze de boel op om hun misdadiggeloof te dienen kijk de jezidies allemaal jongen s uit het westen die opeens moeten moorden ps er worden nu plannen gemaakt de boel weer opgeblazen onze wetgeving leend zich goed om met alles weggekomen graag een rechtse partij die dit oppakt we worden gewoon uitgelachen ps links helpt hun met hun zieligheidsgedoe

Gast
Veter P de Ries
januari 14, 2021 18:14

Blijkt de knuffelmocro toch nog steeds een ordinaire straatschoft. Tja zie dat er maar eens uit te krijgen bij die “verbinder”

Gast
Koen
januari 14, 2021 17:32

Als we een zwart balkje voor zijn gezicht doen is het plaatje van Ali B. compleet, de incognito naam heeft hij al.

Gast
Hilly
januari 14, 2021 17:05

Goed zo Ali wie de bal kaatst kan hem te rug verwachten. Niet met je laten dollen.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 19:57
Antwoord op  Hilly

hoezo famkelouisse uit je management zetten ze lijkt me geen type die liegt jij dus wel leer je dit je kinderen ook arme kinderen met je holla die vrouw had je toch meer moeten leren je zakt door de mand

Gast
StefanV
januari 14, 2021 16:15

Alles voor de kijkcijfers. Ophef en ruzie scoort.

Gast
Donald Dumped
januari 15, 2021 11:39
Antwoord op  StefanV

En precies dat is waarom deze ruzie uitgelicht wordt. De kijkcijfers van The Voice moeten weer wat omhoog…
Pure marketing…

Laatst bewerkt 2 dagen geleden door Donald Dumped
Gast
Annet
januari 14, 2021 16:08

Hebben jullie nu echt niks te doen in deze klotetijd
Vind je t gek dat mensen gek worden
Gelijk heb je Ali
Fuck off
Met je drinkt uit je bek wat een opmerking
Eikels met je kloterodddels get a live
Leedvermaak

Gast
Joop van de ende
januari 14, 2021 15:28

Nou nou mensen tog zo laten de echte nederlanders van witte afkomst weer eens zien dat jullie allemaal hypocrieten zijn zolang et goed gaat is ali de knuffel marokaan maar zodra ieks gebeurt is hij ineens de marokaan van de straat hij is ook maar een mens dus et kan. niks verkeerd aan wat er is gebeurd toen lil kleine en anouk twee rass blanke nederlanders zoo een incident hadden hoorden ik geen zulke oordelen van jullie stelletje hypocrieten jullie meten dingen met twee maten joh kijken na afkomst! en zoo te triest voor worden zijn jullie allemaal tot slot om niet te vergeten we zijn allemaal mensen en heellaas we zijn niet allemaal perfect als hoe jullie je allemaal voordoen hier echt jammer weer om jullie hollanders zo te horen praten kijken jullie allemaal na jullie zelf voor dat jullie allemaal onzin uit jullie mond uitkramen met die domme opmerkingen toef toef te triest voor worden zijn jullie!!!

Gast
Jan
januari 14, 2021 16:05
Antwoord op  Joop van de ende

Ga jij nu maar eerst leren goede zinnen te maken met hoofdletters en punten, voordat je dit soort onleesbaar geklets plaatst

Gast
marian
januari 14, 2021 16:14
Antwoord op  Jan

haha ja jan

Gast
Jan
januari 14, 2021 17:07
Antwoord op  marian

Tenminste 1 persoon, die de punt mist, en daar de humor van inziet, haha! Denk je wel aan je hoofdletters?

Gast
Irma la Douce
januari 14, 2021 17:18
Antwoord op  Joop van de ende

Ik durf te wedden dat Ali de Nederlandse taal beter beheerst dan jij. Heb je op de basisschool nooit opgelet bij taalles?

Gast
Buzzz
januari 15, 2021 10:56
Antwoord op  Joop van de ende

Als dit joop vd ende is mag hij zn grammatica wel eens verbeteren.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 19:52
Antwoord op  Joop van de ende

onzin hij zei geloof niet alles wat je hoort gewoon liegen was het een vent dan had hij gezegd ja het had niet moeten gebeuren bij deze excuus en alles wat de persoon die dit naar buiten bracht kreeg drek over zich heen rol is de schuldige gelukkig kwam het filmpje naar buiten yess

Gast
El idioto
januari 14, 2021 15:26

Als het echt zo gegaan us als hier wordt geschreven…so what? Mag Ali ook een keer pissig worden? Hij hoeft zijn naam als “knuffelmarokkaan” toch niet 24/7 te spelen? Mag hij niet een keertje flippen? Ik bedoel, je kan het niet altijd met andere eens zijn, he hebt ook een eigen mening. Begrijp me niet verkeerd…ik heb helemaal niks met Ali maar om hem nu zo af te zeiken, zie ik echt niet zitten. Alsof jullie nooit pissig worden op een ander en die persoon dan de huid volscheld.

Gast
Nino
januari 14, 2021 19:44
Antwoord op  El idioto

Nee

Gast
Isa
januari 15, 2021 18:23
Antwoord op  El idioto

Nee,natuurlijk scheld ik nooit iemand de huid vol. Er is ook nog zoiets als beschaving. Uitspreken wat je er van vindt kan nl ook op een beschaafde manier. Wel zo prettig.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 19:59
Antwoord op  Isa

zeker weten

Gast
teuntje
januari 14, 2021 15:25

Blijft een etterbak die AliBaba

Gast
man
januari 14, 2021 13:47

Ali B´´´ s gedrag was agressief en intimiderend. Hij zou per direct uit die jury gezet moeten worden. En verder, ik dacht dat dit een intelligente man was, wat blijkbaar niet zo is. Waarvan akte. Zijn imago is nu totaal verwoest. Hij kan het verder vergeten, niet meer geloofwaardig. Sorry hoor.

Gast
Dreetje
januari 14, 2021 14:16
Antwoord op  man

Haha, een intelligente marokkaan….. Jij bent de lolligste thuis.

Gast
Piarco
januari 14, 2021 15:45
Antwoord op  Dreetje

Ja hij leeft top en miljonair waaacht 🤔🤔🤔
Nou jij scheetje

Gast
Dennis
januari 14, 2021 16:59
Antwoord op  Dreetje

Van intelligentie heb jij in ieder geval geen last. En je bent ook niet lollig.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:01
Antwoord op  man

ja vooral agressief en intimideren je wordt er bang van en denkt hij stuurt zijn familie op je af of criminelen dat is het enge aan dit soort hij heeft kinderen met een Nederlandse vrouw arme kinderen is dit je opvoeding die agressiviteit ordinair gedrag

Gast
Glenn
januari 14, 2021 13:43

Al die rechtse rakkers hebben weer iets om te zeiken. Ze kunnen hun dagelijks frustraties weer op papier zetten, omdat een Marokkaan uit zijn plaat ging. Een Hollander gaat blijkbaar nooit uit zijn plaat. Ze hebben blijkbaar genoeg stof om over te zeuren bij de koffie. Bespaar jullie frustraties maar voor de avondklok.

Gast
Merel
januari 14, 2021 22:18
Antwoord op  Glenn

Je weet dat dit zielig volk niets doet,alleen maar bloed aan hun poten.en ziektes als de pest.wijzen met hun tyfus klauwen naar een anderen

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:09
Antwoord op  Glenn

graag meer rechtse rakkers het land zou ervan opknappen dit soort mensen Marokkanen die fout gedrag neer zetten terwijl er bij de grensenns massa vluchtelingen het land niet in komen puur om dit gedrag van dit soort mensen Marokkanen hier geboren alle kansen daar kwamen hun grootouders voor hier naar toe vluchtelingen die juist vluchten voor bommen die bereidt zijn keihard hun best te doen in dit land en dan zie je Marokkanen en gewoon de boel afbreken ga terug naar Marokko daar ga je metteen de grond in opsluiten en wilders m et zijn minder minder hij heeft gelijk minder Marokkanen en Meer vluchtelingen die bouwen ons land op en pakken de kansen

Gast
Zomaar een persoon
januari 14, 2021 13:34

Een les voor Ali B: een zorgvuldig onderhouden imago moet je niet alleen tonen als de tv-camera’s draaien. Want er kan tussendoor altijd een medewerker in het geniep zijn/haar telefoontje pakken.

Gast
gast
januari 14, 2021 13:26

We zijn net getrouwd af en toe, wat dat betreft. …………nou ALS k met jou getrouwd zou zijn stond je na zo’n ruzie meteen op straat

Gast
Ronald
januari 14, 2021 13:14

Zijn gedrag is niet acceptabel, echter dit aan zijn afkomst wijten is nog minder acceptabel. De racistische aard van velen komt weer naar boven.

Gast
saperdeflap
januari 14, 2021 13:17
Antwoord op  Ronald

Oh, wacht even, dus feiten zijn ook al racistisch? Zoek hulp, het is hard nodig!

Gast
Dennis
januari 14, 2021 16:56
Antwoord op  Ronald

Welke feiten? Het gaat over Ali B, die zich heeft misdragen, en niet over een hele bevolkingsgroep.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:10
Antwoord op  Dennis

veel van dit soort personen zijn zo maar ze kunnen opeens zich heilig voelen en blazen de boel op dat weer wel

Gast
Merel
januari 14, 2021 22:21
Antwoord op  Ronald

Daarom al komen de grieken met geschenken vertrouw ze niet.de duivel is wit voor de gene die hun mallemoer voor de gek gaan houden in de kerk met die pedo verkachters bisschoppen paus en paters.

Gast
M52
januari 14, 2021 13:04

Er bestaat geen knuffel Marokaan. Ze zitten liever bij de maffia, En beroven liever oude vrouwtjes. Ik ken echt wel Marokkaanse mensen., die gelukkig wel normen en waarden hebben. Maar helaas is het meestal tuig. Dus Alie laat hier gewoon zijn Marokkaanse afkomst zien. Dus de ware aard komt altijd bovendrijven helaas.

Gast
Piarco
januari 14, 2021 15:42
Antwoord op  M52

Vraagje: zeker gepest of mishandeld toen je je kleine mietje was. 🤔🤔🤔 denk het vandaar zo’n reactie hond

Gast
Josefien
januari 14, 2021 13:00

Wat heeft Ali toch met flikkers?

Gast
Paul.
januari 14, 2021 13:40
Antwoord op  Josefien

Niets en dat is zijn probleem. Hij is off camera echt een homofoob.

Gast
Pieter
januari 14, 2021 14:57
Antwoord op  Paul.

ik verdenk hem ook van Jodenhaat

Gast
Pieter
januari 14, 2021 14:58
Antwoord op  Paul.

ik verdenk hem ook van Jo d e n h&at

Gast
Gerda
januari 14, 2021 16:54
Antwoord op  Pieter

Ik verdenk jou en je soortgenoten ook van heel akelige denkbeelden.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:13
Antwoord op  Josefien

kan hem fasineren toch misschien is hij het wel

Gast
Claire
januari 14, 2021 12:39

Zoals we weten is de reputatie van Marokkanen (ze voelen zich veelal Marokkaan en geen Nederlander ondanks dat ze hier zijn geboren) erbarmelijk slecht en dat komt niet door het vermeende racisme of de vermeende achterstand ( die ze overigens zelf onderhouden dan wel in stand houden al dan niet door taalachterstand, crimineel en/of hufterig gedrag en andere indicatoren die negatief van invloed lijken te zijn). Ali B. vind ik een een griezelige wolf in schaapskleren en vertrouw ik niet. Waylon vind ik een junk en net zo eng misschien wel enger dan Ali B. Laat ze elkaar maar de tent uitvechten, ik kijk toch niet daar dit type kut programma’s.

Gast
Joop
januari 14, 2021 16:52
Antwoord op  Claire

Dit soort ‘k..programma’s’ richten geen schade aan. Dat doen engnekken en sneuneuzen zoals jij, met hun
pseudo-interessant gewauwel, wel. Bah!

Gast
bert
januari 14, 2021 12:19

Anouk en AliB , vreselijke ego’s

Gast
Gerda Huisman
januari 14, 2021 12:15

Wat een vervelend mannetje. Ik begrijp nog steeds waarom hij bij de omroepbazen zo omarmd wordt.

Gast
achtmet
januari 15, 2021 10:53
Antwoord op  Gerda Huisman

Die Flikker is een verdien model voor de media ,er reageren niet voor niets zoveel mensen op ! Je kunt je mening er mooi op kwijt ,zowel de tegenstanders als zijn RIF SUPPORTERS .

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:14
Antwoord op  Gerda Huisman

Hij is Marokkanen daarom men vindt hem zielig

Gast
Fidel
januari 14, 2021 12:07

Akwasi en Ali B. Allebei Afrikanen=Ellende.

Gast
Glenn
januari 14, 2021 13:30
Antwoord op  Fidel

En… Jij bent een Europese = Ellende

Gast
Ernie
januari 14, 2021 14:46
Antwoord op  Glenn

Jij bent een Europeaan, of jij hebt de Europese identiteit. 👍

Gast
Piarco
januari 14, 2021 15:46
Antwoord op  Ernie

En jij Ernie weet jij wel waar je voorouders vandaan komen???!

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:22
Antwoord op  Glenn

onzin Europa is een mixed van culturen zij maken het een mix van ellende haat zaaien de boelafbreken in de thuislanden zaten zee al onder de grond misschien heeft Europa gewoon een dictator nodig die de opruiende elementen oppakt en wegzet zodat mensen die wel willen kansen krijgen en gewoon kunnen leven

Gast
Joop van de ende
januari 14, 2021 15:34
Antwoord op  Fidel

Nederlanders en blank zijn 1 en al racisten dan maakt et niet uit, uit welke land je vandaan komt zolang je blank ben wat denk je der van?

Gast
Buzzz
januari 15, 2021 11:01
Antwoord op  Joop van de ende

En wederom….ga je schoolgeld terughalen. Waarschijnlijk marokaantje met een alias??

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:33
Antwoord op  Joop van de ende

Ben jij dom Hindoestanen grootste supporters wilders veel zwarte mensen en van kleur haten personen die hun een slechte naam geven dat zijn weer de Marokkanen niks met kleur
Het heeft met gedrag fatsoen en normaal doen te maken Marokkanen hebben een trackrecord op het gebied van de boelopblazen meisjes uitschelden bespugen opeens godsdienst gek worden of haatzaaien ps aldie kleine kinderen met hoofddoeken ze blazen jouw en mij op om bij hun God hun maagden te krijgen je zou denken hallo wordt wakker maar niet dus en die vrouwen met hoofddoeken in Afrika dragen ze hoofddoeken ook in Suriname voor een slechte haardag of voor de zon maar islam mensen dragen hoofddoek omdat ze niet willen dat ze bekeken worden ze voelen zich veilig voor mannen thuis dragen ze geen hoofdoek in Marokkanen zijn ze echt anders hoor en zo houden ze hun eigen ellende instand

Gast
Jan
januari 14, 2021 16:46
Antwoord op  Fidel

Wat een foute opmerking. Ga je schamen!

Gast
Theet
januari 15, 2021 11:02
Antwoord op  Fidel

Precies en scheer ze vooral over 1 kam geluk zoekers

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:20
Antwoord op  Fidel

ze ontkennen hun nederlandsschap ja alleen als het uitkomt ze kunnen gewoon gaan en zullen in hun thuis of familieland steeds door de geheime dienst bekeken worden en zo het kot ingaan bij overtredingen dit soort mensen zorgen dat ons land kapotgaat geen eenheid ze haten een land waarin ze zelf in geboren zijn komt door de ouders die niet de intelligentie hadden hun kinderen fatsoen bij te brengen vooral bij Ghana personen die leven met dubbele standaarden bij Marokkanen idem e

Gast
Ricardo
januari 14, 2021 11:53

Die Ali b met zijn grote bek en altijd maar verkeerde humor plaatsen waar echt niet iedereen om moet lachen. Die moet je de voice uitflikkeren. Samen met dat verwaande wijf anoek..

Gast
allochtoon
januari 14, 2021 11:43

Ali B agressieve woordkunstenaar. Is de vegan maaltijd verkeerd gevallen? Geen goed uithangbord om vegan producten van Unilever te promoten

Gast
E.V.E.
januari 14, 2021 11:42

Het ware beestje komt omhoog bij onze zogenaamde knuffel Marokaan,een wolf in schaapskleren is het,blank ze zakken vullen maar het liefst hun strot doorsnijden!levens gevaarlijk dit soort Marokkanen.

Gast
Joop van de ende
januari 14, 2021 15:41
Antwoord op  E.V.E.

Vind je zelf niet dat je onzin aan het praten bent dat et heellemaal nergens opslaat jullie soort mensen praten alleen op et internet maar zou jij nu een marokaan voor je hebben kan je niet eens a of b zeggen en weetje waarom omdat je een gewoon een laffe vieze racist ben die zich alleen op dit soort platforms laat horen maar neks in et gezicht durft te zeggen wat wil jij zeggen dat jullie blanke hollanders allemaal engelen zijn nou dat dacht ik effe niet he stelletje hypocrieten

Gast
Jonnie
januari 14, 2021 16:30
Antwoord op  Joop van de ende

Ik begrijp dat je heel kwaad bent door al die vooroordelen en het onverholen racisme, dat je hier leest. Dat is walgelijk en zeer onbeschaafd. Maar maak niet dezelfde fout als die griezels: stop met generaliseren. De meeste Nederlandse mensen deugen.

Gast
Theet
januari 15, 2021 08:40
Antwoord op  Jonnie

Is gewoon waarheid enige volk dat zich niet aan wil passen

Gast
Theet
januari 15, 2021 08:38
Antwoord op  Joop van de ende

Denk je dat echt hahahahaha die luide gasten maaken op mij geen indruk .ben jij een rare kwiep zeg

Gast
Theet
januari 15, 2021 11:05
Antwoord op  Joop van de ende

Denk jij nou dat we dan weglopen doe niet zo dom man.blaffers zijn het veel kabaal maaken .als je ze aanpak trekken ze wat of komen met vrientjes laf volk opritten hier slechtste volk dat er in dit land rondt loopt

Gast
Jan
januari 14, 2021 16:31
Antwoord op  E.V.E.

Waar was dat mes? Wat een onzin klets je!

Gast
joost2
januari 14, 2021 11:38

Ali b zou eens een jaar of vijf van onze tv af moeten.
Scheelt een groot stuk ergernis van deze semie artiest.

Gast
Rene
januari 14, 2021 12:37
Antwoord op  joost2

Een knuffel marokaan bestaat dus gewoon niet fake

Gast
Joop van de ende
januari 14, 2021 15:43
Antwoord op  joost2

Wat moet ze jou de aankomende 4 a 5 jaar op tv zetten dan zien we alleen maar racisten op tv neee liever niet nog bedankt sulletjes

Gast
Tom plot
januari 14, 2021 11:30

Wie denkt die kutmarok wel dat ie is?? Die moet meteen van de tv gehaald worden…als ik walon was geweest had ik m meteen op z’n gebleekte tanden geslagen…goeie reclame voor de voice…dit noemt die typhushond discussiëren…laat zo dus zien hoe die marokken in werkelijkheid zijn…optiefen met dat gajes..

Gast
Piarco
januari 14, 2021 15:39
Antwoord op  Tom plot

Je moet ook een man zijn (betwijfel’t) zoiets live in iemand gezegd te zeggen op straat.
Nu ben je HELD
PAARDENLUL dat je bent

Gast
Joop van de ende
januari 14, 2021 15:48
Antwoord op  Tom plot

Wie denk jij dat je bent een kut hollander die zo en zo niet met ze racisten gedrag ooit op tv zou komen en als jij walon was had je em direkt op ze bek geslagen nou neee alleen op de internet platforms praten jullie soort blanke racisten zoo tof maar in reality zijn jullie die mensen die hard doorlopen als jullie een marokaan zien en niet eens a of b durfen te zeggen. En weetje waarom om bang te zijn voor die klappe wat je kan krijgen maar hier op deze platform tof komen praten schuif van hier racist

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:47
Antwoord op  Joop van de ende

Ja zo staan jullie wel bekend klappe en wie gaat er nu a of b zeggen tegen een Marokkanen wat leer je nu van ze enge wereld waar ze in leven met hun koran dat geweld niet afwijst al die hoofddoeken kleine kinderen met enge vaders terwijl in Marokkanen ze beter ontwikkeld zijn fatsoenlijk leuk in de Marokkaanse gemeenschap veel ellende voelen zich zielig terwijl een vluchteling ik ken ze zo zwart als de nacht open vriendelijk zijn gewoon blij zijn een leven op te bouwen ze hebben bommen op hun hoofd gehad Marokkanen hier geboren maken ons land kapot ga gewoon weg en laat vluchtelingen binnen jullie de groep Marokkanen verpest het voor hun zelf en anderen goed dat walon niks deed al is hij een junk Who cares hij blaast geen mensen op hij heeft geen haat naar de samenleving gewoon een leuke jongen met zijn talenten en een lieve vader

Gast
Annet
januari 14, 2021 16:31
Antwoord op  Tom plot

Wat is Nederland een onbegrijpelijk Kutland met Al deze TOKKIE reacties met haat en afgunst !!
Tyfus NSBer

Gast
achtmet
januari 15, 2021 10:59
Antwoord op  Tom plot

Het is een opsporing verzocht gajes ,meer niet en niet minder .

Gast
Griet
januari 14, 2021 11:19

Dus als je het een niet met elkaar eens bent, en het gaat er verbaal heftig aantoe. Dan mag heel Nederland een mening over hebben. Dan moet je eens kijken naar topspoters bloedfanatiek en verbaal erg sterk naar elkaar.
Ik zou zeggen leven en laten leven.

Gast
Geitje
januari 14, 2021 11:12

Teveel omgang met geiten en inteelt. Krijg je een Ali.

Gast
Griet
januari 14, 2021 11:22
Antwoord op  Geitje

Doe jij je naam eer aan? Geiten zijn niet zo slim

Gast
Brigitte
januari 14, 2021 10:50

Stelletje kinderen. En die moeten het voorbeeld geven? Weg met die 3 (incl. JAN) en volwassen mensen zoeken. Ps niks persoonlijks tegen Jan maar vind hem er gewoon niet thuis horen.

Gast
Donald Dumped
januari 14, 2021 12:18
Antwoord op  Brigitte

Brigitte. En toch kijk je…
Dat is hun taak en zullen ze blijven…

Gast
Joop
januari 14, 2021 10:33

Gedrag van Ali gelijk aan een ongeboren foetus.
En dat gedrag zijn wij van meerdere Alies gewend.
Nederland pikt dit gedrag, dus niet zeuren.
Wel jammer dat Walon hem na zijn tirade niet in 1 klap naar de grond heeft gewerkt.

Gast
Joop van de ende
januari 14, 2021 15:54
Antwoord op  Joop

Wil niet vervelend zijn maar walon kan dat niet 1 klap na de grond volgens mij zie je ze vliegen ali zou em zoo en zo slopen en dat wist walon dus moest hij blij zijn dat et niet tot een vecht partij is gekomen en bye the way walon is 1 en al een groote junk die dood aan het snuifen en roken is van hard drugs kan je niet van ali dus ali is tog wel een beter voorbeeld functie dan diw walon van jullie stelletjw hypocrieten

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:49
Antwoord op  Joop van de ende

wat maakt het uit wat walon doet of dat hij een junk is gelukkig slim genoeg niet te vechten met alib wie is een hypocriet dat is meneer ali eerst alles ontkennen maar door het filmpje zat hij klem

Gast
xandertje
januari 14, 2021 10:24

Ali B. wil niet dat Waylon zijn wereld binnentreedt? Wie is wiens wereld nou binnengetreden?

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:50
Antwoord op  xandertje

raar dit te zeggen beetje eng

Gast
Alfons
januari 14, 2021 10:20

Je hoeft niet trots te zijn om bn er te zijn .
Denk dan aan plasseks,slip op enkel .

Gast
Nick
januari 14, 2021 10:03

Dit is nu eenmaal de manier van discussiëren in het Rifgebergte.
We mogen nog blij zijn dat hij niet met spullen is gaan smijten.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:51
Antwoord op  Nick

nee dat zijn fatsoenlijke mensen daar hier zit tuig en de Marokkanen die gewoon in dit land meedoen zich ontwikkelen dit niet doen die krijgen nu de klappen van hun eigen soort

Gast
Huupke
januari 14, 2021 09:58

Komt toch weer de ware aard weer boven

Gast
Dagloper
januari 14, 2021 09:39

Vuile flikker wilt dat Waylon zijn wereld niet binnentreedt. Voor dit soort dubieuze gasten moet je uitkijken. Ze zijn een extremere variant, gemuteerde vegan19

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Dagloper
Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:53
Antwoord op  Dagloper

ja raar wat zit hier achter ook eng een vader van 3 kinderen getrouwd met een Nederlandse vrouw arme kinderen

Gast
J.P Coen
januari 14, 2021 09:24

De enige knuffelmarokanen die ik ken knuffelen minderjarige zo de prostitutie in.
Heten trouwens bij ons loverboys.

Gast
Corry Jankbal
januari 14, 2021 09:23

Tja, het is en blijft een mocro natuurlijk. De linkse elite wil het nooit zien en zegt altijd “wir haben es nicht gewusst”, maar mocro’s haten homofielen, lesbiennes en transgenders. En die onvoorstelbare agressie plus korte lontjes. Niet bepaald een “verrijking”.

Gast
Johann
januari 14, 2021 10:10
Antwoord op  Corry Jankbal

Corry, je bent idd een jankbal! Linkse elite, schei toch, uit. Dat loopt domrechts altijd maar weer te bleren, terwijl we al tig jaar een rechtse regering hebben. Die doen dan toch ook niks aan dat ‘probleem’?

Gast
Umberto
januari 14, 2021 11:23
Antwoord op  Corry Jankbal

De linkse elite ?
Wat heeft dat er nou mee te maken.
En wie zijn dat dan die linkse elite.
Dat roepen sukkels die geen verhaal hebben en alleen maar wat willen roepen zoals de meeste mensen hier op het forum.
Alleen maar dom die lege hersencel leeg poepen.
Laag opgeleide Tokkies waar de maatschappij helemaal niks aan heeft.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 21:07
Antwoord op  Umberto

hoezo je invechten in de maatschappij mee doen je kansen pakken en ja af entoe krijg je een tik oké thats life hoor ik links daarover laag opgeleide tolkies je bedoeld maar door dit al aan tegeven laat je zien dat je aardig arrogant bent die tokkies zo jij aangeeft zijn mensen die gewoon belasting betalen eenvoudig zijn niet de boel opblazen of dit land haten ze zien dat mensen die hier wonen komen wonen zich anders gedragen vrij arrogant zijn metdat islamstukje het land gewoon veranderen hun cultuur veranderen op een agressieve wijze prima als jij zegt daar heeft de maatschappij niks aan ik heb liever een tokkie naast me wonen dan Marokkanen geschreeuw hun dubbel leefwijze soms eng gedrag liever een gezellige tolkien daar ga ik voor

Gast
Piarco
januari 14, 2021 15:34
Antwoord op  Corry Jankbal

Het gas was zeker op toen jij aan de beurt was..🤔🤔🤔🤔🤔

Gast
Jan
januari 14, 2021 16:20
Antwoord op  Piarco

Wat een verziekte geest heb jij!! Kom met argumenten waarom je het met die jankebalk oneens bent, maar houd je fatsoen.

Gast
Anoniem
januari 15, 2021 20:54
Antwoord op  Corry Jankbal

ja dat is waar ze zullen eerst de linkse elite aan pakken en dan wij grappig dat men dit niet wil zien

Gast
Robert
januari 14, 2021 09:21

Wat nou knuffel-Marokkaan. Omhoog gevallen ordinaire zakkenvuller en straatvechter. Weg met die gast. Volkomen over de top en als je je zo in het openbaar gedraagt, wordt het voor de zender en de producent hoog tijd om hard in te grijpen. Kijk naar Trump; wie wind zaait, zal storm oogsten!

Gast
Rene
januari 14, 2021 08:59

In scene gezet omdat de kijkcijfers tegenvallen. Niets meer en niets minder.

Gast
Henry
januari 14, 2021 08:20

Ali B is zijn kast gewoon zat. Die gast moet uit de kast.

Gast
Henry
januari 14, 2021 08:23
Antwoord op  Henry

PS. Ali B was niet boos. Hij was agressief. Wie boos is, is verontwaardigd. Waar agressie is, is angst.

Gast
Henry
januari 14, 2021 08:26
Antwoord op  Henry

Daarom zijn wij instinctief ook niet bang als mensen boos zijn, wel als ze agressief zijn. Agressievelingen kunnen alle kanten uit schieten. Nog even en we hebben na de vele drill-RAPS de eerste drilSHOW te pakken.

Laatst bewerkt 3 dagen geleden door Henry
Gast
Jury
januari 14, 2021 08:06

Goed dat er achter de schermen opnames hiervan worden gemaakt. Met die wetenschap in het achterhoofd kunnen potentiële raddraaiers zoals Lil,k Anouk, Waylon, Akwasi én Ali dan rekening gaan houden. Geen van hen wil namelijk het risico’s lopen op carriere-afbreuk, gaat hen anders onnodig veel geld kosten. Tevens een goede stok achter de deur voor producenten en televisiebazen die dit soort fratsen totaal niet wensen binnen hun bedrijfsvoering. Het is en blijft onaanvaardbaar gedrag, afkomst dan wel kleur huid doen er niet toe.

Gast
Wang
januari 14, 2021 08:02

Ali gebruikt te veel anabolen, dat maakt een mens agressief, daar komt het eigenlijk op neer. Of denken jullie dat hij puur op wilskracht binnen een jaar zo gespierd is geworden?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen