Eva Jinek met Akwasi op haar voorhoofd: ‘Ben ik een leuke man?’

Eva Jinek had gisteren de cast van de RTL 4-show Wie Ben Ik? aan haar tafel zitten en zelf kwam ze er ook niet onderuit om een potje mee te spelen. Ze kreeg Akwasi op haar voorhoofd geplakt.

Eva Jinek © RTL

Het Wie Ben Ik-trio Caroline Tensen, Tijl Beckand en Ruben Nicolai besloot om een kort spelletje te spelen met Eva Jinek. Tijl schreef de naam van Akwasi op een post-it en Ruben plakte die op haar hoofd. Plotseling realiseerde Eva zich dat hij daarbij wel héél dichtbij kwam. “Corona! Corona!”, krijste ze.

‘Ben ik een leuke man?’

Vervolgens kon het spelletje beginnen. “Ik heb aan mijn redactie beloofd dat ik me gewillig zou gaan opstellen. Ik heb hier nu zo veel spijt van. Wil je alsjeblieft denken aan het behoud van mijn carrière?”, sprak Eva.

Als eerst vroeg Eva of ze de naam van een man op haar voorhoofd had staan. “Ben ik een leuke man?”, vroeg ze daarna. Ruben Nicolai worstelde vervolgens heel erg met het antwoord daarop. Akwasi is, helemaal sinds zijn tweede uitglijder, immers niet bepaald de meest geliefde man van Nederland.

Dam-men

Eva vervolgens: “Ben ik een man die ook wel eens hier aan tafel zit?”

Tafelgast Gijs Rademaker: “Volgens mij wel.”

Tijl: “Je houdt niet van schaken, je bent meer van dam-men.”

Gijs: “Misschien keer je wel weer een keer terug naar de omroep.”

Binnen no-time had Eva door die hints het goede antwoord te pakken. “Ik weet het, ik weet het, ik weet het. Ik ben Akwasi! Omdat jullie zeiden over de Dam, begint voor zichzelf én hij heeft hier aan tafel gezeten.”

Fragment

Eva speelt Wie Ben Ik:

68 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Lito larjon
januari 15, 2021 15:08

Allemaal autochtonen Nederlanders die hier akwasi van alles lopen te benoemen ik hoop dat hij een blank vriendin heeft zodat hij der elke dag de k***** In kan neuken

Gast
Erik
januari 14, 2021 22:35

Dat ze die WOORDPRUTSER EEN PODIUM GEVEN !!!
SHAME OF YOU SHAME OF YOU
IEDEREEN WIL DIE prutser geen aandacht meer geven MAAR Walla EVA
Pff

Gast
Kan
januari 14, 2021 23:44
Antwoord op  Erik

HaHhahahhah

Gast
Erik
januari 14, 2021 22:31

Wat een ZEER Domme zet van de redactie. EN WAT ZEEER SLECHT van Eva dat ze dit achteraf ook nog leuk vond !! Hier moet je je meteen van Distantiëren..ONS SUPER TALENT EVA
Waar nog geen 40% van over is gebleven. Ze was bij de Publieke zo 1000% goed maar nu lachen gezapig en buit is binnen 🤑🤑Niet bij een gast er flink boven op zitten en ze scherp onder vragen.ZOVEEL MENSEN KIJKEN DAAROM NIET MEER .En dat ligt niet aan op1 … SORRY MAAR EVA EN REDACTIE MAAR EVA VOOROP.. ZIJN DIEP DOOR HET IJS GEZAKT ALWEER
HALF JAARTJE OP DE BUIS DAN HALF JAAR VAN DE BUIS.
ZE IS LUI REDACTIE IS LUI … GASTEN ZIJN 2 X IN DE WEEK GEWEEN prut
Pr is K
Hoop as week beterschap betere gasten..enz. Kan en IS niet zo moeilijk ..VOLG DE DAG ..!!!!

Gast
Kakn
januari 14, 2021 23:46
Antwoord op  Erik

Je overdrijft

Gast
Enrique
januari 14, 2021 20:21

Hoogstaand journalistiek programma…..

Gast
Max
januari 14, 2021 18:34

auw, kleutertelevisie bij jinek….

Gast
Timor
januari 14, 2021 16:35

Akwasimodomoor wordt door hen die van hem de kriebels krijgen wel in ‘leven’ gehouden. Geef hem de “zwarte piet” en zwijg over die paljas.

Gast
Pfffff
januari 14, 2021 14:05

Goeie Photoshop, zeg!

Gast
Max
januari 14, 2021 18:35
Antwoord op  Pfffff

je hebt het niet gezien zeker…is zeker geen photoshop of deepfake:-)

Gast
Pfffff
januari 14, 2021 20:17
Antwoord op  Max

Ik heb de uitzending zeker wel gezien en ik zeg ook nergens dat er geen Akwasi op die Post-it stond, wat jij schijnt te lezen in mijn bericht. Maar heb jij bovenstaande foto wel gezien? Als je niet ziet dat die Post-it is bijgewerkt dan moet je meteen naar de oogarts. De Post-it is nota bene ook nog omlijnd! Of verkopen ze die tegenwoordig zo bij jou in de buurt?

Gast
Lieke Van Lexmond Fan
januari 14, 2021 13:27

Eva denkt precies zoals ze denkt, een dikke middelvinger naar Akwasi (zie foto)

Gast
Schijt aan
januari 14, 2021 13:17

Pfff geef die zielepoot toch GEEN aandacht ,ook NIET op deze manier. Daar kickt die PAARDELUL alleen maar van totaal DOOD zwijgen.

Gast
Peter
januari 14, 2021 16:01
Antwoord op  Schijt aan

Zo denk ik over Dvd 🤣

Gast
Peter
januari 14, 2021 16:02
Antwoord op  Peter

FVD

Gast
WILLEM
januari 14, 2021 13:03

Jinek afgezakt naar een zéér bedenkelijk niveau. Heb ik daar al die jaren naar zitten kijken bij de publieke?

Gast
Max
januari 14, 2021 18:35
Antwoord op  WILLEM

kleuterniveau

Gast
Oliebol
januari 14, 2021 13:01

Mooie foto. Maar nog mooier: Die subtiele verwijzing met haar middelvinger naar de naam Akwasi. Eva is top!

Gast
Dolf van Beek
januari 14, 2021 13:18
Antwoord op  Oliebol

En wijsvinger

Gast
Oliebol
januari 14, 2021 13:53
Antwoord op  Dolf van Beek

Middelvinger en wijsvinger samen wordt ‘dikke middelvinger’ genoemd. Tevreden?

Gast
Rene
januari 14, 2021 12:33

En daarvoor zijn dan al die onnodige reisbewegingen nodig? Die studio’s zijn veel te vol

Gast
Apex predator
januari 14, 2021 12:29

Wie verzint zoiets?

Gast
Onze Vriend Geert
januari 14, 2021 11:43

Alweer die k#t Lama’s
Wordt ook wederom een fiasco

Gast
Luister
januari 14, 2021 11:42

Kinderachtig gedoe! Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze doen moeten.
Een BNner heeft toch maar een triest leven.

Gast
zegdangewoonniks
januari 14, 2021 11:26

Volgende poging leuk zijn door the drain. Er zal toch wel iemand bij RTL zitten die met wat beters kan komen dan dit. Wie van de drie is stok- en stokoud en wordt nu geintroduceerd als het volgende leukste programma. Zal het ook wel niet meer zo lang duren voordat de lopende band terug komt.

Gast
Nietzonegatief
januari 14, 2021 11:48
Antwoord op  zegdangewoonniks

Wie van de 3 is sbs. Zeik niet zo.

Gast
Zaterdag
januari 14, 2021 12:35
Antwoord op  zegdangewoonniks

Eerst komt het Gulden Schot terug want dat kent bijna niemand nog.

Gast
InTheArmyNow
januari 14, 2021 11:12

Dit is echt ongelofelijk… Maken ze eva nu ook al zwart?

Gast
Toni
januari 14, 2021 10:47

Niveau teletubbies. Wie is Akwasi?

Gast
M52
januari 14, 2021 10:30

Wat ik nog het ergste vind,is dat Thijl niet eens durft te zeggen dat Akwasie geen leuke man vindt .Je moet toch gewoon kunnen zeggen wat je zelf denkt. En Eva moet terug naar de publieke omroep.

Gast
Y1Y
januari 14, 2021 12:42
Antwoord op  M52

Black privilege

Gast
mark 2
januari 14, 2021 10:28

Goed niveau weer gisteren in rtl boulevard extra .. uhmm Jinek

Gast
Geertje
januari 14, 2021 11:55
Antwoord op  mark 2

Alleen naar het laatste srukje gekeken? Tja, dan krijg je dit soort kletspraat.

Gast
xandertje
januari 14, 2021 10:19

Had liever gestreden voor vrijheid van pers en Akwasi aangepakt op wat hij bij de journalist deed. Ze hebben toch de vrijheid van pers zo hoog zitten?

Gast
anonymous
januari 14, 2021 10:13

Alweer collega’s die programma komen promoten, bijna elke dag.
Er gebeurt verder niets in de wereld blijkbaar.

Gast
Kees
januari 14, 2021 10:08

Ze zakt steeds dieper… Wat een niveau. En dat voor, als we het mogen geloven, de beste talkshow van Nederland. Nou, de meest lachwekkende zo langzamerhand

Gast
Juist
januari 14, 2021 10:06

In het artikel wordt gesproken over een tweede uitglijder van Akwasi. Volgens mij zijn het er inmiddels toch echt drie.

Gast
Duus
januari 14, 2021 14:08
Antwoord op  Juist

Voor kinderen die net tot drie hebben leren tellen zijn het er drie, ja. De rest blijft tellen. Helaas kan het OM maar tot nul tellen.

Gast
Frans Koppelse
januari 14, 2021 09:51

Ben ik een leuke vrouw?? ‘Neenee…zeker niet!
Loop ik naast mijn schoenen??
‘ All the time”
Ben ik een feeks met een irritante schelle stem??
‘Zeker weten 100%”
Ben ik op tv met nietszeggende items??
‘Elke werkdag helaas’

Gast
Albert Verhinderd
januari 14, 2021 10:02
Antwoord op  Frans Koppelse

Ben ik Angela de Jong?!

Gast
Geertje
januari 14, 2021 11:53
Antwoord op  Frans Koppelse

Geen fan van Eva? Daarom allemaal flauwekul argumenten gebruikt?
Ze kan je type niet zijn (ze vindt jou hoogstwaarschijnlijk ook 10x niks), maar dat doet aan haar
vakvrouwschap niets af.
Je kijkt waarschijnlijk liever naar programma ‘s met het niveau van Boulevard en Shownieuws? Tja, dan is dit parels voor de zwijnen.

Gast
Franca
januari 14, 2021 17:33
Antwoord op  Geertje

Jinek is een extreem links arrogant omhooggevallen wijf.

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 14, 2021 09:49

Waarom een memoblaadje en niet een a4tje..

Gast
Albert Verhinderd
januari 14, 2021 09:44

Dacht, omdat je bij dammen mag slaan…

Gast
Kromhout
januari 14, 2021 09:40

“Wat kunnen we nog meer uit Glorious Bastards naäpen?”

Gast
Kevin frikandel
januari 14, 2021 09:34

Dit is gewoon een blackface van eva, ik ga aangifte doen!

Gast
Corry Jankbal
januari 14, 2021 09:28

Als je het leest is zo’n programma al treurig genoeg, laat staan dat er mensen zijn die naar zoiets kijken. Lagere school niveau televisie.

Gast
Danny
januari 14, 2021 11:47
Antwoord op  Corry Jankbal

Geen mening geven, als je niet gekeken hebt. Dat maakt een domme indruk.
Het grootste deel was echt weer ouderwets goed!

Gast
Franca
januari 14, 2021 17:35
Antwoord op  Danny

Er is nog nooit iets goeds aan geweest.

Gast
Wim
januari 14, 2021 09:25

Wat kan iemand(Jinek) zich toch voor kak zetten als er veel geld bij komt kijken.

Gast
Eva
januari 14, 2021 12:27
Antwoord op  Wim

En dat zou jij niet doen voor zoveel geld? Wat kan iemand zich voor kak zetten (jij) met zo’n zinloze opmerking.

Gast
Piet Zwart
januari 14, 2021 09:20

Volgende week Akwasie uitnodigen en ook een sticker plakken.
Maar dan wel op zijn bek , met de woorden crimineel .

Gast
Garry glamour
januari 14, 2021 10:19
Antwoord op  Piet Zwart

Neem dan wel hele stevige tape , zodat ie geen lucht meer krijgt.

Gast
Geert
januari 14, 2021 11:46
Antwoord op  Garry glamour

Dat heet crimineel!

Gast
willem
januari 14, 2021 09:20

Oei, Eva, dit gaat de Twan kant op, het steeds vaker promoten van sullige RTL spelletjes , bij je start, zagen we we dit niet .

Jammer .

Commercieele zender, begrijp dat je er niet onderuit komt ,maar toch , bij het RTL nieuws zou zoiets natuurlijk onbestaanbaar zijn , Jinek, is toch een beetje een verlengde daarvan, een soort meer uitdiep podium .

Wat zou ik je graag terugzien samen met Jeroen .
Was top toen , bij NPO.

Gast
WEST*
januari 14, 2021 09:18

oh… is er niet geknokt, geslagen bij Jinek ? Jammer ! Het zou zoveel kijkers opleveren , want The Voice gaat zeker naar zeker 3 miljoen kijkers , nu ze die knokscene in elkaar hebben gezet

Gast
JanH
januari 14, 2021 09:18

Compliment voor Eva: ze liet zien hoe je Pete Hoekstra kritisch kunt interviewen zonder dat het bloed van de muren druipt. Daar kan Jort Kelder héél véél van leren.

Gast
Geert
januari 14, 2021 11:45
Antwoord op  JanH

Dat was inderdaad weer van topklasse. Complimenten voor Eva!

Gast
Lucas
januari 14, 2021 13:26
Antwoord op  JanH

Maar het ging dan ook nergens over. Zo kan iedereen interviewen.
Jinek ontwikkelt net zoveel diepgang als een platbodem.

Gast
Joop
januari 14, 2021 16:01
Antwoord op  Lucas

Als je niet kunt luisteren zul je ook niets horen. Het was een prima interview, ondanks de beperkingen van Hoekstra.

Gast
Leo
januari 14, 2021 09:17

Jinek ging toch naar RTL voor meer diepgang?

Wat een boulevard gehalte!

Gast
Flip de Beer
januari 14, 2021 09:15

Tijl wil Eva moedwillig onderuit halen

Gast
Respect ✌️
januari 14, 2021 09:10

Carrière van die Eva gaat als een nachtkaars uit. Wat. een treurnis.

Gast
WEST*
januari 14, 2021 09:20
Antwoord op  Respect ✌️

wel nee zolang iedereen vergeet de tv uit te zetten scoort Eva als een tierelier

Gast
eierkoek
januari 14, 2021 09:08

top TV

Gast
Jake
januari 14, 2021 09:01

Wat een kleuterniveau lol!

Gast
achtmet
januari 14, 2021 09:08
Antwoord op  Jake

Maak maar weer promotie voor die gek ! De meeste mensen zijn hem strontzat !

Gast
Jan
januari 14, 2021 16:02
Antwoord op  achtmet

Wat een loze bewering. Welk onderzoek toont dat aan?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen