RTL 4 ontkent Voice-knokpartij: ‘Waar haalt Albert dit vandaan?!’

RTL 4 ontkent dat er achter de schermen van The Voice of Holland een vechtpartij heeft plaatsgevonden tussen Ali B en Waylon. De zender begrijpt niet waar Albert Verlinde dit vandaan haalt.

The Voice of Holland Beeld: RTL

Albert Verlinde vertelde dinsdagavond in zijn programma Shownieuws in geuren, kleuren én in detail hoe Ali B en Waylon op het herentoilet van The Voice met elkaar geknokt zouden hebben. Ze zouden een inhoudelijke ruzie hebben gehad over het programma, maar volgens RTL 4 is het allemaal groteske onzin.

RTL boos op Albert

RTL begrijpt niet waarom Albert dit gerucht verspreidt, omdat het volgens de zender pertinent onwaar is. “Wij begrijpen niet waar Albert Verlinde dit verhaal vandaan haalt. De coaches van The Voice of Holland hebben weleens een stevige discussie met elkaar, ze hoeven het niet altijd eens te zijn”, zegt een woordvoerder tegen Shownieuws.

Die pittige discussies zijn zeer welkom, aldus RTL. “Dat houdt het ook interessant voor de kijker. Maar het is pertinent onwaar dat Ali en Waylon met elkaar op de vuist zijn gegaan.”

Coaches reageren niet

De coaches en andere betrokkenen bij The Voice reageren niet op verzoeken van de media. “De coaches en presentatoren van The Voice of Holland zijn niet beschikbaar voor interviews.”

Albert Verlinde gaf gisteren al aan te verwachten dat RTL dit gerucht zou ontkennen. “Mensen die erbij geweest zijn, gaan natuurlijk nooit zeggen dat ze mij hierover gesproken hebben, want het is een programma waarvan je blij bent dat je er werkt en je niet verklapt wat er achter de schermen gebeurt.”

65 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
M52
januari 13, 2021 22:24

Ach hij gaat de politiek in, daar liegen ze alles aan elkaar.Hij zal zich daar vast thuis voelen.

Gast
jan
januari 14, 2021 12:11
Antwoord op  M52

Had hij toch gelijk he en RTL niet… lekker bedrijfje uit Luxemburg weer…

Gast
Arie jan
januari 13, 2021 19:46

Nou

Gast
Rick
januari 13, 2021 19:46

Kwaajtong Albert verkregen uit zëer betrouwbare vrienden niveau Albert vrienden ik ben benieuwd hoelang je dit vol houd eens moet er iemand zijn die dit gedrag goed aanpakt zijn we gelijk van je verlost ,voor jou ook kun je eens ander echt werk gaan doen

Gast
mark 2
januari 13, 2021 20:48
Antwoord op  Rick

Hij ha dus gewoon gelijk! Dus eigenlijk moet jij dus flink aangepakt worden?

Gast
Jolanda
januari 13, 2021 19:36

Albert is klaar voor de politiek liegt en bedriegt de hele wereld bij elkaar! Waylon en Ali B hadden een discussie ( 2 heetgebakerde persoontjes) echter geen matpartij! Leg dat even uit bij Shownieuws want die gaan hier nl een eigen sensatie verhaal van maken🤮

Gast
Avdh
januari 13, 2021 19:58
Antwoord op  Jolanda

Albert verlinden

Gast
Karbonade
januari 13, 2021 20:02
Antwoord op  Jolanda

In het uitgelekte filmpje was alleen Ali B. heetgebakerd.
Waylon bleef rustig in zijn stoel zitten.

Gast
A. B
januari 13, 2021 18:55

Dit komt vast niet helemaal uit de lucht vallen, er zal heus wel iets gebeurd zijn. Logisch dat er ontkend en gezwegen wordt. Dit is met alles, altijd eerst ontkennen en dan afwachten hoeveel er verder nog bekend wordt (gemaakt).
We zien het wel, is ook niet van wereldbelang ;)

Gast
Tom plot
januari 13, 2021 17:33

Zo is Albert uit cromvoirt…hij ziet overal klepels hangen maar weet niet waar de klokken zijn!!!

Gast
mark 2
januari 13, 2021 20:49
Antwoord op  Tom plot

Tsja.. je gelooft dus direct wat rtl wil dat je te horen krijgt,..

Gast
Albert Verhinderd
januari 13, 2021 17:31

Zijn duim?

Gast
Timor
januari 13, 2021 17:04

Ja, mijn oom is nu mijn tante en mij neef, dat is een (valse) nicht.

Gast
Timor
januari 13, 2021 17:06
Antwoord op  Timor

mijn neef natuurlijk.

Gast
Misutoria
januari 13, 2021 16:11

Natuurlijk ontkennen ze! Alsof Albert zoiets uit de duim zou zuigen. Volgens mij zat Albert er maar zelden naast met wat die de wereld in gooide..

Gast
René van de Plas
januari 13, 2021 16:05

Allemaal onzin.
Er is niks gebeurt.
In scène gezet opstootje.
Als kwalbert zich ermee bemoeit is het sowieso overdreven gedoe.

Iedereen mag doorlopen.

Gast
Johan27
januari 13, 2021 15:24

Ze weten nooit wat als je het vraagt, maar nu is het PERTINENT onwaar!

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:13

De vechters zwijgen. Dat zegt genoeg: het is dus gebeurd.

Gast
Pascale
januari 13, 2021 19:15
Antwoord op  Henry

Ali heeft op zijn instagram een foto van hun met tekst don’t believe everything.
Het is toch wel duidelijk dat die een klik hebben.
Alleen is geen klik tussen Anouk en Jan (en eerder al met Marco en kleine)

Gast
Just me
januari 13, 2021 21:50
Antwoord op  Pascale

Haha dus als Ali het op zijn instagram zet is het waar. 😂😂😂😂 weet niet onder welke steen jij hebt gelegen als je zegt dat ze duidelijk een klik hebben

Gast
tegen de telegraaf en hun tokkienpubliek
januari 13, 2021 15:12

albert verlinden …..zeikt iedereen af zolang ze niet van sbs6 of de vvd zijn,hij was de eerste met comentaar over de corona regels,maar sind hij door 300 rechtste frits hufnaggeltjes is gekozen voor de vvd in brabant is hij oro corona regels en is alles wat heb kabinet doet goed,iedereen is fout in zijn ogen alleen de sbs6 tokkies doen alles goed..

Gast
COkijkers
januari 13, 2021 15:29

Klopt inderdaad, en deze site doet dat gretig aan mee. Ik mag de naam van deze site al niet meer noemen of ik word gecensureerd. Deze site is eigendom van John de Mol, zeiken alles af wat van RTL komt.

Gast
Ikke
januari 13, 2021 15:07

Heeft hij misschien gedroomd?

Gast
Aapje
januari 13, 2021 15:02

Je weet nooit wat daar gebeurd zolang mw grote bek coach is is het oppassen

Gast
Mijn antwoord, ...en hier blijft het bij !!
januari 13, 2021 15:00

Net gelezen dat die Ali B. Waylon op zijn gezicht geslagen heeft..

Gast
Waar rook is....
januari 13, 2021 14:55

Het feit dat de betrokkenen niet willen reageren zegt toch wel iets.
Als het uit de duim zou zijn gezogen, ga je het in ieder geval ontkennen,

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:13
Antwoord op  Waar rook is....

Juist.

Gast
Pettie Fart
januari 13, 2021 15:14
Antwoord op  Waar rook is....

Ali B heeft op de vermeende knokpartij gereageerd. „Geloof de leugens niet”, schrijft hij bij een foto van hem en Waylon op Instagram.

Gast
Timor
januari 13, 2021 17:09
Antwoord op  Waar rook is....

J’excuse j’excuse!

Gast
Pascale
januari 13, 2021 19:16
Antwoord op  Waar rook is....

Is ontkent!
Op instagram en ad.

Gast
barstje
januari 13, 2021 14:53

Of Albertje probeert weer eens te stoken met iets wat niet gebeurt is. Zal niet de eerste keer zijn dat Verlinden dit doet.

Gast
Jellie wolff
januari 13, 2021 14:52

Al zou het zo zijn dan hoeft albert verlinden niet naar buiten te brengen sensatie bak

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:14
Antwoord op  Jellie wolff

Jij bent Albert’s baas niet. Ga jij niet over. It’s a free country.

Gast
COkijkers
januari 13, 2021 15:31
Antwoord op  Henry

Daar heeft jellie wolf gelijk in

Gast
Onno Hoezzzzz
januari 13, 2021 14:30

Nepnieuws.
Aandachttrekkerij.
Steeds minder kijkers voor de Voice.
Zelfs de Slimste Mens trekt al meer kijkers.

Gast
Peanut
januari 13, 2021 15:17
Antwoord op  Onno Hoezzzzz

Damn… hoe dom is jouw redenatie. Lees het nog eens na. De concurrent beweert dit, niet rtl. Dus hoezo is dit aandachttrekkerij voor de kijkcijfers? 🤦🏻‍♂️

Gast
COkijkers
januari 13, 2021 15:32
Antwoord op  Peanut

Onno Hoezzzzz is gewoon een Talpa trol

Gast
COkijkers
januari 13, 2021 15:32
Antwoord op  Onno Hoezzzzz

Ach nee weer zo’n Talpa trol, hoeveel heeft John jou betaald

Gast
Mijn antwoord, ...en hier blijft het bij !!
januari 13, 2021 14:19

Die roddeltante Verlinde moet eens naar zichzelf kijken,
Laat hem maar roddelen over het nieuws van Hart van Nederland, alles word uit die duimen gezogen, klopt helemaal niks van, ook de polls zijn verzonnen.

Gast
Bianca
januari 13, 2021 14:07

Al zouden de coaches trammelant hebben,hebben andere zich niet mee te bemoeien.Het zal allemaal wel mee vallen.

Gast
Meester
januari 13, 2021 13:43

RTL wil ook Sperrzeit. En mensen met armbanden die aan de deur bonken met Aufmachen, om te zien hoeveel mensen in een huis zitten.
Het gedrag waar De Telegaaf ook iets mee had.

Gast
Meindert Kramp
januari 13, 2021 13:47
Antwoord op  Meester

Hoeveel mol is John de Mol eigenlijk? Wel eng dat onze hele informatievoorziening in handen is van slechts een paar Brussel adorerende fascisten en een mol (?)

Gast
Peanut
januari 13, 2021 15:14
Antwoord op  Meester

Je bent ziek in je hoofd. Man, man, man…

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:15
Antwoord op  Meester

Én de Volkskrant!😉

Gast
Oke
januari 13, 2021 13:37

Het is ook ongeloofwaardig omdat de kandidaten niet zelf kiezen bij welke coach ze komen. Dat doet de redactie. Je zou denken dat Albert dit wel snapt?

Gast
Truus
januari 13, 2021 13:54
Antwoord op  Oke

Zo af en toe laten de coaches door het stellen van bepaalde vragen aan sommige kandidaten doorschemeren, dat ze tevoren meer informatie over de kandidaten hebben gekregen, want het lijkt me sterk dat het alleen maar een kwestie van intuïtie is. Dan is het ook voor te stellen, dat u gelijk hebt en dat de kandidaten tevoren al beluisterd zijn en de coaches samen met de samenstellers van het programma de “buit” hebben verdeeld. Toen Anouk helemaal los ging op een vrouwelijke kandidaat, zal er tevoren ook wel iets voorgevallen zijn, want de toeval waar Anouk aan leed, kwam als een donderslag bij heldere hemel. Er was in het programma zelf geen enkele aanleiding toe. Dus moet er tevoren al geen klik geweest zijn.

Gast
sigmund
januari 13, 2021 14:25
Antwoord op  Truus

Ik denk niet dat Anouk daar wel of geen klik van te voren voor nodig heeft. Lil l ul misschien, maar die is opgetyft

Gast
A. B
januari 13, 2021 18:49
Antwoord op  Truus

Zeker hebben de coaches enige informatie over de kandidaten. Hun stem hebben ze nog niet gehoord.

Gast
Gaylord
januari 13, 2021 13:32

Was het wel knokken?was het geen triootje met Kwallie?

Gast
Jeremiah
januari 13, 2021 13:19

Wat een ontkenners zooitje bij RTL

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 13, 2021 13:25
Antwoord op  Jeremiah

Jij weet precies wat er gebeurd is?

Gast
Jeremiah
januari 13, 2021 13:42
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Jij wel dan?

NEEN en Albert wel.

Gast
Nel-ly Veen-en-daal
januari 13, 2021 13:49
Antwoord op  Jeremiah

Nee, ik ook niet, maar ik geef ook geen oordeel. Jij gaat gelijk weer tegen rtl tekeer terwijl je niet weet wat er gebeurd is.

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 13, 2021 13:54
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Onderbouwen AUB

Gast
Henk K.
januari 13, 2021 14:24
Antwoord op  Jeremiah

Want Albert weet alles natuurlijk…

Die man heeft toch geen enkele vorm van invloed meer sinds hij is gestopt bij Boulevard en zich had gebonden aan het gedoemde 6 Inside

Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 13, 2021 13:44
Antwoord op  Nel-ly Veen-en-daal

Onderbouwen AUB

Gast
Popped up
januari 13, 2021 19:07

Of zouden mensen het kunnen onderbouwen….. Wordt toch gecensureerd….. Uit ervaring.

Gast
RTL
januari 13, 2021 13:18

Kwalbert

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:16
Antwoord op  RTL

Dat woordje kennen we onderhand.

Gast
Mousy
januari 13, 2021 13:13

Albert heeft maar weer eens de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. (Onjuiste) verhalen de wereld in helpen en andere mensen beschadigen, daar is hij uitermate goed in.

Gast
Richard Borgers
januari 13, 2021 14:49
Antwoord op  Mousy

Nou je zou ondertussen moeten weten dat sinds Henk van der Meijden begon met showbizz nieuwsberichten, elke keer naar voren kwam dat de showbizz figuren zelf contact met hem, Albert en welk show bizz programma dan ook opnamen

Gast
Koekwaus
januari 13, 2021 13:13

Dit is wat je noemt een echte talenten”JACHT”

Gast
Gooische Vrouw
januari 13, 2021 13:09

Ordinaire roddelnicht.

Gast
Henry
januari 13, 2021 15:17
Antwoord op  Gooische Vrouw

Wat heeft zijn geaarheid met iets te maken?

Gast
Van der Werf
januari 13, 2021 13:09

Albert rioolrat.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen