Sander Schimmelpenninck boos op Rob Goossens: ‘Dit is laster’

Sander Schimmelpenninck is boos op Rob Goossens. De presentator van De Zelfspodcast en columnist van de Volkskrant vindt dat zijn goede naam wordt aangetast door de RTL Boulevard-ster.

Rob Goossens en Sander Schimmelpenninck © RTL, NPO

Een NRC-journaliste liet vanochtend op Twitter weten dat ze voor een artikel op zoek is naar mensen ‘die een werkopdracht zijn verloren, misgelopen of hun baan zijn kwijtgeraakt ten gevolge van uitingen via social media’. “Heb je Sander Schimmelpenninck al gebeld?”, grapte Rob Goossens vervolgens.

Ouwe roddelkoning

Deze grap is tegen het zere been van Sander, die nu spreekt van laster. “He ouwe roddelkoning, wat bedoel je? Kijk, dat de Jan Dijkgraven van deze wereld lasterlijke onzin de wereld in helpen is één ding, maar als jij dingen gaat roepen waarvan je weet dat ze onwaar zijn, ga ik daar wat aan doen.”

Als iemand zich afvraagt of Sander zijn tijd niet beter kan stoppen in het kweken van een iets dikkere huid, antwoordt Sander: “Beweren dat iemand ontslagen is, terwijl dat niet zo is, is laster. Heel simpel. Mwa ik kan heus tegen geintjes, maar dit mag Rob uitleggen.”

Laster

Sander beschuldigt wel vaker media en mediapersoonlijkheden van laster. “Stelselmatige en gecoördineerde laster, pogingen je te cancellen en aanvallen via de bevriende roddelpers: het is je eenzame lot als je extreemrechts aanspreekt. Ik ben er fucking klaar mee”, meldde hij eind december.

Nu richt hij zijn pijlen op Rob van RTL Boulevard, maar vorige week haalde hij nog uit naar Shownieuws. “Dat is inderdaad Domrechtsnieuws, dankzij de lijntjes met Guido Den Aantrekker, Erik De Vlieger en Jan Dijkgraaf. Shownieuws is waar de werelden van de Feesboekhuisvrouw en haar werkloze man samenkomen: roddels en extreemrechts-Twitter.”

Rob zwijgt

Rob heeft niet gereageerd op de boze Sander Schimmelpenninck. Hij besloot onlangs ook al om de regelrechte aanval van Eva Jinek aan zijn adres dood te zwijgen. “Ze kan de boom in“, was het enige dat hij wilde zeggen.

Overigens lijkt het erop dat Sander zijn goede voornemen om in 2021 iets minder vaak ruzie te maken, nu al uit het oog is verloren.

Update 18.25 uur

RTL Boulevard-ster Luuk Ikink probeert te bemiddelen in de Sander-Rob-ruzie: “Misschien bedoelde Rob dat je ooit bijna opdrachten kwijt raakte na wat uitspraken in je podcast. Althans, dat vertelde je toen zelf in de podcast. Dat zou aan kunnen sluiten bij dat artikel. Ik wil me er natuurlijk niet mee bemoeien, maar ik dacht: even de mediator uithangen ;-)”

Sander daarop: “Rob en ik hebben contact gehad en zijn motieven zijn mij duidelijk. Collegialiteit is mooi zullen we maar zeggen. Maaaaarrrr; technisch gezien heeft Rob wel gelijk. Er was vorig jaar een mevrouw die mij cancelde als dagvoorzitter, omdat ze uit Almere kwam en ik daar iets onaardigs over had gezegd.”

Boze tweet

De boze tweet van Sander:

63 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Zutphen
januari 15, 2021 09:52

Ze kunnen beide de boom in , Sander en Rob

Gast
S.j.
januari 15, 2021 09:04

Mag die overjaarse roddel kleuter de doofput in aub?

Gast
Timor
januari 15, 2021 08:13

Als u tegen een geintje kúnt meneer…Sander, journalist van de Volkskrant welke zijn dát dan? Want daar laat u nu en in het verleden naar uh…raden! Helaas zijn er vele en vele “Sanders” in ‘Nederland’ vooral als er onschuldige grappen gemaakt worden over zwarte Piet! Toch? Niet dan? Nou dan Sander, leer eens lachen joh, ook om jezelf!

Gast
Timor
januari 15, 2021 07:46

Een schoolvoorbeeld van geneuzel om een grap. Wie klein van geest is kan niet lachen noch relativeren. Sander wat een blamage, ik had je groter en intelligenter verwacht. Laster, hoe verzin je het. Trieste uh…man.

Gast
Lotta
januari 14, 2021 15:09

Als ik die verwaande Sander zie denk ik aan een woord en dat is viezerik.

Gast
Ton Beek
januari 14, 2021 14:34

Wat lees ik, “Schimmelpennink zijn goede naam aangetast”, zoals hij zelf beweert. De man leeft blijkbaar onder een steen. Het is een naamloze figuur, het bespreken niet waard. Het tekent ook zijn misvormde eigenbeeld. Ja, slim is hij niet te noemen.

Gast
Dick Bosman
januari 14, 2021 14:20

Sander, je staat toch ver boven deze niets zeggend persoon van een niets zeggend programma van een niets zeggende omroep…

Gast
saperdeflap
januari 14, 2021 13:36

En ja, Jan Dijkgraaf is een universum te hoog gegrepen voor dat kereltje met een Napoleon complex.

Gast
Onze Vriend Geert
januari 14, 2021 13:13

Beter dom rechts dan domme linkse eikel

Gast
Princess on the pea
januari 14, 2021 13:11

technisch gezien is Sander Schimmelpenninck niet alleen een zieke dwerg, het is ook een hufterige boosaardige dwerg met een heel dun prinsessenhuidje..

Gast
Josefien
januari 14, 2021 13:02

Die roddelaars zijn alvast karma aan ’t verzamelen voor hun volgende leven. Dan worden ze compleet door het slijk gehaald. Misschien stelt dat je gerust, Sander.

Gast
tassendrager
januari 14, 2021 13:17
Antwoord op  Josefien

Sander komt terug als een Thaise volgeladen hoer die lijkt op een kat met het syndroom van Down.

Gast
Josefien
januari 14, 2021 13:34
Antwoord op  tassendrager

Medium Josefien.

Gast
saperdeflap
januari 14, 2021 13:33
Antwoord op  Josefien

Vindt jij dat nu echt lekker, om Sanders kont te likken? Ga wat doen aan je gewicht in plaats van hier te hangen!

Gast
Jaapww
januari 14, 2021 12:03

Nou hoe voelt dat nuSander tuinkabouter. Zelf ook maar minder beledigen?

Gast
Sven L.
januari 14, 2021 10:27

#teamsander Leuke vent met een gezonde kijk op de wereld.

Gast
prinsesje
januari 14, 2021 12:44
Antwoord op  Sven L.

Bent u net als Sander Schimmelpenninck ook van de minderjarige meisjes, de Thaise hoeren en de volgeladen vrouwen? Dan bent u geen leuke vent en dan heeft u zeker geen gezonde kijk op de wereld.

Gast
Veter P de Ries
januari 14, 2021 10:18

Omdat Schimmelsmurf toevallig met een goeden lepel in zijn reet ter aarde is gekomen denkt hij dat hij er toe doet. Het tegendeel is echter waar. Overal er uit getrapt, deze verticaal uitgedaagde.

Gast
Jeroen Smits
januari 14, 2021 10:05

Sander is oud nieuws alle relevantie is verdwenen. Heeft het zelf gedaan deze nitwit en de laatste stuiptrekking.

Gast
Nick
januari 14, 2021 00:23

Maar die dwerg is er toch ook gewoon uitgekegeld bij op1 en Quote?

Gast
Betsy🎵
januari 14, 2021 00:14

Je bent de notenbalk vergeten.

Gast
Ton
januari 13, 2021 23:57

Deze Sander is een kleine zielige dwerg die lijdt aan het kleine mannetjes syndroom. Klein kaboutertje met een veel te grote bek waar alleen maar onzin uit komt. Gewoon negeren en dan kruipen ze vanzelf wel weer in hun paddestoel. Het is een zielig stumpertje.

Gast
paultje
januari 13, 2021 21:06

Gastje is 120 cm groot en mag niet eens in de Python in de Efteling.

Gast
@paultje - januari 13, 2021 21:06
januari 13, 2021 21:54
Antwoord op  paultje

Nee, jij trekt volle zalen, glorieuze loser.

Gast
Albert
januari 13, 2021 19:51

Wat een zielig dwergkeesje, die Sander. Durft het tegen de “Jan Dijkgraven” niet op te nemen maar schermt wel meteen met juridische stappen als het om iemand als Rob Goossens gaat. Kots!

Gast
Linn
januari 13, 2021 19:18

Als je het niet eens bent met Sander dan lul je gelijk ‘domrechts’. Nou Sander, wat jij doet, is links lullen en rechts je zakken vullen. Zoals al die NPO figuren die denken dat ze God’s best gift on earth zijn. Omhoog gevallen types.

Gast
René van Gellekom
januari 13, 2021 18:41

Sander Schimmelpenninck is een minderwaardig mens.
Iedereen weet dat.
Punt.

Gast
Ursula Heenvliet-van Gelredôme
januari 13, 2021 18:27

De presentator van De Zelfspodcast en columnist van de Volkskrant vindt dat zijn goede naam wordt aangetast door de RTL Boulevard-ster.

Heb ik TWEE keer gelezen.
TWEE keer.

En elke keer dacht ik: Welke goede naam?
Welke goede naam wordt er aangetast?

Die Sander Schimmelpenninck heeft zijn aanzien verspeeld en is het respect voor zover hij het nog genoot volkomen kwijt nadat hij zich promiscue uitliet over een minderjarige, nadat hij laatdunkende opmerkingen maakte over de halve Thaise bevolking en nadat hij alle dames in Amsterdam beledigde…. Hoezo goede naam?
Alles dat Sander bezat heeft hij te grabbel gegooid voor de snelle lach in die goedkope podcastjes van hem en door zijn constante gevit op anderen zijn er nog maar weinigen die hem sympathiek vinden.

Goede naam, niet dus.
Zichzelf uitgerangeerd: lijkt er sterk op.

Gast
Piet Zwart
januari 13, 2021 18:26

《《《《《RODDELPRAAT》》》》》

Nu op You-Tube.

Gast
Koko
januari 13, 2021 20:18
Antwoord op  Piet Zwart

Jan hou je kop dicht

Gast
Engeltje
januari 13, 2021 18:25

Zullen de ouders van Sander Schimmelpenninck net zo maf zijn als hun boosaardige dwerg?

Gast
Zalmneusje
januari 13, 2021 18:04

Sander zit dagelijks te wachten op berichten rond zijn persoontje. Hij is zo gefrustreerd vanwege zijn mslukte carrière dat ie het moet hebben van reacties geven op mensen waar hij naar eigen zeggen op neerkijkt. Misschien toch bang dat er een kern van waarheid in zit?

Gast
Doris M.
januari 13, 2021 22:32
Antwoord op  Zalmneusje

Ja klopt helemaal.
Na twee jaar is hij bij de Quote weggestuurd.
Bij Op1 wilde het niet vlotten, daar is hij na een paar weken prutsen en stuntelen al weer weggegaan. Waarschijnlijk waren de vrouwen die daar werkten een beetje te lang voor Sander.
Hij had een krantenwijk, die is hij ook kwijtgeraakt omdat het NRC een iets ander profiel voor een krantenbezorger dan het koene knaapje dat Sander is met zijn kinderfietsje.
Hij heeft konijnen voor de consumptie gefokt maar de konijnen hebben hem ontslagen omdat hij er niks van bakte, met konijnen nota bene…

En ja nu dus een uurtje ouwehoeren op internet.
Ook al net zo kansloos als de rest.Ik hoef dat gezever niet te horen.

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Doris M.
Gast
Sander Schimmelpenninck
januari 13, 2021 17:52

Helemaal klaar met die domrechtse laster. Heb je uberhaupt de podcast wel geluister? Tokkie. Hier ga ik werk van maken.

Gast
Aleksia
januari 13, 2021 17:55

Emigreer naar Zweden en kom nooit meer terug kleine smeerlap.

Gast
Joop
januari 13, 2021 18:07
Antwoord op  Aleksia

Wat heb jij een foute naam, kleine dwerg!

Gast
mr. drs. Van Lanschot
januari 13, 2021 18:11

Je ouders zijn incompetente tokkies volgens mij als ik lees hoe jij je misdraagt. Schaam je!

Gast
Jona
januari 13, 2021 17:51

Vreemd als je min druk er 5 + bij komt,zijn ze hier ook al bevooroordeeld?

Gast
lezer
januari 13, 2021 20:15
Antwoord op  Jona

Heb ik ook geregeld. Mijn record is -27 waar ik plus indrukte.

Gast
Jona
januari 13, 2021 17:49

Wie is Rob Goosen,ik kijk nooit naar dat roddel nichten vuilnis,en Sander daar zou jij ook ver boven moeten staan.

Gast
Sanne
januari 13, 2021 17:53
Antwoord op  Jona

Er ver boven staan? Moet die kut kabouter met zijn grote boeren bek eerst ff een trap van formaat aanschaffen want hij komt nu niet verder dan een brievenbus die gemankeerde dwerg.

Gast
Danny
januari 13, 2021 18:05
Antwoord op  Sanne

Tuttut…. Geef jij nou maar het goede voorbeeld en houd je fatsoen!

Gast
Frederik
januari 13, 2021 17:38

Haha Boze Smurf heeft weer ruzie met z’n vriendin en reageert zich af op Rob Goossens.

Gast
Tanja
januari 13, 2021 17:42
Antwoord op  Frederik

Hij zat vast weer te rukken die kleine viezerik want zijn vriendin woont in Zweden en hier kan hij niks vinden want al de Hollandse vrouwen zien hem over het hoofd.

Gast
Dennis
januari 13, 2021 18:03
Antwoord op  Tanja

Zelf heb je ook behoefte aan dit soort aandacht?

Gast
Roel
januari 13, 2021 18:13
Antwoord op  Tanja

Je bedoelt zijn vriendinNETJE. Althans zo duidt hij haar zelf aan.

Gast
Hermann Boring
januari 13, 2021 17:37

Is het graafje weer eens boos?

Gast
Corry Jankbal
januari 13, 2021 17:36

Sander is erg hardleers. En blijft digitaal maar wild om zich heen slaan. Wie geschoren wordt…

Gast
Koen
januari 13, 2021 17:30

en dat is nummer 239 op wie die boos is.

Gast
Bart V.
januari 13, 2021 17:31
Antwoord op  Koen

Sander verzamelt ruzies i.p.v. likes.

Gast
Habsburg
januari 13, 2021 17:17

Nee toch, is strontkabouter Sander Schimmelpenninck alweer boos? Dit mannetje van 1.50 die zelf mannen/vrouwen groepen zeer onheus bejegent en de meest smerige praatjes verspreid (o.a. over volgeladen vrouwen die je makkelijk kunt neuken, Thaise hoeren en andere ranzige praat) gaat nu weer iemand de maat nemen? Wanneer dondert deze broekpoeper op naar zijn lelijke oude stinkmoer die op een kat met het syndroom van down lijkt in Hengelo of zijn uitgedroogde surrogaatmoeder in Zweden?. Wat vindt zijn vette knorr vriend Jaap Reesema van het gedrag van deze geflipte strontkabouter? Sander Schimmelpenninck met zijn dubbele moraal heeft het over laster? Ik lach dit inmiddels lachwekkende zielige figuur in zijn inteelt moelwerk uit.

Gast
Jona
januari 13, 2021 17:52
Antwoord op  Habsburg

De jaloezie druipt eraf,wat heeft Sander jou aangedaan.

Gast
Ger
januari 13, 2021 18:01
Antwoord op  Habsburg

Als je nog wat beter je best doet kun je vast nog wel meer scheldwoorden bedenken. Wat dacht je van: gefrustreerde sukkel?

Gast
Robbie
januari 13, 2021 18:05
Antwoord op  Ger

Gefrustreerde dwerg en het is een sukkel.

Gast
Ger
januari 13, 2021 20:16
Antwoord op  Robbie

Je hebt het duidelijk ook over Habsburg.

Gast
Zander Zgimmel
januari 14, 2021 13:00
Antwoord op  Ger

Nee hij heeft het over jou mega s*kkel. Je bent een treurige kabouter p**per.

Gast
M. Kreukhoven
januari 13, 2021 17:16

Zulke ho.mos in de kast a la Rob G. zeiken overal om. Rechtse mannen trouwens ook. Er is altijd wat met zulke types…. Sander Negeer zulke vol.k aub

Gast
Grote Smurf
januari 13, 2021 21:46
Antwoord op  M. Kreukhoven

Van Neukhoven
Haha haha haha haha haha haha

Gast
Respect ✌️
januari 13, 2021 17:15

Ik wil niet stoken maar die Sander moet Rob wel een lesje leren door middel van wat corrigerende tikken …Pak die nicht Sander

Gast
Kickbokser
januari 13, 2021 17:37
Antwoord op  Respect ✌️

hahaha die Sander is een slap lulletje, een tik in zijn nek en hij breekt bij zijn enkels af.

Gast
Dries Roel Vink
januari 13, 2021 17:06

Heerlijk zo’n virtueel gevecht tussen twee pisnichten!

Gast
Respect ✌️
januari 13, 2021 17:12
Antwoord op  Dries Roel Vink

Edit: foutje .

Laatst bewerkt 4 dagen geleden door Respect ✌️
Gast
Ne-ll-y Veen-en-daal
januari 13, 2021 17:01

Is robje weer bezig!?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen