Bridget Maasland en Rob Goossens negeren Eva Jinek: ‘Ze kan boom in’

Het lijkt wel alsof RTL Boulevard nóóit leert van zijn eigen fouten: wederom houdt de showrubriek groot shownieuws onder de pet om zijn eigen mensen te beschermen.

Rob Goossens en Bridget Maasland © RTL

Het is ontegenzeggelijk dé grote showbizzrel van dit moment: Eva Jinek heeft in niet mis te verstane bewoordingen uitgehaald naar haar eigen RTL-collega’s Bridget Maasland en Rob Goossens. Ze vindt dat zij ‘broddelwerk‘ hebben afgeleverd in RTL Boulevard en dat zij zichzelf hebben gediskwalificeerd door te suggereren dat de zwanger zou zijn.

Boulevard negeert Jinek

Het is de eerste keer in haar carrière dat Eva Jinek zó hard uithaalt naar tv-collega’s. Als er niemand van RTL Boulevard bij betrokken was geweest, dan had het sowieso in de uitzending gezeten. Nu het twee Boulevard-prominenten zijn die door Eva worden terechtgewezen, Bridget en Rob dus, horen we helemaal niets van de showrubriek.

Het zit RTL Boulevard kennelijk zó hoog dat zij door de eigen zendercollega Eva Jinek een ‘roddelprogramma’ zijn genoemd, dat het nieuws maar uit de uitzending is gehouden. En dat terwijl Bridget en Rob gisteren wél gezamenlijk aan de desk stonden van het programma. Behoorlijk laf dus.

‘Ze kan de boom in’

Rob houdt het bij een korte reactie op Twitter, waarin hij behoorlijk fel uithaalt naar Eva. “Ze kan de boom in”, laat hij onomwonden weten.

Daarop merkt ene Dirk-Jan op: “Nou Rob, ze heeft wel een punt hoor. Broddelwerk is toch echt iets wat vaker bij jou voorkomt. Je compenseert dat met een flinke dosis arrogantie, maar de feiten liegen niet.”

Rob: “Jij krijgt drie panda’s voor je volgende verjaardag!”

90 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Harrie de Corteling
januari 6, 2021 19:19

Rob G???trieste niksnut

Gast
Lkb
januari 6, 2021 15:31

Waarom zij mag blijven is niet zo moeilijk .ze is het bekertje van rtl

Gast
Lkb
januari 6, 2021 15:33
Antwoord op  Lkb

Moet neukertje zijn

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 08:47

Rob Goosens , wie ,in hemelsnaam, is Rob Goosens,? Na diepgaand onderzoek en navraag blijkt hij een een omhoog geschoten niemendal met een grote mond en zonder enige vorm van zelfreflectie die broddelwerk produceert en presenteert en daarvoor wordt betaald door RTL. Hij kan het ook niet helpen hij kan niet beter. ‘Tis veel erger dat zijn werkgever dat niet inziet en dit maar laat gebeuren Want het is zo erg voor z’n slachtoffer.die nb bij dezelfde werkgever werkt. Maar ja, dat zegt ook wel weer iets over RTL

Gast
Gerry Haverhals
januari 6, 2021 07:54

Waar maken jullie je allemaal druk om.
Er zijn belangrijker dingen dan dit.

Gast
Tjeu
januari 5, 2021 17:25

Niks mis met Bridget Maasland.
Blijft een leuke vrouw naar mijn mening.
Snap al dat gezeik en geklaag niet echt, laat de mensen toch in hun waarde denk ik dan.
Al die negatieve energie, bah…
Mensen moeten altijd wat te klagen hebben blijkt maar weer.
😉 Go Bridget, go Bridget!!! 😉

Gast
Chatida
januari 6, 2021 06:29
Antwoord op  Tjeu

Precies

Gast
Petra
januari 7, 2021 00:40
Antwoord op  Tjeu

Eva jinek echt een BITCH. Wij dachten ook dat ze zwanger was. Maakt toch niet uit.
.

Gast
teuntje
januari 5, 2021 15:02

Wie denkt die Clitonlover wel wie ze is kapsones griet

Gast
Yvonne
januari 5, 2021 15:47
Antwoord op  teuntje

Taal is een dingetje bij jou.
Op z’n teuntjes begrijpen we dit niet.

Gast
Ikke
januari 5, 2021 15:00

Gewoon niet naar Boulevard kijken, als het kijkcijfer laag genoeg is verdwijnt het programma vanzelf.

Gast
Jouszef
januari 5, 2021 22:42
Antwoord op  Ikke

Dan liever niet naar Jinek kijken, als er toch één van de buis moet is zij het wel🤮

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 08:50
Antwoord op  Jouszef

Dit antwoord zegt wel voldoende over je niveau, als dat al aanwezig is

Gast
AGM Janssen
januari 5, 2021 14:29

Kijk dat is nu Nederlandse tv ten voeten uit. Dagelijks komen hele busladingen vol domme, arrogante, aandachtshoerige BNers voorbij. Één van de grootste gratenkutten is Bridget M.
De uit-knop vd tv krijgt hier de award ‘Knop vh jaar’. De koortsthermometer is Buttplug vh jaar geworden.

Gast
Rob kruik
januari 5, 2021 14:08

Bridget is puur. Wat een top wijf. Daar kunnen er veel jaloers op zijn.

Gast
Paul.
januari 5, 2021 16:16
Antwoord op  Rob kruik

Bridget is inderdaad puur. Een puur zakwijf.

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:01
Antwoord op  Paul.

“Zakwijf” ?? verklaar je nader

Gast
Chatida
januari 6, 2021 06:31
Antwoord op  Rob kruik

en zo is het,helemaal met jou eens.

Gast
Petra
januari 7, 2021 00:45
Antwoord op  Rob kruik

Helemaal waar.

Gast
Dutchie
januari 5, 2021 13:56

Zoek ander werk bm. Er zijn banen die goed bij je passen!! Albert Cuyp?

Gast
Toan
januari 5, 2021 12:40

En wéér Maasland!! Dacht vorige week…. ohhh ze is er!!!! Andere zender opzoeken! Nu is ze er verdikkeme wéér!!! Je krijgt spontaan de griezels van die griet met d’r gekwetter! Tjezusss wát kan ze hysterisch gillen en met d’r armen maaien! Nog steeds je hand boven het hoofd houden van haar? Peter van den Vorst! Je weet toch wel dat het merendeel van de kijkers haar niet meer moet!!!!!!! Volkomen ongeschikt!!!!!

Gast
Grave
januari 5, 2021 13:49
Antwoord op  Toan

Ik vind dat afstand ook moet vertrekken met haar vreselijke stem en gegil..

Gast
Chatida
januari 6, 2021 06:33
Antwoord op  Toan

Och weer een fan van westenberg aanwezig.

Gast
Koen
januari 5, 2021 12:34

Ik ben pro Bridget Maasland, kom maar op met die minnetjes.

Gast
Koen
januari 5, 2021 15:18
Antwoord op  Koen

Die minnetjes doen me echt goed. Love you Bridget Maasland.

Gast
RvH65
januari 5, 2021 17:58
Antwoord op  Koen

Wat een RTL reactie…

Gast
Bridget Maasland
januari 5, 2021 19:12
Antwoord op  Koen

🧡 you too

Gast
Chatida
januari 6, 2021 06:34
Antwoord op  Koen

I love here to

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 08:56
Antwoord op  Koen

Is dit ook een datingsite??

Gast
Bridget Maasland
januari 5, 2021 19:11
Antwoord op  Koen

Dank je wel Koen voor de steun, fijn dat er toch nog mensen zijn die zo positief en lief zijn voor mij 🧡

Gast
Yvonne
januari 5, 2021 12:34

Maasland moet gewoon van de buis achterlijk wijf kijk niet naar boulevard als dat rare wijf er is

Gast
To
januari 5, 2021 15:05
Antwoord op  Yvonne

Maasland, is inderdaad een kwekkertante als zij op tv komt, schakel ik snel weg. Daar rent een Haas nog bij weg

Laatst bewerkt 17 dagen geleden door To
Gast
Dreetje H
januari 5, 2021 16:38
Antwoord op  To

Dat klopt, ik zit weer bij Mo in de caravan.

Gast
Jouszef
januari 5, 2021 22:44
Antwoord op  Yvonne

Liever eerst dat andere wijf van de tv, die is nog erger. Eva Engnek🤢🤮

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:07
Antwoord op  Jouszef

Ben het absoluut niet met je eens maar de woordspeling is leuk gevonden

Gast
Chatida
januari 6, 2021 06:36
Antwoord op  Yvonne

Ga jij er dan zitten samen met westenberg,probleem opgelost

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:25
Antwoord op  Yvonne

Gewoon blijven volhouden, misschien beter om helemaal niet naar boulevard te kijken? En trouwens , je kan haar ongeschikt vinden , maar haar een “achterlijk wijf” noemen zegt echt meer over jou dan overBridget

Gast
Marga Duah
januari 5, 2021 12:26

Jeetje, dat maaslandmeisje leert het nooit!!
Ooit gedacht om terug te gaan naar school?
Leer ook eens professionele gesprekstechnieken aan!

Gast
Alfons
januari 5, 2021 12:18

Ik snap niet dat RTL maasland niet wegsturen.
Ze is totaal ongeschikt

Gast
Richard
januari 5, 2021 12:17

Tijd voor ander gezicht bij RTL Boulevard!
Kost alleen maar kijkcijfers

Gast
Sjakie hoekvlag
januari 5, 2021 12:02

Jinek is geen journaliste/interviewster ze stelt uitsluitend vragen die door het WW2 overblijfsel de “Kulturkammer” zijn goedgekeurd

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:13
Antwoord op  Sjakie hoekvlag

Met dit soort van verwijzingen lijkt het mij echt echt beter als je hier helemaal verdwijnt en je nooit meer laat horen.

Gast
Bars
januari 5, 2021 12:01

Robje kan erg slecht tegen kritiek

Gast
M. Kreukhoven
januari 5, 2021 11:54

Dit is waar Eva Jinek is beland, ooit een gerespecteerd journalist met een serieuze, informatief, talkshow en nu in ordinaire ruzies met ene Rob G en Bridget Maasland. Trag.isch!!! Veel geld. Kijkers kwijt. Angela die in je nek hijgt. Je kop op het hakblok. Maar ja, dat geld hè… Financieel begrijp ik haar wel dat is dan ook het enige!!!

Gast
Maurice
januari 5, 2021 11:48

Mag je maar alles de wereld in slinger moet de niet eerst gecontroleerd worden lijkt mij wel zo netjes.
Eva is dus niet zwanger.

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:15
Antwoord op  Maurice

Wat je zegt klopt !! Alleen boulevard doet wel aan “ hoor” maar niet aan
“ wederhoor”

Gast
pieter
januari 5, 2021 11:36

bridgit moet weg bij boulevard! raarwijf

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:18
Antwoord op  pieter

Als iedereen op tv weg moet die onder de noemer raar wijf vallen , mogen/ kunnen er nog wel wat weg bij rtl . Maar Peter vdV vind dit juist oké zo blijft er ruhring

Gast
Cobweb
januari 5, 2021 11:31

Eva Jinek roddelt ook hoor in haar programma, is gewoon hetzelfde. Ze kan de boom is van Rob vind ik geweldig, goed gedaan Rob.

Gast
RvH65
januari 5, 2021 17:58
Antwoord op  Cobweb

Rob wie?

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:24
Antwoord op  RvH65

Rob G

Gast
xandertje
januari 5, 2021 11:31

Big Brother Wat een slechte uitzending….

1 irritant epileptisch flitseffect tussen beeldfragmenten
2 slechte ‘Jambers’ voice-over stem
4 bewoners: geen ‘spanning’, zoals het niet echt lijkt op mensen die bij elkaar in bed kunnen belanden
5 versta de helft niet (belgisch accent)
6 huis is nog hetzelfde als 20 jaar geleden
7 meer gepraat aan de desk dan beelden bewoners
8 het was niet live, je wil de bewoners er live in zien gaan en de ongemakkelijkheid live ervaren.
9 had het zonder reclameblokken gedaan. Zorg dat je de kijker pakt, niet kwijtraakt om die vervolgens het hele jaar te laten kijken.

Gast
Huismaker
januari 5, 2021 11:27

Allen het mediakartel draagt deze vrouw op handen.
De rest vindt haar een onechte hysterica.

Gast
Jan Kat
januari 5, 2021 11:09

Eva heeft klasse, daar hebben lachebekje en broekje omlaag geen verstand van. Denken dat Boulevard belangrijk is, inderdaad Eva geworden tot roddelaars,op Peter R na die man heeft ook klasse!

Gast
Jona
januari 5, 2021 12:00
Antwoord op  Jan Kat

Humor?

Gast
Koekwous
januari 5, 2021 10:54

Eva is zoals de meeste vrouwen wanneer ze eenmaal een kind gebaard hebben; een verschrikkelijke uitgebluste zeikmuts zonder enige vorm van humor en waarvoor je op je tenen moet lopen omdat ze elk woord als beledigend kunnen opvatten.

Marieke Elsinga is ook zo’n zeikmuts. Die werd toch een partijtje ziedend toen iemand vorig jaar het lef had haar te vragen of ze misschien zwanger was vanwege een opbollend shirtje. Mijn hemel, wat was ze kwaad!! Ha Ha Ha!! Wanne wous. Koekoek.

Gast
Kees
januari 5, 2021 11:24
Antwoord op  Koekwous

Hoezo zeikmuts? Heb jijzelf ook een kind gebaard? Dus wat weet je ervan? Humor jou soort. Dat zien we al aan je schrijven en je beledigende opmerkingen naar deze dames. Is er niemand om je heen die jouw humor begrijpt? Dat is dan alleen maar zielig. Want weet je eigenlijk ben je gewoon zielig. Happy New Year.

Gast
Cobweb
januari 5, 2021 11:33
Antwoord op  Koekwous

Jonge moedertjes zijn allemaal rotkrengen.

Gast
Jouszef
januari 5, 2021 22:47
Antwoord op  Cobweb

Jinek was altijd al een kreng, heeft niks met jonge moeders te maken.

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:32
Antwoord op  Jouszef

Ken je haar persoonlijk Jouszef om tot deze vaststelling te komen? Of ligt het niveau van haar werk voor jou te hoog en kan je dat niet volgen misschien. Dat is niet erg, dat hoef je jezelf niet kwalijk te nemen Jouszef ( met een z) maar dat is echt geen reden om je frustraties hierover zo te laten gelden.

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:26
Antwoord op  Cobweb

Gebaseerd op??? Ervaring??

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:24
Antwoord op  Koekwous

Koekwous, Koekwous ? Wie noemt zichzelf nou koekwous? Dat kan echt niet veel voorstellen hoor, koekwous

Gast
Jan
januari 5, 2021 10:54

Ik heb in een vooraankondiging de line-up aan gasten gezien, het is alweer om te janken. zelfde linkse zure club! Nu met de wetenschap dat ze samen met haar man ook nog eens ACTIEF pro D66 zijn, is het helemaal klaar voor mij. Geen links indoctrinatie gebabbel van Jinek meer voor mij.

Gast
JanH
januari 5, 2021 15:24
Antwoord op  Jan

Deze Jan, dat ben ik niet, da’s duidelijk. Ik vond de uithaal van Eva prachtig, al was het nog mooier geweest als ze die in haar eigen programma gebracht had. Midden tussen de zure linkse intriganten, leuk!

Gast
dhr.Kanoly Uiterwaal
januari 5, 2021 10:50

Nog een reden erbij om geen RTL te kijken.

Gast
RvH65
januari 5, 2021 18:01

RTL , die zakken echt helemaal weg . Hoef je niets voor te doen. Van der Vorst zal het nog zwaar krijgen

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:35
Antwoord op  RvH65

Vergeet niet Peter vd V is nu directeur maar was daarvoor ook niet meer dan een roddeltante, toch ?

Gast
Zalmneusje
januari 5, 2021 10:28

Nou wát een rel zeg! Ze hebben gesuggereerd dat ze zwanger is, niet dat ze een fascist is ofzo.

Gast
Rick
januari 5, 2021 10:04

Die Eva denkt dat ze ver boven de rest staat en niet besproken mag worden omdat ze zogenaamd intelligent is. Ha ha.

Ze kan beter aan die bloedirritante R in haar spraak gaan werken. Niet om aan te horen. Als je immers echt zo intelligent bent, leer je dat semi-Amerikaanse accentje ook zo af. Niet dus.

Gast
Jopie
januari 5, 2021 10:16
Antwoord op  Rick

Als je iets wilt vertellen moet ’t wel de waarheid zijn Jinek heeft gelijk!!!!

Gast
Honey
januari 5, 2021 14:39
Antwoord op  Jopie

Die brulboei heeft niet altijd gelijk dat denkt ze.

Gast
RvH65
januari 5, 2021 18:05
Antwoord op  Honey

Jinek en Maasland worden hier besproken en jij noemt Jinek een brulboei? Van welke planeet kom jij?

Gast
Jona
januari 5, 2021 11:59
Antwoord op  Rick

Echt een vreselijk mens die Jinek 1x gezien en.nooit meer gekeken,zo’n betweter en mensen belachelijkmaker wil ik niet zien geef mij Jeroen Pauw maar die 100% beter dan dat figuur.

Gast
RvH65
januari 5, 2021 18:03
Antwoord op  Rick

Ja (w)Rick…. pffff

Gast
Renate G.
januari 5, 2021 10:03

De Grote Showbizzrel waar niemand iets van heeft gemerkt 🤣😂

Gast
Tineke Drents
januari 5, 2021 09:49

Er is toch niemand die hiervan wakker ligt?
Een showbizzrel is een in scène gezette fittie tegenwoordig.
Te pas en te onpas wordt deze term gebruikt.
Het begrip showbizzrel is volkomen uitgehold en wat over blijft is een lege huls.
Een vermeende zwangerschap nu.
Een fitte tussen Genee en Fidan.
Zoontje van Sjon die z’n vrouw mishandeld.
Dreetje Hazes die een blonde bimbo inruilt.
Een heel B en C Garni zit op Curaçao.
De corona ontkenners die niet meedoen.
Kwalbert duwt invalide vrouw van de trap.
Lesbische Patty heeft een verstandshuwelijk.
En dan nog Graaf Pedo met allerlei dingen.

Ik geloof er geen snars van en ik denk dat ze morgen wel iets anders hebben verzonnen om over te zaniken. Vooralsnog denk ik dat ze een toneelstukje opvoeren om de kijkcijfers van Eva een beetje op de vijzelen want die worden steeds slechter….

Laatst bewerkt 18 dagen geleden door Tineke Drents
Gast
Jopie
januari 5, 2021 10:18
Antwoord op  Tineke Drents

Steeds slechter ze is een avond op t.v. Zeiken is ook een vak!!!

Gast
.🏆.
januari 5, 2021 15:50
Antwoord op  Jopie

Zeiken is een vak en jij bent nummer ÉÉN

Gast
Sam van Houten
januari 5, 2021 09:47

Haha, twee nono’s die samen Eva Jinek gaan negeren. En dat is dan een showbizzrel.
Laar me niet lachen.

Gast
RvH65
januari 5, 2021 18:07
Antwoord op  Sam van Houten

Even iets anders , Neger en , mag je dat woord nog wel gebruiken? 🤫

Gast
Wim
januari 5, 2021 09:42

Ja ja Jinek, je hebt er zelf voor gekozen om voor het grote geld bij deze kliek te horen.

Gast
Jopie
januari 5, 2021 10:18
Antwoord op  Wim

En dan moet je alles accepteren?

Gast
Eli
januari 5, 2021 09:41

Jut&Jul zijn op hun teentjes getrapt.

Gast
Lucy
januari 5, 2021 09:39

Wat als Eva wel zwanger is? Ik snap dat het vervelend, maar ze reageert wel erg hysterisch

Gast
Alie
januari 5, 2021 10:55
Antwoord op  Lucy

Ze doet al hysterisch als ze een poging doet om met iemand te praten dat kan ze niet ze kan alleen maar schreeuwen en zo snel dat je het niet kan verstaan.

Gast
teuntje
januari 5, 2021 15:06
Antwoord op  Alie

Zware alcohlist die Janknek

Gast
Criticaster
januari 6, 2021 09:42
Antwoord op  teuntje

Oh ja, bewijzen graag, cijfers, hoeveelheden, tijden, gebruiksfrequentie ??
Lekker gemakkelijk zo’n beschuldiging

Gast
BRK
januari 5, 2021 09:35

“Het is ontegenzeggelijk dé grote showbizzrel van dit moment”

Je kan ook overdrijven…

Gast
tja
januari 5, 2021 09:50
Antwoord op  BRK

Jammer dat het hele verhaal aan je voorbij gaat.

Gast
Joop
januari 5, 2021 13:18
Antwoord op  BRK

Ze kletst overal doorheen een nare stem
en wat doet ze daar nergens geschikt voor

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen